home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1271 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Kom til at slette mit spil
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Kom til at slette mit spil  (Læst 4878 gange)
sygthold
Gæst

Kom til at slette mit spil
« : 21 Maj 2008, 17:06 »

"Vanvittigt trænervalg i Werder Bremen"

Thomas Schaaf stopper sit arbejde i Werder Bremen efter han er blevet tilbudt af Sevilla.

Hovedpersonen selv siger:
Det rigtig jeg har fået et tilbud af Sevilla og jeg er glad for chancen. Jeg søger nye udfordringer da jeg synes jeg har opnået hvad jeg kan med Werder Bremen. Det har været en fantastisk tid i klubben. Jeg takker alle der har stået bag hold samt de mange fans.

Men nu til noget meget overraskende. Som afløser for Thomas Schaaf har Werder Bremen valgt at ansætte den ukendte træner Salievski. Mange kalder det et "vanvittigt trænervalg" det er os forståeligt da den nye træner aldrig har prøvet at være i en stor klub.

Sportschefen Klaus Allofs i Werder Bremen siger:
Vi er sikre på at Salievski kan skabe noget med Werder Bremen ellers havde vi ikke ansat ham. Vi lægger ikke skjul på at han er uerfaren men han har nogle træner kvaliteter som vi nok får at se gennem sæsonen vi glæder os i hvert fald til at arbejde sammen med Salievski og vi glæder os til at komme i gang med den nye sæson.

Der var mange der ikke så for glade ud og det gjorde mig bare mere nervøs i forvejen var jeg ikke så god til tysk og nu det at folk virkelig var utilfredse. Jeg hørte snakken mellem fotografer og journalister. Der var meget pres på rigtig meget, det havde jeg ikke forventet men jeg tog det som det kom.

Som sagt er jeg ikke den mest kendte træner i verden men jeg griber denne store chance for at kunne
bevise over for mig selv og jer at jeg godt kan klarer det her selvom mange af jeg ikke tror på det. Jeg har nogle mål jeg vil opnå og jeg er sikker på jeg kan nå dem med fansnes støtte og spillernes. Det kræver hårdt arbejde sæsonen ud både fra mig, spiller og i det hele taget klubben. Vi skal skabe noget stort. Vi skal være et af de største hold. Vi mangler ikke meget. Men der er et stykke vej endnu. Vi skal holde sammen hele vejen igennem så skal vi nok nå langt.

Af sygthold
Næste update
Spillertrup samt ønskeliste
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 10:14 af sygthold » Logged

Rossonero
Gæst

Sv: (Vanvittigt trænervalg) Werder Bremen
« Svar #1: 21 Maj 2008, 17:16 »

Ornli' syg trænervalg, sygthold. Grin

Jeg regner stærkt med, at introen bliver forstørret?

Bave
Gæst

« Svar #2: 21 Maj 2008, 17:17 »

Lyder spændende med en Tysk blog

Men Klubvalget kunne have været bedre Grin

sygthold
Gæst

« Svar #3: 21 Maj 2008, 17:45 »

Rossonero så er den forstørret .. hehe.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #4: 21 Maj 2008, 17:47 »

Fin update ... synes bare ikke om den grønne farve ... Forsæt det gode arbejde ...

sygthold
Gæst

Sv: (Truppen) Werder Bremen
« Svar #5: 21 Maj 2008, 19:00 »

Truppen

Hvordan ser jeres trup ud?

En meget stræk trup med masser af dækning på de forskellige positioner, især i angrebet hvor Hugo Almeida, Rosenberg, Sanogo og kroatiske Klasnic spiller. En fysisk stærk midtbane med Frings, Frank Baumann, Borowski og Daniell Jensen. Den mere tekniske del på midten er Diego som er holdets helt store stjerne, og som er eftertragtet af flere storklubber. En Carlos Alberto er en god dækning der. Så er der en Aron Hunt som kan spille de fleste offensive positioner. I den bagerste kæde ser det rigtig godt ud, især i midten hvor Naldo og Mertesacker spiller. På højre backen er der kamp om pladsen, Fritz,Pasanen og Owomoyela. Tilgængæld er jeg ikke tilfreds med vores vestre side hvor vi har Wome og Tosic, en af de pladser hvor jeg vil kigge efter en ny spiller. Men alt i alt ser det godt ud.

Du nævnte ikke noget med en målmand?

Det rigtig nok, men der ikke så meget at sige, Tim Wiese er sikker på målmands posten. Han er en fantastisk målmand som kun er 25 år. Vi ser målmænd være på toppen når de er over 30 år, så det ser rigtig godt ud. Vi har os Vander som dækning der.

Jeg afleverede også min ønskeliste til Klaus Allofs:

Jean ll Makoun

Dede

Kehl

De Guzman

Pandner.

Af sygthold
næste update
Diego på vej væk?
« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 22:10 af sygthold » Logged

sygthold
Gæst

« Svar #6: 21 Maj 2008, 19:51 »

ros--ris??

dasmessi
Gæst

« Svar #7: 21 Maj 2008, 20:04 »

Skulle du ikke skrive om Newcastle?

sygthold
Gæst

Sv: (Diego på vej væk?) Werder Bremen
« Svar #8: 21 Maj 2008, 21:52 »

Diego på vej væk?

Den nat var jeg så træt og min telefon blev ved med at ringe, sms'er fløj ind, "er Diego på vej væk". Jeg slukkede min
telefon og sov videre. Men for at være helt ærlig så vidste jeg ikke noget.

Først til mandagens morgen træning, hvor jeg fik en god snak med Diego omkring hans tanker og de henvendelser han havde fået. Real Madrid, Inter, Man.U og Arsenal var de mest spørgende klubber, fortalte han.

Men han lovede mig at han ville blive i klubben, og det var jeg glad for at hører, for han var den sidste jeg ville lade gå. Men samtidig kunne vi få en masse penge, hvis han blev solgt. Som sagt har jeg sølle 18 mil kr. at købe ind for, og det ikke mange penge, når Fc København kan give 22 mil kr for Ailton og han spiller ikke ret meget, så det ikke mange penge jeg har med at gøre, især ikke når vi snakker Werder Bremen.

Jeg var virkelig i et dilemma. Hvad skulle jeg stille op? Jeg spurgte anfører Frank Baumann om hans megning.
Lad ham blive en sæson mere også ser vi hvad der sker. Der er ingen på holdet som kan gå ind og overtag hans plads.
Vi bliver nødt til at holde på ham.
Sagde Frank Baumann.

Og jeg var enig det var en stor hjælp, snakken med Frank. Jeg sagde både til Diego og resten af holdet at de skulle afvise alle rygter med hensyn til Diego. Jeg gav klubben besked på at alle bud på Diego skulle afvises.

af sygthold
næste update
Træningskampene

« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 22:11 af sygthold » Logged

sygthold
Gæst

« Svar #9: 21 Maj 2008, 21:56 »

hvad synes i? hehe

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #10: 21 Maj 2008, 22:03 »

God update ... Men kommer ikk til og følge den her blog så længe du skrive med den grønne skrift ...

sygthold
Gæst

« Svar #11: 21 Maj 2008, 22:12 »

er det bedre? Opstemt

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #12: 21 Maj 2008, 22:13 »

Ja det synes jeg ... Men hvis du bedre kan lig den grønne frave så beholder du bare den Peace

sygthold
Gæst

« Svar #13: 21 Maj 2008, 22:14 »

jeg synes det ser bedre ud sådan her også overskriften med grøn..

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #14: 21 Maj 2008, 22:16 »

Super ... Så vil jeg prøve af følge med i denne osse ... Hva med din Galatasaray blog ?

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010