home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13-skalaen?
13
- 37 (46,8%)
11
- 22 (27,8%)
10
- 12 (15,2%)
9
- 4 (5,1%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (2,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 2 (2,5%)
Antal Stemmer: 79

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT  (Læst 67352 gange)
Guldbrand
Gæst

Sv: PSG -> Arsenal
« Svar #90: 07 Apr 2006, 09:53 »

Er du sikker på at ham Ekin ikke er en reagen (eller hvordan det staves) JEg kan se han er født i 1990 og der er ikke ret mange fra den årgang eller ældre der er med i spillet fra start

Han er ikke nogen reagen. jeg har også tidligere haft ham i mit Dortmund spil.

cube
Manager

« Svar #91: 07 Apr 2006, 12:25 »

Er du sikker på at ham Ekin ikke er en reagen (eller hvordan det staves) JEg kan se han er født i 1990 og der er ikke ret mange fra den årgang eller ældre der er med i spillet fra start

Jeps, 100% sikker :-) jeg søgte på ham lige efter jeg havde startet spillet. Han var 15 der.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #92: 07 Apr 2006, 12:46 »

Statistik - 2007/2008
Her et overblik over, hvorledes vi har klaret os på de forskellige fronter i denne sæson.

Kampe spillet: 57
Mål scoret: 142 (2.5 per kamp)
Mål lukket ind: 79 (1.4 per kamp)
Gule kort: 59 (1 per kamp)
Røde kort: 5 (0.1 per kamp)

Flest mål:
1. Thierry Henry, 53
2. José Antonio Reyes, 30
3. Lionel Messi, 15
4. Juninho Pernambucano, 11
5. Emrah Ekin, 7

Flest assists:
1. José Antonio Reyes, 23
2. Robin van Persie, 15
2. Thierry Henry, 15
4. Juninho Pernambucano, 12
5. Lauren, 10

Højeste gennemsnitsbedømmel se:
1. Thierry Henry, 7.65
2. Robin van Persie, 7.51
3. José Antonio Reyes, 7.48
3. Ashley Cole, 7.48
5. Gilberto Silva, 7.39

Priser:
Årets franske spiller: Thierry Henry
Årets angriber i Europa: Thierry Henry
Årets fodboldspiller i Europa: Thierry Henry
Spillernes spiller i Premiership: Thierry Henry
Bedste spiller i Champions League: Thierry Henry, Robin van Persie (2. plads)
Spillernes unge spiller i Premiership: Lionel Messi (2. plads)
Champions League, Gyldne støvle: Thierry Henry, 12 mål (2. plads)
Europa, Gyldne støvle: Thierry Henry 68 points (34 mål)
Årets spiller i Premiership: Ashley Cole (2. plads)
Årets manager i Premiership: Kasper Pyndt (3. plads)
Bedste spiller, EM 2008: Thierry Henry
EM 2008, Gyldne støvle: Thierry Henry, 12

Thierry Henry blev fuldt fortjent hædret. I denne sæson havde vi spillet 57 kampe, han havde været med i 55 af dem og scorede 53 mål.

Nu er det snart tid til noget nyt og spændende. Jeg kan berette at jeg har sat alle vores midterforsvarere til salg i håbet om at kunne skabe et stabilt forsvar i fremtiden.

« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 16:15 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #93: 07 Apr 2006, 16:13 »

Transfervinduet er åbnet og det er lykkedes mig at sælge følgende spillere:

Philippe Senderos
Arsenal > Chelsea (100 mio. kr.)
Sol Campbell
Arsenal > Middlesbrough (10 mio. kr.)
Habib Kolo Touré
Arsenal > Bayern München (46 mio. kr.)
Gilberto Silva
Arsenal > Villareal (27 mio. kr.)
Nicklas Bendtner
Arsenal > Tottenham (30 mio. kr.)
Geoffrey Jourdren
Arsenal > Chelsea (100 mio. kr.)
Kerrea Gilbert
Arsenal > Newcastle (14 mio. kr.)

Både Gilberto Silva og Sol Campbell har udtrykt skuffelse, da jeg annoncerede, at de måtte forlade klubben. Begge regnede de med at være en integreret del af truppen, og det kom derfor som en overraskelse.
Jeg har altså solgt 4 forsvarere, en målmand og en angriber, og vores hold er derfor meget amputeret defensivt.

I min næste update vil jeg annoncere intet mindre end 8 nye spillere på holdet, hvoraf der er enkelte store stjerner iblandt. To vigtige forsvarere for henholdsvis Valencia og Barcelona, en ung amerikaner og to engelske spillere er blandt de nytilkomne.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 17:17 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #94: 07 Apr 2006, 17:15 »

Vi er nu klar til sæsonstart og der er for alvor blevet handlet ind.
Til det nye forsvar har jeg hentet to rutinerede midterforsvarere. Her er tale om Rafael Marquez og Marco António Caneira, der begge er 29 år gamle og kommer fra henholdsvis Barcelona og Valencia.
Til at suplere disse to herrer, har jeg skaffet Petri Pasanen til klubben. Statsmæssigt er han på niveau med Caneira og vil komme til at ryge meget ud og ind af truppen.
Mit sidste regulære indkøb er venstrefløjen Yury Zhirkov, der skifter til os fra CSKA Moskva.

Der er selvfølgelig også blevet hentet nogle spillere på fri transfer, faktisk hele fire af slagsen: Glen Johnson, Michael Carrick, Freddy Adu og Talisson Da Costa.
Især de to sidstnævnte er store talenter og indgår nu i en efterhånden skræmmende samlig af angribere i Arsenal.

Hermed ser listen over indkøb således ud:

Glen Johnson
Chelsea > Arsenal (fri transfer)
Michael Carrick
Tottenham > Arsenal (fri transfer)
Talisson Da Costa
Porto > Arsenal (fri transfer)
Freddy Adu
Milan > Arsenal (fri transfer)
Yury Zhirkov
CSKA Moskva > Arsenal (100 mio. kr.)
Petri Pasanen
Aston Villa > Arsenal (90 mio. kr.)
Marco António Caneira
Valencia > Arsenal (100 mio. kr.)
Rafael Marquez
Barcelona > Arsenal (105 mio. kr.)

Det betyder at startopstillingen i Arsenal fra dags dato ser således ud:

Mm: Jens Lehmann
FV: Ashley Cole
FH: Lauren
FC: Marco António Caneira
FC: Rafael Marquez
DMC: Fabrice Muamba/Michael Carrick
MV: Yury Zhirkov
MH: Juninho Pernambucano
OMC: Lionel Messi
AC: José Antonio Reyes
AC: Thierry Henry

ROT: Robin van Persie, Petri Pasanen, Francesc Fabregas, Frederik Ljungberg.

Der kommer SS' af de nye spillere senere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #95: 07 Apr 2006, 17:16 »

Glæder mig til at se SS'ene af de nye spillere, da jeg ikke kender dem Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #96: 07 Apr 2006, 17:20 »

rigtig gode indkøb, jeg blev dog en smule bange da jeg først så salgene før indkøbene kom  Hævet Øjenbryn

Jeg glæder mig til at hører mere fra London Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #97: 07 Apr 2006, 17:31 »

Her kommer så SS' af mine nye indkøb.
Fra højre: Freddy Adu, Marco António Caneira, Michael Carrick, Talisson Da Costa, Glen Johnson, Petri Pasanen, Yury Zhirkov og Rafael Marquez.

Selv synes jeg Talisson Da Costa ser ekstremt spændende ud. Hans tekniske færdigheder er fantastiske i forhold til hans alder - dog mangler han en smule i det fysiske.

Her et SS af hele truppen:

« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 17:35 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #98: 07 Apr 2006, 22:43 »

Jep. Så er der spillet 10 ligakampe og 4 Champions League-kampe (indeholdende 2 kvalkampe).

Alt i alt må jeg sige at det er gået over forventning, men så heller ikke mere end det.
Vi kvalificerede os sikkert til Champions League med først 0-2 og efterfølgende 1-0 over Basel.
Efter grupperne til turneringen var blevet udtrukket kunne jeg endnu engang konstatere, at vi skulle møde PSG i gruppespillet. Udover PSG kom vi i gruppe med CSKA Moskva og Fenerbahce.

I Barclays Premiership mødte vi først Ipswich Town. Vi kom bagud med 1-0, men strammede grebet og vandt en fortjent og vigtig sejr på 1-3.
Nu skulle vi møde Everton og vi fulgte flot op på sejren med 2-0 i vores favør på mål af Henry og Reyes.
Vores første rigtige prøvelse kom, da Manchester United tog imod os på Old Trafford. I en kamp, hvor United dominerede fra kamp til slut måtte jeg se mine spillere lide under det hårde pres. Vi var heldige med at få 0-0.
Fenerbahce var modstanderen i vores første CL-kamp i år. Det blev til en 0-1-sejr, men det var ikke prangende.
Efter en skuffende 4-4-kamp mod Sheffield Wednesday tog vi på flotteste vis 5 sejre på stribe.
3-1 over Birmingham, 2-5 over Wolves, en flot 3-0-sejr over Newcastle og til sidst 3-1 og 0-3 mod henholdsvis Leicester og CSKA Moskva (CL).
Stimen blev stoppet af Tottenham Hotspur, der slog os med 0-1 i en kamp vi dominerede totalt.

Med disse resultater ser stillingen sådan ud:

Især Thierry Henry har endnu engang vist sin store klasse med 12 mål i hans føreløbig 13 kampe i denne sæson.
Bestyrelsen og fans er endelig tilfredse med min ledelse af klubben og presset synes lettet for en stund.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 23:20 af cube » Logged

ManUtd7
Gæst

« Svar #99: 07 Apr 2006, 23:49 »

Uhhh Cube. Du bliver buet ind på banen i Paris  Grin

Ej fint stillet op, også går det jo udemærket. Du SKAL videre fra den CL pulje.  Cool

cube
Manager

« Svar #100: 08 Apr 2006, 13:13 »

Så er der spillet yderligere 10 kampe i Premiership, 4 kampe i CL og en enkelt kamp i Carling Cup.
Det skal ikke være nogen hemmelighed at vores spil endnu engang viser sig at være særdeles svingende.

Efter 0-1-nederlaget til Spurs tog vi revanche med 2-3-sejr over Norwich i en lidt for spændende kamp.
Nu var det blevet tid til en af årets mest omtalte kampe; Arsenal - Paris Saint Germain, en kamp vi desværre tabte med 1-2, om end vi havde fortjent at vinde. Forsvaret var utroligt usikkert.
Dernæst løb vi ind i en stime af dårlige resultater, der nok var påvirket af Thierry Henrys 4-ugers-skade. Til gengæld fik Freddy Adu vist sit værd på førsteholdet og er nu den spiller med flest målgivende afleveringer.
Vi løb som sagt ind i en stime af dårlige resultater:
Først røg vi ud af Carling Cup med et, undskyld mig, pisse uheldigt 3-1-nederlag til Manchester City. Vi dominerede kampen vi start til slut og førte 1-0 til det 90. minut, hvor de selvfølgelig får deres første chance i kampen, og så spillede de ellers fantastisk i ekstra tiden. Vi tabte til dem igen et par dage efter i Premiership, spillede 1-1 med Liverpool og det hele blev kronet med nederlag både på hjemme- og udebane til min gamle klub, PSG, med 1-2  Græder
Jeg udtrykte stor vrede overfor mine spillere og det hjalp måske? I hvert fald begyndte vi pludselig at spille rigtig godt; bare se på følgende resultater: 3-0 over Villa, 3-0 over Southampton, 8-1 over Fenerbahce, 0-1 over Middlesbrough, 0-3 over Sheffield Wednesday.
Denne fantastiske stime blev brudt, da vi hjemme mødt Chelsea. Rafael Marquez blev hurtigt sendt ud, men alligevel formåede vi at spille 3-3 med vicemestrene.
Efterfølgende spillede vi også 3-3 med CSKA i CL, og til sidst slog vi Bolton med 1-2.

Stillingen i Premiership og CL:

Og så lige et kig på økonomien. Klubben har i øjeblikket ca. 400 mio. kr. i klubkassen, hvilket egentlig er fint nok, men spillernes lønninger hober sig op. De store stjerner stiller højere og højere krav. Især Rafael Marquez har markeret sig med et ønske om 1 mio. kr. om ugen.

Dusty78DK
Manager

« Svar #101: 08 Apr 2006, 13:32 »

Pas på med spillernes lønkrav!! Det har givet mig en del problemer i Genoa  Græder

Et trick der nogle gange virker er at give dem en lavere løn men en større pose penge her og nu. Det hjælper på langt sigt - for det meste.

cube
Manager

« Svar #102: 09 Apr 2006, 12:41 »

Ja, så er der spillet 11 ligakampe (i alt 30), 3 FA Cup-kampe og 2 Champions League-kampe.
Her er en opsummering:

Barclays Premiership: Arsenal - Ipswich Town 3-0
Vi stordominerede, men fik først hul på bylden i midten af 2. halvleg.

Barclays Premiership: Everton - Arsenal 0-2
Vi havde et svagt overtag gennem hele kampen, men fik først cementeret sejren i sidste minut.

Barclays Premiership: Arsenal - Manchester United 1-2
Det var os, der først kom foran, men United spillede fantastisk og det var ganske fortjent, at de snuppede alle tre points.

FA Cup, 3. runde: Crystal Palace - Arsenal 0-3
En særdeles flot kamp af Messi, der scorede to mål.

Barclays Premiership: Birmingham - Arsenal 3-3
En skuffende lige kamp, der udstillede vores svagheder.

Barclays Premiership: Arsenal - Sheffield Wednesday 1-1
Det var ikke de pæneste fraser, der røg ud af min mund efter denne kamp.

FA Cup, 4. runde: Cardiff - Arsenal 2-4
Jeg kunne fornemme en ustabilitet på holdet. Vi lukkede for mange mål ind. Det førte til en taktisk ændring, hvor vores defensive midt bl.a. blev rykket op på midt-midt.

Barclays Premiership: Portsmouth - Arsenal 0-2
Vi dominerede kampen og især forsvaret viste klasse.

Barclays Premiership: Arsenal - Wolverhampton 1-1
En stor skuffelse, der førte til endnu en taktisk ændring. Vi skulle op på et højere bundniveau - et bundniveau vi ramte i dagens kamp.

Barclays Premiership: Newcastle - Arsenal 1-4
Renoveringen viste sig at bære frugt. En flot holdpræstation blev kronet med suverænt angrebsspil.

FA Cup, 5. runde: Charlton - Arsenal 0-4
Endnu engang gjorde vi det utroligt flot. Stillingen var 0-4 ved både pause- og slutfløjt.

Champions League, 8-delsfinaler: Arsenal - Sporting CP 3-0
Igen spillede vi suverænt godt. Henry scorede to gange.

Barclays Premiership: Arsenal - Leicester 3-1
Vi var heldige med at Leicester brændte et straffespark, men ellers var det upåklageligt. Arshavin scorede det sidste mål.

Barclays Premiership: Tottenham - Arsenal 1-3
Vi fortsatte den suveræne sejrsrække i en tæt kamp mod Tottenham, der heldigvis vippede til vores fordel.

Champions League, 8-delsfinaler: Sporting CP - Arsenal 2-1
Reserverne fik chancen fra start i denne kamp, men da Sporting CP kom foran med 2-0 røg Henry og Zhirkov på banen og derefter kom Sporting CP aldrig i nærheden af sejren.
Vi skal møde Real Madrid i kvartfinalen.

Barclays Premiership: Arsenal - Norwich 2-0
Igen spillede vi fodbold som fodbold skal spilles. Der var ikke noget at sætte en finger på i denne kamp.

Ovenpå alle disse kampe ser stillingen i Barclays Premiership således ud:

Vi er for alvor kommet med i mesterskabskampen, om end Liverpool bliver meget svære at hente.

Øvrige nyheder:
Det lykkedes mig at sælge den 21-årige italiener, Arturo Lupoli, til Palermo for hele 105 mio. kr. En handel som klubbens fans roste mig for.
Lupoli havde længe været i overskud i en trup, der indeholder stjerner som Henry og Reyes samt kommende stjerner som Ekin og da Costa. Talisson da Costa har i øvrigt ved flere lejligheder vist sig at være en giftig herre i truppen. Han mangler dog lidt driblemæssigt.

Thierry Henry er en af de bærende kræfter i Arsenal-truppen og det har man bemærket internationalt, hvor der er blevet foretaget kåringer af de bedste spillere i Europa. Henry fik en 2. plads i både Årets fodboldspiller i Europa og Årets angriber i Europa. Begge priser blev vundet af Barcelonas Samuel Eto'o.

José Antonio Reyes er også blevet hyldet, og med god grund, da han faktisk har overskygget Thierry Henry i denne sæson. Spanieren fik prisen som Årets fodboldspiller i verden. Jeg er meget imponeret.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2006, 12:46 af cube » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #103: 09 Apr 2006, 12:44 »

Det ser jo ganske fornuftigt ud, bare lidt ærgeligt at der er lidt dumme point tab ind i mellem.

Godt salg  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #104: 09 Apr 2006, 12:49 »

Det ser jo ganske fornuftigt ud, bare lidt ærgeligt at der er lidt dumme point tab ind i mellem.

Godt salg  Thumbs Up

Tak Wink er også selv meget tilfreds med det.

Ja, ærlig talt - det er vildt irriterende, men jeg tror jeg har fundet en god taktik nu, og så må vi se om det bærer. Dog tror jeg ikke rigtig på mesterskabet før næste sæson. Liverpool spiller virkelig sindssygt.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010