Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
1 Bruger, 644 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 35082 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Welling United
«
Svar #90:
27 Apr 2006, 16:25 »
Det var satans. Så må du snuppe den i playoff :-)
SirToby
Manager
«
Svar #91:
27 Apr 2006, 16:30 »
Citat af: United-styrer 27 Apr 2006, 16:25
Det var satans. Så må du snuppe den i playoff :-)
Ja, ingen tvivl om det. Bare 2. pladsen var en kæmpe skuffelse.
Det ene af mine United-armbånd er blevet revet i stykker pga. 2. pladsen. Det må ikke ske med det andet.
«
Seneste Redigering: 27 Apr 2006, 16:33 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #92:
27 Apr 2006, 16:55 »
Play Off semifinale, første kamp
Jeg havde trukket Hinckley i semifinalen. Mit hold lagde ud på udebane.
Perry-Acton bragte mit hold foran efter otte minutter. Samme Perry-Acton øgede til 2-0 med et frækt lob 14 minutter senere. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen.
Hinckley kom bedst ud af omklædningsrummet og reducerede med et kvarter igen. Tre minutter efter reduceringen, fik Bloomfield sit andet gule kort. The Wings vandt kampen 2-1 og havde lavet et udmærket udgangspunkt til returkampen.
Play Off semifinale, anden kamp
Så skulle returkampen spilles.
Hinckley bragte sig fortjent foran efter 24 minutters spil. Det stod 0-1 ved pausen.
Hinckley skabte også mest i anden halvleg, men de fik ikke scoret denne gang. Den ordinere spilletid endte 0-1, så kampen måtte ud i ekstra tid.
Ingen af mandskaberne skabte noget i den forlængede spilletid, og den måtte derfor ud i straffesparkskonkur
rence.
Welling – Hinckley (straffesparkskonkur
rence)
Hinckley scorer
Welling scorer
Hinckley brænder
Welling brænder
Hinckley brænder
Welling brænder
Hinckley scorer
Welling scorer
Hinckley scorer
Welling scorer
Hinckley brænder
Welling brænder
Hinckley brænder
Welling brænder
Hinckley scorer
Welling scorer
Hinckley scorer
Welling scorer
Hinckley scorer
Welling brænder
Skuffende, skuffende og atter skuffende!
Jeg må indrømme, at jeg troede, jeg gik videre på udebanemål, men sådan var det åbenbart ikke. Skuffende, at vi i to omgange misser chancen for at komme i finalen.
ELENDIGT!
«
Seneste Redigering: 27 Apr 2006, 17:01 af SirToby
»
Dusty78DK
Manager
«
Svar #93:
28 Apr 2006, 12:16 »
Øv! Jeg havde ellers regnet med du tog turen op denne gang. Nå, skidt, på den igen! Jeg håber du tager en sæson mere.
SirToby
Manager
«
Svar #94:
28 Apr 2006, 16:43 »
Sommer indkøb
Der blevet investeret i forwarden, Joe Gatting. Han vil danne makkerpar med Radwan Hamed på toppen.
Der blev investeret i endnu en forward, da handlen med Matthew Blinkhorn gik igennem.
Jeg fik også handlet mig frem til en målmand. Simon Eastwood vil blive anden målmand, da min gamle keeper, Jamie Turners kontrakt udløb.
Den sidste handel foreløbig, var indkøbet af endnu en forward, nemlig Alex Nicholls.
Venskabskampene
Der blev varmet op til den nye sæson med følgende venskabskampe.
Worthing – Welling 0-3
0-1 Joe Gatting (31)
0-2 Joe Gatting (38)
0-3 Matt Blinkhorn (81)
Takket være nyindkøbet, Joe Gatting førte mit hold fortjent 2-0 ved pausen. I anden halvleg scorede et andet nyindkøb, nemlig Blinkhorn, til slutresultatet, 0-3.
Welling – Brentford 2-0
1-0 Jason Puncheon (7)
2-0 Luke Webb (90)
Selvom Brentford kom fra League One, vandt mit hold fuldt fortjent 2-0 over dem.
Welling – Wrexham 0-0
Mit hold skabte mest i kampen, men skarpheden manglede, og det endte med en 0-0’er.
Welling – Wolves 2-0
1-0 Joe Gatting (11)
2-0 Radwan Hamed (30)
Det var en super præstation af mit hold, da de vandt med 2-0 over det tidligere Premiership hold, Wolves, der dog ligger i League One nu.
Welling – Bristol City 1-1
0-1 Steve Brooker (51)
1-1 Matt Blinkhorn (90)
En jævnbyrdig kamp endte 1-1.
Eastleigh – Welling 0-4
0-1 Alex Nicholls (7)
0-2 Alex Nicholls (45)
0-3 Jason Puncheon (57)
0-4 Tommy Elphick (87)
Mit hold dominerede kampen fuldstændigt, hvilket også gav en fortjent 4-0 sejr.
SirToby
Manager
«
Svar #95:
28 Apr 2006, 22:02 »
August 2010
Fans og bestyrelse forventede, som i sidste sæson, at mit hold fik en respektabel midtplacering. Mens jeg dog selv forventede en 1. plads.
Mit oprykningsodds var på 3,5.
Jeg skulle en tur til Accrington i den første kamp i sæsonen 2010/11.
Mit hold fik en skidt start på kampen, da Accrington bragte sig foran efter otte minutter. Men Joe Gatting udlignede blot fem minutter senere. Derefter var det en lige spillet kamp, men Accrington fik deres føring tilbage, da de scorede på et straffespark i det 45. min.
Det blev 3-1, da anden halvleg var tyve minutter gammel. Efterfølgende bød kampen ikke på nogen chancer, og det endte med en fortjent 3-1 sejr til Accrington.
Næste kamp var hjemme imod oprykkerne, Kettering.
En lige første halvleg endte 0-0.
Mit hold kom bedst ud af omklædningsrummet, og efter 71 minutter bragte indskiftede, Blinkhorn mit hold foran. Derefter skete der ikke rigtig noget, og The Wings vandt derfor kampen med 1-0.
I 3. runde skulle jeg spille imod Northwich.
Mit hold dominerede første halvleg, dog uden at skabe det helt store. Det stod 0-0 ved pausen.
Anden halvleg var kun seks minutter gammel, da min keeper, Osborne droppede, og Northwich bragte sig dermed foran på deres første chance. Selvom mit hold havde domineret kampen fuldstændig, endte det med, at Northwich vandt kampen.
I næste kamp mødte jeg hjemme nedrykkerne, Grimsby.
Kun tre minutter var gået af kampen, da Grimsby fik udvist en mand. Derefter sad mit hold på tingene, men formåede ikke at få bolden i nettet. Det stod 0-0 ved pausen.
Mit hold fortsatte med at dominere i anden halvleg, men de formåede stadig ikke at få bolden i nettet, og kampen endte dermed skuffende 0-0.
Sidste kamp i august var imod Scarborough.
Scarborough bragte sig foran efter seks minutter. Men Abdul Kadir udlignede på et straffespark 11 minutter senere. En jævnbyrdig første halvleg endte 1-1.
Selvom Scarborough skabte mest i anden halvleg, bragte Stephen Quinn mit hold foran med et kvarter igen. Derefter formåede Scarborough overhovedet ikke at skabe noget, og The Wings vandt derfor kampen med 2-1.
Det blev ikke til den start på sæsonen, jeg havde håbet på, da det kun blev til to sejre ud af fem mulige. Jeg lå da også nede på en 14. plads i ligaen.
SirToby
Manager
«
Svar #96:
28 Apr 2006, 23:21 »
September 2010
September måned blev skudt i gang med en kamp hjemme på Park View Road imod Halifax. En sejr var kravet til drengene, vis moral var stor efter en sejr i deres seneste kamp imod Scarborough.
Welling (14) – Halifax (17) 2-1
1-0 Joe Gatting (33)
1-1 Darren Mansaram (85)
2-1 Radwan Hamed (87)
Det var lige ved at gå galt, da Halifax lidt ufortjent fik udlignet med fem minutter igen efter en dominans fra mit hold i det meste af kampen. Heldigvis slog Hamed til med sit første mål i sæsonen til slutresultatet, 2-1. Det blev til et meget skuffende tilskuertal i dagens kamp, og det var da også rekordlavt. 257 havde lyst til at besøge Park View Road.
Tilskuertal: 257
The Wings havde fået sat i gang i en lille god stime med to sejre i træk. Den stime skulle meget gerne blive længere, da mit hold her hjemme skulle tage imod Weymouth.
Welling (8) – Weymouth (4) 3-0
Issa Abdul Kadir brænder straffespark (22)
1-0 John McGrath (selvmål 39)
2-0 Jason Puncheon (50)
3-0 Joe Gatting (65)
Mit hold skabte mest lige fra start, og de fik en gylden mulighed for at bringe sig foran, da de fik tilkendt et straffespark. Issa Abdul Kadir misbrugte dog chancen. Men det blev alligevel til en fortjent føring, da Weymouth seks minutter før pausen lavede selvmål. I anden halvleg sad mit hold på det hele, og det var fuldt fortjent, at de løb med en 3-0 sejr i denne kamp.
Tilskuertal: 988
Næste modstander var formstærke, Kidderminster, der lå nr. 1. Kidderminster havde set skarpe ud på det seneste, men det forhindrede dog ikke mig i, at tro på den fjerde sejr i træk.
Kidderminster (1) – Welling (6) 0-2
0-1 Joe Gatting (45)
0-2 Alex Nicholls (79)
Mit hold formåede at trække det længste strå i første halvleg i en ellers jævnbyrdig omgang med et mål i overtiden. I anden halvleg havde The Wings dog fuldstændig styr på begivenhederne, og det var fuldt fortjent, at Alex Nicholls lukkede kampen med godt ti minutter igen. Det var fjerde sejr i træk for mit hold.
Tilskuertal: 3319
I 9. runde skulle jeg på hjemmebane tage imod Boston United. Boston United havde ikke set en sejr i de seneste fire kampe, og derfor var kravet til drengene også en sejr i dagens kamp. Hele truppen var da også klar til denne kamp, så der var overhovedet ingen problemer med skaderne.
Welling (5) – Boston United (12) 0-0
Det var lidt skuffende, at det blev til en 0-0’er, da mit hold havde chancerne til mål. Men skarpheden manglede, og vi kunne dermed kun tilføje et point på kontoen. Vi kunne da glæde os over, at det var det tredje cleen sheet i træk, og at vi var ubesejret i seks kampe i træk.
Tilskuertal: 1363
I næste kamp skulle jeg en tur til Morecambe. Moercambe havde fået et skidt start på sæsonen og blot vundet én kamp. Det var derfor et must, at mit hold tog sejren i dag. Desværre var min kreative midtbanemand, Stephen Quinn blevet skadet i kampen imod Boston United og blev forventet ude i fire til otte uger.
Morecambe (21) - Welling (4) 1-3
0-1 Radwan Hamed (1)
1-1 Manuel Weber (22)
1-2 Alex Nicholls (61)
1-3 Luke Webb (67)
Mit hold fik en suveræn start på kampen, da Hamed bragte mit hold foran efter blot 22 sekunder. Desværre fik Morecambe udlignet efter godt tyve minutter spil. Mit burde nok have ført ved pausen, men det gjorde de altså ikke. I anden halvleg kom der så mål, som der burde have været af i første halvleg, og det blev oven i købet til to mål. En god præstation fra The Wings resulterede i en 3-1 sejr og en 2. plads i Conference National.
Tilskuertal: 1030
Sidste kamp i september måned var imod bundproppen, Hednesford. Hednesford havde fået ni nederlag i de første elleve kampe og lå også på en 24. plads. Det skulle naturligvis så derfor også blive til en sejr i dagens kamp, hvis Hednesford altså gik hen og overraskede.
Hednesford (24) – Welling (4) 0-3
0-1 Alex Nicholls (5)
0-2 Alex Nicholls (21)
0-3 Radwan Hamed (49)
Takket være en angrebsduo, lydende på Radwan Hamed og Alex Nicholls, der var i storform, trak mit hold fortjent en 3-0 sejr. Det lignede i det meste af kampen walkover over bundproppen, Hednesford. Med sejren var The Wings på 2. pladsen, men de manglede en kamp i forhold til næsten alle holdene i ligaen.
Tilskuertal: 336
Månedens kåringer
Månedens manager:
Tobias Reffstrup Rasmussen (Welling United)
Månedens spiller: Peter Sweeney (Scunthorpe)
Månedens unge spiller:
Radwan Hamed (Welling United)
Denne måned var langt bedre end august måned, da den bød på fem sejre og en uafgjort. Det kunne da også ses i stillingen, hvor mit hold havde rykket 12 pladser op i forhold til august måned.
United-styrer
Gæst
«
Svar #97:
29 Apr 2006, 09:40 »
Det var straks bedre :-) Så snupper du lige førstepladsen og bliver der, ikke?
SirToby
Manager
«
Svar #98:
01 Maj 2006, 15:23 »
Oktober 2010
I næste kamp kom nr. 4, Crawley på besøg. Mit hold kunne med en sejr eller uafgjort kalde sig ubesejret i ni kampe i træk.
Welling (2) – Crawley (4) 1-1
1-0 Luke Webb (18)
1-1 Steve Burton (71)
Mit hold fik en god start, da Perry-Acton efter 18 minutter lagde bolden ind til Webb, som scorede. I anden halvleg havde Perry-Acton en kæmpe mulighed for at gøre det til 2-0, men han ramte stolpen. I stedet fik Crawley udlignet. Derefter lagde mit hold et lille pres, men skarpheden i afslutningerne manglede. The Wings lå stadig på 2. pladsen, de havde dog også spillet en kamp færre end de fleste af holdene.
Tilskuertal: 1688
Næste modstander var favoritterne til at vinde ligaen, nemlig Hereford. De havde dog ikke fået den bedste start, da de lå nede på en 17. plads.
Welling (2) – Hereford (17) 4-2
0-1 Jeff Smith (40)
1-1 Ben Perry-Acton (56)
1-2 Danney Carey-Bertram (63)
2-2 Alex Nicholls (70)
3-2 Ben Perry-Acton (74)
4-2 Keith Gilroy (79)
Mit hold burde have ført ved pausen, men i stedet var Hereford, der lå i den position. Derefter fulgte en underholdende anden halvleg. Perry-Acton fik udlignet på en fejlaflvering fra Hereford forsvaret elleve minutter inde i anden halvleg. Hereford fik dog hurtigt deres føring tilbage, da deres forward, Carey-Bertram skød bolden i nettet blot syv minutter senere. Mit hold bragte dog forholdvis hurtigt balance i regnskabet, da Nicholls scorede hans femte sæsonmål syv minutter senere. Kun fire minutter efter udligningen bragte Perry-Acton mit hold foran med sit andet mål i kampen. Kampen blev lukket fem minutter senere, da Gilroy lagde bolden i nettet til slutresultatet, 4-2. Med sejren røg mit hold op på 1. pladsen.
Tilskuertal: 1498
I 14. runde skulle jeg en tur til Hinckley. Hinckley der i sidste sæson var i Play Off, lå nu helt nede på 16. pladsen. De var dog alligevel favorit til at vinde kampen.
Hinckley (16) - Welling (1) 1-2
0-1 Alex Nicholls (57)
1-1 Luke Rodgers (58)
1-2 Keith Gilroy (90)
I første halvleg skabte mit hold mest, men Hinckley haft bolden mest, men det blev altså ikke til nogen mål i den omgang. Mit hold kom godt ud af omklædningsrummet, da Nicholls skød dem foran efter 57 minutters spil. Hinckley svarede dog lynhurtigt igen med en scoring minuttet senere. Derefter skabte mit hold klart mest, og det var fortjent, at Gilroy lagde bolden i nettet kort før overtiden.
Tilskuertal: 245
Så var der kamp imod nedrykningskandidat
erne, Dag & Red, som lå nede på en 20. plads. Mit hold, der var ubesejret i 11 kampe i træk, var favoritter til dagens kamp.
Dag & Red – Welling 1-1
1-0 Andy Murray (37)
1-1 Keith Gilroy (str. 42)
Efter en dårlig start på kampen, kom mit hold bedre med. Det var dog alligevel Dag & Red, der bragte sig foran. Mit hold fik dog hurtigt udlignet tre minutter før pausen. I anden halvleg havde begge mandskaber ikke en eneste stor chance, og kampen endte der med 1-1. The Wings var at finde på 1. pladsen med tre point ned til nr. 2, Stockport.
Tilskuertal: 1273
Så skulle mit hold spille LDV Vans Trophy. Jeg havde trukket Crawley i 1. runde.
Welling – Crawley 4-0 (LDV Vans Trophy 1. runde)
1-0 Radwan Hamed (11)
2-0 Alex Nicholls (13)
3-0 Alex Nicholls (17)
Graeme Murty udvist (86)
4-0 Jamie Day (str. 87)
Mit hold fik en hel suveræn start på kampen, da de efter blot 17 minutter lå i spidsen med 3-0. Derefter lå det lidt stille, og første halvleg endte 3-0. I anden halvleg fortsatte det stille og rolige spil, indtil fire minutter før tid, da Jamie Day lukkede kampen fuldstændigt med et mål på straffespark. The Wings var flot videre til 2. runde.
Tilskuertal: 273
Fire dage efter Vans Trophy, skulle der spilles FA Cup. Jeg havde trukket Non-league holdet, Lincoln United i FA Cuppens 4. kvalifikationsrunde
. The Wings var kæmpe favorit til at vinde kampen.
Lincoln Utd – Welling 1-3 (FA Cup 4. kvalifikationsrunde)
0-1 Luke Webb (6)
0-2 Luke Webb (32)
0-3 Radwan Hamed (50)
1-3 Jason Sedlan (80)
Mit hold dominerede det meste af kampen, så det var lidt skidt, at Lincoln fik reduceret ti minutter før tid på deres første egentlige store chance. Det mål betød dog heldigvis ikke noget, og The Wings havde kvalificeret sig til FA Cuppen.
Tilskuertal: 1270
Sidste kamp i oktober var imod Torguay. Torguay, der havde vundet de to seneste ligakampe, lå på en 11. plads.
Welling – Torguay 6-3
1-0 Alex Nicholls (str. 20)
2-0 Radwan Hamed (23)
2-1 Matt Hockley (28)
3-1 Radwan Hamed (37)
4-1 Luke Webb (45)
4-2 Alan Connell (45)
4-3 Marc Walton (66)
5-3 Perry-Acton (81)
6-3 Joe Gatting (89)
Efter en lidt sløj start fra mit hold, kom de i gang, og de førte lige pludselig 2-0 efter 23 minutter. Torguay kom dog tilbage i kampen, da de fem minutter senere fik reduceret. Selvom Torguay derefter var tæt på udligningen, scorede Hamed sit andet mål efter 37 minutter. Slutningen af første halvleg blev underholdende, da det blev til et mål hver fra begge mandskaber i det 45. minut. En meget underholdende og målrig første halvleg endte 4-2. Der kom spænding tilbage i kampen, da Torguay 21 minutter inde i anden halvleg reducerede. Men trods defensiv taktik fra mit hold til sidst, lukkede mit hold kampen med to mål i de sidste ti minutter. En utrolig målrig kamp endte med cifrene 6-3.
Tilskuertal: 1560
Månedens kåringer
Månedens manager: Danny Green (Boston United)
Månedens spiller: Bradley Thomas (Shrewsbury)
Månedens unge spiller: Seb Muddel (Halifax)
Som i september måned, gik jeg ubesejret igennem oktober. Jeg kunne nu helt præcist tælle det til 15 kampe i træk uden nederlag. Det så da også godt ud i stillingen, hvor jeg var fire point foran nr. 2.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #99:
01 Maj 2006, 18:15 »
Hvad sker der? Welling er sgu' blevet et tophold.
Alt for sejt! Nu kommer du sikkert til at gøre Bademesteren kunsten efter.
SirToby
Manager
«
Svar #100:
01 Maj 2006, 21:57 »
November 2010
Jeg lagde ud med at spille FA Cup, hvor jeg havde trukket League Two holdet, Swansea i 1. runde.
Welling – Swansea 0-1 (FA Cup 1. runde)
0-1 Adam Boyd (64)
Efter noget ret jævnbyrdigt spil, bragte Swansea sig foran efter 64 minutter. Efterfølgende formåede mit hold ikke at score, og det første nederlag i 15 kampe var en realitet.
Tilskuertal: 2466
Hjemme på Park View Road kom nedrykkerne, Scunthorpe på besøg. Scunthorpe, som har tabt de seneste to ligakampe, lå på en 11. plads. Det så ikke helt suverænt ud på skadeslisten i Welling, da førstemålmanden, Aaron Osborne var ude i to til fem måneder, topscoreren, Alex Nicholls var ude i et til to måneder, mens Quinn, Anya og Blinkhorn også var ude med skader.
Welling – Scunthorpe 0-1
0-1 Paolo Vernazza (36)
David Bampton udvist (70)
Scunthorpe styrede begivenhederne i første halvleg, og det var fortjent, at de efter 36 minutter bragte sig foran. Det blev ikke lettere for mit hold at udligne i anden halvleg, da Bampton modtog sit andet gule kort. The Wings tabte kampen, og der var nu kun et point ned til nr. 2.
Tilskuertal: 1529
Nu ville jeg bare se sejr efter to nederlag, da modstanderen nu hed Canvey Island. Oprykkerne, Canvey Island lå helt nede på 23. pladsen.
Canvey Island – Welling 0-4
0-1 Radwan Hamed (1)
0-2 Radwan Hamed (15)
0-3 Keith Gilroy (17)
0-4 Sam Saunders (36)
Mit hold fik en fantastisk start på kampen, da Hamed efter kun 15 sekunder bragte mit hold foran. Efter et kvarters spil, var Hamed igen i hopla, da han gjorde det til 0-2. Canvey Island havde knapt nok givet bolden op, da Keith Gilroy øgede til 0-3. Ni minutter før pausen blev det 0-4, da Saunders lagde bolden i nettet. I anden halvleg skete der ikke ret meget, og en flot indsats af hele holdet, resulterede i en 4-0 sejr.
Tilskuertal: 325
Der skulle følges op den flotte 4-0 sejr over Canvey Island her hjemme imod nr. 16, Gravesend.
Welling – Gravesend 3-0
1-0 Ben Perry-Acton (45)
2-0 Sam Saunders (68)
3-0 Sam Saunders (90)
En fuldt fortjent sejr i dag over Gravesend i en kamp, hvor mit hold styrede begivenhederne. Ikke mindst takket være Sam Saunders, der scorede to mål, hvilket var et sjældent syn. Men sejren bragte The Wings sig fire point foran nr. 2, Stockport.
Tilskuertal: 1289
Så skulle der spilles Vans Trophy. Jeg havde trukket League One holdet, MK Dons.
Welling – MK Dons 3-2 (LDV Vans Trophy syd 2. runde)
0-1 Blas Pérez (1)
1-1 Joe Gatting (8)
2-1 Keith Gilroy (26)
3-1 Joe Gatting (40)
Tommy Elpihck udvist (72)
3-2 Izale McLeod (90)
Selvom MK Dons var store favoritter inden kampen, overraskede mit hold ved at slå League One holdet. MK Dons fik da også en rigtig god start, da de efter blot 19 sekunder bragte sig foran. Men derefter præsterede mit hold en super indsats, og ved pausen var de pludselig foran 3-1. I anden halvleg fik min forsvarsspiller, Elphick rødt kort, og jeg skiftede til en mere defensiv taktik. Det gav potte indtil overtiden, hvor MK Dons udlignede. Men det var heldigvis for sendt, og mit hold var flot videre til næste runde.
Tilskuertal: 2054
Efter tre flotte sejr i træk, skulle mit hold her møde Forest Green. Forest Green lå på 15. pladsen, så en sejr var kravet til drengene i dagens kamp.
Forest Green – Welling 3-1
0-1 Joe Gatting (7)
David Bampton udvist (37)
1-1 John Grant (str. 38)
2-1 Grant Holt (52)
3-1 Grant Holt (81)
Irriterende at David Bamptons udvisning, der i øvrigt var ukorrekt, ødelagde vores spil, og Forest Green vandt dermed kampen fortjent. Med nederlaget var mit hold nu kun et point foran forfølgeren, Stockport.
Tilskuertal: 686
Månedens kåringer
Månedens manager: Rob Newman (Stockport)
Månedens spiller: Grant Holt (Forest Green)
Månedens unge spiller: Gary Robertson (Accrington)
Det blev ikke til en helt god måned, da det blev til hele tre nederlag. The Wings lå dog stadig på 1. pladsen i Conference National, som nu således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #101:
02 Maj 2006, 22:03 »
December 2010
Første kamp i december, var en af de vigtige, da jeg skulle møde nr. 2, Stockport hjemme på Park View Road.
Welling (1) – Stockport (2) 3-1
0-1 Craig Mitchell (11)
1-1 Radwan Hamed (13)
2-1 Joe Gatting (79)
3-1 Joe Gatting (85)
Det lignede langt hen i kampen en 1-1’er, indtil et kvarter før tid, hvor Joe Gatting slog til med to mål. Mit hold sejrede dermed med 3-1 i en ellers meget jævnbyrdig kamp. Vigtig sejr i kampen om 1. pladsen.
Tilskuertal: 1436
Efter den vigtige sejr over Stockport, skulle mit hold her i 22. runde spille imod Woking. Det var ikke en helt nem opgave, da Woking lå på 8. pladsen.
Woking (8) – Welling (1) 4-4
0-1 Ben Perry-Acton (8)
0-2 Radwan Hamed (14)
1-2 Jordan Fitzpatrick (25)
2-2 Ben Wilkinson (48)
3-2 Ben Wilkinson (55)
3-3 Joe Gatting (66)
4-3 Chris Hall (70)
4-4 Radwan Hamed (74)
Simpelthen for ringe at vi smider 2-0 føringen væk, og oven i købet lukker hele fire mål ind. Vi fik dog alligevel et point med hjem fra kampen, da vi også formåede at score fire mål.
Tilskuertal: 1953
Så skulle The Wings spille FA Trophy. I 1. runde havde mit hold trukket Raunds Town. Mit hold var kæmpe store favoritter til at vinde kampen.
Raunds – Welling 0-6 (FA Trophy 1. runde)
0-1 Leon Solomon (11)
0-2 Joe Gatting (39)
0-3 Radwan Hamed (53)
0-4 Joe Gatting (61)
0-5 Radwan Hamed (79)
0-6 Joe Gatting (80)
Men 26 skud og en possesion på 57 %, kunne man se, at mit hold dominerede kampen fuldstændig. Det kunne da også ses på måltavlen, hvor det blev til en 6-0 sejr. Joe Gatting, der blev indskiftet efter fire minutter, da Blinkhorn pådrog sig en skade, viste, at han nok skulle havde startet inde, da han leverede et hattrick og lagde op til to mål.
Tilskuertal: 985
Så skulle der spille Vans Trophy. I tredje runde havde jeg trukket League One holdet, Barnet. Da de jo var to rækker over mit mandskab, var de naturligvis også favoritter til at vinde kampen.
Welling – Barnet 2-1 (LDV Vans Trophy syd 3. runde)
1-0 Joe Gatting (8)
2-0 Radwan Hamed (48)
2-1 Andy Hunter (84)
En super indsats fra drengene i dagens kamp, lagde vejen for en flot 2-1 sejr og en videre deltagelse i Vans Trophy. Næste gang var det semifinalen, der ventede.
Tilskuertal: 1767
I 23. runde skulle mit hold hjemme spille imod Shrewsbury. Shrewsbury lå på 7. pladsen og var favoritter til dagens kamp.
Welling (1) – Shrewsbury (7) 1-1
0-1 John Miles (55)
1-1 Keith Gilroy (61)
Efter en jævnbyrdig første halvleg, hvor bl.a. min forward, Joe Gatting ramte overliggeren, bragte Shrewsbury sig foran ti minutter inde i anden halvleg. Men blot seks minutter senere udlignede Gilroy på straffespark. Derefter skete der ikke så meget, og kampen endte lidt skuffende 1-1.
Tilskuertal: 1365
I næste kamp kom nr. 3, Accrington på besøg. Holdet som slog mig 3-1 i sæsonpremieren.
Welling (1) – Accrington (3) 0-0
Første halvleg, som var meget lige med gode chancer til begge mandskaber, endte 0-0. I anden halvleg kom der heller ikke mål, og som i kampen mod Shrewsbury, måtte jeg gå skuffet hjem med kun et point, trods hjemmebanefordelen.
Tilskuertal: 1502
Månedens kåringer
Månedens manager: Nick Greenwood (Weymouth)
Månedens spiller: Chris Higgins (Suncthorpe)
Månedens unge spiller: Junior Brown (Accrington)
På grund af to skuffende hjemmekampe, som endte uafgjort til sidst, lå mit hold nu på 1. pladsen med lige mange point som Stockport.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #102:
02 Maj 2006, 22:09 »
Hmmm ... mon ikke dine resultater svinger fordi holdet også spiller i VANS og andre turneringer? Jeg håber i hvert fald du kommer forbi det og holder fast i 1. pladsen
SirToby
Manager
«
Svar #103:
04 Maj 2006, 14:58 »
Januar 2011
2011 blev skudt i gang med en kamp ude imod Grimsby. Nedrykkerne fra Cleethorpes lå på en 6. plads og var favoritter til dagens kamp.
Grimsby (6) – Welling (1) 1-4
1-0 Jermaine Palmer (8)
1-1 Joe Gatting (15)
1-2 Matt Bloomfield (19)
1-3 Stephen Quinn (40)
1-4 Joe Gatting (50)
Mit hold fik en dårlig start på kampen, men de kom flot igen og førte imponerede 3-1 ved pausen. Fem minutter inde i anden halvleg øgede Quinn til 1-4. Derefter skete der ikke ret meget, og The Wings vandt dermed kampen fortjent 4-1. Da Stockport også vandt deres kamp, lå vi stadig a point med dem.
Tilskuertal: 5204
Efter den flotte 4-1 sejr over Grimsby, skulle mit hold her spille ude imod Kettering. Kettering, der i sidste sæson lå i Conference South, lå på 14. pladsen.
Kettering (14) – Welling (1) 1-1
1-0 Simon Brown (41)
1-1 Stephen Quinn (79)
Det var lidt skuffende, at mit hold ikke tog alle tre point med hjem fra denne kamp, da de sad på de fleste af chancerne. Da Stockport vandt sin kamp med hele 4-0, lå de nu på 1. pladsen.
Tilskuertal: 2900
Hereford interesseret i Rasmussen
Efter noget tids rygter om, at Hereford skulle være interesserede i mig, tilbød de mig i dag en kontrakt. Kontrakttilbuddet blev dog afvist, da jeg var p.t. var glad for mit arbejde i Welling.
I 27. runde skulle jeg spille hjemme imod Northwich. Northwich lå nr. 24, så en sejr var helt sikkert kravet til drengene i dagens kamp.
Welling (2) – Northwich (24) 1-1
1-0 Radwan Hamed (13)
1-1 Michael Carr (65)
Mit hold sad stort set på alt, hvad der havde med chance at gøre, og det var derfor utroligt irriterende, at Northwich scorede på deres eneste chance. Et mildest pinligt og utroligt ringe resultat, mit hold præsterede i dag. The Wings var dog ubesejret i ni kampe i træk nu.
Tilskuertal: 2900
Næste kamp var i FA Trophy, hvor jeg havde trukket Hereford.
Welling – Hereford 3-1 (FA Trophy 2. runde)
1-0 Stephen Quinn (18)
2-0 Joe Gatting (36)
3-0 Stephen Quinn (68)
3-1 Marcin Radzewicz (80)
Mit hold skabte mest i første halvleg, og det var derfor helt fortjent, at de førte 2-0 ved pausen. I anden halvlegs start skabte mit hold også mest, og det blev 3-0 med godt 25 minutter igen. Hereford fik pyntet på resultatet med ti minutter igen. Kampen endte 3-1, og The Wings var videre til 3. runde.
Tilskuertal: 281
Welling forstærker truppen
Jeg fik i dag gjort mig to handler i målmanden, Alex Jennings og backen, Steve Robinson.
I næste runde skulle jeg hjemme tage imod Scarborough. Scarborough, som havde fået tre sejre ud af de seneste fire kampe, lå på en 11. plads.
Welling (2) – Scarborough (11) 1-1
0-1 Michael Rankine (52)
1-1 Ben Perry-Acton (57)
En helt igennem chanceløs første halvleg endte 0-0. I anden halvleg, skete der så noget, Scarborough bragte sig foran. Men Perry-Acton fik dog udlignet blot fem minutter senere. Derefter skete der ikke noget, og jeg måtte endnu en gang gå hjem med en skuffende uafgjort.
Tilskuertal: 1387
I næste kamp skulle jeg en tur til Halifax. Halifax lå på 21. pladsen, og jeg vil nu derfor se sejr, efter tre uafgjort ligakampe i træk.
Halifax (21) – Welling (2) 0-2
0-1 Radwan Hamed (70)
0-2 Radwan Hamed (80)
Hvis man så på mit holds chancer i første halvleg, burde det i hvert fald have været blevet til et mål, men det stod altså 0-0, da pausefløjtet lød. Det lignede endnu en uafgjort indtil videre tyve minutter før tid, hvor Hamed slog til med to mål. Kampen endte 0-2, og The Wings havde dermed endelig sejret efter tre skuffende 1-1 kampe. Vi lå nu også på 1. pladsen igen, nr. 2, Stockport havde dog spillet to kampe mindre.
Tilskuertal: 838
Næste kamp var i LDV Vans Trophy semifinalen. Jeg havde trukket Bristol Rovers. Da Bristol jo lå i League One, altså to rækker over mit mandskab, var de da også favoritter til at vinde kampen.
Welling – Bristol Rovers 0-0 (3-4)(LDV Vans Trophy semifinale)
Stephen Quinn brænder
0-1 David McGoldrick scorer
1-1 Alex Nicholls scorer
1-2 David Dunn scorer
2-2 Jorge Jermy scorer
2-3 Ian Henderson scorer
3-3 Tommy Elphick scorer
3-4 Chris Carruthers scorer
Issa Abdul Kadir brænder
En possession på 59 % til mit hold i første halvleg viste tydeligt, at mit hold havde haft bolden mest. Bristol havde dog skabt mest uden at score. I anden halvleg skabte mit hold klart mest, men de formåede ikke at få bolden i kassen. Kampen måtte dermed ud i forlænget spilletid. Heller ikke der, kom der mål, og kampen måtte derfor gå ud i straffesparkkonkurr
ence. Det kunne mit hold desværre ikke klare, da Bristol vandt 4-3
Tilskuertal: 1971
Inden næste runde, fik jeg lige investeret mig i en spiller. Spilleren var sweeperen, Daniel Koller, som klubben måtte spille 20.000 kr. for.
Sidste kamp i januar, var ude imod Boston United. Boston, der vandt 2-0 i deres seneste kamp, lå på 5. pladsen.
Boston United (5) – Welling (2) 2-1
1-0 Bedi Buval (1)
1-1 Joe Gatting (10)
2-1 John Dougan (43)
Boston havde fortjent deres 2-1 føring ved pausen, selvom mit hold dog havde chancer, der burde havde givet mere end et mål. I anden halvleg skabte Boston mest, dog uden at score, og kampen endte dermed en smule skuffende 2-1. Stockport vandt deres kamp med et mål i overtiden og lå dermed fire point foran mit hold, trods at havde spillet en kamp færre.
Tilskuertal: 1971
Månedens kåringer
Månedens manager: Danny Green (Boston United)
Månedens spiller: Andrew Fowler (Scarborough)
Månedens unge spiller: Daniel Evans (Woking)
Det blev overhovedet ikke til en tilfredsstillende måned, da det kun blev til tre sejre ud af otte kampe. Stockport var da også i gang med at stikke af i toppen.
United-styrer
Gæst
«
Svar #104:
04 Maj 2006, 15:15 »
Ærgeligt med de mange uafgjorte. Det er godt nok tæt i toppen, men en playoff-placering får du da nok
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »