home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 309 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Manager udtagelser
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manager udtagelser  (Læst 2976 gange)
-Benja-
Gæst
 
Manager udtagelser
« : 15 Maj 2008, 09:59 »

Da jeg ikke rigtig kan finde en tråd om det, opretter jeg lige en.

Ja overskriften siger sig selv, men det jeg vil spørge om: Når jeg har en spiller på ønskelisten, kommer der jo rygter om at han skal til min klub. Men hvad skal jeg sige, "At jeg er interesseret i ham" eller "afvise" det, eller "Ikke udtale mig om det"
Håber i kan hjælpe mig lidt.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #1: 15 Maj 2008, 10:02 »

Da jeg ikke rigtig kan finde en tråd om det, opretter jeg lige en.

Ja overskriften siger sig selv, men det jeg vil spørge om: Når jeg har en spiller på ønskelisten, kommer der jo rygter om at han skal til min klub. Men hvad skal jeg sige, "At jeg er interesseret i ham" eller "afvise" det, eller "Ikke udtale mig om det"
Håber i kan hjælpe mig lidt.

Det kommer jo an på om du vil have ham. Hvis du vil have ham kan du jo sige at han er en du meget gerne vil have, og dermed gøre ham usikker i sin klub, hvis han altså gerne vil til dig. Hvis du ikke vil have ham kan du jo bare sige du aldrig har hørt om ham, og slette ham fra din ønskeliste, så hører du ikke mere til det..

Jeg bruger aldrig det der ingen kommentarer, for hvis det nu er en god spiller, kan jeg da ligeså godt prøve at gøre ham utryg, og hvis det virker, så plejer han som regel at udtale sig om at han gerne vil til en ny klub, og afviser deres kontrakt osv.. så ender det med en ny spiller til truppen, til enten brug eller videresalg Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

-Benja-
Gæst
 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #2: 15 Maj 2008, 10:08 »

Det kommer jo an på om du vil have ham. Hvis du vil have ham kan du jo sige at han er en du meget gerne vil have, og dermed gøre ham usikker i sin klub, hvis han altså gerne vil til dig. Hvis du ikke vil have ham kan du jo bare sige du aldrig har hørt om ham, og slette ham fra din ønskeliste, så hører du ikke mere til det..

Jeg bruger aldrig det der ingen kommentarer, for hvis det nu er en god spiller, kan jeg da ligeså godt prøve at gøre ham utryg, og hvis det virker, så plejer han som regel at udtale sig om at han gerne vil til en ny klub, og afviser deres kontrakt osv.. så ender det med en ny spiller til truppen, til enten brug eller videresalg Smiley
Lækkert svar Thumbs Up Vil gerne have Samba (Ham fra Blackburn) han er utilfreds, men jeg sagde "At jeg ville elske ham at se i min klub" Nu er han mere utilfreds, så håber det virkede.
Men tak for rådet Peace
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #3: 15 Maj 2008, 10:23 »

Lækkert svar Thumbs Up Vil gerne have Samba (Ham fra Blackburn) han er utilfreds, men jeg sagde "At jeg ville elske ham at se i min klub" Nu er han mere utilfreds, så håber det virkede.
Men tak for rådet Peace


Hehe, tak  Hævet Øjenbryn

(Aner ikke hvem han er, men okay)  Grin - heh.

men det finder du jo ud af snart, for som regel melder enten deres manager ud at han ikke er til salg eller han kan smutte, eller også så melder spilleren ud at han skylder sig selv at se efter en anden klub, og at han ville ha svært ved at sige nej til et tilbud fra dig eller så noget, eller også siger han at han er afviser at ville skifte til din klub, det sker dog aldrig for mig, medmindre jeg er en meget lille klub, og det er jeg ikke pt.  Wink

og hvis det virker, så plejer han som regel af sige nej til deres kontraktilbud, og så bliver han jo før eller siden kontraktløs/falder i pris/sat til salg/osv.  Peace
der er jo også det med at man kan rose ham, og sige at man vil strække sig langt efter at få ham, og hvis han er utilfreds, og har meldt ud at din klub vil være fristende, kunne dét måske også gøre lidt, igen, det gør det i hvert fald ved mig  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Maj 2008, 10:26 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #4: 15 Maj 2008, 10:25 »

Jeg syns bare jeg har erfaringer med at der godt kan blive uro i truppen.

Især fra spillere med samme position som den spiller du har udtrykt offentlig interesse i..
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-Benja-
Gæst
 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #5: 15 Maj 2008, 10:26 »


Hehe, tak  Hævet Øjenbryn

(Aner ikke hvem han er, men okay)  Grin - heh.

men det finder du jo ud af snart, for som regel melder enten deres manager ud at han ikke er til salg eller han kan smutte, eller også så melder spilleren ud at han skylder sig selv at se efter en anden klub, og at han ville ha svært ved at sige nej til et tilbud fra dig eller så noget, eller også siger han at han er afviser at ville skifte til din klub, det sker dog aldrig for mig, medmindre jeg er en meget lille klub, og det er jeg ikke pt.  Wink
Han har nu afvist kontrakt udspil fra Blackburn, søg på ham i manager Wink
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #6: 15 Maj 2008, 10:31 »

Jeg syns bare jeg har erfaringer med at der godt kan blive uro i truppen.

Især fra spillere med samme position som den spiller du har udtrykt offentlig interesse i..

hvor mange har du til den pågældende position???

jeg har max 3 samlet set i førsteholdstruppen til enhver position, og hvis det er en god spiller som vil passe ind i din klub og er på niveau eller over dem du har i truppen nu, syns jeg de plejer at "se frem til udfordringen hvis xxxxx kommer til klubben", eller ingenting.
hvis du har 3, 4, 5, 6 angribere i truppen er det jo klart nok at hvis en 7. er på vej, bliver nr. 5 og 6 måske ikke så tilfredse  ticked off hehe.
HAR dog også oplevet det du siger, men så siger jeg bare til dem at hvis de gør det godt til træning, så bliver de på holdet, og det hjælper  Wink plus at jeg skærer ned i truppen Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #7: 15 Maj 2008, 10:31 »

Han har nu afvist kontrakt udspil fra Blackburn, søg på ham i manager Wink

fedt nok. er lige i skole  Græder
Logged

It's all, part of the plan.

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #8: 15 Maj 2008, 16:27 »

Jeg syns bare jeg har erfaringer med at der godt kan blive uro i truppen.

Især fra spillere med samme position som den spiller du har udtrykt offentlig interesse i..


Det har jeg også oplevet, så man skal ikke gøre det hele tiden..
Logged


Pollebolle
Gæst
 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #9: 15 Maj 2008, 16:39 »

De spurgte engang mig om jeg var interraseret i en eller anden spiller som jeg faktisk aldrig havde hørt om, synes han var god og svarede ja, og købte ham XD
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #10: 15 Maj 2008, 21:58 »

De spurgte engang mig om jeg var interraseret i en eller anden spiller som jeg faktisk aldrig havde hørt om, synes han var god og svarede ja, og købte ham XD

haha, nice Peace
Logged

It's all, part of the plan.

Gungner
Gæst
 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #11: 15 Maj 2008, 22:18 »

Problemet er at hvis du udtaler at du vil gøre alt for at få fat i ham, er hans klub klog nok til at tænke: "Ha, så kan vi kræve mange penge for ham!", og det gør de som regel også... De banker prisen i vejret. Fordelen er dog, at gentagne for lave bud fra din side kan gøre spilleren utilfreds over at de afviser bud, og så vil han væk...
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manager udtagelser
« Svar #12: 15 Maj 2008, 22:42 »

Problemet er at hvis du udtaler at du vil gøre alt for at få fat i ham, er hans klub klog nok til at tænke: "Ha, så kan vi kræve mange penge for ham!", og det gør de som regel også... De banker prisen i vejret. Fordelen er dog, at gentagne for lave bud fra din side kan gøre spilleren utilfreds over at de afviser bud, og så vil han væk...

det første vidste jeg faktisk ikke.. troede ikke managers game engine var så klog  Peace
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010