home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Dødsfald" i familien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: "Dødsfald" i familien  (Læst 9473 gange)
Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: "Dødsfald" i familien
« Svar #15: 12 Maj 2008, 20:43 »

Jeg kunne gå ind i en længere forklaring, men kan sige det kort - tag derind.
Jeg ved rent faktisk hvordan du har det og hvor svært det er at beslutte dig. Skal jeg skal jeg ikke..

min mor er "indlagt" på et hjem for demente mennesker og folk med handicappe, det er mest gamle mennesker der er der, men min mor er i midten af fyrrene. Før jeg tog derind, havde jeg ikke set hende i flere måneder, og kunne virkelig ikke se hvorfor jeg skulle tage derind, for hun havde heller ikke været der for mig, som din far ikke havde for dig. Det er næsten et umuligt valg.. Jeg valgte at tage derind, fordi jeg ikke vidste om hun ville leve den næste dag, og selvom hun lå og lignede jeg ved ikke hvad, og spurgte om de samme 5-10 ting igen og igen, og selvom jeg græd, selvom hun lå og var noget jeg ikke ønsker for andre, så er hun stadig min mor, og har betydet og betyder meget, selvom hun svigtede mig. Ville fortryde det, hvis jeg ikke så hende inden hun måske ville dø af hendes hjerneskader, og det tror jeg også at du kommer til, desværre. Havde en følelse af lettelse bagefter..
jeg ved ikke om hun lever i dag eller om hun er død, men jeg ved, at jeg fik set hende inden hun døde, dét var i hvert fald vigtigt for mig..

^ det betød utroligt meget for min mor at jeg kom, har jeg siden fået afvide af dem der passer hende osv.. Det at hun stadig kunne huske mig, anede jeg ikke om hun kunne da jeg kom derned.. jeg er enig med ManUtd83 i, at jeg trods alt tror det vil betyde noget for ham, at du kommer..

nu blev det sq lidt langt alligevel  Huh
Håber du finder ud af det med dig selv, held og lykke herfra i hvert fald, og håber ik det  var ubrugeligt det jeg skrev. Smiley



Det var slet ikke et ubrugeligt brev du skrev.........det er dejligt at høre fra andre der er i samme båd som mig
Logged

96232.99

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Dødsfald" i familien
« Svar #16: 12 Maj 2008, 20:51 »

Jeg har en veninde hvis far døde sidse år i april...hun havde et dårligt forhold til hendes far...han var absolut ikke noget godt menneske...men som sagt da han døde var de ikke på talefod....og min veninde har været i et dybt hul siden den dag han døde fordi hun aldrig fik snakket ud om tingene med ham.

Der til kom hun heller ikke til begravelsen, fordi hun ikke mente at det ville påvirke hende....jeg kan så bare sige at hun ikke er den samme super dejlige søde pige som hun var før, nu er hun en meget bitter og stort set altid deprimeret pige som er ved at ødelægge hele hendes liv og hendes forhold til alle som holder af hende og elsker hende...

Så jeg vil råde dig til at tage til den begravelse for at sige farvel til din far...for du kommer til at fortryde det i det lange løb...

Hilsen Lyn
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Dødsfald" i familien
« Svar #17: 12 Maj 2008, 20:54 »


Det var slet ikke et ubrugeligt brev du skrev.........det er dejligt at høre fra andre der er i samme båd som mig

jeg kan sagtens forstå hvis du vælger ikke at gøre det, jeg ved heller ikke selv om jeg tager ind til min mor igen, dét er også en af grundene til at jeg er glad for at jeg gjorde det.
Logged

It's all, part of the plan.

Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: "Dødsfald" i familien
« Svar #18: 12 Maj 2008, 20:56 »

jeg kan sagtens forstå hvis du vælger ikke at gøre det, jeg ved heller ikke selv om jeg tager ind til min mor igen, dét er også en af grundene til at jeg er glad for at jeg gjorde det.

Jeg er bla bange for at blive skuffet igen. Skuffet over hvilken mand han har været og er
Logged

96232.99

Wonderboy
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: "Dødsfald" i familien
« Svar #19: 12 Maj 2008, 21:01 »

Tja, ved ikke hvad man skal sige, ved ikke hvilke følser du har, og hvordan i har haft det...
Logged

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "Dødsfald" i familien
« Svar #20: 12 Maj 2008, 21:06 »

Jeg sagde farvel til min onkel i mandags, vi havde ikke snakket sammen så meget i 2-3 år, pga min mor og ham var uvenner, og boede et stykke væk fra mig. Men jeg ville ind og se ham ligge på sygehuset. Der var han nemlig død, da jeg var på arbejde, så da jeg havde fri tog vi ind og sagde farvel og give ham hånden. Det var dét værd, det er den bedste måde at sige farvel på- Som de andre siger, så vil du helt klart skuffe dig selv, ved ikke at tage over til ham og sige farvel. Død eller som levende.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010