home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1197 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Danmark, verdens bedste landshold?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kvalificere Danmark sig til EM?  (Afstemning slut: 17 Maj 2008, 11:19)
Ja de vinder gruppen
- 2 (11,1%)
Ja de kommer nummer 2
- 9 (50%)
Nej de ender nummer 3
- 1 (5,6%)
Nej det går helt galt til sidst
- 6 (33,3%)
Antal Stemmer: 18

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Danmark, verdens bedste landshold?  (Læst 3454 gange)
stimo92
Gæst
 
Danmark, verdens bedste landshold?
« : 11 Maj 2008, 13:59 »

Sad lige og læste bloggen " ... og det er Danmark" og tænkte også på at lave en blog om det danske landshold. Er helt ny inden for blog-genren, så det bliver ikke så meget grafisk, men helt sikkert en masse gode resultater  Rullende Øjne
Ville bare lige høre om der er stemning for at jeg laver sådan en blog?
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 11:19 af stimo92 » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #1: 11 Maj 2008, 14:01 »

Nej, vi gider ikke have to af den samme blog. Find på en anden udfordring, det vil IMO fange mange flere tilskuere - desuden er det ikke let af skrive om det samme, som en af sidens bedste blogskrivere skriver om, og derfor vil du muligvis få endnu mindre opmærksomhed, end man normalt får. Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #2: 11 Maj 2008, 14:04 »

Synes ikke du skal spørge os, om du skal lave en blog. Du skal lave den vist du har lyst, da den ellers går hurtigt død.
Held og lykke med bloggen Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #3: 11 Maj 2008, 14:05 »

Nej, vi gider ikke have to af den samme blog. Find på en anden udfordring, det vil IMO fange mange flere tilskuere - desuden er det ikke let af skrive om det samme, som en af sidens bedste blogskrivere skriver om, og derfor vil du muligvis få endnu mindre opmærksomhed, end man normalt får. Smiley


Tak ilm Zulue. Smiley

Jeg vil også give ham ret i det han siger, men det handler jo ikke om læsere. Hvis du har lyst, så blog om Danmark. I øvrigt, er jeg glad for at kunne inspirer dig til at lave en blog. Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #4: 11 Maj 2008, 14:08 »

Nej, vi gider ikke have to af den samme blog. Find på en anden udfordring, det vil IMO fange mange flere tilskuere - desuden er det ikke let af skrive om det samme, som en af sidens bedste blogskrivere skriver om, og derfor vil du muligvis få endnu mindre opmærksomhed, end man normalt får. Smiley


Det er da noget lort at sige. Bare fordi "en af sidens bedste blogkskrivere" Wink skriver en blog om det danske landshold, skal det da ikke være ens betydning med, at han ikke skal. Jeg gider personligt godt to blogs om det danske landshold, da den muligvis kan fange mig mere end Cesc's. Hvis han har lyst til at blogge om Danmark, så skal han da bare kaste sig ud i det, i stedet for at du kommer og kaster koldt vand i hovedet på ham.

Glæder mig til at se, hvad du kan finde på, stimo92. Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #5: 11 Maj 2008, 14:13 »

i stedet for at du kommer og kaster koldt vand i hovedet på ham.

Det kan nu ellers være meget rart i det her vejr...

Men jeg synes da helt klart, at du skal gå i krig med projektet. Hvis du har lyst til at skrive om Danmark, så gør det. Jeg kan ikke garantere, at jeg vil følge med, men hellere skrive om Danmark, fordi man har lyst til det, end at skrive om Happy Valley udelukkende for at få mange læsere.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #6: 11 Maj 2008, 14:17 »

Nårh, det var nu egentlig ikke for at kaste koldt vand i hovedet på ham, men mere for at hjælpe ham. Jeg ved bare, at når Cesc skriver kommer der mange (gentag for dig selv) læsere, og hvis der så kommer en ny mand på scenen, vil 9/10 kigge i Cesc' blog, frem for i Stimo's blog.
Jeg skal nok læse den, hvis den er god nok, det er ikke det - det ville bare være synd at spilde mange kræfter på en blog, som ingen alligvel ser. Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #7: 11 Maj 2008, 14:20 »

Det er skam lige meget om der er to blogge om et hold/land. Jeg vil følge med, og se hvad han kan levere. Er det noget skidt, så er det klart jeg vil hoppe fra. Men med den start Cesc har lavet, så er der rimelig stor chance for jeg ville følge Stimo92s blog i stedet.

Så stimo, gå i krig med projektet Peace
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #8: 11 Maj 2008, 14:24 »

Indledning

Klokken var slået 12, og det var tid til middagsmad. Jeg gik ind på min computer for at tjekke om der var nogle sportsnyheder. Det første jeg så var overskriften ”Morten Olsen fyret. DBU leder efter ny manager.” Eftersom jeg selv havde spillet fodbold i mange år, og været træner for ungdomshold i den lokale fodboldklub, tænkte jeg det ville være sjovt at sende en ansøgning til dem. I nyheden stod der bl.a. at favoritterne til at overtage jobbet var Michael Laudrup (Getafe manager). Også Morten Wieghorst (FC. Nordsjælland manager), og Erik Rasmussen (FC. Midtjylland manager)

I min ansøgning stod der følgende:

Kære DBU

Jeg læste lige at i har valgt at fyre hr. Olsen som landstræner. Jeg mener ikke selv han leverede varen som manager, og mener jeg selv kan gøre det bedre. Jeg har spillet fodbold i mange år, og været træner for ungdomshold i den lokale klub. Jeg har taget træneruddannelsen, og derfor mener jeg at jeg er værdig til at overtage sædet efter hr. Olsen.

Hilsen Christoffer Maden




« Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 17:52 af stimo92 » Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #9: 11 Maj 2008, 15:18 »

Laudrup, Wieghorst eller Madsen?


Telefonen ringede, jeg sprang hen, som jeg havde gjort lige siden ansøgningen. Det var Allan Hansen (formanden for DBU), der var i den anden ende af røret. Han fortalte mig at de fandt min ansøgning meget interessant, og de ville meget gerne snakke med mig. Han sagde samtidig at der var 2 andre trænere der var blevet indkaldt på samme tid, og de vil vælge den kommende landstræner blandt de 3.

Jeg tog bilen og vendte snuden mod Brøndby, hvor DBU holdte til. Det tog lige godt 4 timer at køre fra Aalborg til Brøndby. Vejret var dejligt og airconditionen kørte på fuld hammer. Jeg kom til fodboldens hus på DBU Allé 1, og meddelte til sekretæren at jeg var ankommet. Jeg blev vist ind i et slags venteværelse, hvor jeg skulle vente på Allan Hansen. Kort tid efter trådte måske det største navn i dansk fodbold nogensinde ind af døre, det var hr. Laudrup, direkte fra Spanien. Også Wieghorst trådte kort tid efter ind af døren.

Der blev først sagt hr. Laudrup kom ind på mit kontor. Jeg kunne kende stemmen fra telefonen, det var hr. Hansen. Det føltes som om at Laudrup var derinde i evigheder, men det tog faktisk kun 30 minutter før han var ude. Nu var det min tur, ”Christoffer Madsen” blev der sagt i højtaleren af hr. Hansen. Jeg rejste mig fra stolen, og rettede på mit fineste jakkesæt, og gik med lange skridt ind på hr. Hansens kontor. Han stillede mig en masse spørgsmål og jeg svarede på dem alle sammen så godt jeg nu kunne. Jeg havde en god fornemmelse af jobsamtalen da jeg satte mig tilbage i venteværelset. Nu var det Wieghorsts tur, og jeg sad og dagdrømte om den dag jeg kom til at sidde på bænken på Råsunda, Stockholm, og dirigere de danske tropper mod sejr.

Det var søndag d. 1 juli, og jeg blev ringet op igen. Det var igen Allan Hansen som var i den anden ende af røret. Han ville sige tillykke med det nye job, og der ville blive holdt et pressemøde dagen efter, og der skulle jeg møde op.

Det var nu d. 2. juli, og jeg var taget til Parken for at holde pressemødet. Jeg stod ude bagved, og fik at vide at der var en 60-70 journalister som var mødt op, og de ville helt sikkert blive overrasket. Jeg trådte ud af døren og blitzene gik amok, jeg satte mig i stole ved siden af Allan Hansen, og gjorde parat til at besvare de spørgsmål folk nu havde. Første spørgsmål var om jeg kvalificerede mig til det kommende EM i Schweiz og Østrig. Mit svar var at det ville blive meget svært, men vi ville selvfølgelig gøre hvad vi kan for at kvalificere os. 
Logged

Dj-Kromann
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #10: 11 Maj 2008, 15:43 »

syntes faktisk du skriver godt, og det er noget som fanger mig personligt, er faktisk også glad for der ikke er den store grafik, syntes kun det er med til at forvirre, og spild af tid, så bare fortsæt og lige et billede eller 2 mere med:)
Logged

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #11: 11 Maj 2008, 16:59 »

Godt at du kastede dig ud i projektet. Jeg har selv startet en blog, efter en afstemning hvor folk kunne stemme om hvilket hold jeg skulle være. Den gik død ret hurtigt, simpelthen fordi jeg mistede lysten. Så bare klø på med Danmark.  Peace

En god start du har lavet, og fortsætter du på den måde, skal jeg nok kigge forbi en gang imellem.
Men husk at når du sætter billeder ind at lave et lille mellemrum efter det første img.
Kode:
[img ]ditlink[/img]
Logged

Veni, vidi, vici

Wonderboy
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #12: 11 Maj 2008, 17:05 »

skriver mega godt, elsker det når der ikke er så meget grafik...
KUTGW
Logged

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

stimo92
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #13: 11 Maj 2008, 17:37 »

Den første rigtige test


Danmark 2 - 0 Ireland  NRGI Park, Århus


 1-0 T. Kahlenberg (9 min)
 2-0 C. Poulsen (41 min)

Man of the Match T. Kahlenberg

Tilskuertal

God kamp lige fra første fløjt. Kahlenberg scorer et hurtigt mål, og det sætter sit tryk på restens af kampen. Efter et godt gennemspillede angreb afslutter Kahlenberg på fremragende manér ved at drible uden om målmanden og putte bolden ind bag Paddy Kenny. Efter 41 minutters spil bliver bolden spillet tilbage til Christian Poulsen som sparker på den første gang, og bolden bliver rettet af og ryger ind bag Paddy Kenny, som må ind og rage bolden ud af nettet for 2. gang i kampen.








« Seneste Redigering: 11 Maj 2008, 17:39 af stimo92 » Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Danmark, verdens bedste landshold?
« Svar #14: 11 Maj 2008, 21:57 »

Første 2 kval. kampe i sæsonen



Det var lørdag d. 8. september og solen skinnede over Stockholm. Der var fodboldfeber i byen for slaget om norden skulle stå. Der var udsolgt til aftenens kamp mellem Sverige og Danmark. Sverige ville med en sejr være usandsynlig tæt på EM slutrunden i Schweiz og Østrig, hvorimod et nederlag til Danmark vil være dyrt for dem i kampen om kvalificering til EM.



Sverige 1 - 0 Danmark  Råsunda, Stockholm

 1-0 Alexander Farnerud (87 min)

Man of the Match
Alexander Farnerud

Utrolig tæt kamp, hvor begge hold havde chancer. Resultatet kunne blive hvad som helst, men desværre trak Sverige det længste strå i slutminutterne. En ellers godt spillende kamp som havde mange chancer og typisk for en rivalkamp blev der begået utroligt mange frispark, i alt 21 begået mod mig og 18 begået mod Sverige.








 

Danmark 4 - 1 Liechtenstein  NRGI Park, Århus

 1-0 Thomas Kahlenberg (34 min)
 1-1 Marcel Schütte (59 min)
 2-1 Rasmus Würtz (72 min)
 3-1 Kenneth Perez (81 min)
 4-1 Leon Andreasen (90 min)

Man of the Match
Rasmus Würtz

En kamp som Danmark sad utrolig godt på. Efter 34 minutter bringer Kahlenberg Danmark foran 1-0. 15 minutter inde i anden halvleg bringer Schütte ligevægt i målscoren, og det ser for alvor svært ud for Danmarks EM drømme. Men så må man sige at Danmark tog sig sammen. Efter 72 minutter bringer Würtz Danmark foran 2-1 og derfet går det stærkt. Perez til 3-1 efter 81 minutter, og Leon Andreasen med et pragtmål til 4-1, som også bliver kampens endelige resultat.



Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010