home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller Udvikling
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spiller Udvikling  (Læst 625 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Spiller Udvikling
« : 11 Maj 2008, 12:06 »

Jeg har det problem at mine spillere godt nok udvikler sig. Men de gør det bare vildt langsomt.

Alle mine trænere træner deres ting fuld-stjernet, og mine træningsfaciliteter hører til blandt de bedste i verden.

Hvad kan hjælpe deres udvikling.

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Spiller Udvikling
« Svar #1: 11 Maj 2008, 12:19 »

kampe måske

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #2: 11 Maj 2008, 12:28 »

tænker jeg også. Men mine talenter for massere af kampe på førsteholdet. Og det mest irreterende er uden tvivl. At lige så snart jeg udlejer dem, exploderer deres udvikling bare.

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #3: 11 Maj 2008, 12:34 »

sådan er det præcist også med mig! det er mega irriterende hehe

maaahhh-h-h-h

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 11 Maj 2008, 12:50 »

tænker jeg også. Men mine talenter for massere af kampe på førsteholdet. Og det mest irreterende er uden tvivl. At lige så snart jeg udlejer dem, exploderer deres udvikling bare.

hva så med bare at udleje dem ?

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Dybjerg
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 14 Maj 2008, 22:14 »

Hvis det er unge spiller på en 16-18år er det godt at leje dem ud til lidt mindre klubber i 1 sæson eller 2. så de kommer til at spille på første holdet. For så få de mere træning og bliver bedre.

ManUtd83
Manager

« Svar #6: 14 Maj 2008, 22:26 »

Jeg har det problem at mine spillere godt nok udvikler sig. Men de gør det bare vildt langsomt.

Alle mine trænere træner deres ting fuld-stjernet, og mine træningsfaciliteter hører til blandt de bedste i verden.

Hvad kan hjælpe deres udvikling.

Hvad mener du med vildt langsomt? Det er lidt svært for os at bedømme om du bare er utålmodig eller om det rent faktisk går langsomt Smiley

Men umiddelbart er der to ting du skal være opmærksom på. For det første skal dine spillere have potentialet. Spillere kan ramme et "loft" på en tidspunkt, hvilket vil forhindre dem i at udvikle sig drastisk teknisk. Førsteholdskampe udvikler spillere mentalt.
For det andet er 7 stjerner i træningen ikke nok, når det kommer til ungdomsspillere. Vær sikker på at trænerne har 15+ i Arbejde med Ungdomspillere. Det vil udvikle dine talenter hurtigere.

Zulue
Manager

« Svar #7: 14 Maj 2008, 22:39 »

Hvilke træningsprogrammer bruger du?
Jeg bruger, selvfølgelig, mit eget og jeg skal da lige love for, at min spiller i Fiorentina, Luca Cigarini er begyndt at stige. Han er virkelig blevet en sand klassespiller på halvanden sæson, men kan også sagtens være, at det virker endnu bedre efter jeg har fået næsten syv stjerner i hver kategori. Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010