home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Stigen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Stigen  (Læst 15167 gange)
Zulue
Manager

Sv: Stigen
« Svar #30: 28 Maj 2008, 20:45 »

det vil jeg da prøve , puha det bliver dyrt i cigaretter... hehe

Haha Wink Held og lykke Opstemt

vondracek
Gæst

« Svar #31: 28 Maj 2008, 21:37 »

Så har jeg endelig massere af tid i aften, så en mulig oprykning kan måske ske i aften.

I øvrigt, så er det stadigvæk en lækker challenge, Zulue. Havde helt mistet lysten til FM, men nu kører det hele på skinner igen ;-)

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #32: 29 Maj 2008, 17:20 »

Har kæmpet mig op på en 13 plads med QPR, kommet til 6 runde i FA cuppen hvor jeg tabte til Arsenal... Det ser jo ud til at holdet har fået vendt bøtten.. igen! Men har satme da også investeret i en del spillere... Smiley Flest talenter dog, men når de kommer op i gear så ser det meget lyst ud ...

Det er også dét der gør denne challenge svær for mig, da jeg som regel er meget langsigtet i mine indkøb... Måske fordi jeg er nærig hva angår transfers Opstemt

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 30 Maj 2008, 17:42 »

Så er jeg kommet til feburar og ja efter alt for mange cigaretter og en meget varm træner stol så har jeg fået vendt bøtten. efter 30 kampe ligger jeg på en 9 plads og har kun 6 point op til play off så lyset er forude hehe.
blev kåret til månedens manager i januar.

Zulue
Manager

« Svar #34: 31 Maj 2008, 09:34 »

Så er jeg kommet til feburar og ja efter alt for mange cigaretter og en meget varm træner stol så har jeg fået vendt bøtten. efter 30 kampe ligger jeg på en 9 plads og har kun 6 point op til play off så lyset er forude hehe.
blev kåret til månedens manager i januar.

Sådan, fuck hvor fedt Opstemt
Har kæmpet mig op på en 13 plads med QPR, kommet til 6 runde i FA cuppen hvor jeg tabte til Arsenal... Det ser jo ud til at holdet har fået vendt bøtten.. igen! Men har satme da også investeret i en del spillere... Smiley Flest talenter dog, men når de kommer op i gear så ser det meget lyst ud ...

Det er også dét der gør denne challenge svær for mig, da jeg som regel er meget langsigtet i mine indkøb... Måske fordi jeg er nærig hva angår transfers Opstemt

Endnu en succeshistorie, super Opstemt Keep on goin' strong. Opstemt

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 31 Maj 2008, 13:29 »

Ja så har jeg 2 kampe tilbage og det holder hårdt har 2 point op til 3 pladsen og 1 point til 9 pladsen. så der kommer 2 nervepirrende  kampe mod henholdsvis Blackpool så er rykket ned, og så har jeg wolves i sidste kamp som ikke har noget at spille for mere.

Har haft et af de bedste forår i fm08 er blevet kåret til månedens manager i januar,feburar og marts..  Grin

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 31 Maj 2008, 22:31 »

Ja så skete det har lige vundet 2-1 over charlton i play off-finalen.
endte på en 6 plads og den var først sikret efter sidste kamp, fik west brom, i første play off-kamp og de blev besejret samlet 5-2 hvor jeg tabte 0-1 hjemme.

her er nogle Screenshots

Information.

Liga
http://img294.imageshack.us/my.php?image=ligaxg3.jpg

Hold stats.
http://img294.imageshack.us/my.php?image=holdstatrz8.jpg

Play off-finale
http://img294.imageshack.us/my.php?image=playofffinaleyt0.jpg
« Seneste Redigering: 12 Okt 2008, 19:38 af szukizek » Logged

Zulue
Manager

« Svar #37: 31 Maj 2008, 22:34 »

Hvor er det genialt! Opstemt Du får point om lidt, men du har jo stadig 1 sæson til at skifte videre, nu hvor du har opnået dit mål Opstemt

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #38: 01 Jun 2008, 22:17 »

Har lige været i Viborg så har haft massere af tid til at spille i toget frem og tilbage Wink

Sluttede på en flot 9 plads efter en elendig start og så ellers meget svingende præstationer i løbet af sæsonen. Sluttede dog stærkt af og ville faktisk have været blevet nr 6 hvis ikke det var fordi jeg tabte den sidste kamp, som jeg burde ha vundet!

Nårh men er nu nået til februar i sæson #2, og det ser lyst ud. Har længe ligget nr 1, men 3 hold har nu overhalet mig. Ligger lunt i svinget til playoff, og er slet ikke sat af i i kampen om mesterskabet og oprykningsracet Wink

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #39: 02 Jun 2008, 00:23 »

Hva er max media prediction på "Nedrykningstruet" ?

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #40: 02 Jun 2008, 01:31 »

Mission Failed. Taber oprykningsfinalen mod Sunderland 2-1. Førte 1-0, men de scorer i 89 min... på trods af 7 min overtid og en friløber får jeg ikke lavet en udligning... Skuffet Goodbye QPR.

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #41: 02 Jun 2008, 01:34 »

Skal man så tage et hold der er i denne sæson har været i fare for nedrykning (uden at tage hensyn til deres Media Prediction), eller skal man kun gå ud fra det ene eller andet? f.eks er Espanyol blevet nr 15 i denne sæon, og fyrer muligvis deres træner. De er predicted til 9er, men kæmpede for at undgå nedrykning i denne sæson.. Så er det vel okay at tage dem på trods af at de er predicted til 9er?

Eller et bedre eks.

Fiorentina sluttede i sæson #2 lige over nedrykningsstregen. Er de så at regne for et nedrykingstruet hold? Smiley

Jeg venter med at skrive under med nogen klub til efter at have set jeres svar. Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 01:59 af mortenbrenoe » Logged

You'll Never Walk Alone.

Zulue
Manager

« Svar #42: 02 Jun 2008, 15:00 »

Jeg godtager at du tager Espanyol og Fiorentina, og jeg ved godt at det muligvis kan være en anelse svært at overtage 'perfekte' hold. Smiley

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 02 Jun 2008, 15:53 »

Hvor er det genialt! Opstemt Du får point om lidt, men du har jo stadig 1 sæson til at skifte videre, nu hvor du har opnået dit mål Opstemt

Vil det så sige at jeg godt kan blive i min klub og så finde en anden klub nå jeg er færdig med anden sæson.

Zulue
Manager

« Svar #44: 02 Jun 2008, 16:00 »

Du må blive i din klub - ligemeget hvilken sæson du er i - i højst to sæsoner, så du kan altså godt spille videre i din klub også i anden sæson.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010