home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pinligste i har gjort
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Pinligste i har gjort  (Læst 25701 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Pinligste i har gjort
« Svar #45: 25 Maj 2008, 15:43 »

Har engang været kærester med 2 piger på samme tid! Selvfølgelig blev det opdaget.. Ej noget lort jeg fik roddet mig ud i Opstemt

Now that's a real playa Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

7kfum
Gæst

« Svar #46: 25 Maj 2008, 19:57 »

Jeg har engang, da jeg var meget stiv, pisset en af mine venners forældre i hovedet Grin

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #47: 25 Maj 2008, 19:59 »

øhh løbet gennem strøget i kbh kun iført mine boxe shorts (tabt væddemål)
eller været med til Popstars, skide fuld og så stå og syng lille peter eddderkop :p (igen et væddemål)

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

-LFC-
Manager

« Svar #48: 25 Maj 2008, 20:22 »

Måske ikke helt så pinligt som nogen af jeres historier, men alligevel lidt pinlig er den da. For nogle år siden var jeg i svømmehallen med en ven. Ligepludselig ser jeg en person med langt hår og lyserød badekåbe på vej inde i drenge omklædningsrummet. Uden at tænke over det spørger jeg, hvorfor personen er på vej ind i drengenes omklædningsrum (Da jeg troede det var en pige). Det viser sig så, at det var en dreng med langt hår og lyserød badekåbe, og da jeg finder ud af det går jeg sådan halvflov væk og hopper ned i vandet. Så kommer der en kvinde der formegenligt var pigedrengens mor ud. Hun sætter sig ikke så langt væk fra, hvor jeg svømmer og begynder at stirre ondt, hvilket hun fortsatte med til jeg gik.

vesperGT
Manager

« Svar #49: 25 Maj 2008, 20:31 »

Måske ikke helt så pinligt som nogen af jeres historier, men alligevel lidt pinlig er den da. For nogle år siden var jeg i svømmehallen med en ven. Ligepludselig ser jeg en person med langt hår og lyserød badekåbe på vej inde i drenge omklædningsrummet. Uden at tænke over det spørger jeg, hvorfor personen er på vej ind i drengenes omklædningsrum (Da jeg troede det var en pige). Det viser sig så, at det var en dreng med langt hår og lyserød badekåbe, og da jeg finder ud af det går jeg sådan halvflov væk og hopper ned i vandet. Så kommer der en kvinde der formegenligt var pigedrengens mor ud. Hun sætter sig ikke så langt væk fra, hvor jeg svømmer og begynder at stirre ondt, hvilket hun fortsatte med til jeg gik.

Nu kan jeg af gode grunde ikke se ham/hende for mig, men jeg havde sgu nok gjort det samme..... funny

BTW: Din signatur, der skal det hedde 18 timeS og 5 timeS champions...... Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #50: 26 Maj 2008, 11:13 »

Har engang været kærester med 2 piger på samme tid! Selvfølgelig blev det opdaget.. Ej noget lort jeg fik roddet mig ud i Opstemt
funny funny funny

Og så kalder du mig player Rullende Øjne
Haha Opstemt

Men så kan jeg lige følge lidt op på den..
Da jeg gik på efterskole, var jeg den første som fik en kæreste på skolen.. Faktisk allerede anden dag...
Det eneste lille minus var, at hun ikke var den mest populære hos de andre på skolen, og at hun set i backspejlet ikke var af den kvalitet, som jeg ville gå efter... Var sammen med hende i 3 uger, men måtte høre for den resten af året crazy Skuffet
« Seneste Redigering: 26 Maj 2008, 11:17 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager

« Svar #51: 26 Maj 2008, 11:16 »

Kun 2  crazy
Det bliver først rigtig pinligt, nå du kommer sammen med 4 piger, som endda arbejder samme sted som dig, og arbejder sammen. Se den er svær at skjule  Cool

Rossonero
Gæst

« Svar #52: 26 Maj 2008, 11:18 »

Man er sgu heller ikke særligt professionel, hvis man ikke slipper afsted med det ubemærket. Tsk, tsk. Mine var endda tætte veninder, men sådan er vi jo forskellige.

Pinlige situationer har der været mange af, bl.a. hvor jeg har været stiv og åbenbart sagt (ganske seriøst) til mine venner, at jeg var Batman.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #53: 26 Maj 2008, 13:30 »

Man er sgu heller ikke særligt professionel, hvis man ikke slipper afsted med det ubemærket. Tsk, tsk. Mine var endda tætte veninder, men sådan er vi jo forskellige.

Det var også i 7. Så var ikke så erfaren med at date 2 kvinder på samme tid, som du åbenbart er Opstemt

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 26 Maj 2008, 17:08 »

Jeg kan huske jeg engang, nok en 3-4 år siden, kom til at plapre op med, at jeg var kæreste med en. Det var der åbenbart nogen, der fortalte hende, og så opsøgte hun mig. Ikke nok med at det var pinligt over for de andre, men hun stak mig også en lussing.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #55: 26 Maj 2008, 17:32 »

Det pinligste jeg har gjort er nok at score et mål i en fodbold kamp Cool (IA))

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #56: 26 Maj 2008, 17:36 »

Jeg kan huske jeg engang, nok en 3-4 år siden, kom til at plapre op med, at jeg var kæreste med en. Det var der åbenbart nogen, der fortalte hende, og så opsøgte hun mig. Ikke nok med at det var pinligt over for de andre, men hun stak mig også en lussing.

Jeg siger da tit jeg er kæreste med Paris Hilton, og div. andre kendisser, der ser godt, desværre har ingen af dem endnu opsøgt mig Skuffet

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #57: 26 Maj 2008, 18:29 »

Det er jo klart at de ikke opsøger dig nu du er optaget af Zone!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #58: 26 Maj 2008, 18:50 »

Hun hedder altså Lone, er 43 år og er min kone...
« Seneste Redigering: 26 Maj 2008, 18:53 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Zone 43
Manager

« Svar #59: 26 Maj 2008, 18:52 »

Vi' bar' go'e venner Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010