Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23457
0 Brugere, 1096 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kwf96636@inohm...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Børnehaven
Pinligste i har gjort
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Forfatter
Emne: Pinligste i har gjort (Læst 25756 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller
Sv: Pinligste i har gjort
«
Svar #30:
24 Maj 2008, 23:30 »
Citat af: Spezialized 24 Maj 2008, 23:28
Puha ja nu kommer den.
For mange år siden var jeg og en stak venner fra gymnasiet, i Haderslev, i Spanien, nærmere sagt Lloret de Mar. Den ene aften, i vores brandert, finder vi ud af at nogle af de danske piger (en 6-7 stk.) var en flok lesbiske veninder, fra Roskilde, der var på ferie sammen dernede. Og så gik snakken jo lystigt om hvem af os der kunne score en af disse lesbiske piger. Der var 2 der var ret kønne, mens de andre var ganske normale/kedelige piger. Men snakken bliver til et væddemål, hvor "vinderen" for alt betalt i en bytur i DK.
Vi glemmer dog for en stund pigerne og drager i byen. På en bar løber vi igen ind i pigeflokken, og jeg falder lidt i snak med den ene, som nok er den grimmeste i flokken. Jeg er lidt direkte og spørger om de alle er lesbiske. Hun fortæller at hun faktisk er biseksuel, og BINGO, nu har jeg chancen for at vinde det væddemål! Det ender med at jeg drikker hende stiv og senere kysser lidt rundt med hende. Dog kun kysseri
Og selvom hun var grim, tænkte jeg at det var sgu det hele værd.
Tilbage i DK, og vi skal starte på 3. G. efter sommerferien. Og vi kommer gående op af gangen og til min kæmpe store skræk ser jeg pludselig denne her, ikke-særlig kønne pige, og min venner skriger pludselig (med samme forundring) som mig! Der er hun fandeme! Jeg finder senere ud af at hun er flyttet til Haderslev.
Men pludselig ved hele skolen det, og jeg gik resten af 3. G., under navnet Lebbe-Jeppe.
flaaaaaad af grin (:
-KNM-
Manager
«
Svar #31:
24 Maj 2008, 23:32 »
Det er den slags navne, der burde have været fortalt til Crewtræffet
vesperGT
Manager
«
Svar #32:
24 Maj 2008, 23:33 »
Citat af: Spezialized 24 Maj 2008, 23:28
Puha ja nu kommer den.
For mange år siden var jeg og en stak venner fra gymnasiet, i Haderslev, i Spanien, nærmere sagt Lloret de Mar. Den ene aften, i vores brandert, finder vi ud af at nogle af de danske piger (en 6-7 stk.) var en flok lesbiske veninder, fra Roskilde, der var på ferie sammen dernede. Og så gik snakken jo lystigt om hvem af os der kunne score en af disse lesbiske piger. Der var 2 der var ret kønne, mens de andre var ganske normale/kedelige piger. Men snakken bliver til et væddemål, hvor "vinderen" for alt betalt i en bytur i DK.
Vi glemmer dog for en stund pigerne og drager i byen. På en bar løber vi igen ind i pigeflokken, og jeg falder lidt i snak med den ene, som nok er den grimmeste i flokken. Jeg er lidt direkte og spørger om de alle er lesbiske. Hun fortæller at hun faktisk er biseksuel, og BINGO, nu har jeg chancen for at vinde det væddemål! Det ender med at jeg drikker hende stiv og senere kysser lidt rundt med hende. Dog kun kysseri
Og selvom hun var grim, tænkte jeg at det var sgu det hele værd.
Tilbage i DK, og vi skal starte på 3. G. efter sommerferien. Og vi kommer gående op af gangen og til min kæmpe store skræk ser jeg pludselig denne her, ikke-særlig kønne pige, og min venner skriger pludselig (med samme forundring) som mig! Der er hun fandeme! Jeg finder senere ud af at hun er flyttet til Haderslev.
Men pludselig ved hele skolen det, og jeg gik resten af 3. G., under navnet Lebbe-Jeppe.
Hvor er det konge det der
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #33:
24 Maj 2008, 23:37 »
dengang jeg var 10-11 år var jeg til barnedåb, så gik jeg hen til købmanden for at købe en bold. på vejen tilbage kan jeg mærke at jeg virkelig skal skide, så jeg løber tilbage til kiosken, men så har de ikke noget toilet. så jeg sátser på at jeg kan holde mig. og går så tilbage til det barnedåb, men på vejen derhen kan jeg virkelig ikke holde mig mere. så da jeg er på vej om bag busken for at begynde at skide, kan jeg bare mærke den ledeste tyndskid. så jeg bliver nødt til at ringe til min far for at hente mig, han kører i hans nye bil og han gider self ikke have mig op på sæderne eftersom mine bukser var helt våde af tyndskid. så han skynder sig hjem for at hente en pose jeg kan side på, og så kommer jeg hjem i bad og bliver gjort klar igen. da jeg så kommer hen til barnedåbet, kigger
ALLE
på mig. og jeg bliver totalt flov.
verdenskrig
Manager
«
Svar #34:
24 Maj 2008, 23:42 »
Citat af: thomasmoll 24 Maj 2008, 23:37
dengang jeg var 10-11 år var jeg til barnedåb, så gik jeg hen til købmanden for at købe en bold. på vejen tilbage kan jeg mærke at jeg virkelig skal skide, så jeg løber tilbage til kiosken, men så har de ikke noget toilet. så jeg sátser på at jeg kan holde mig. og går så tilbage til det barnedåb, men på vejen derhen kan jeg virkelig ikke holde mig mere. så da jeg er på vej om bag busken for at begynde at skide, kan jeg bare mærke den ledeste tyndskid. så jeg bliver nødt til at ringe til min far for at hente mig, han kører i hans nye bil og han gider self ikke have mig op på sæderne eftersom mine bukser var helt våde af tyndskid. så han skynder sig hjem for at hente en pose jeg kan side på, og så kommer jeg hjem i bad og bliver gjort klar igen. da jeg så kommer hen til barnedåbet, kigger
ALLE
på mig. og jeg bliver totalt flov.
HAHAHAHAHAHAHHA
Minder mig også om engang da jeg kom til at tisse i bukserne i min papfars bil.. Var vidst 5-6 år
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #35:
24 Maj 2008, 23:44 »
Citat af: verdenskrig 24 Maj 2008, 23:42
HAHAHAHAHAHAHHA
Minder mig også om engang da jeg kom til at tisse i bukserne i min papfars bil.. Var vidst 5-6 år
heh. man kan ikke holde på noget man ikke har i hænderne
verdenskrig
Manager
«
Svar #36:
24 Maj 2008, 23:46 »
Citat af: thomasmoll 24 Maj 2008, 23:44
heh. man kan ikke holde på noget man ikke har i hænderne
Good one
Niko
Gæst
«
Svar #37:
24 Maj 2008, 23:47 »
Har faktisk også en mere.
Der var engang, hvor jeg skulle over til ven. Han bor inde på en stille vej, dem hvor man kun kan køre den ene vej. Der er en sti indtil vejen, hvor jeg kørte på en cykel. Uden jeg vidste det, så havde jeg kørt i en hundelort - som havde bredt sig udover mine bukser, cykel og sko. Vi finder så ud af det lidt senere, hvor jeg ser at de har en børste til at ligge. Den tager jeg selvfølgelig og børster lorten af mine sko. Så kommer hans mor hjem, og ser at jeg bruger børsten - hvorefter hun siger, at det er deres grillbørste.
God appetit.
verdenskrig
Manager
«
Svar #38:
24 Maj 2008, 23:49 »
Citat af: Cesc 24 Maj 2008, 23:47
Der var engang, hvor jeg skulle over til ven. Han bor inde på en stille vej, dem hvor man kun kan køre den ene vej. Der er en sti indtil vejen, hvor jeg kørte på en cykel. Uden jeg vidste det, så havde jeg kørt i en hundelort - som havde bredt sig udover mine bukser, cykel og sko. Vi finder så ud af det lidt senere, hvor jeg ser at de har en børste til at ligge. Den tager jeg selvfølgelig og børster lorten af mine sko. Så kommer hans mor hjem, og ser at jeg bruger børsten - hvorefter hun siger, at det er deres grillbørste.
God appetit.
Det var uden pis den første der fik mig til at grine højlydt
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
24 Maj 2008, 23:50 »
Citat af: verdenskrig 24 Maj 2008, 23:46
Good one
Når vi er kørt på ferie, så hver gang min fatter slog en prut brugte han den altid.
Citat af: Cesc 24 Maj 2008, 23:47
Der var engang, hvor jeg skulle over til ven. Han bor inde på en stille vej, dem hvor man kun kan køre den ene vej. Der er en sti indtil vejen, hvor jeg kørte på en cykel. Uden jeg vidste det, så havde jeg kørt i en hundelort - som havde bredt sig udover mine bukser, cykel og sko. Vi finder så ud af det lidt senere, hvor jeg ser at de har en børste til at ligge. Den tager jeg selvfølgelig og børster lorten af mine sko.
Så kommer hans mor hjem, og ser at jeg bruger børsten - hvorefter hun siger, at det er deres grillbørste.
God appetit.
det må siges, og ikke mindst mega pinligt. god en
Niko
Gæst
«
Svar #40:
24 Maj 2008, 23:53 »
Kan også fortælle at jeg faktisk gik rundt inde i deres entré med sko på, lige da vi var kommet hjem. Kan ikke huske det, men mener også at jeg tørrede det væk med grillbørsten.
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
25 Maj 2008, 00:02 »
Nå ja, som El Ukøn, har man vel også haft en lille toilet date, dog ikke en jeg kendte, men fuuuuuck det var pinligt.
Nå ja, jeg gik på grundforløb som slagter på Holstebro teknisk skole, det var torsdag og vi skulle i byen, men da jeg ikke bor så langt væk, boede jeg ikke på skolehjem, men alligevel for langt til at tage hjem og spise. Det endte så med at min aftensmad bestod af et stykke drømmekage, og folk der har drukket på tom mave, ved at det sjældent går godt.
Vi kommer ind til Holstebro by, hvor der er godt gang i den. Vi tager ned på vores stam start bar/værtshus Bierstubbe eller sådan noget hed den, og nårh ja vi var faktisk lige et smut på Kruset inden, nå men vi møder et par matroner (læs ikke særligt lækre, lidt halv overvægtige piger) og tja stiv som jeg var, begynder jeg stille og roligt at snakke med den ene.
Efter vi havde været på Bierstubbe, tog vi på Fox, hvor min salgsleder var bartender, det skal lige siges at de 2 kære matroner var med der, men videre gik det da, vi skulle jo se strip i ølkælderen
Jeg skal lige sige at jeg desværre ikke fik set så meget strip, da stangstive jeg begyndte at dele mundvand, godt nok med den kønneste og tyndeste af de 2 matroner, men stadig væk ikke en scoring jeg er videre stolt af, nå men tøsen tager min hånd og hiver mig med ud på toiletet, fair nok tænker stive jeg sikkert, jeg kan nemlig ikke huske videre meget, det meste er genfortalt af mine venner, men da de så vil videre hiver de mig ud fra toiletet, med opknappet skjorte. .. . . . . .
Så skidt, og i den grad jeg er blevet mobbet med det siden!!
Det bedste der kan nævnes ved den bytur var at jeg sov sammen med en af mine venner hjemme ved hans søster der bor i byen, men vi kom lidt sent op, og afsted, så vi kom forsent, sådan noget bliver normalt indberettet til mester, men fordi jeg utroligt nok tænkte hurtigt, sagde jeg, at vi jo ikke kunne gøre for at hans storesøsters cykel var blevet stjålet, og at vi var kede af det, og sure på de dumme folk der nu havde stjålet den cykel (der ikke eksiterede)
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #42:
25 Maj 2008, 00:34 »
Citat af: Suicide 25 Maj 2008, 00:02
Nå ja, som El Ukøn, har man vel også haft en lille toilet date, dog ikke en jeg kendte, men fuuuuuck det var pinligt.
Nå ja, jeg gik på grundforløb som slagter på Holstebro teknisk skole, det var torsdag og vi skulle i byen, men da jeg ikke bor så langt væk, boede jeg ikke på skolehjem, men alligevel for langt til at tage hjem og spise. Det endte så med at min aftensmad bestod af et stykke drømmekage, og folk der har drukket på tom mave, ved at det sjældent går godt.
Vi kommer ind til Holstebro by, hvor der er godt gang i den. Vi tager ned på vores stam start bar/værtshus Bierstubbe eller sådan noget hed den, og nårh ja vi var faktisk lige et smut på Kruset inden, nå men vi møder et par matroner (læs ikke særligt lækre, lidt halv overvægtige piger) og tja stiv som jeg var, begynder jeg stille og roligt at snakke med den ene.
Efter vi havde været på Bierstubbe, tog vi på Fox, hvor min salgsleder var bartender, det skal lige siges at de 2 kære matroner var med der, men videre gik det da, vi skulle jo se strip i ølkælderen
Jeg skal lige sige at jeg desværre ikke fik set så meget strip, da stangstive jeg begyndte at dele mundvand, godt nok med den kønneste og tyndeste af de 2 matroner, men stadig væk ikke en scoring jeg er videre stolt af, nå men tøsen tager min hånd og hiver mig med ud på toiletet, fair nok tænker stive jeg sikkert, jeg kan nemlig ikke huske videre meget, det meste er genfortalt af mine venner, men da de så vil videre hiver de mig ud fra toiletet, med opknappet skjorte. .. . . . . .
Så skidt, og i den grad jeg er blevet mobbet med det siden!!
Det bedste der kan nævnes ved den bytur var at jeg sov sammen med en af mine venner hjemme ved hans søster der bor i byen, men vi kom lidt sent op, og afsted, så vi kom forsent, sådan noget bliver normalt indberettet til mester, men fordi jeg utroligt nok tænkte hurtigt, sagde jeg, at vi jo ikke kunne gøre for at hans storesøsters cykel var blevet stjålet, og at vi var kede af det, og sure på de dumme folk der nu havde stjålet den cykel (der ikke eksiterede)
den er altså ikke sjov (: for dig
Er der andre der har nogle gode historier som vi kan gå i seng til ?
dasmessi
Gæst
«
Svar #43:
25 Maj 2008, 15:38 »
Har prøvet at tage i svømmehallen og glemme badebukserne mens jeg gik ind.
GudenEricsson
Gæst
«
Svar #44:
25 Maj 2008, 15:42 »
Har engang været kærester med 2 piger på samme tid! Selvfølgelig blev det opdaget.. Ej noget lort jeg fik roddet mig ud i
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »