home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Grænsen for ban
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Grænsen for ban  (Læst 8036 gange)
freshy
Landsholdsspiller

Grænsen for ban
« : 31 Mar 2006, 12:14 »

Hvornår burde man banne medlemmer fra en side synes i ?

Dusty78DK
Manager

Sv: Grænsen for ban
« Svar #1: 31 Mar 2006, 12:57 »

Hvornår burde man banne medlemmer fra en side synes i ?

Har du gjort noget slemt, da?  Djævel

funny   funny   funny   funny   funny

Nej, helt alvorligt, hvad siger Crew'et?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2: 31 Mar 2006, 13:09 »

Nå jeg har skam ik' gjort noget slemt..... på denne side Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 31 Mar 2006, 19:00 »

Har du gjort noget slemt, da?  Djævel

funny   funny   funny   funny   funny

Nej, helt alvorligt, hvad siger Crew'et?

Det kommer an på sidens politik Smiley Her på FmFreaks har vi ikke en specifik banpolitik, men vurderer fra tilfælde til tilfælde hvornår det er berettiget, hvilket det heldigvis sjældent har været. Også lidt på grund af vores frie politik mht. censur, lås af tråde osv., så synes jeg også at vi har et meget hyggeligt og venligt forum.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #4: 31 Mar 2006, 19:16 »

Det kommer an på sidens politik Smiley Her på FmFreaks har vi ikke en specifik banpolitik, men vurderer fra tilfælde til tilfælde hvornår det er berettiget, hvilket det heldigvis sjældent har været. Også lidt på grund af vores frie politik mht. censur, lås af tråde osv., så synes jeg også at vi har et meget hyggeligt og venligt forum.

Ja, dette er helt bestemt DK's bedste FM/andet forum!

Nu tænker jeg ikke på mængden af brugere, men som Hawk1nZ siger, er det er meget hyggeligt og venligt forum, i forhold til visse andre!

Nævner ingen navne.. F M D

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 31 Mar 2006, 19:31 »

Nu tænker jeg ikke på mængden af brugere, men som Hawk1nZ siger, er det er meget hyggeligt og venligt forum, i forhold til visse andre!

funny

Og så længe de frie regler ikke bliver misbrugt, så holder vi fast  i dem  Thumbs Up

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #6: 31 Mar 2006, 19:35 »

Ja FMD's  forum er virkelige striks og nogle af crewmedlemmerne igen ingen navne men lad os bare kalde ham X er utrolige stædige og strikse og egoistiske

EDIT: navn ændret til X på fmd's crewmedlem.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2006, 15:49 af Bademesteren » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 31 Mar 2006, 19:38 »

Ja [u][/u]FMD's[b][/b] forum er virkelige striks og nogle af crewmedlemmerne igen ingen navne men lad os bare kalde ham CG er utrolige stædige og strikse og egoistiske

Haha, du skal markere et ord for at bruge [b] og [u] Smiley

Anyways, skru lige ned for nedgørelsen af FMD, den kan I holde for jer selv, vi prøver trods alt at holde samarbejdet på scenen Wink
« Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 23:33 af Hawk1nZ » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #8: 31 Mar 2006, 19:40 »

Okay det ska' jeg nok prøve at gøre

Men jeg er nysgerrig hvilket samarbejde har i med FMd ?
« Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 19:44 af freshy » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 31 Mar 2006, 19:44 »

Okay det ska' jeg nok prøve at gøre

Men jeg er nysgerrig hvilket samarbejde har i med FMd

Utroligt godt spørgsmål... Intet ud over at vi også bruger deres side som alm. bruger.. Vi prøvede at udfordre dem til en FM kamp, men den havde de ikke tid til, fik vi at vide... Men man skal ikke bekrige hinanden, vi ville heller ikke være glade for hvis brugere rakkede os ned på FMD uden at deres crew gjorde noget ved det.. Tror jeg nu også er usansynligt Smiley

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #10: 31 Mar 2006, 19:46 »

Nåå men der er vel heller ik' rigtig nogen der har nedgjort jer inde på FMd fordi i har ikke så strikse admin's og regler

Jeg har bare utrolig dårlige erfaringer fra FMd hvor jeg desuden også blev banned

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #11: 31 Mar 2006, 19:48 »

Nåå men der er vel heller ik' rigtig nogen der har nedgjort jer inde på FMd fordi i har ikke så strikse admin's og regler

Jeg har bare utrolig dårlige erfaringer fra FMd hvor jeg desuden også blev banned

Det er 100% korrekt at de er meget strikse, hvad angår ban osv., og der er deres politik meget anderledes end vores her på FmFreaks' er, og intet ondt i det. De har jo også flere brugere de skal holde styr på.  Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 31 Mar 2006, 19:57 »

Nej, men vi har da set folk omtale os som den "triste version af FMD" Opstemt

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #13: 31 Mar 2006, 19:58 »

Det er 100% korrekt at de er meget strikse, hvad angår ban osv., og der er deres politik meget anderledes end vores her på FmFreaks' er, og intet ondt i det. De har jo også flere brugere de skal holde styr på.  Smiley

Uanset hvor mange brugere de har synes jeg deres banning system er vildt striks og de giver ban ligeså tit som i giver irettesættelser og så videre de udnytter det at de kan banne medlemmer hvilket til sidst kun skader dem selv

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #14: 31 Mar 2006, 19:59 »

Nej, men vi har da set folk omtale os som den "triste version af FMD" Opstemt

Jeg har aldrig selv oplevet nogen tale dårlig om jer men det ka' da sagtens være men jeg siger bare at der bliver talt meget mere dårlig om FMd fordi de er så strikse

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010