home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Stigen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Stigen  (Læst 15137 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Stigen
« Svar #15: 28 Maj 2008, 01:12 »

Hva så hvis man ikke blir tilbudt job (eller der ikke er noget ledigt) i en nedrykningstruet klub når man kommer dertil? eller på et af de andre niveauer?

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Zulue
Manager

« Svar #16: 28 Maj 2008, 08:00 »

Du skal, hvis det er muligt, tage en nedrykningstruet klub; du har trodsalt tre lande at vælge i mellem, og når man tænker på, at du kan skifte i to sæsoner er sandsynligheden for, at en nedrykningstruet klub (eller der omkring, AGF ville være OK Wink) står uden træner lig meget stor. Wink Ellers kan du eventuelt finde en klub i England, men det er som en sidste udvej. Smiley

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 28 Maj 2008, 09:23 »

Jeg er også med.. Har også valgt at tage queens park rangers.

Fc Bayern - Stern des Südens

MadsWiinther
Gæst

« Svar #18: 28 Maj 2008, 09:42 »

Du skal, hvis det er muligt, tage en nedrykningstruet klub; du har trodsalt tre lande at vælge i mellem, og når man tænker på, at du kan skifte i to sæsoner er sandsynligheden for, at en nedrykningstruet klub (eller der omkring, AGF ville være OK Wink) står uden træner lig meget stor. Wink
Kan han ikke blive i sin nuværende klub? Den er vel efter en oprykning - gået hen og er blevet en nedrykningstruet klub Peace

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #19: 28 Maj 2008, 14:22 »

Hvor er det vildt.. Har aldrig prøvet sådan en start før...! Er QPR. 6 nederlag på stribe og en 0-7 hjemme mod ManCity...

You'll Never Walk Alone.

vondracek
Gæst

« Svar #20: 28 Maj 2008, 14:29 »

Hvor er det vildt.. Har aldrig prøvet sådan en start før...! Er QPR. 6 nederlag på stribe og en 0-7 hjemme mod ManCity...

I mit save går det meget bedre end forventet. Har kun fået spillet de 26 kampe, men ligger på en tredjeplads og det ser rigtig lovende ud.

Hvilken formation spiller du med?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #21: 28 Maj 2008, 14:42 »

Jeg lagde ud med 41212Roo... Nu er jeg gået over til Croat's 4-2-3-1 , hvilket fungerer bedre... De laver bare mange fejl syns jeg..
Har tweaket taktikken sådan som jeg mener ville være bedre til QPR, men nu skal de lige igang med den her formation, så hvis de får en lidt bedre moral og tro på tingene, skal jeg nok kravle deropad... Syns ellers jeg har et godt hold.

Hva spiller du med?

You'll Never Walk Alone.

vondracek
Gæst

« Svar #22: 28 Maj 2008, 14:47 »

Jeg lagde ud med 41212Roo... Nu er jeg gået over til Croat's 4-2-3-1 , hvilket fungerer bedre... De laver bare mange fejl syns jeg..
Har tweaket taktikken sådan som jeg mener ville være bedre til QPR, men nu skal de lige igang med den her formation, så hvis de får en lidt bedre moral og tro på tingene, skal jeg nok kravle deropad... Syns ellers jeg har et godt hold.

Hva spiller du med?

For at være helt ærlig, så har jeg siddet og brugt tid på at få bygget et par 4-4-2 formationer med RoO op. Disse fungerer utroligt godt, og især mine kanterne gør det fantastisk. Piatti og Kalouda scorer i næsten hver kamp - Specielt sidstenævnte har spillet meget bedre end forventet.

Det skal dog lige siges, at jeg kun har spillet 26 kampe i første sæsonen, og er ikke rykket op endnu. Er du da det siden du fik en ordentlig omgang mod City? ;-)

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #23: 28 Maj 2008, 15:03 »

Nej, det var i ligacuppen.. ville ikke have brokket så meget hvis jeg var rykket op Wink hehe... Ser dog ud til jeg har ramt sporet nu.. Har vundet 2 kampe i streg på udebane og er ubesejret i 4 kampe... Smiley Vil da også være det første hold nogensinde der rykker på efter at have tabt de 6 første kampe Wink

You'll Never Walk Alone.

Zulue
Manager

« Svar #24: 28 Maj 2008, 16:07 »

Kan han ikke blive i sin nuværende klub? Den er vel efter en oprykning - gået hen og er blevet en nedrykningstruet klub Peace

Jeg ser helst at man kommer udenom at blive i egen klub, men som den sidste mulighed, kan det gå an.  Smiley Der er jo ikke nogle point at hente inden man kommer til en ny klub alligevel..

jakobws
Juniorspiller
**

« Svar #25: 28 Maj 2008, 18:53 »

Jeg er med. Er startet med QPR.

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 28 Maj 2008, 19:04 »

jeg er faktisk ret sikker på at fm ikke kan lide mig Skuffet  har spillet 10 kampe med burnley og synes selv at jeg har et godt hold men nej, Ligger på en 15 plads med 3 sejre 3 uafgjordt og 4 tabt en mål score på 15-19 (-4) har lige tabt 5-4 til sheff Wed hvor jeg var foran 3-0 til halvej.

MadsWiinther
Gæst

« Svar #27: 28 Maj 2008, 19:24 »

jeg er faktisk ret sikker på at fm ikke kan lide mig Skuffet  har spillet 10 kampe med burnley og synes selv at jeg har et godt hold men nej, Ligger på en 15 plads med 3 sejre 3 uafgjordt og 4 tabt en mål score på 15-19 (-4) har lige tabt 5-4 til sheff Wed hvor jeg var foran 3-0 til halvej.
Det eneste der er at gøre er vel at ændre på taktikken, og ellers hente forbedringer  Wink

Zulue
Manager

« Svar #28: 28 Maj 2008, 19:27 »

Prøv at lav en helt ny taktik, hvor du laver ting, du normalt ikke ville mene var godt.. Har jeg gjort i mit Fiorentinaspil, hvor jeg har skabt sindssyge resultater. Smiley Kan også bare være at jeg før i tiden var en elendig manager, og alt hvad jeg gjorde var så dårligt som muligt, skal jeg ikke kunne sige.. Opstemt Også prøv uden for mange, eller næsten ingen spillerindstruktion er og op på hesten igen.

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 28 Maj 2008, 19:54 »

Prøv at lav en helt ny taktik, hvor du laver ting, du normalt ikke ville mene var godt.. Har jeg gjort i mit Fiorentinaspil, hvor jeg har skabt sindssyge resultater. Smiley Kan også bare være at jeg før i tiden var en elendig manager, og alt hvad jeg gjorde var så dårligt som muligt, skal jeg ikke kunne sige.. Opstemt Også prøv uden for mange, eller næsten ingen spillerindstruktion er og op på hesten igen.

det vil jeg da prøve , puha det bliver dyrt i cigaretter... hehe

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010