home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  største talent i fm
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  fm historiens største talent
fernando torres
sergio aguero
maxim tsigalko
carlos teves
saviola
robben
freddy adu
cristiano ronaldo
vincent kompany
philippe mexes

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: største talent i fm  (Læst 16745 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller

Sv: største talent i fm
« Svar #45: 13 Maj 2008, 21:01 »

For dem der er lidt gamle i gårde kunne Peter Prospar også være et godt bud. eller anatoly todorov.

JA anatoli Todorov fra CM 03/04 var vild og han kostede NADA ! og var god til alle hold Shockeret og alle kunne få ham Opstemt

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

molle
Landsholdsspiller

« Svar #46: 13 Maj 2008, 21:05 »

Mener du KUN i FM? eller også i CM? Hvis du mener FM, så skal Tsigalko ikke på, og hvis du mener fm + cm, så mangler der vildt mange

hasselnuzz
Reserveholdsspiller

« Svar #47: 14 Maj 2008, 07:56 »

JA anatoli Todorov fra CM 03/04 var vild og han kostede NADA ! og var god til alle hold Shockeret og alle kunne få ham Opstemt

kan godt huske at jeg altid købte ham i CM 03/04 han var nice:P

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #48: 14 Maj 2008, 09:33 »

Der er jo ingen tvivl.... Tó Madeira i CM 01/02 ...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

aikon
Ynglingespiller

« Svar #49: 14 Maj 2008, 09:40 »

Mener du KUN i FM? eller også i CM? Hvis du mener FM, så skal Tsigalko ikke på, og hvis du mener fm + cm, så mangler der vildt mange
sorry mener også da det hed cm Smiley

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #50: 14 Maj 2008, 10:03 »

Der er jo ingen tvivl.... Tó Madeira i CM 01/02 ...

Både og.. Han lavede godt nok flere mål end han spillede kampe, men sys kun det skete i de dårlige klubber.. Opstemt
Bruno fra Gremio (CM 01/02)...
Han fik lavet over 50 kasser i en sæson for mig engang i Real Madrid, og han er "kun" offensiv midtbane ! Peace

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

PlayBoye
Ynglingespiller

« Svar #51: 14 Maj 2008, 10:05 »

Ville lige hurtigt slå en ting fast, CM 01-02 er stadig den bedste version der indtil videre er produceret i den ellers fantatiske række af manager spil, og jeg hiver det stadig frem en gang i mellem. Smiley

Her er en del spillere som jeg bare måtte eje i 01-02:
To Madeira (Er nævnt)
Julius Agahowa (Er nævnt)
Ibrahim Said (Er nævnt)
Maxim Tsigalko (Er nævnt)
Mark Kerr (Er nævnt)
Kovalenko (Ung spiller fra Juve, som aldrig fik ordentlige stats, men bombede)
Kim Kallström
Stefan Selakovic
Petter Hansson
Alexander Farnerud
og Kalzuhn eller hvordan han staves (fra Cottbus i nogle versioner og i andre var han i Wisla, han havde gerne mellem 11 og 15, 20 taller fra start)

EDIT: Glemte lige en spiller.. Smiley
« Seneste Redigering: 14 Maj 2008, 10:09 af PlayBoye » Logged

La Vecchia Signora ..

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #52: 14 Maj 2008, 10:11 »

Ville lige hurtigt slå en ting fast, CM 01-02 er stadig den bedste version der indtil videre er produceret i den ellers fantatiske række af manager spil, og jeg hiver det stadig frem en gang i mellem. Smiley

Her er en del spillere som jeg bare måtte eje i 01-02:
To Madeira (Er nævnt)
Julius Agahowa (Er nævnt)
Ibrahim Said (Er nævnt)
Maxim Tsigalko (Er nævnt)
Mark Kerr (Er nævnt)
Kim Kallström
Stefan Selakovic
Petter Hansson
Alexander Farnerud
og Kalzuhn eller hvordan han staves (fra Cottbus i nogle versioner og i andre var han i Wisla, han havde gerne mellem 11 og 15, 20 taller fra start)

EDIT: Glemte lige en spiller.. Smiley

Enig.. Det var en fantastisk udgave.. Peace Jeg gik også efter Mark Kerr, Kim Källström, Julius Aghahowa, og til mindre klubber, To Madeira.. Bruno skulle også gerne til min klub så hurtigt som muligt... Og så var der jo nogle klasse målmænd i Andreas Isaksson, Franco Costanzo, og Chiotis ?(AEK)...
Og så var der li de to spillere fra min egen barndomsklub, Dalum, Thomas Christensen og Emil Debski.. De blev jo lige LIDT for gode med årene jo.. :O
Et nemt spil at finde ud af.. Er ked af at mit ikke vil installeres på min bærbare... Skuffet
« Seneste Redigering: 14 Maj 2008, 10:12 af simonob » Logged

PlayBoye
Ynglingespiller

« Svar #53: 14 Maj 2008, 10:15 »

Enig.. Det var en fantastisk udgave.. Peace Jeg gik også efter Mark Kerr, Kim Källström, Julius Aghahowa, og til mindre klubber, To Madeira.. Bruno skulle også gerne til min klub så hurtigt som muligt... Og så var der jo nogle klasse målmænd i Andreas Isaksson, Franco Costanzo, og Chiotis ?(AEK)... Et nemt spil at finde ud af.. Er ked af at mit ikke vil installeres på min bærbare... Skuffet

Havde helt glemt Isaksson og Chiotis..
Det var også spillet der ligger til grund for alle de kommer CM og FM spil, jeg må indrømme at jeg var så glad for 01-02 versionen at jeg spillede den helt op til FM 05 kom og siden der har jeg spillet de nyeste versioner, men versionerne imellem var slet ikke ligeså gode, det var som om de skulle bruge noget tid på at finde ud af hvordan fremtidens CM/FM skulle se ud, og det først faldt på plads i FM05. Glemmer aldrig CM 4, tror aldrig jeg har spillet et dårligere manager spil..

La Vecchia Signora ..

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 14 Maj 2008, 10:18 »

Hersi fra holland.

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 14 Maj 2008, 10:20 »

Maxim Tsigalko var tosset i et af spillene Smiley

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #56: 14 Maj 2008, 10:24 »

Havde helt glemt Isaksson og Chiotis..
Det var også spillet der ligger til grund for alle de kommer CM og FM spil, jeg må indrømme at jeg var så glad for 01-02 versionen at jeg spillede den helt op til FM 05 kom og siden der har jeg spillet de nyeste versioner, men versionerne imellem var slet ikke ligeså gode, det var som om de skulle bruge noget tid på at finde ud af hvordan fremtidens CM/FM skulle se ud, og det først faldt på plads i FM05. Glemmer aldrig CM 4, tror aldrig jeg har spillet et dårligere manager spil..

Jeg fik ikke FM før 07'eren... Ellers var det CM 01/02... Det er satme et nice spil.. Peace Men dog lidt for nemt i længden.. Peace

PlayBoye
Ynglingespiller

« Svar #57: 14 Maj 2008, 10:31 »

Jeg fik ikke FM før 07'eren... Ellers var det CM 01/02... Det er satme et nice spil.. Peace Men dog lidt for nemt i længden.. Peace

Ja uden tvivl, man fik næsten en chok da man begyndte på FM spillende, kender folk der har opgivet deres virtuelle manager karriere fordi de synes det var for svært. Jeg synes ikke det kan blive for svært.. I 01-02 var det kun vigtigt at sætte en offensiv taktik, hvor i FM08 er det super vigtigt hvad instilling du giver hver spiller, ellers hænger det ikke sammen..

Plus at i 01-02 var det ikke nødvendigt med flere taktikker, nu når jeg spiller FM08 bruger jeg otte forskellige.
Hjemme
Hjemme Defensiv (Til de sidste minutter hvor man bare lige skal holde sejren)
Hjemme Offensiv (Til når man er kommet bagud og de skal presses i bund)
Ude
Ude Defensiv
Ude Offensiv
+ to andre opstillinger, som tilpasses lidt efter hvad hold jeg spiller imod.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2008, 10:36 af PlayBoye » Logged

La Vecchia Signora ..

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #58: 14 Maj 2008, 10:46 »

Ja uden tvivl, man fik næsten en chok da man begyndte på FM spillende, kender folk der har opgivet deres virtuelle manager karriere fordi de synes det var for svært. Jeg synes ikke det kan blive for svært.. I 01-02 var det kun vigtigt at sætte en offensiv taktik, hvor i FM08 er det super vigtigt hvad instilling du giver hver spiller, ellers hænger det ikke sammen..

Plus at i 01-02 var det ikke nødvendigt med flere taktikker, nu når jeg spiller FM08 bruger jeg otte forskellige.
Hjemme
Hjemme Defensiv (Til de sidste minutter hvor man bare lige skal holde sejren)
Hjemme Offensiv (Til når man er kommet bagud og de skal presses i bund)
Ude
Ude Defensiv
Ude Offensiv
+ to andre opstillinger, som tilpasses lidt efter hvad hold jeg spiller imod.

Nemlig.. Jeg tog Southend United fra 4. bedste række i England, eller sådan noget.. Og jah, det var sku svært i starten, især med et underskud på 49 mill, og en smal og "mindre stærk" trup.. Men efter et par sæsoner røg jeg bar op, og op, og op.. Og efter ca 15 sæsoner har jeg nu vundet CL 4 gange i streg... Har ikke spillet på det i nogle år nu, men har stadig mit "savegame" liggende et sted.. Peace

PlayBoye
Ynglingespiller

« Svar #59: 14 Maj 2008, 10:54 »

Nemlig.. Jeg tog Southend United fra 4. bedste række i England, eller sådan noget.. Og jah, det var sku svært i starten, især med et underskud på 49 mill, og en smal og "mindre stærk" trup.. Men efter et par sæsoner røg jeg bar op, og op, og op.. Og efter ca 15 sæsoner har jeg nu vundet CL 4 gange i streg... Har ikke spillet på det i nogle år nu, men har stadig mit "savegame" liggende et sted.. Peace

Hehe man nænner heller ikke at smide det ud..
Jeg gjorde det samme med Dag & Red.. Opstemt

La Vecchia Signora ..

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010