home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Giro Di Italia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Giro Di Italia  (Læst 615 gange)
Valverde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Giro Di Italia
« : 08 Maj 2008, 16:24 »

Nu begynder Giroen jo her på lørdag d. 10. Maj og så ville jeg høre hvem i tror som får de forskellige trøjer i år.

Den Lyserøde: Alberto Contador

Den Grønne: Leonardo Piepoli eller Mauricio Soler

Den Blå: Daniele Bennati

Den Hvide: Riccardo Riccó

Hvad tror i?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro Di Italia
« Svar #1: 08 Maj 2008, 16:31 »

Nu synes jeg vi skal bruge denne tråd som den officiele Giro d´Italia tråd. Derfor poster jeg lige mit indlæg, som jeg skrev i tråeden "Landevejscykling" her også.

Med Giro d´Italia startende om tre dage, er det vist også på tide vi snakker lidt om det.

Csc har udtaget følgende ni ryttere.
Michael Blaudzun
Gustav Larsson
Anders Lund
Jason McCartney
Bradley McGee
Stuart O´Grady
Nicki Sørensen
Chris Anker Sørensen
Jens Voigt

Hvad synes i om det ?

Jeg er selv lidt overrasket over at både McGee, Voigt og O´Grady er udtaget. Havde forventet at Bjarne ville have O´Grady og speciel Voigt til at fokusere på Touren. Derfor er det efter min mening også lidt gambling fra CSC side.

Deres kaptajner er de to skandinavier Chris Anker og Gustav Larsson.
Jeg har lidt svært med at se Gustav sidde helt med op af de store bjerge, hvilket gør jeg forventer Chris bliver kaptajnen. Det bliver bare spændende at se hvor meget han taber på sin enkelstart.

Derudover er Anders Lund også udtaget til sit første store etapeløb, og jeg glæder mig meget til at se hvordan han reagere nå de første to uger er overstået.

Hvad er din holdning ?
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro Di Italia
« Svar #2: 08 Maj 2008, 16:36 »

O'Grady og Voigt er også kun med i Giroen, som forberedelse til Touren... Det er ikk meningen at de skal ud og give 100% for at opnå resultater...
Logged

Valverde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Giro Di Italia
« Svar #3: 08 Maj 2008, 16:38 »

Nu synes jeg vi skal bruge denne tråd som den officiele Giro d´Italia tråd. Derfor poster jeg lige mit indlæg, som jeg skrev i tråeden "Landevejscykling" her også.

Med Giro d´Italia startende om tre dage, er det vist også på tide vi snakker lidt om det.

Csc har udtaget følgende ni ryttere.
Michael Blaudzun
Gustav Larsson
Anders Lund
Jason McCartney
Bradley McGee
Stuart O´Grady
Nicki Sørensen
Chris Anker Sørensen
Jens Voigt

Hvad synes i om det ?

Jeg er selv lidt overrasket over at både McGee, Voigt og O´Grady er udtaget. Havde forventet at Bjarne ville have O´Grady og speciel Voigt til at fokusere på Touren. Derfor er det efter min mening også lidt gambling fra CSC side.

Deres kaptajner er de to skandinavier Chris Anker og Gustav Larsson.
Jeg har lidt svært med at se Gustav sidde helt med op af de store bjerge, hvilket gør jeg forventer Chris bliver kaptajnen. Det bliver bare spændende at se hvor meget han taber på sin enkelstart.

Derudover er Anders Lund også udtaget til sit første store etapeløb, og jeg glæder mig meget til at se hvordan han reagere nå de første to uger er overstået.

Hvad er din holdning ?

Tror CSC får et svært Giro D'Italia. Mener ikke at hverken Larsson eller Anker Sørensen er i nærheden af top 10, hvis man ser på startlisten af dette års Giro.

Astana: Klöden, Leipheimer, Contador
Team LPR: Di Luca og Savoldelli
Barloworld: Soler
Caisse D'Epargne: Arroyo og måske Rujano (hvis han kan vise noget af fordoms styrke)
CSF Group: Sella
Liquigas: Nibali og Pellizotti
Saunier Duval: Ricco og Piepoli
S. Diquigiovanni: Simoni

En Top 15 placering ser jeg som sandsynligt til Chris Anker Sørensen. Men nu må vi se.

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010