home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Les Éléphants
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det nye design bedre?
Ja
- 4 (57,1%)
Nej
- 2 (28,6%)
Ved ikke
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Les Éléphants  (Læst 12523 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #45: 13 Maj 2008, 19:17 »

Nu har jeg faktisk ikke spillet med et landhold endnu i FM 08, så jeg glæder mig til at se hvordan du arbejder med det  Thumbs Up
Det er også første gang jeg prøver det, og det er faktisk overreskende sjovt. Kan klart anbefale det  Thumbs Up
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #46: 13 Maj 2008, 21:16 »


1 - 4

Keita, 0-1 | Zokora, 0-2 | Keita, 0-3 | Mbesuma, 1-3 | Kalou, 1-4



Den første kamp mit vedkommende, var imod Zambia, i VM kvalifikation gruppe 3. En kamp hvor vi var store favoritter, og alt andet end en sejr var uacceptabelt. Det var nu tid til at se, om den nye taktik, var den rigtige for ”Les Éléphants”.

Mange mål plager at være en kendetegn for afrikansk fodbold, og det kunne man også forvente, da vi allerede kom foran bare efter 3 minutters spil. Et zambisk hjørnespark, resulteret i at vi kunne slå kontra, hvilket Keita udnyttede. 1-0 efter bare 3 minutter, tegnede et billede for at det ville blive en rigtig målrigt opgør.

Tilskuerne skulle dog også få mere for pengene, bare 6 minutter senere. Kolo Toure erobrede bolden fra en zambisk spiller, hvorefter han spillede den ud på kanten til Keita, som sendte den førstegang indover til Didier Zokora, som hoppede højst og sendte den i nettet, til 2-0. Efter scoringen virkede det som drengene gik efter en storsejr, da de satte tempoet op, og vi blev med at presse på, på trods af føringen. Det resulteret også i at, vi kom foran 3-0, efter et flot langskuds må, fra 35 meters afstand fra Keita, hvilket gav ham, hans andet mål i kampen.

Zambia havde ikke meget at give i den kamp, men de fik alligevel et mål, efter et hjørnespark, hvor Mbesuma fik hoved først på læderkuglen, og reduceret til 3-1. Det skulle dog blive værre små 5 minutter efter, da Drogba skulle udgå med en skade, men det viste sig senere hen ikke at være noget alvorligt.

Anden halvleg var en kedelig affære, hvor ingen af holdene spillede godt, men vi fik dog alligevel målet til 4-1, scoret af Salomon Kalou. Endnu en gang var det efter et indlæg, hvilket også er det der er meningen med taktikken. Man må sige at den nye taktik fungerede til punkt og prikke, hvilket man også kan se på kampstatistikken. Hele 20 skud havde vi, men. kun 6 var inde for målrammen, hvilket bare ikke er godt nok. Den defensive del, fungeret dog bedre end forventet. En enkel chance havde Zambia i kampen, som de så scorede på. Alt i alt en rigtig god kamp for vores side, og når denne her taktik er spillet ordentligt ind i benene kommer vi til at blive dødbringende for vores modstandere.





Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #47: 13 Maj 2008, 21:27 »

Hvad synes i om det nye design? Er det bedre?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Éléphants
« Svar #48: 13 Maj 2008, 21:48 »

Den nye opsætning er fed, men der er en del kommaer, som aldrig burde have været sat.. og selv om jeg ikke skal tale for højt er der et par stavefejl, der ellers ødelægger en flot update..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #49: 13 Maj 2008, 21:54 »

Den nye opsætning er fed, men der er en del kommaer, som aldrig burde have været sat.. og selv om jeg ikke skal tale for højt er der et par stavefejl, der ellers ødelægger en flot update..
Prøver at kigge bedre igennem næste gang. Og ja, jeg stinker til kommaer. Sorry. Men ellers tak  Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #50: 13 Maj 2008, 21:54 »

Shit det ligner meget Cesc? :O!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #51: 13 Maj 2008, 21:56 »

Shit det ligner meget Cesc? :O!
kan du uddybe det?
« Seneste Redigering: 13 Maj 2008, 21:59 af Ben92 » Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #52: 13 Maj 2008, 22:49 »


1-3

Romaric, 0-1 | Demel, 0-2 | Keita, 0-3 | Valentina, 1-3



Der var lagt op til afrikansk hygge, da der skulle spilles venskabskamp mellem Botswana og Elfenbenskysten. 15.708 tilskuer var på lægterne, i en kamp som var forventet at blive domineret af Elfenbenskysten.

Den første chance kom som forventet til os, efter 8 minutter, da Yaya Touré vandt bolden højt oppe på banen, rykkede forbi en mand og lavede en god afslutning. Men målmanden Taylor biksede op med en klasseredning. Efter det gik kampen død, og man skulle frem til slutningen af første halvleg før der skete noget. En fantastisk frispilning fra Kolo Touré, gjorder at Romaric havde masser af plads at løbe på, hvilket han udnyttede til at komme frem til en afslutning, som resulteret i at vi førte 1-0 ved halvleg.

Anden halvleg skulle vise sig at blive mere spændende. 2 minutter gammel var anden halvleg blot, da der blev scoret. Målet faldt efter et hjørnespark, som Demel kom højest på og placeret bolden chanceløst for målmanden. Efter 2-0 målet pressede vi mere på, men deres målmand, Taylor, tog det meste uden de store problemer. Det tredje mål faldt igen efter et hjørnespark. Denne gang var det Keita der kom højst, efter en dårlig clearing fra fløjen Lewis.

Ligesom sidste kamp, mod Zambia, havde modstanderen kun en chance, og ligesom sidst resulterede det også i et mål. Gnanhouan har haft to chancer han har skulle have reddet, og begge er røget i mål, hvilket bare ikke er godt nok. Tilgengæld ser det rigtig godt ud defensivt, mens der skal trænes noget skudtræning, da vi simpelthen er alt for uskarpe foran målet.

Næste kamp kommer spillerne til at blive testet på et højere niveau, da man skal imod det østeuropæiske hold Kroatien, i en venskabskamp.






Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #53: 13 Maj 2008, 23:29 »

At det er samme opstilling som Cesc's Danmark blog?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #54: 13 Maj 2008, 23:32 »

At det er samme opstilling som Cesc's Danmark blog?
Det synes jeg nu ikke den gør...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #55: 17 Maj 2008, 15:23 »

Er det ikke snart tid til en update ? Wink
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #56: 17 Maj 2008, 15:31 »

Er det ikke snart tid til en update ? Wink
Har ikke haft så meget på det seneste, men jeg forventer da der kommer en update i dag.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #57: 17 Maj 2008, 15:33 »

Har ikke haft så meget på det seneste, men jeg forventer da der kommer en update i dag.
Det lyder godt Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010