home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1281 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Danmarks guldklump |'Det trælse punktum'|
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Danmarks guldklump |'Det trælse punktum'|  (Læst 22005 gange)
NichlasKirk
Gæst

Danmarks guldklump |'Det trælse punktum'|
« : 13 Maj 2008, 18:18 »

RASMUSSEN ER FÆRDIG PÅ HEDEN!

Hvad der ellers lignede en ganske almindelig dag på kontoret, for kontorarbejderne på FC Midtjyllands bestyrelsesgang, blev ændret til en rystende affærer da selv ikke et lydisoleret rum ikke kunne holde det skænderi der fandt sted bag døren på Ørgaards kontor, fra de hårdt arbejdende folks øre på gangen.

Skænderiet der fandt sted bag den flotte egetræs dør, stod bestyrelsesformand Jens Ørgaard og cheftræner Erik Rasmussen for, da de var kommet op og toppes over de penge der var blevet stilet til rådighed i forhold FC Midtjyllands ambitioner. Rasmussen krævede en større pose penge til indkøb, men Ørgaard mente beløbet var passende og ville derfor ikke give en større sum. Efter mødet valgte Erik Rasmussen i arrighed at pakke sine ting, og simpelthen skride fra SAS Arena og Danmarks guldklump – FC Midtjylland.

Det spekuleres nu i hvem der skal gå ind og efterfølge den elskede cheftræner Erik Rasmussen blandt fansene, med det overraskende store temperament i trænerstolen på SAS Arena. Der skydes allerede med spedhagl i medierne, men der er ikke nogen tydelig enighed mellem diverse blade.

« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 16:39 af NichlasKirk » Logged

NichlasKirk
Gæst

Sv: Danmarks guldklump |'1'|
« Svar #1: 13 Maj 2008, 18:26 »

TIL GLÆDE FOR ALLE FANS.

I dette indlæg vil i alle trofaste læser, i dette tilfælde "fans" få et overblik over hvordan truppen ser ud "at the moment", den vil derfor hele tiden være up to date, med de nyeste informationer. Det vil sige når det bliver gjort en handel, bliver spilleren der er blevet købt eller solgt, fjernet eller tilføjet fra den nedstående liste, der vil endnu videre være et SS, til alle spillers stats der bliver opdateret i mellem hver sæson, så i kan følge deres fremskidt på træningsbanen, men også et overblik over updatesne vil blive tilføjet, så de er nemme og finde.

TRUPPEN:

« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 13:48 af NichlasKirk » Logged

kasperbp12
Manager

« Svar #2: 13 Maj 2008, 18:28 »

det lyder godt og vil også følge med

Bave
Gæst

« Svar #3: 13 Maj 2008, 18:29 »

Jeg synes at du starter meget godt og det tegner til at kunne blive en god blog Thumbs Up

Guldbrand
Gæst

« Svar #4: 13 Maj 2008, 21:28 »

Rigtig flot start..  Flot layout, og et højt sprogligt niveau..  Glæder mig til at høre mere om dit FCM mandskab   Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #5: 13 Maj 2008, 21:46 »

Hejsa Nichlas!

Virkelig fedt med en FCM blog, den ser jeg frem til at følge. Flot layout du har til bloggen, og et let læseligt sprog også. Så rigtig god start på bloggen Thumbs Up

Ser frem til mere, og især hvem der tager over efter Erik Rasmussen...

NichlasKirk
Gæst

Sv: Danmarks guldklump |'2'|
« Svar #6: 13 Maj 2008, 22:28 »

NY ULVETÆMMER PÅ WOLFPEN!

Efter få dages søgning rundt om i det danske land, kunne ulvenes bestyrelse stolte som de er, fremvise en faktisk meget grim krusedulle nederste på et stykke papir foran den fremmødte presse, og ikke mindst manden der skulle føre de fremtrædende midtjyder til guld i den hjemlige liga inden år 2011.

En rigtig glad og super stolt bestyrelsesformand Jens Ørgaard, kunne fortælle at den ny mand i cheftrænerjobbet på SAS Arena, har man fundet i egne rækker, og af den baggrund kan hele teamet bag holdet, give den fulde opbakning til ham, da alle kender og ved hvad denne flotte herre står for. Både på banen og udenfor banen er han jo en helt fantastisk personlighed, som man virkelig kan være bekendt at forvente noget stort af. Men der er jo altid et men, når man ansætter en så ung og urutineret træner som han dog er. Man skal nok forvente den første tid vil blive en svær periode da han skal have lov til og falde til hos de garvede ulve, derfor forventer vi heller ikke her i klubben en absolut topplacering SAS Ligaen i år, men en 3-5 plads vil være realistisk. Vi er dog helt sikre på at han er manden der kan og vil føre os til det ædleste metal inden for få år.

Men herren har jo selvfølgelig os et navn. Nichlas Kirk er navnet på 35årige ungdomstræner, der i de seneste 2år har stået for den daglige træning af de største talenter i Danmark, her er der selvfølgelig tale om de unge ulve på vores højt respekterede akademi i Ikast, hvor Nichlas har været med til at avle de hjemlige talenter der løber rundt på SAS Arena lige nu, her kan man for eksempel nævne spillere som, Salami, Femi og Simon Kjær.

« Seneste Redigering: 13 Maj 2008, 22:37 af NichlasKirk » Logged

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #7: 13 Maj 2008, 22:33 »

Udmærket update. Dog modsider du dig selv en enkelt gang. Først fortæller du, at han er fundet i egne rækker, og derefter skriver du, at han skal have tid til at falde til? Peace

Men held og lykke med bloggen, skal prøve at følge med!

NichlasKirk
Gæst

« Svar #8: 13 Maj 2008, 22:35 »

Udmærket update. Dog modsider du dig selv en enkelt gang. Først fortæller du, at han er fundet i egne rækker, og derefter skriver du, at han skal have tid til at falde til? Peace

Men held og lykke med bloggen, skal prøve at følge med!

Jeg mener han skal have tid til at falde til i førsteholds truppen Smiley

Har rettede lidt i det nu Wink
« Seneste Redigering: 13 Maj 2008, 22:38 af NichlasKirk » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #9: 13 Maj 2008, 22:35 »

Hejsa Nichlas!

God update du har lavet der. Bliver spændende at se hvad den unge Nichlas Kirk kan udrette i FCM Smiley

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 13 Maj 2008, 23:20 »

FED BLOG... Du kan godt regne med et par kommentarer fra min side fremover hvis stilen fortsætter Opstemt

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11: 13 Maj 2008, 23:52 »

Spændende klub at vælge, tror det kunne gå hen og blive den første blog jeg følger på fast basis.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #12: 14 Maj 2008, 15:58 »

Mange tak for alle de flotte kommentare, kan fortælle der kommer en måske to updates i aften Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #13: 14 Maj 2008, 22:33 »

DE FØRSTE ORD TIL DEN BLODTØSTIGE PRESSE!

Så kom dagen, hvor den nye cheftræner Nichlas Kirk satte sig bag bordet, med de mange opstillede mikrofoner fra diverse tv-stationer, og ikke mindst badet han fik af det inferno af lys, der kom fra alle de mange kamera blitze. Alle ventede nu bare på den unge manager, skulle åbne munden og starte sit liv som kendt.

Det gik hurtigt op for Kirk, at denne begivenhed ikke var lille, da næsten alle indenlandske medier var til stede, men han kunne også spotte flere udenlandske mediers mikrofoner opstillede på bordet foran ham. Første der gik det op for den kommende mand med magten på sidelinjen på SAS Arena, hvad han havde sagt ja til; et job som manager ien af de mest ambitiøse klubber i hele norden.

"Hej" startede ulvelederen stille, og det bevirkede til han blev bedt om at snakke højere. God start, allerede efter hans første ord til verden, bliver man nød til at indrette sig efter pressen, hvilket der tydeligvis chokerede ham lidt.

"Hej mit navn er som i alle nok ved Nichlas Kirk, og jeg skal som i os nok ved lede FC Midtjyllands førstehold” - sagde han med et glimt i øjet. ” de næste mange år, da vi har indgået en 5årige kontrakt.  Jeg har derfor tid til at være med til at indføre klubbens plan om guld anno 2011, hvilket jeg desuden føler er en meget realistisk plan, med det kæmpe talent som klubbens unge spillere har. Det bliver også dem der kommer til at danne grundstammen, på det kommende guldhold på heden."

"Mit primære ambitions niveau i denne sæson, er en placering som nr. 3 eller 4, så man kan komme til at spille UEFA Cup næste sæson, hvilket jeg bestemt også mener der er en chance for at opfylde med den trup jeg har til rådighed, men selvfølgelig kommer min første sæson nok ikke til at være en dans på roser, da der skal indføres et helt nyt spilsystem, som spillerne skal have tid på at lære at kende. Men det der virkelig skal arbejdes med i år, bliver indstillingen og vindermentaliteten, da dumme pointtab, kan koste dyrt i den sidste ende i jagten på guldet."

Det blev de sidste ord fra det stille mand med de store ambitioner, da han nægtede at svare på spørgsmål fra pressen. Derefter måtte den indenlandske og udenlandske presse gå hjem med stadig næsten helt nyspidsede blyanter.

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Danmarks guldklump |'3'|
« Svar #14: 14 Maj 2008, 22:52 »

Hejsa Nichlas!

Rigtig godt interview vi blev præsenteret for. God måde lige at levere klubbens målsætninger på for den kommende sæson Smiley

Ellers igen en godt skrevet update. Let læseligt, og overskueligt. Flot sat op...

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010