|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Raul skal aldrig afløses! Men der er planen at Aguero skal ind. Han er topscorer i Primera, så det skal nok gå  Hvad dælen gør du så med Robinho? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Hvad dælen gør du så med Robinho?  Jeg spiller med to angribere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Jeg spiller med to angribere  Argh  Så er det Nistelrooy der er 1. indskifter? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Argh  Så er det Nistelrooy der er 1. indskifter?  Hm. Nistelrooy er lidt en gammel nisse Det vil nok blive sådan her om et par år: Ronaldo - Sneijder - Robben Aguero - Robinho Raul, Baptista, (hvis ikke solgt) Aquino og Taarabt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hm. Nistelrooy er lidt en gammel nisse Det vil nok blive sådan her om et par år: Ronaldo - Sneijder - Robben Aguero - Robinho Raul, Baptista, (hvis ikke solgt) Aquino og Taarabt  Det ser YDERST fornuftigt ud! Rigtig flot at du har beholdt mange af de nuværende spillere, da jeg tit ser games hvor hele holdet er skiftet ud allerede efter 1-2 sæsoner, desværre. KUTGW og held og lykke med gamet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det ser YDERST fornuftigt ud! Rigtig flot at du har beholdt mange af de nuværende spillere, da jeg tit ser games hvor hele holdet er skiftet ud allerede efter 1-2 sæsoner, desværre. KUTGW og held og lykke med gamet  Men lur mig, om jeg ikke for købt Silva og en klasse angriber mere inden alt for lang tid. Pengene brænder i lommen! Edit: Der kommer en Ronaldo alligevel. Han var faktisk meget dårlig. 13 i crossing og 11 i passing er ikke godt nok for mig. Nu er Silva hovedmålet!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jul 2008, 00:01 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Hvorfor kan Pato ikke spille kampe for mit milan hold i første sæson?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Han kan vidst først spille fra 1/1
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Sidste sæson blev Fabregas skadet 4 måneder med en overrevet legmuskel. Guess what? Fabregas er lige blevet skadet 4 måneder med en overrevet legmuskel! LORT!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Hold kæft hvor er jeg sur! Med 5 kampe tilbage af sæsonen kommer det evige FM formdyk, der gør at jeg garanteret ender uden én eneste pokal i denne sæson!  Edit: Tjah.. Så blev Sneijder sørme også skadet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
ARGGHHH!!! Først måtte jeg skifte Fábregas ud med en skade og så Richards.. NO!!! EDIT: er lige kommet foran på et selvmål.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
AAAARRRGGHH når groning som ligger nummer 1 endelig taber, så taber jeg selvfølgelig også.
Jeg er Ajax
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
AAAAAAAAARRRRRRRRRR GGGGGGGGGGGHHHHHHHH HHH !!Har ventet snart et halvt år på at spille FM . Får vel nok først muligheden når jeg får købt mig en bærbar om ikke forfærdelig lang tid. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Så røg man ud af Copa Del Rey allerede i 5. runde, for 2. år i træk  Det så helvedes ringe! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|