home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM humor
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FM humor  (Læst 2184 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: FM humor
« Svar #15: 29 Maj 2008, 14:52 »

Jeg fatter den godt! Men det er fordi jeg har boet i Nykøbing F for mange år siden og faktisk spillede som junior i B1921  Thumbs Up

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #16: 29 Maj 2008, 14:53 »

Jeg fatter den godt! Men det er fordi jeg har boet i Nykøbing F for mange år siden og faktisk spillede som junior i B1921 Thumbs Up

Hehe fedt, så du kan også "bekræfte" at der ikke er noget fodboldhold i Marielyst?

*Venter i spænding*

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #17: 29 Maj 2008, 18:10 »

Tror nu pointen er, at LFA har fået en fynsk klub som ikke har noget som helst med dem at gøre som rivaler, simpelthen fordi klubbens navn minder om navnet på en naboby til LFA.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

nslcole
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 30 Maj 2008, 20:44 »

Jeg var for hurtig og uklar i mit første indlæg, det er jeg ked af. Jeg prøver igen efter bedste evne, og håber på et bedre resultat.

Krookdale har ret i svar 17, hvad angår Marielyst/Marienlyst.

Marienlyst er en fodboldklub fra Fyn.
Marielyst på Falster er et sommerhusområde meget lig Løkken ved Jammer Bugt. Da Byen består af sommerhuse er der naturligt nok ikke belæg for en fodboldklub.

Jeg tror, at SI research team på et kort har set, at Marielyst(Falster) befinder sig tæt på Nykøbing Falster(hjemsted for fodboldklubben LFA). Efterfølgende har de pga. den lignende stavemåde bare valgt Marienlyst(Fyn) i FM2008s klubdatabasen. Derved kommer en Fynsk sekunda klub til at være rival med en klub fra Falster.
Heldigvis har SI research team mere styr på topklubber og landshold. Det franske landshold hedder Frankrig og ikke Disneyland, fordi en eller anden uvidende fra SI research team har fået set på et tematisk Europa kort(tematisk betyder et tema, som f.eks. seværdigheder, hvilket Disneyland vel må være). På et tematiske kort med temaet seværdigheder, vil bl.a. Disneyland være fremhævet med fed skrift, og kan derved af uvidende blive forvekslet med selve landenavnet.
Hvilket landhold bliver så til Legoland?
At Frankrig ikke blev til Disneyland, kan selvfølgelig også skyldes at SI research team ikke fandt et nationalt fodboldforbund, i FM2008 databasen, med en stavemåden der minder om Disneyland.

MadsWiinther har ret i svar 6, hvad angår b1901 som en rival til LFA.

B1901 er en af to mødreklubber til fusionen LFA. Faktisk er B1901s 1. hold = LFAs 3. hold.
Lignende fusioner ses bl.a. i FCK og FCM.
KB og B1903 er mødreklubber til FCK, men B1903 er dog ikke rival til FCK og kan heller ikke slå FCK ud af pokalturneringen. Dette kan ikke lade sig gøre fordi B1903 ikke har et selvstændigt 1. hold i FM2008.
Et scenarium, hvor B1901 slår LFA ud af pokalen kan ske i FM2008, fordi B1901 optræder som et selvstændigt hold og ikke som del af en fusionsklub.

Jeg har bl.a. i artiklen ”Bootroom”, hentet her på siden læst, at SI gør meget ud af korrekte oplysninger i FM2008 databasen. De har et stort research team, med personer i flere lande til at indhente relevante informationer. Der er tale om et kæmpe netværk til at indhente oplysning af fodboldmæssigt karakter. SI har endda meddelt, at de ser det som en anerkendelse af deres arbejde med databasen, at bl.a. Chelsea angiveligt skulle bruger databasen til at finde fremtidige talenter.
Set i det lys, syntes jeg det er lidt komisk at finde fejl der kun kan skyldes amatøragtig research fra den danske afdeling af SI research team.

I mit første indlæg dristede jeg mig til, at sammenkæde virkeligheden med oplysninger fra FM2008s databasen, på en meget uklar måde.

Jeg prøver at forklare så godt jeg kan.

I virkelighedens verden kæmper LFA P.T. en meget hård nedrykningskamp i 1. division.
En bedre målscore holder LFA over nedrykningsstregen, med kun 3 kampe igen. LFA mangler de 2 tophold(kommende SAS-ligahold) på udebane samt en anden nedrykningskandidat .

I fantasien(FM2008) er der en rivalisering mellem LFA og B1901(LFAs eget 3. hold).
Derfor lyder mit måske sarkastiske spørgsmål:
Skyldes LFAs problemer med at blive i 1. division(virkelighedens verden), at der er en rivalisering med B1901(FM2008s database)?

Mvh.
Nslcole.

« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 22:05 af nslcole » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 30 Maj 2008, 20:46 »

MadsWiinther har ret i svar 6, hvad angår b1901 som en rival til LFA.

Hov hov, han erklærede sig bare enig med mig! Tunge

Det indlæg du lige har skrevet, var faktisk sjovere end dit indledende indlæg Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pollebolle
Gæst

« Svar #20: 30 Maj 2008, 20:48 »

Nu forstår jeg det sjove! funny funny LOL, det kan da godt være, men tror nu de må vinke farvel til 1 Div funny

MadsWiinther
Gæst

« Svar #21: 30 Maj 2008, 20:49 »

Det indlæg du lige har skrevet, var faktisk sjovere end dit indledende indlæg Grin
Du har ret Wink

Pollebolle
Gæst

« Svar #22: 30 Maj 2008, 20:51 »

Vil du ha´ en kiks Hawk?  Cool

MadsWiinther
Gæst

« Svar #23: 30 Maj 2008, 20:54 »

Vil du ha´ en kiks Hawk?  Cool
Hvorfor en kiks - Hvorfor ikke en tyver? Grin

Pollebolle
Gæst

« Svar #24: 30 Maj 2008, 21:02 »

Hvorfor en kiks - Hvorfor ikke en tyver? Grin

Han kan få lidt af det hele Opstemt

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010