Zvetlana Puskina
Lilleputspiller
|
|
Hej ! Jeg har et ret så godt derby hold som burde præsterer, jeg har og har haft nogle gode angribere, men utrolig nok har ingen af dem imponeret.i den forrige sæsson var det en offensiv midtbanespiller som fik rekorden for mest scoret mål i en sæsson, og det var 10 mål på 1 sæsson  Efter cirka 3/4 af mine kampe som jeg taber, udtaler både pressen og mine fans at de er skuffede over min manglende evne til at udnytte chancerne ! og når jeg kigger på kamp statistiken har jeg skabt rigtig mange chancer men scorer næsten aldrig ! i angribernes trænings program er der intensiv træning i afslutninger og dødbolde og angreb ? hvad mere skal der til !? nogle der har nogle tips !? På forhånd tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Hej ! Jeg har et ret så godt derby hold som burde præsterer, jeg har og har haft nogle gode angribere, men utrolig nok har ingen af dem imponeret.i den forrige sæsson var det en offensiv midtbanespiller som fik rekorden for mest scoret mål i en sæsson, og det var 10 mål på 1 sæsson  Efter cirka 3/4 af mine kampe som jeg taber, udtaler både pressen og mine fans at de er skuffede over min manglende evne til at udnytte chancerne ! og når jeg kigger på kamp statistiken har jeg skabt rigtig mange chancer men scorer næsten aldrig ! i angribernes trænings program er der intensiv træning i afslutninger og dødbolde og angreb ? hvad mere skal der til !? nogle der har nogle tips !? På forhånd tak for hjælpen  Giver du dem defensiv træning?
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
Zvetlana Puskina
Lilleputspiller
|
|
Ja let træning i forsvar ! Ps. Det er Tug´s Training jeg har hentet hvis du kender den !? Jeg har self rettet i den så der er intensiv i afslutninger !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Ja let træning i forsvar ! Ps. Det er Tug´s Training jeg har hentet hvis du kender den !? Jeg har self rettet i den så der er intensiv i afslutninger !
ja den kender jeg godt har også brugt den i en kort periode. Prøv at give dem lidt mere så.
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Liiige lovlig hård træning må jeg indrømme
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Du bliver hurtig trætte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zvetlana Puskina
Lilleputspiller
|
|
Nogen forslag til den bedre træning ? (med henblik på flere mål  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Nogen forslag til den bedre træning ? (med henblik på flere mål  ) Altså prøv at sætte træningen til at være meget mindre hård, har læst at de hurtigt bliver trætte og så ikke kan koncentrere sig
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Ok det prøver jeg ! Tak !
Ok håber det hjælper skriv lige efter 4-5 kampe om det hjælper
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Nogen forslag til den bedre træning ? (med henblik på flere mål  ) Tjek min træning, på side 2-3 her i forummet. Har sjældent store problemer med at score.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zvetlana Puskina
Lilleputspiller
|
|
Indtil videre har det hjulpet en smule ! Men der er stadig mange kampe uden nogen mål hvor chancerne er der. men i de gode kampe hvor der bliver scoret så kører målene ind ! Så en lille forbedring !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-