home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ACF Fiorentina - National og international succes (Tidl. SK Brann)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: ACF Fiorentina - National og international succes (Tidl. SK Brann)  (Læst 25083 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - Nu kører det!
« Svar #60: 08 Aug 2008, 18:25 »

Dejligt at denne blog er tilbage; den har jeg savnet! Vracko ser god ud; han skal nok vise sig som et godt indkøb til dig. God update der giver et godt comeback til denne gode blog Smiley

KarelPoborský
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - Nu kører det!
« Svar #61: 08 Aug 2008, 21:15 »

Ja, meget god blog. Du skriver rigtig godt! Bliver spændende at se Vracko!

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - Europæisk afklapsning
« Svar #62: 10 Aug 2008, 12:23 »

Baseret på en virkelig historie..... Eller?

Jeg og omkring 300 andre Brann-supportere var fløjet til Belgien, for at se vores helte spille mod Genk i UEFA Cuppens 2. kvalifikationsrunde . Det vi blev budt i Belgien, var dog ikke flyveturen og de 2-3000 kroner værd. I første halvleg var vi nogenlunde med, og da dommer Herbert Fandel fløjtede til pause, var stillingen 0-0. Genk kom ud til 2. halvleg med lyn og torden. I løbet af halvlegen fik de nemlig scoret 4 mål, mens vi ikke selv formåede at få bolden i belgiernes mål. Dermed tabte vi kampen 4-0, og vi havde derfor et lorteudgangspunkt forud for returkampen i Bergen.

I returkampen skulle vi bare rede lidt af æren, men vi fik noget af et chok til at starte med. I kampens allerførste minut kom Genk nemlig foran, og vi frygtede endnu en ydmygelse. Dog kom vi godt igen, da nyindkøbet Matej Vracko efter et kvarter udlignede med sin første scoring i Branns røde trøje, og efter en lille halvtime tordnede Ramiro Corrales et frispark direkte i kassen. Dermed vandt vi returkampen med 2-1, hvilket betød, at vi tabte med 5-2 samlet, og dermed sluttede vores europæiske eventyr.

I pokalturneringen gik alt stadig som planlagt. Vi skulle møde Molde i kvartfinalen, og her vandt vi med 1-0 på et mål af Denni Avdic. Vi var derfor videre til semifinalen, hvor Strømgodset ventede.

I ligaen var vi stadig fornuftigt med. Efter 20 kampe lå vi nummer fire efter uafgjort mod Fredrikstad og Vålerenga og en 3-1 sejr over Aalesund.

Der var nu seks kampe tilbage af Tippeligaen, og vi kunne stadig nå guldet, mens vi i pokalen var nået til semifinalen, og havde en ret stor chance for at nå finalen, hvor vi så kunne forsvare titlen.

I øvrigt sluttede Rene Mihilics sæson brat, da han i kampen mod Vålerenga blev skadet, og kan se frem til en pause på 2-3 måneder.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - Europæisk afklapsning
« Svar #63: 10 Aug 2008, 12:31 »

Noget så uheldigt med kampene mod Genk. Ærgeligt at Europa allerede er overstået. Du fanger fuldstændig min interesse i hver update.
Håber godt nok du vinder mesterskabet eller pokalen. Pokalen er nok mest realistisk!

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - Guldkampen raser
« Svar #64: 11 Aug 2008, 17:21 »

Dagen var kommet. Pokalsemifinalen mod Strømgodset skulle spilles. Jeg havde indtaget min faste plads på Brann Stadion, og jeg var rigtig nervøs. Det kunne være så fedt, hvis vi kunne gå i finalen, og vinde pokalturneringen for andet år i træk! Det var Strømgodset, der var bedst, men det var os der kom foran! Vores midtbanespiller Ramiro Corrales knaldede nemlig bolden i kassen fra 25 meters afstand efter en halv times spil.

Strømgodset pressede meget på i resten af kampen, men formåede ikke at passere vores geniale keeper Håkon Opdal.

Vi var igen i finalen, og det var helt fantastisk. Dog var vinderudsigterne ikke så gode som sidst, hvor vi mødte HamKam i finalen. Vålerenga vandt nemlig den anden semifinale, og bliver dermed vores finalemodstander.

I ligaen gik det også genialt. Vi vandt 2-0 hjemme over Rosenborg efter to kasser af Matej Vracko. Tre dage efter blev Strømgodset nakket med 3-1. Her stod Denni Avdic for to kasser, og Tijan Jaiteh stod for en.  Ugen efter gjaldt det Lillestrøm på udebane, men her formåede vi ikke at vinde. Kampen endte nemlig 1-1.

Vi lå nu a’point med Vålerenga og Strømgodset på førstepladsen med tre kampe igen. Vi havde et forholdsvist let program tilbage idet Start, HamKam og Viking ventede.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #65: 11 Aug 2008, 23:47 »

Fantastisk at du nu ligger i tpppen og er i finalen Opstemt Nu vil jeg se the double..
Du skriver som sagt fantastisk, så der er intet at klage over.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #66: 15 Aug 2008, 12:08 »

Jeg beklager, at der har været lidt langt mellem mine updates her i den intense guldkamp! Smiley
Jeg håber på, at jeg senere i dag kan præsentere en ny update for jer!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #67: 15 Aug 2008, 13:25 »

Virkelig suværen blog, som det jo har været hele vejen i gennem! Tag så "The Double"!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - VI ER MESTRENE!
« Svar #68: 16 Aug 2008, 18:15 »

Vi havde vundet Tippeligaen, og havde aldrig været lykkeligere! Det var simpelthen helt kanon. Vi klarede de sidste tre runder til U.G. Først tog vi i mod Start på hjemmebane, og her vandt vi med 1-0 efter at Petter Vaagan Moen havde scoret efter fire minutter. Derefter gjaldt det HamKam på udebane, og her vandt vi med 2-0 efter scoringer fra Petter Vaagan Moen igen, og vores svenske talent Denni Avdic.

Derefter manglede kun den sidste runde af Tippeligaen, og det var her mesterskabet skulle afgøres. Vi lå på en førsteplads med tre point ned til Vålerenga, og vi havde samme målscorer. Det betød, at vi bare skulle have point mod Viking i den sidste kamp for at sikre trofæet. Vi fik dog en rigtig dårlig start, da vi allerede efter 6 minutter kom bagud, og bare to minutter efter Vikings scoring, meddelte stadionspeakeren, at Vålerenga var kommet foran. Dermed var Vålerenga visuelt mestre, men vi kom igen! Og hvem andre end Thorstein Helstad skulle udligne? Han opsnappede en retur fra Viking-keeperen og skød Brann på guldkurs! Stillingen i både vores og Vålerengas kamp holdte kampene ud, og dermed var vi vindere af Tippeligaen 2009!

Det var fantastisk. Stadion gik amok. Det kan godt være at det kun er to år siden vi sidst vandt mesterskabet, men den følelse bliver man aldrig træt af! Lasse Hansen havde sikret sig sit første norske mesterskab, hvilket er Branns fjerde Tippeliga-trofæ.

Vi festede i Bergen by til langt ud på natten, og da jeg endelig var kommet hjem lå jeg og tænkte på hvem, der havde været sæsonens store profiler. Vores Tippeliga-topscorer blev Thorstein Helstad med kun otte mål, hvilket ikke var meget. Dog måtte Rene Mihelic og Petter Vaagan Moen ses som de to vigtigste spillere i sæsonen.

Sæsonen var dog ikke helt slut. Ugen efter havde vi jo en pokalfinale, hvor Vålerenga ventede. Puuuha… Kunne vi se frem til endnu en fest?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #69: 16 Aug 2008, 18:45 »

Stort tillykke .. Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #70: 16 Aug 2008, 18:57 »

Du skal da heller ikk snydes med et STORT Tillykke her fra Thumbs Up

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #71: 16 Aug 2008, 19:17 »

Stort tillykke med mesterskabet Smiley
Det er sku fedt at du vandt, især efter din sæsonstart, som jeg husker, ikke var den bedste?
Men du skriver godt nok fangende, dejlig læsning...

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: SK Brann - The Double!
« Svar #72: 19 Aug 2008, 21:47 »

Dagen, hvor pokalfinalen mod Vålerenga skulle spilles, var kommet. Vi havde muligheden for at vinde The Double, og det ville være en fantastisk triumf for klubben, hvis det skulle lykkedes.

Kampen startede dog ikke på den bedste måde for os. Allerede i kampens ottende minut måtte vores unge, solide midtbanespiller Tijan Jaiteh udgå med en skade. Dog så det ikke ud til, at den episode ville slå os ud, for efter et kvarters spil bragte Armann Smari Bjørnsson os på vinderkurs efter et flot mål. Vi fortsatte det flotte spil halvlegen ud, og bragte os også på 2-0. Målet blev denne gang scoret af Thorstein Helstad.

Vi kom ud til anden halvleg med lyn og torden. For efter 50 minutters spil bragte Petter Vaagan Moen os på 3-0, og sikrede os stort set pokaltitlen for andet år i træk.

I slutminutterne nåede Vålerengas Morten Berre dog at udligne, men det forhindrede ikke os i at feste. Vi havde vundet pokalfinalen for andet år i træk og i denne sæson havde vi både taget pokaltitlen og Tippeliga-pokalen… Det kunne jo ikke være bedre?

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #73: 19 Aug 2008, 21:53 »

Hej drenge...
For det første vil jeg lige sige tak til alle dem som har kommenteret i bloggen, og tak til alle dem som bare læser med Smiley

Jeg ville høre, om I syntes at skrivestilen skal ligges om? Derfor har jeg tilført en afstemning... Er åben overfor det meste!

Jeg tager på introtur i morgen, så afstemningen vil køre indtil jeg kommer hjem, og der vil jeg så tage en beslutning...

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #74: 24 Aug 2008, 13:30 »

Okay, det blev en tæt afstemning..
Jeg vil overveje hvilket synspunkt bloggen skal skrives fra, og jeg kan allerede nu sige, at bloggen ikke vil blive skrevet som den hidtil er blevet skrevet.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010