home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  4-1-2-1-2 RoO
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: 4-1-2-1-2 RoO  (Læst 22688 gange)
Asher
Lilleputspiller
*

Sv: 4-1-2-1-2 RoO
« Svar #30: 20 Maj 2008, 21:55 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/HKh13266.jpg

Sådan er de første på kampe gået med din taktik. Har også brugt hjørnespark og frispark taktikkerne fra dig, så Smiley.
jeg synes den er godkendt Peace
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 22:02 af Asher » Logged

vondracek
Gæst

« Svar #31: 20 Maj 2008, 22:11 »

Sådan er de første på kampe gået med din taktik. Har også brugt hjørnespark og frispark taktikkerne fra dig, så Smiley.
jeg synes den er godkendt Peace

Jeg tror godt, at det kunne gøres bedre. Tottemham kender jeg desværre ikke særlig meget til, og ved derfor ikke om en diamantformet formation passer til dem. Har du tilpasset den til dine spillere og lignende? :-)

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #32: 20 Maj 2008, 22:22 »

Jeg tror godt, at det kunne gøres bedre. Tottemham kender jeg desværre ikke særlig meget til, og ved derfor ikke om en diamantformet formation passer til dem. Har du tilpasset den til dine spillere og lignende? :-)

Noget af skylden ligger nok i vores målmand, Paul Robbinson som har spillet dårligt de første par kampe. Så har jeg også købt 2 forsvar spillere i form af Kompany og Pasanen. De skulle lige spilles ind på holdet. Siden det ss har jeg vundet de seneste 3 kampe 2-1 3-1 1-0.

Liverpool, newcastle og fulham er jo heller ikke nogle dårlige hold og tabe til.

Jeg tror også lidt af problemet er, at Berbatov ikke lige er verdens bedste hovedspiller med 15 deri. Har desværre ingen bedre angribere, men jeg skal prøve mig frem Smiley

Lige pt. er jeg nr 4 i ligaen Smiley

Nu tabte jeg med 1-4 mod manchester, og har prøvet at tage den defensive linje længere ned. Jeg synes nemlig at der fløje kommer nemt igennem vores backs, og derved lave indlæg til mål.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 23:44 af Asher » Logged

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #33: 21 Maj 2008, 00:23 »

vondracek
Gæst

« Svar #34: 21 Maj 2008, 00:28 »

Ikke så godt. :/

Ja det går ikke specielt godt. Jeg vil vende tilbage i morgen, når jeg har sovet lidt på den og tænkt på hvad der kan skyldes dette. Lige nu kan jeg ikke tænke helt klart, så jeg vil vende veludvilet tilbage med en muligvis løsning :-)

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #35: 21 Maj 2008, 16:02 »

Siden det ss ovenfor, har jeg vundet 5 sejre, blandt andet over FC Bayern og Chelsea. Så har jeg en uafgjort mod everton, og tabte så til At. Madrid med 1-2 Smiley.

Kan godt sende ss af hvordan det er gået, taktikken osv. Jeg har ændret på kreativiteten, og det har båret frugt Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #36: 21 Maj 2008, 16:40 »

Endnu en dejlig gennemarbejdet taktik fra din side. Du giver virkelig siden et ekstra skub! Jeg har ikke prøvet taktikken endnu.

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #37: 21 Maj 2008, 22:05 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/vzq00224.jpg
Seneste resultater, meget meget bedre. Ligger nr. 4 i ligaen, røg ud i FA Cup imod manchester, Uefa Cup imod Sparta Moskva. Så den er sku godkendt Peace

vondracek
Gæst

« Svar #38: 21 Maj 2008, 22:08 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/vzq00224.jpg
Seneste resultater, meget meget bedre. Ligger nr. 4 i ligaen, røg ud i FA Cup imod manchester, Uefa Cup imod Sparta Moskva. Så den er sku godkendt Peace

Okey det lyder som om, at dine små justeringer har gjort en forskel. En fjerdeplads i ligaen er i mine øjne en meget respektabel position. En skam at du røg ud til Moskva, men Manchester kampen har nok været fortjent. De plejer som regel altid at dominere :-)

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #39: 21 Maj 2008, 22:24 »

Okey det lyder som om, at dine små justeringer har gjort en forskel. En fjerdeplads i ligaen er i mine øjne en meget respektabel position. En skam at du røg ud til Moskva, men Manchester kampen har nok været fortjent. De plejer som regel altid at dominere :-)

Ja, de plejer altid at være pænt trælse. Nu har jeg så vundet over chealsea, og kæmpe om 3. pladsen. Helt klart godkendt. Jeg siger mange tak for taktikken! Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #40: 21 Maj 2008, 22:51 »

Jeg prøver den i FM 07... der må jeg sige at den virker ganske udmærket.. Er Leverkusen i år 2013... og den virker godt Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

vondracek
Gæst

« Svar #41: 21 Maj 2008, 23:07 »

Ja, de plejer altid at være pænt trælse. Nu har jeg så vundet over chealsea, og kæmpe om 3. pladsen. Helt klart godkendt. Jeg siger mange tak for taktikken! Smiley

Det lyder sgu rigtig fedt. Nu er det jo ikke hver dag, at man besejre Chelsea.
Og det er mig der takker for at du vil afprøve taktikken! :-)

Jeg prøver den i FM 07... der må jeg sige at den virker ganske udmærket.. Er Leverkusen i år 2013... og den virker godt Smiley

Okey, det kom da lidt som en overraskelse. Så længe den giver gode resultater, så er det jo godt nok ;-)

PF
Ynglingespiller

« Svar #42: 26 Maj 2008, 16:27 »

Den er jo genial den her taktik.

Første sæson med Chelsea:

Vinder af Carling Cup.
2 plads i PL.
Vinder af Champions League.

Af bedrifter kan jeg fortælle om disse resultater:

2-1 over Man Utd i Carling Cup finalen
5-1 over Sevilla i CL (samlet)
5-0 over Ajax i CL (samlet)
3-1 over Real Madrid i CL (samlet)
5-0 over Milan i CL finalen (samlet)

Genial taktik. Vil bruge den i næste sæson også Smiley

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #43: 26 Maj 2008, 16:33 »

Jeg kan lige komme med en opdatering.

1 sæson, tottenham - 4 plads i ligaen.
2 sæson, tottenham - 3 plads i ligaen.
3 sæson, malloca - ligger på en 2 plads lige pt. Havde kun forventet at være i den gode ende, men det er meget bedre! Peace

Super taktik!

vondracek
Gæst

« Svar #44: 26 Maj 2008, 20:18 »

Den er jo genial den her taktik.

Første sæson med Chelsea:

Vinder af Carling Cup.
2 plads i PL.
Vinder af Champions League.

Af bedrifter kan jeg fortælle om disse resultater:

2-1 over Man Utd i Carling Cup finalen
5-1 over Sevilla i CL (samlet)
5-0 over Ajax i CL (samlet)
3-1 over Real Madrid i CL (samlet)
5-0 over Milan i CL finalen (samlet)

Genial taktik. Vil bruge den i næste sæson også Smiley

Resultaterne ser jo rigtig gode ud, og en anden plads er ganske imponerende. Jeg vil gætte på, at det er Manchester United der satte sig på tronen? Dog er et Champions League og Carling Cup trofæ meget acceptabelt.

Anden sæson bliver ofte en del sværere, hvis du benytter dig af samme taktik. Derfor må du endelig huske at justere lidt på den, så modstanderne har sværere ved at læse den. Skriv endelig hvordan det gør med dig i anden sæson :-)

Jeg kan lige komme med en opdatering.

1 sæson, tottenham - 4 plads i ligaen.
2 sæson, tottenham - 3 plads i ligaen.
3 sæson, malloca - ligger på en 2 plads lige pt. Havde kun forventet at være i den gode ende, men det er meget bedre! Peace

Super taktik!

Placeringerne er da langt bedre en forventet, når man er i en klub som Tottenham. Til det kan jeg kun sige; Fantastisk. Hvordan har det gået dig i de internationale turneringer?

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010