home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  New position?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: New position?  (Læst 644 gange)
spørgefuglen
Ynglingespiller

New position?
« : 27 Maj 2008, 10:47 »

Det er aldrig noget jeg har gået særlig meget op i, men jeg havde god erfaring med det med et talent, ikke så lang tid siden. Nu prøver jeg så igen og synes det går en del langsommere. Spillleren er 22 er det for gammelt? Går omskolingen hurtigere hvis spilleren spilller den plads han skal lære?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

DNE
Landsholdsspiller

Sv: New position?
« Svar #1: 27 Maj 2008, 11:15 »

Ja, det går hurtigere hvis han spiller den plads han skal lære, men der er også andre (skjulte) faktorer der spiller ind, som f.eks. spillerens evne til at indpasse sig (adaptability på Engelsk), og så selvfølgelig hvor god han er på positionen i forvejen. Jeg har i øvrigt endnu ikke haft held til at omskole en spiller, der er blevet utilfreds med at skulle lære en ny position, går ud fra, at det er et tegn på dårlig tilpasningsevne.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #2: 27 Maj 2008, 11:41 »

Han var ikke god til det i forvejen. Problemet er at jeg har lidt for mange DC'er, så det er lidt et forsøg at prøve at lære den ene at spille DR, så jeg har mulighed for at bruge flere af dem. Man har ikke mulighed for at se der tilpasselsesevne nogle steder eller hvad?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 27 Maj 2008, 11:43 »

Generelt siger man at en spiller skal have minimum "Accomplished" hvis du kigger på "Positions" i hans spillerprofil, under den pågældende plads, for at han nemt skal kunne omskoles.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #4: 27 Maj 2008, 11:51 »

Tilpasningsevnen er en skjult stat hos spillere, så det kræver fyfy-værktøjer (editor, scout etc) at se den, men man finder hurtigt ud af, om den er god, hvis man forsøger at omskole en spiller. Er han ikke tilfreds med at blive omskolet, så er den ikke god - det er i hvert fald min teori.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #5: 27 Maj 2008, 12:01 »

Frygtede at han sku kunne lidt i forvejen. hmm. Har ikke trænet ham mere en et par måneder, men tilgenmgæld har han ikke brokket sig endnu. Burde jeg bar dropppe det eller hvad siger i?

Det er ikke nemt når man ikke kan lade vær med at skrive kontrakt med spillerne, når nu man kan få dem gratis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #6: 27 Maj 2008, 12:46 »

Så længe han ikke brokker sig, så forsøg da, det kommer nok til at tage lang tid, men sidder han alligevel bare på bænken i den tid, så kan du jo lige så godt prøve om han kan oplæres til at spille den nye position. Og så har du jo trods alt en nødløsning til højrebacken, hvis du skulle komme i problemer på den plads.

sla
Ynglingespiller

« Svar #7: 27 Maj 2008, 12:54 »

Mine erfaringer med at omskole er at bare at klø på...

Når jeg omskoler, så bliver jeg ved hele vejen... De skal nok komme efter denne position, og hvis du så også har mulighed for at give din DC tid på DR positionen, imens han også træner DR, så skal det nok blive godt..
Også selvom han er utilfreds inde under træning. Hvis han får Slightly Concern skiltet frem på troplisten, når du kigger der, så skal du stoppe.. Ellers.. Bare gi gas... Jeg har omskolet en del DR til DL uden at de havde noget i DL før. (Det er en kanon udskifter, hvis han kan spille begge sider...)
Og jeg har også trænet et par DC til back positioner, + også den anden vej rundt... Jeg er generalt utilfreds hvis en spiller kun kan 1 position.. Det er kun mine få "stjerner" på banen der får lov til at slippe.. Wink

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010