|
patrick J
|
|
Vinder 5-0 over FC Midtjylland, så skal jeg spille mod AB og så taber jeg 6-1 (Er FC Vestsjælland ) Hvaf Fanden sker der!!! LORTE UREALISTISKE PIS SPIL
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Argh så taber jeg UEFA cup finalen med Brøndby, 3-2 til Schalke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Lyngby - Brøndby 0-0 1. kamp i semifinalen i Landspokalen i 3. sæson. 2. kamp Brøndby - Lyngby 2-2.. Nu kommer det. Var foran 2-0.. De reducere.. Kim Aabech udligner i det 95. minut.. Og dermed er jeg ikke videre til finalen. elendingt. Men ligger til guld for første gang i 3 forsøg..
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Omg Verdenskrig :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hmm.. Ved ikke længere om jeg skal grine eller græde. Jeg har vundet mesterskabet, og Carling-cup'en. Til gengæld ryger jeg ud i Champions League-semifinalen på reglen om udebanemål, fordi Ezequiel Garay vælger at brænde straffe på Camp Nou. ARGH!
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Jeg havde endelig en kæmpe mulighed for at vinde alle syv turneringer med Arsenal.. Community Shield (Vundet) Club World Championship (Vundet) Super Cup (Vundet) Premier League (Vundet og ubesejret) Carling Cup (Vundet) FA Cup (Vundet over Snot Spurs) CHAMPIONS LEAGUE (Spillede 3-3 og 4-4 mod Manure, så går de videre pga. flest udebanemål!!!) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg havde endelig en kæmpe mulighed for at vinde alle syv turneringer med Arsenal.. Community Shield (Vundet) Club World Championship (Vundet) Super Cup (Vundet) Premier League (Vundet og ubesejret) Carling Cup (Vundet) FA Cup (Vundet over Snot Spurs) CHAMPIONS LEAGUE (Spillede 3-3 og 4-4 mod Manure, så går de videre pga. flest udebanemål!!!)  Wow - det var da ellers imponerende! Jeg vandt CS, PL og CC med Arsenal også. Hvor langt ned havde du til 2. pladsen?
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Manure kaldes også Man U.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Wow - det var da ellers imponerende! Jeg vandt CS, PL og CC med Arsenal også. Hvor langt ned havde du til 2. pladsen?
Der var 21 point ned til andenpladsen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Tak  Nu hvor Manure kom i finalen, så tabte de i det mindste..  EDIT: Der er ikke meget 'aaaarhh' over det her. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
ARGHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HH DET ER UMULIGT  Møder Køln hjemme, og kan bare ikke score... rammer stolpen 5 gange, brænder 4 friløbere, og målmanden havde tre dobbeltredninger  :t.  ... Og så scorer de på deres eneste skud inden for målrammen, på et indlæg som bare farer igennem feltet... Hvor jeg så rammer stolpen i overtiden... Så de vinder 1-0.. Skudstatistik: 25-1 i mit favør 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Er skudstatistikken indenfor målrammen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jeg er så træt af at ikke kunne holde en føring med Napoli Jeg møder Roma og holder 0-0 indtil 5 min før tid og så scorer Mexes 2 hovedstøds mål og jeg taber 2-0. Senere skulle jeg møde Palermo og jeg er foran 3-0 med 20 min før tid. Igen smider jeg det hele væk og Mark Bresciano får scoret hattrick på et sølle kvarter.  Og så kommer den ultimative : Jeg fører 1-0 gennem hele UEFA Cup kampen mod Dnipro og i overtidens overtid sender de deres målmand op på et hjørnespark og så scorer han kraftedme, så kampen ender 1-1!!!  Overvejer seriøst at droppe FM08!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|