home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1139 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Overlevelse og Europa
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes i om det nye banner, som -benja- har lavet Huh
Godt
Dårligt
Jeg kan gøre det bedre
Bedre end det første

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Overlevelse og Europa  (Læst 3843 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #15: 09 Maj 2008, 16:10 »

Photoshop tror jeg...Wink

My bad, troede det var Play Station 3 Opstemt
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #16: 09 Maj 2008, 16:14 »

jeg kan godt hjælpe med et nyt, hvis benja ikke får lavet et (:
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #17: 09 Maj 2008, 16:26 »



Man siger altid at en ny træner, medvirker til en positiv stemning på holdet, som igen bevirker til at holdet nærmest har vinger, de første kampe under den nye træner.

Man siger altid at et hold der inden sæsonstart er dømt til nedrykning, der tæller hvert eneste point der kan skrabes sammen som en sejr i sig selv.

Og disse 2 påstande er blevet opfyldt med min start i klubben.

Murcia vs. Deportivo
0-1 Rodríguez 7.
1-1 Goitom 14.
1-2 Verdú 30.
1-3 Riki 32.
1-4 Verdú 44.
2-4 Goitom 56.
3-4 Goitom 62.
4-4 Alonso 79.


Murcia vs. Valladolid
1-0 Jofre 18.
1-1 Llorente 20.
1-2 Llorente 62.
2-2 Baiano 68.
3-2 Baiano 73.

Min første kamp i spidsen for klubben, og hvilket drama vores fans på Nuevo Condomina fik. Efter at have udlignet Rodríguez føringsmål, blev vi offer for effektivt spansk angrebsfodbold. 3 mål på 14 minutter, og vi så allerede ud til – som bookmakerne havde forudset – at ligge og rode rundt i bunden af tabellen. Men der var en spiller der ville anderledes, og det er Henok Goitom. På seks minutter scorer han 2 mål, og vi er kun 1 mål fra, hvad der ville være første skalp at hente for mig: Nemlig at hente en -3 føring. Jublen vil ingen ende tage, da dommeren fløjter kampen af. 11 minutter inden sidste fløjt kommer det udlignende mål fra Ivan Alonso’s højrefod, og på trods af et rødt kort til Pablo García, kan intet komme i vejen for at vi henter vores første point. Det største talent i klubben – Aquino – valgte jeg bevidst ikke at sætte på banen fra start, da han med sine kun 17 år, ikke skal presses for meget. Men efter at have sat ham på banen på venstre fløj, måtte jeg sande at han lever op til talent prædikatet. Med 2 assists er han stærkt medvirkende til at vi spiller uafgjort. Godt gået af knægten.

Det var slet ikke meningen, men det skete alligevel. Jeg glemte at indlemme Aquino i truppen til denne kamp. Heldigvis kunne midtbanen levere de fornødne oplæg til Baiano. En kamp, som ikke vil gå over i historien som den kønneste, men vi har spillet en uafgjort og en sejr, ud af 2 mulige i ligaen. Fantastisk.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #18: 09 Maj 2008, 16:28 »

jeg kan godt hjælpe med et nyt, hvis benja ikke får lavet et (:

Nu har -Benja- lige lavet et, men du er da velkommen til at komme med et forsøg Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #19: 09 Maj 2008, 20:40 »

Athletic vs. Murcia
0-1 Alonso Str. 89.

Real Madrid vs. Murcia
1-0 Higuaín Str. 71.
2-0 Guti 85.
3-0 Pepe 88.


Racing vs. Murcia
1-0 Jordi 20.
2-0 Smolarek 29.
2-1 Iñigo 53.
2-2 Aquino Str. 86.
2-3 Iñigo 89.


Sevilla vs. Murcia
1-0 Kanouté 19.
1-1 Baiano 59.


Murcia vs. Barcelona
1-0 Goitom 1.
1-1 Messi 32.
1-2 Eto’o 48.
1-3 Eto’o 53.
2-3 Goitom 59.
3-3 De Coz 90.+
Kampen mod Athletic Bilbao, viser ikke andet lige p.t. at vi kom, så og sejrede på udebane. Athletic blev inden sæsonen spået til at ligge i den nederste tredjedel af rækken, og der viser vi at det så absolut er muligt for dem.

Dette var umiddelbart den kamp jeg så mest frem til i September måned. Dette er vel nok vores største konkurrent i kampen om at undgå nedrykning, og det viste sig hurtigt at vi satte en god start over styr og 9 triste minutter for os, resulterer i en negativ målscore på -2. Men er der noget holdet har vist indtil videre i sæsonen, så er det at have en moral i modgangstid, der siger spar to. Vi sad på spillet i hele anden halvleg og så fik stortalentet Aquino hul på målscorebylden, da han satte det udlignende straffe ind, og Iñigo kunne sikkert på vores sidste kontraangreb score det vindende mål.

Fantastisk kamp og fantastisk comeback. Allerede nu har tankerne ledt os hen på at vi skal skifte kælenavn fra paprikadrengene til ”The Comeback Kids”. Igen en kamp hvor vi starter godt, kommer bagud, men alligevel får klaret uafgjort mod et – på papiret – langt overlegent hold. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.

Álvaro Mejía
Igen, comeback til os. Denne uafgjorte kamp gør at vi p.t. ligger på den sensationelle 2. Plads, hvad der for os, var blevet erklæret for uopnåeligt territorium, men ikke desto mindre er vores lige nu.

Ja, så kom det endelig. Det alle vores kritikere påpegede skulle komme før eller siden. Jeg taler selvfølgelig om vores første nederlag. Jeg regnede med at vi ville tabe i ligaen før eller siden. Jeg regnede med at vi ville tabe mod et af ”De 4 store”. Men at vores første nederlag kom efter 7 kampe og så på Bernabéu, havde jeg dog ikke regnet med. De tillod sig endda at brænde et straffespark efter 25 minutter, og det var en vis Nistelrooy der brændte.

Dette efterlader os på en 6. Plads i ligaen, foran – sjovt nok – Real Madrid, som har haft en elendig sæsonstart. Ydermere kan Altético og Villarreal nævnes som hold, der ligger under os. Jeg fatter det ikke. Vi har præsteret langt over niveau indtil videre. Godt nok er der kun spillet 7 runder, og godt nok mangler vi mange store hold på ude og hjemme, men alligevel. De har gjort det godt.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #20: 12 Maj 2008, 20:37 »

Skal man søge jobbet i Manchester United, med fare for at bestyrelsen siger en op i Murcia Huh
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #21: 12 Maj 2008, 20:38 »

Hva har du selv lyst til??
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #22: 12 Maj 2008, 20:39 »

Nej du skal ikke søge - vil hellere høre om Murcia end United
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overlevelse og Europa
« Svar #23: 12 Maj 2008, 20:43 »

Hva har du selv lyst til??

Til at blive, men United er selv for en Arsenal fan et udemærket job spring

Nej du skal ikke søge - vil hellere høre om Murcia end United

Okay......
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010