|
Emeight
|
|
AGHHH
Spiller mit Dafuge's save, hvor jeg er i BSP, og ligger nummer 4. Så spiller jeg mod nummer 5, fører 3-0 ved pausen - ja, faktisk helt frem til det 66. minut, hvor min idiot målmand (som i følge min assistent "ville være en leading star i coca cola league 2" -_-) får den geniale idé at lade 4 bolde ryge i nettet. I sandhed en genial solopræstation af min målmand, da mine forsvarere alle fik 7-8.
IRRITERENDE.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Spanien slog Italien ud af EM! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
ARGH DEL PIERO SPARKEDE IKKE I STRAFFESPARKSKONKUR RENCEN! SKER DER FOR DONADONI!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
ARGH DEL PIERO SPARKEDE IKKE I STRAFFESPARKSKONKUR RENCEN! SKER DER FOR DONADONI!!!!!!!
Han skulle måske sparke sidste spark?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAARRRRRRRRG HGGHGHG VAR I FINALEN I UEFA CUPPEN OG FA CUPPEN OG TABER FANDEME BEGGE KAMPE!!!!!!!!!!!!!!  SAMTIDIG VAR JEG 3 PIONT EFTER LIVERFOL MEN FÅR ET TOTAL FORMDYK!! HMMM
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Han skulle måske sparke sidste spark?
HAHA!  Den havde jeg ikke lige tænkt over, men ja.. Måske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
HVAD ER CHANCEN!!!!!
Jeg har lige solgt min 2. målmand og jeg kan ikke tage min tredje målmand med til kamp for han har spillet tidligere på dagen, så i denne kamp hvir jeg for første gang nogensinde har spillet en kamp uden en målmand på bænken, får min 1.målmand rødt kort!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
HVAD ER CHANCEN!!!!!
Jeg har lige solgt min 2. målmand og jeg kan ikke tage min tredje målmand med til kamp for han har spillet tidligere på dagen, så i denne kamp hvir jeg for første gang nogensinde har spillet en kamp uden en målmand på bænken, får min 1.målmand rødt kort!!!!!!
så du tabte eller hvad? 
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
AAAAAAAAAAARRRRRRRR RRRRRRRRRRRRGGGGGGG GGGGGGGGGGGGGGGGGHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHH Har lige spillet 1-1 med Brasilien mod Algeriet heldigvis kun en venskabskamp men ARGHHHHH
|
|
|
|
|
|
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Hahahaha hvem er det du udtager  Kleberson, Edmilson og Gilberto Macena ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lasseher
|
|
Hahahaha hvem er det du udtager  Kleberson, Edmilson og Gilberto Macena ? Ja når det kun venskabskampe 
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|