home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pinligste i har gjort
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Pinligste i har gjort  (Læst 25719 gange)
gumle
Reserveholdsspiller

Sv: Pinligste i har gjort
« Svar #75: 08 Jun 2008, 15:25 »

Kom engang til at råbe "Se, der er to af de sorte sataner", mens der gik et sort par på den anden side af vejen. Jeg råbte det om nogle fisk fordi vi skulle fange dyr i en sø i biologi. Jeg fandt aldrig ud af, om de hørte det, men jeg følte mig fandeme dum.

Jeg håber ikke, at de hørte det funny

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Tavares
Manager

« Svar #76: 08 Jun 2008, 15:28 »

Fik du så noget på den dumme den aften? Cool
Narh. Hun blev sur på min ven og gik  Opstemt

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 12 Jul 2008, 03:36 »

Nok da jeg skulle i Aldi. Min far og jeg havde en intern joke hvor vi sagde BITCHNIGGER.... Da vi så kommer ind i Aldi siger jeg det. Dog havde jeg ik set den 2 meter høje neger, der var derinde:S. Og jeg havde virkelig ik set ham, så jeg går glad videre. Indtil jeg hører en bag mig sige "det kan du selv være." Så måtte jeg med røde ører hen og sige undskyld Forlegen.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #78: 12 Jul 2008, 04:35 »

Nok da jeg skulle i Aldi. Min far og jeg havde en intern joke hvor vi sagde BITCHNIGGER.... Da vi så kommer ind i Aldi siger jeg det. Dog havde jeg ik set den 2 meter høje neger, der var derinde:S. Og jeg havde virkelig ik set ham, så jeg går glad videre. Indtil jeg hører en bag mig sige "det kan du selv være." Så måtte jeg med røde ører hen og sige undskyld Forlegen.

Haha  crazy

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #79: 04 Aug 2008, 20:28 »

Kastede en lakridspibe i hovedet på en civilbetjent, fordi han så virkelig dum ud.
drak mig så stiv 1. maj, at jeg først vågnede 1½ dag efter.
kondomet revnede da lige vi lige var gået igang med det sjove (det eneste vi havde)
scorede en 18- og en 19-årig pige, men da de spurgte om jeg ville med dem hjem, rødmede jeg og stak af. XD

Thaurat al Shabab

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 26 Feb 2011, 20:55 »

Haha Fuck nogle grinere jeg har haft. Men sys vi skal have igang med tråden igen Opstemt!!
Vil selv starte med en af de pinligste historier.
Vi havde lige haft idræt og jeg er sådan total "løbe" freak, så mens de andre var i bad, løb jeg så 2 ekstra runder om banen. Så da jeg kommer ind og skal i bad osv. Er der kun 2 tilbage som er ved at gå, det jeg dog ik ligger mærke til. Er at de tager mit tøj med. Altså at jeg kun har håndklæde nu. SÅ da jeg har tørret mig fra badet osv, har jeg altså intet tøj. Heldigvis var der stadig 10 minutter tilbage af frikvarteret eller sådan noget. Så jeg lister mig ubesværet igennem skolen uden at blive opdaget osv. Og finder ud af de har lagt mit tøj i klassen. Men dørerne til klasserne var låst i frikvarterende. Fuck main tænkte jeg, men så kom jeg i tanke om, der er sådan et "lille" vindue ude fra gangen af ind til klassen, hvor jeg ville ku nå min taske hvis jeg strakte mig. Så stod jeg på et bord og strakte mig alt hva jeg kunne, og jeg har altså stadig kun et håndklæde om livet. Men så ide det ringer ind, og stort set hele skolen kommer ind af hoveddøren(vores klasse er den der ligger lige foran døren) får jeg så stort et chok, at jeg laver en hurtig bevægelse. Taber håndklædet foran stort set hele skolen.. Fuck har aldrig villet så meget hjem som der....

Fernando
Gæst

« Svar #81: 26 Feb 2011, 20:59 »

Noget af det pinligste jeg har gjort, var da fodboldholdet var i Spanien i efterårsferien sidste år, og vi valgte og tage et bad i vores boblebad.. vi tænkte ikke videre over det, og hældte massere af shampoo i badekarret, og satte "bobblerne" til.. i løbet af 10 minutter var hele etagen uden strøm og vi havde et badeværelse fyldt med skum, som vi begyndte og kaste ud af vinduet, indtil politiet kom, fordi vi havde ramt nogle med skummet Grin

ahaha hvor grinern!  funny gad jeg godt ha været med til. Grin

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 26 Feb 2011, 21:03 »

ahaha hvor grinern!  funny gad jeg godt ha været med til. Grin

homo Wink

Fernando
Gæst

« Svar #83: 26 Feb 2011, 21:27 »

Stop det dog.

HansenLFC
Gæst

« Svar #84: 27 Feb 2011, 09:26 »

Uha ... Hvis jeg skal vælge en ting inden for fodbold verden, så må det næsten være da vi var en hel flok venner på sportsbar i Vejle for at se Liverpool - Arsenal i denne sæson. Der var fuld hus, og kampen kørte på 3 fladskærme. Vi havde også en Brøndby fan med, og da anden halvleg af Liverpool kampen gik igang, startede Brøndby, som kun blev vist på nogen så skræme rundt omkring, som mine ene ven så fulgte.

Liverpool kommer foran i starten af andenhalvleg, med en mand i undertal og der er god stemning derinde osv. Smiley ... På et tidspunkt prikker min ven (Brøndby fan) til mig og jeg kigger selvfølgelig over på skræmen med Brøndby, da der skete et eller andet. Jeg blev fanget i nogle få minutter.

Da jeg får blikket over på LFC - Arsenal igen, har Liverpool bolden og lyn hurtigt efter bliver den sparket i mål og jeg springer op og jubler kort. Som den eneste, da det var gengivelse af første mål. For satan, man følte sig dum Opstemt ... Men god griner for de mange fremmødte  Rullende Øjne

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #85: 27 Feb 2011, 09:42 »

Uha ... Hvis jeg skal vælge en ting inden for fodbold verden, så må det næsten være da vi var en hel flok venner på sportsbar i Vejle for at se Liverpool - Arsenal i denne sæson. Der var fuld hus, og kampen kørte på 3 fladskærme. Vi havde også en Brøndby fan med, og da anden halvleg af Liverpool kampen gik igang, startede Brøndby, som kun blev vist på nogen så skræme rundt omkring, som mine ene ven så fulgte.

Liverpool kommer foran i starten af andenhalvleg, med en mand i undertal og der er god stemning derinde osv. Smiley ... På et tidspunkt prikker min ven (Brøndby fan) til mig og jeg kigger selvfølgelig over på skræmen med Brøndby, da der skete et eller andet. Jeg blev fanget i nogle få minutter.

Da jeg får blikket over på LFC - Arsenal igen, har Liverpool bolden og lyn hurtigt efter bliver den sparket i mål og jeg springer op og jubler kort. Som den eneste, da det var gengivelse af første mål. For satan, man følte sig dum Opstemt ... Men god griner for de mange fremmødte  ::

god stil man hehe...

jeg har engang stået nøgen og lavet helikopteren foran en medarbejder fra kommunen der var på besøg hjemme hos mine forældre (før de blev skilt) og jeg var kun 4 år hehe men alligevel PINLIGT  Forlegen Forlegen Forlegen

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #86: 04 Mar 2011, 01:47 »

Har også haft et par gyldne stunder på fodboldbanen med tilbagelægninger der gik i mål, dog fra forsvarsspillerens side. Bedste må nok være engang jeg elegant formåede at chippe bolden over vores målmand.

Derudover har jeg ved enkelte lejligheder sagt nogle helt ekstremt upassende ting (tænk jokes omkring at få børn etc. i selskab med et par der lige har haft dødfødte børn.) Får det sgu stadig skidt hver gang jeg tænker på det.

Har selvfølgelig også været et par semipinlige begivenheder i forbindelse med druk, var en overgang ret notorisk for at gå crash halvvejs igennem fester, men der er ikke nogen enkelte historier der er værd at fortælle.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2011, 11:58 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #87: 04 Mar 2011, 02:40 »

jeg har engang stået nøgen og lavet helikopteren foran en medarbejder fra kommunen der var på besøg hjemme hos mine forældre (før de blev skilt) og jeg var kun 4 år hehe men alligevel PINLIGT  Forlegen Forlegen Forlegen

funny funny funny

FCK

clubnougat
Juniorspiller
**

« Svar #88: 04 Mar 2011, 03:26 »

Ikk så pinligt for mig da jeg ikk kan huske det, men jeg har fået af vide at jeg i en kæmpe brandert har lagt an på en postkasse på vej hjem fra byen, og åbenbart helt alvorligt har sagt "hvor har du dog noget smukt rødt hår"  Smiley ærger mig at jeg ikk selv kan huske det  Smiley

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #89: 04 Mar 2011, 20:21 »

funny funny funny

Jeps hehe jeg nåede lige akkurat at stoppe min far der var på vej ned af trappen hehe for at gøre det samme...

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010