home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1239 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK - Europæisk succes
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FCK - Europæisk succes  (Læst 1461 gange)
Manniche
Landsholdsspiller

FCK - Europæisk succes
« : 25 Maj 2008, 21:40 »

Pressemøde 1/7-2008

Danske medier var mødt talrigt op, da de skulle høre om klubbens fremtids mål, og hvordan de ville gribe sæsonen af. Dog var det helt store samtale emne, gårdagens skandale hvor Ståle Solbakken, var set sammen med de unge spillere i klubben på druktur.  BT, Ekstra Bladet og andre danske medier sad i det lille lokale, hvor der var en masse journalister og et bord med 4 stole. Nu kom Carsten W Jensen og Flemming Østergård ind af døren, efterfulgt af assistent træner Peter Nielsen. Det undrede journalisterne hvor Ståle Solbakken var, men han var vel bare enten forsinket eller stod på træningsbanen, selvom det dog ikke lignede ham at blive væk.

De tre ankommende satte sig ved bordet og Flemming Østergård, bedre kendt som Don Ø, fik ro i lokalet. ”Jeg vil starte med at sige, at vi er blevet nød til at fyre Ståle Solbakken.” Der blev uro i lokalet og alle journalisterne kæmpede for at få deres spørgsmål besvaret. ”Hvorfor er Ståle Solbakken blevet fyret?” Don Ø tog en dyb vejrtrækning og svarede så, ”
Ståle Solbakken var en dejlig træner, og vi har også været glade for ham, men han levede ikke op til klubbens ambitioner omkring flot spil, resultater og sidst men ikke mindst kan vi simpelthen ikke acceptere, at vores træner er et dårligt eksempel for de unge spillere, og skader klubbens gode navn.
” ”Men vi har allerede fundet en ny træner med store ambitioner, og den slags fodbold vores fans vil elske.

Ind af døren kom den kun 35årige Jes Manniche, tidligere ungdomspiller i netop FC. København. Alle spåede ham en stor fremtid indenfor fodbolden, men efter en knæ skade i 1983, ødelagde det hans karriere. Efter hans knæskade har han arbejdet som træner i fodbold klubben Holbæk, og gjort det udmærket. Dog skal det lige siges, at Flemming Østergård var ham der fik Jes Manniche til klubben i sin ungdoms alder, og siden har de haft et fantastisk forhold.

Jes Manniches kommentar i pressemødedet " Jeg er sindsyg glad, for at være kommet til en klub som FCK med kæmpe ambitioner og glæder mig allerede til at starte i morgen. Da Flemming ringede til mig, var det ligesom en dregne drøm der gik i opfyldese. Mine abitioner for klubben i år er det danske mesterskab, minimum pokal semifinale og sidst men ikke midst, gruppespil i Champions Leauge. I den nære fremtid vil målet være, at blive en af de store klubber i Europa, og jeg tror på inden for 5år at vi er i semifinalen i Champions League, eller en finale i Uefa Cuppen "

Velkommen til min blog

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Zulue
Manager

Sv: FCK - Europæisk succes
« Svar #1: 25 Maj 2008, 21:41 »

Hvorfor starter du din blog, her hvor der er seks dage tilbage af selve konkurrencen? ..

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #2: 25 Maj 2008, 21:44 »

hehe er ny her så vidste det faktisk ikke Smiley Men lyder bloggen intressant for så kan jeg jo bare slette den her og fortsætte den i den normale blog sektion?

Liverpool

Dusty78DK
Manager

« Svar #3: 25 Maj 2008, 21:46 »

hehe er ny her så vidste det faktisk ikke Smiley Men lyder bloggen intressant for så kan jeg jo bare slette den her og fortsætte den i den normale blog sektion?

Ja, det kan du godt. Det her konkurrenceforum er FORBUDT for alle andre end dem, som er med i konkurrencen  Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 25 Maj 2008, 21:49 »

Så, nu er den blevet rykket over til dens retmæssige plads.

Held og lykke med bloggen. Wink

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #5: 25 Maj 2008, 21:51 »

synes i den lyder intressant eller kedelig? Smiley

Liverpool

MEDK71
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 26 Maj 2008, 15:19 »

Fortsæt endelig...Altid dejligt med en blog om BYENS HOLD....

dasmessi
Gæst

« Svar #7: 26 Maj 2008, 15:35 »

Det da vildt. Nu er der 3 FCK blogs på siden her nu. Altså første side. Men dit sprog mangler lige det sidste. Og billederne.

PatriX
Gæst

« Svar #8: 28 Maj 2008, 15:21 »

Spiller selv med FCK nu i FM2007. Jeg gider ikke rigtig installere FM2008, da jeg lige er kommet så langt i FM2007.. Så hellere køre videre til næste version.. Der er alligevel så lidt lavet om.

Jeg startede i mit spil som manager for Lyngby, som jeg først i 3. sæson formåede at få op i superligaen. Det blev dog ikke den store success i den række, så i stedet for at rykke med ned flyttede jeg til Silkeborg, som jeg fik sølvmedaljer med året efter. Men så blev FCK ledige, og det var dem, jeg lige fra begyndelsen, ville ende hos, ville bare helst "spille mig hen til dem" i stedet for bare at starte med dem.. Men nu er jeg i 2012 og spiller med FCK. Blev mestre i min første sæson i klubben med spillere som Nicolás Millán, José Luis Silva og Haukur Porsteinsson på holdet, for ikke at tale om Erlend Dokken. Desværre er det svært at holde på sådanne supertalenter!!

Held og lykke med dit FCK eventyr, glæder mig til at høre mere.

PatriX - CM since 1998.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010