Mernild
|
|
Det jo lidt latterligt dem der skriver Position: DR/DC/DL/ML/MC/AC
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Det er der ingen der har gjort endnu?
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Godt nok. Hvordan laver du ens stats?
Sætter PA og CA, og så gør de selv resten  Hvis du har flere spørgsmål kan vi lige tage dem over PB så der ikke bliver for rodet  Det jo lidt latterligt dem der skriver Position: DR/DC/DL/ML/MC/AC
Ja jeg vil faktisk godt lige have jer til at ændre det så man kun har én position.  Fik jeg ikke skrevet øverst
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
*Fornavn:Morten *Efternavn:Pilgaard *Brugernavn(vist navn i spillet):Grønthandleren
*Position:MC *Fødselsdato:14-06-1993 *Nationalitet:Dansk Anden nationalitet: -
*Højde:182 *Vægt: 67 *Fod:Højre
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Det er der ingen der har gjort endnu?
Overdrivelse fremmer forståelsen
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
*Fornavn:Nigolai *Efternavn:Mernild *Brugernavn(vist navn i spillet):Mernild
*Position: DC (går ikke ud fra at mere end en position er lovlig?) *Fødselsdato:11-09-1988 *Nationalitet:Dansk Anden nationalitet: -
*Højde:188 *Vægt: 75 *Fod:Højre
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
*Fornavn: Christian *Efternavn: Larsen *Brugernavn(vist navn i spillet): naitsirhc
*Position: MH *Fødselsdato: 07-11-1992 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
*Højde: 183 cm *Vægt: 82 kg *Fod: Højre
|
|
« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 14:39 af naitsirhc »
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Fornavn: Michael Efternavn: Søgaard Brugernavn(vist navn i spillet): Søgaard Position: DC Fødselsdato: 08-02-1991 Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
Højde: 194 Vægt: 76 Fod: Begge
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Fornavn: Joakim Dybro Efternavn: Larsen Brugernavn(vist navn i spillet): Yoggidk
Position: OMC Fødselsdato: 22.01.1992 Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
Højde: 169 Vægt: 50 Fod: Begge
|
|
« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 17:03 af Yoggidk »
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
*Fornavn: Milan *Efternavn: Milanovic *Brugernavn(vist navn i spillet): FCK88 *Position(højest én): GK *Fødselsdato: 29-09-1988 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet: Serbisk *Højde: 196 *Vægt: 70 *Fod: Højre Det var mine stats 
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
FCK88
|
|
Fornavn: Joakim Dybro Efternavn: Larsen Brugernavn(vist navn i spillet): Yoggidk
Position: DM/MC/OMC Fødselsdato: 22-01-1993 Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
Højde: 169 Vægt: 50 Fod: Begge
Ja jeg vil faktisk godt lige have jer til at ændre det så man kun har én position.  Fik jeg ikke skrevet øverst
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
lasseher
|
|
*Fornavn: Lasse *Efternavn: Andersen *Brugernavn(vist navn i spillet): lasseher
*Position(højest én): Målmand *Fødselsdato: 03-08-95 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet: Spansk
*Højde: 155 *Vægt: 43 *Fod: Venstre
|
|
« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 15:52 af lasseher »
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
FCK88
|
|
*Fornavn: Christian *Efternavn: Larsen *Brugernavn(vist navn i spillet): naitsirhc
*Position: MH/MC/MV *Fødselsdato: 07-11-1992 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
*Højde: 183 cm *Vægt: 82 kg *Fod: Højre
EN position 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
*Fornavn: Daniel *Efternavn: Berg *Brugernavn(vist navn i spillet): Daniel-123
*Position(højest én): Højre Back *Fødselsdato: 21-06-93 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
*Højde: 185 *Vægt: 75 *Fod: Højre
|
|
|
|
|
|
|
|