Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
2 Brugere, 646 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 35086 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Welling United
«
Svar #75:
22 Apr 2006, 23:19 »
Surt. Op på hesten igen. Næste år kommer oprykningen :-)
Dusty78DK
Manager
«
Svar #76:
22 Apr 2006, 23:41 »
Det er surt den ikke gik for dig i denne sæson. Jeg håber du bliver ved.
SirToby
Manager
«
Svar #77:
23 Apr 2006, 13:07 »
Sommerens indkøb
Der blev investeret i en gammel Arsenal spiller, nemlig Issa Abdul Kadir. Jeg forventer at han vil gå direkte ind som fast mand i midterforsvaret.
Der blev også investeret i midtbanemanden, Luke Webb. Han vil starte med at rotere lidt med de to øvrige, Bloomfield og Quinn.
Højre backen, Fadi Malke var også et indkøb i sommeren. Han vil gå ind og rotere lidt med, den anden højre back, Lee Gledhill.
Jeg fik også købt venstre fløjen, Jason Puncheon. Han vil være en backup for Jorge Jermy og Ben Perry-Acton, hvis de skulle løbe ind i skader.
Den sidste spiller, der foreløbig blev købt, var midtbanemanden, Keith Gilroy. Han vil rotere med de efterhånden mange centermidtbanefolk.
Venskabskampene
Som altid blev der varmet op til den kommende sæson med nogle venskabskampe.
Gainsborough – Welling 0-6
0-1 Radwan Hamed (4)
0-2 Sam Saunders (7)
Stephen Quinn brænder straffespark (16)
0-3 Luke Webb (57)
0-4 Radwan Hamed (60)
0-5 Radwan Hamed (67)
0-6 Danny Kedwell (85)
Det eneste Gainsborough rigtig havde at byde på var, da de fik annulleret et mål i starten af kampen. Ellers sad mit hold på det meste, hvilket også kunne ses på måltavlen.
Southport – Welling 1-3
0-1 Jorge Jermy (9)
0-2 Mbiyeye Medine (34)
1-2 Mark Pritchard (48)
1-3 Ikechi Anya (84)
Det blev til en fortjent 3-1 sejr over Conference North holdet, Southport.
Welling – Stevenage 0-0
Selvom Stevenage lå tre rækker over mit hold, dominerede The Wings alligevel, men kunne bare ikke få bolden i nettet, og kampen endte derfor 0-0.
Welling – Newcastle reserver 4-2
1-0 Keith Gilroy (9)
1-1 Sean Parker (14)
2-1 Mbiyeye Medine (39)
3-1 Mbiyeye Medine (45)
3-2 Ian Jones (60)
4-2 Ikechi Anya (85)
The Wings skabte betydeligt mest i kampen og vandt fortjent med 4-2 over Newcastles reserver.
Welling – Scunthorpe 1-1
0-1 Peter Till (30)
1-1 Radwan Hamed (45)
En jævnbyrdig kamp endte 1-1.
SirToby
Manager
«
Svar #78:
23 Apr 2006, 16:44 »
August 2009
Oddsene til den kommende sæson fordelte sig således:
7-4 – Woking, Hereford, Accrington
2-1 –
Welling
, Peterborough
5-2 - Scarborough
Det betød dermed, at bookmakerne troede langt mere på mit hold end i de tidligere sæsoner.
Bestyrelsen og supporterne forventede begge, at The Wings ville få en sikker midterplacering.
Jeg skulle møde oprykkerne, Gateshead i den første kamp i den nye sæson.
Der var kun gået otte minutter af kampen, da Gateshead blev reduceret til ti mand. Derefter var kampen gået lidt i står, men efter 34 minutter bragte Hamed mit hold foran. Mit hold førte fortjent 1-0 ved pausen.
Radwan Hamed scorede sit andet mål i kampen 17 minutter inde i anden halvleg. Derefter blev det ikke til ret mange chancer, og The Wings vandt kampen 2-0.
Jeg skulle møde Hinckley ude i næste kamp.
Hinckley kom bedst ud til kampen og bragte sig foran fire minutter før pausen. Men indkøbet, Keith Gilroy udlignede i første halvlegs overtid.
Mit hold kom bedre med i anden halvleg, men de fik ikke scoret, og kampen endte 1-1.
Næste modstander var oprykkerne, Hendon.
Kampen var 26 minutter gammel, da The Wings kom fortjent foran. Radwan Hamed var målscoreren. Første halvleg sluttede 1-0.
Der var gået 16 minutter af anden halvleg, da mit hold kom foran 2-0 på et selvmål fra Hendon. Mit hold skabte mest til sidst, men det blev ikke til endnu et mål. Kampen endte 2-0 til The Wings.
I 4. runde skulle jeg spille imod Morecambe.
Morecambe skabte mest i første halvleg, men det blev ikke til noget scoringer, så det endte 0-0.
The Wings kom godt ud af omklædningsrummet, da de bragte sig foran to minutter inde i anden halvleg. Jorge Jermy var målscoreren. Til slut skiftede jeg til en mere defensiv taktik, og det hjalp, da Morecambe ikke fik udlignet, og kampen endte 1-0 til The Wings. Det var tredje sejr og tredje cleen sheet for mit hold i sæsonen.
Jeg skulle møde Halifax hjemme i næste kamp.
Halifax bragte sig foran efter fem minutter. Mit bragte dog hurtigt balance i regnskabet, da Stephen Quinn ni minutter senere udlignede. Det blev 2-1 kun to minutter senere. Denne gang var Jermy målscoreren. Det kunne have været blevet 3-1 efter 21 minutter, da mit hold fik straffespark, men Gilroy brændte. Det blev i stedet 3-1 tredive sekunder før pausen, da Medine scorede. En underholdende første halvleg endte 3-1.
Anden halvleg var ikke nær så underholdende som første. Først otte minutter før tid skete der noget, da Halifax reducerede på et straffespark. Halifax formåede ikke at skabe mere, så The Wings kunne række armene i vejret efter en 3-2 sejr.
Sidste kamp i august var ude imod Weymouth.
Weymouth fik uden tvivl den bedste start på kampen, men efterhånden skabte mit hold mere, og de bragte sig foran efter 34 minutter. Ben Perry-Acton var målscoreren. Weymouth havde kun lige givet op, da Quinn øgede til 0-2. Et minut senere var Quinn i hopla igen, da han gjorde det til 0-3. The Wings havde lige pludselig bragte sig foran med 3-0 på fire minutter. Første halvleg endte 0-3.
Der skete ikke ret meget i anden halvleg, og det endte dermed med, at The Wings flot slog Weymouth med 3-0.
Det blev en rigtig god start på den nye sæson, da mit hold sejrede hele fem gange og spillede en uafgjort. Det resulterede også i en udmærket 2. plads i ligaen.
United-styrer
Gæst
«
Svar #79:
23 Apr 2006, 16:45 »
Uha da. Flot start. Bare surt ikke at være nummer et efter fem sejre og en uafgjort :-)
SirToby
Manager
«
Svar #80:
23 Apr 2006, 19:59 »
September 2009
Så skulle jeg spille imod Accrington.
Efter en jævnbyrdig start, bragte Hamed mit hold foran efter 14 minutter. Samme Hamed gjorde det til 2-0 efter 31 minutters spil. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen.
Accrington reducerede kun fire minutter inde i anden halvleg. Men mit hold kom foran med to mål igen, da Hamed fuldendte sit hattrick efter 68 minutter. Fire minutter senere scorede Hamed sit fjerde mål i kampen. Der skete ikke ret meget mere i den kamp, og The Wings vandt dermed flot 4-1 over holdet, som i sidste sæson var i Play Off, nemlig Accrington.
I næste kamp skulle jeg en tur til Gravesend.
Der skete absolut ingenting i første halvleg, og det endte derfor 0-0.
Anden halvleg var lige så kedelig som første, og en kedelig kamp endte derfor 0-0.
I 9. runde skulle jeg hjemme på Park View Road tage imod Hereford.
Mit hold skabte rimelig meget i første halvleg, mens Hereford intet skabte. Men første halvleg endte 0-0.
Mit hold fortsatte med at skabe mest i anden halvleg, og efter 15 minutters spil af anden halvleg, scorede Perry-Acton. Hamed gjorde det til 2-0 seks minutter senere. Der skete ikke mere i den kamp, og The Wings vandt dermed fortjent 2-0. Der var nu gået ni runder, og mit hold havde endnu ikke tabt.
En svær kamp var i vente, da jeg skulle møde nr. 1, Boston United.
Mit hold startede kampen bedst, men det var Boston United, der kom foran, da de efter 28 minutter lagde bolden i nettet. Mit hold burde have scoret i første halvleg, men gjorde det ikke, og det endte 0-1.
Boston United kom ufortjent yderligere foran efter 64 minutter. Der skete ikke mere i den kamp, og Boston United trak nu væk fra The Wings i toppen af tabellen.
Mit hold skulle spille ude imod York i næste kamp.
York bragte sig foran efter elleve minutter. Derefter havde York styr på det, og første halvleg endte 1-0.
Hamed udlignede, da anden halvleg var ni minutter gammel. Fem minutter senere fik York vist en mand ud, og mit hold fik samtidig straffespark. Stephen Quinn scorede sikkert til 1-2 på straffesparket. Derefter havde mit hold rimelig styr på kampen, og i dommerens tredje minuts overtid lukkede Hamed kampen til slutresultatet, 1-3.
Jeg skulle møde bundproppen, Gloucester ude i den næste kamp.
Jorge Jermy bragte mit hold foran efter ti minutter. Derefter havde Gloucester mest at byde på, men alt i alt skete der ikke meget, og første halvleg endte derfor 0-1.
Det blev 0-2 tretten minutter inde i anden halvleg, da Jamie Day udnyttede et straffespark. Derefter sad mit hold på det meste, men det blev ikke til flere mål, og kampen endte dermed 0-2.
Sidste kamp i september var hjemme imod Woking.
Woking dominerede første halvleg, dog uden at skabe det store. Det stod 0-0 ved pausen.
Anden halvleg var mere jævnbyrdig, og trods Wokings dominans i første halvleg, bragte Hamed mit hold foran 17 minutter før tid. En bedre anden halvleg fra mit hold gjorde, at de sejrede 1-0 over Woking.
Det blev til endnu en god måned, da mit hold sejrede fem gange ud af de syv kampe. Jeg lå dog stadig nr. 2 i Conference National.
SirToby
Manager
«
Svar #81:
23 Apr 2006, 21:50 »
Oktober 2009
Mit hold skulle spille ude imod Torquay i den første kamp i oktober.
Efter en lige start på kampen, bragte Torquay sig foran efter 30 minutter. Torquay førte fortjent 1-0 ved pausen.
Anden halvleg var meget jævnbyrdig, men det var mit hold, der trak det længste strå, da Saunders efter 74 minutter lagde bolden i nettet. Der skete ikke ret meget mere i resten af kampen, og det endte dermed 1-1.
I 15. runde skulle jeg spille hjemme imod Forest Green.
Forest Green blev reduceret til ti mand, da kampen var et kvarter gammel. Ben Perry-Acton bragte mit hold foran efter 38 minutter. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
Da der var gået elleve minutter af anden halvleg, scorede Hamed, men det blev desværre annulleret. Derefter sad mit hold på det hele, og Gilroy scorede til 2-0 efter 69 minutters spil. The Wings vandt fortjent kampen 2-0. De lå nu også på 1. pladsen, da Boston United tabte deres kamp.
Så skulle der spilles LDV Vans Trophy. Jeg havde trukket League One holdet, Colchester i 1. runde.
Radwan Hamed bragte mit hold foran efter kun to minutter. Men Colchester udlignede 19 minutter senere. Og Colchester kom foran efter 39 minutters spil. Første halvleg endte 1-2.
Mit hold skabte mest i anden halvleg, men fik ikke scoret, og de var dermed ude af Vans Trophy.
Jeg havde trukket Accrington i FA Cuppens 4. kvalifikationsrunde
.
Accrington skabte mest i første halvleg og bragte sig foran efter 37 minutter. Accrington førte fortjent 1-0 ved pausen.
Accrington fik en mand udvist tolv minutter inde i anden halvleg. Derefter kom mit hold frem til mest, og det blev bl.a. til et skyd på stolpen og et annulleret mål. Det blev skuffende ikke til noget mål, og mit hold var nu også sendt ud af FA Cuppen.
Næste modstander var nr. 18, Shrewsbury.
Der skete ikke ret meget i første halvleg, og det endte derfor 0-0.
Anden halvleg var meget jævnbyrdig, og det var Shrewsbury, der trak det længste strå, da de i overtiden scorede til slutresultatet, 1-0.
Trods en dårlig afslutning på måneden, lå The Wings på 1. pladsen i ligaen.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #82:
24 Apr 2006, 09:49 »
Det lover godt. Jeg tror tiden er moden til en oprykning mere.
SirToby
Manager
«
Svar #83:
24 Apr 2006, 15:53 »
November 2009
Næste kamp var på udebane imod Kidderminster.
Mit hold blev reduceret til ti mand efter ti minutter, da Leon Solomon dummede sig og fældede en mand som sidste mand. Kidderminster skød sig i front efter 21 minutter. Derefter var det jævnbyrdigt uden mål.
Mit hold burde havde udlignet i starten af anden halvleg, men det gjorde de ikke, og i stedet gjorde Kidderminster det til 2-0 tyve minutter før tid. Kampen endte skuffende 2-0 til Kidderminster.
Vi skulle her rejse os ude imod nr. 4, Stockport efter fire nederlag i træk.
Efter en lige start på kampen, bragte Stockport sig foran på et straffespark efter 20 minutter. Stockport førte 1-0 ved pausen.
Det blev 2-0, da anden halvleg var elleve minutter gammel. En kedelig kamp endte 2-0.
Næste kamp var hjemme imod Scarborough. Det skulle meget gerne være en sikker sejr.
Efter en lige start på kampen, bragte Hamed mit hold foran. Derefter styrede mit hold begivenhederne og efter 30 minutter havde Jamie Day chancen for at gøre det til 2-0 på et straffespark, men han missede. Scarborough havde forinden fået en mand vist ud. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
21 minutter inde i anden halvleg scorede Perry-Acton. Scarborough reducerede et minut senere. Scarborough kunne takke deres målmand for ikke at være bagud med 3-1, da der manglede fem minutter af kampen. Men i overtiden kunne han ikke holde mit hold fra, at få den fortjente scoring, da Medine lukkede kampen fuldstændigt. The Wings vandt fortjent kampen med 3-1.
I næste kamp skulle The Wings på hjemmebane tage imod Peterborough.
Radwan Hamed bragte mit hold foran efter tolv minutter. Samme Hamed gjorde det til 2-0 elleve minutter senere, da han med en fremragende afslutning fra en spids vinkel, drejede bolden i nettet. Mit hold kom yderligere foran efter 26 minutter, da Perry-Acton scorede. Seks minutter før pausen, fuldendte Hamed sit hattrick. En fremragende første halvleg fra mit hold, resulterede i en 4-0 føring ved pausen.
Det blev 5-0, da Jorge Jermy scorede elleve minutter inde i anden halvleg. Derefter kom Peterborough bedre med i kampen, og de fik reduceret med seks minutter igen. Derefter skete der ikke noget, og mit hold havde flot pulveriseret Peterborough med 5-1.
Sidste kamp i november var ude imod nr. 24, Hucknall.
Efter en rimelig lige start, bragte Hamed mit hold foran efter 23 minutter. Jamie Day øgede til 2-0 seks minutter før pausen. The Wings førte fortjent 2-0 ved pausen.
Radwan Hamed scorede sit andet mål i kampen, da der var spillet 29 minutter af anden halvleg. Det blev til en fuldt fortjent 3-0 sejr til The Wings over Hucknall.
Mit hold fik en dårlig start på denne måned med to nederlag, men de kom stærkt igen med tre overbevisende sejr. Stillingen så således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #84:
24 Apr 2006, 21:48 »
December 2009
Jeg skulle hjemme tage imod Crawley i 22. runde.
Mit hold skabte mest i første halvleg, dog havde Crawley også noget godt at byde på, men det endte 0-0.
Mit hold skabte også mest i anden halvleg, men generelt blev det ikke til meget i denne kampe, og det endte derfor med 0-0’er.
Næste kamp var ude imod Dag & Red.
Dag & Red startede kampen bedst, og de fik en stor mulighed for at bringe sig foran, da de fik et straffespark ti minutter før pausen. Men heldigvis reddede min keeper. De kom dog foran fem minutter senere. Dag & Red førte fortjent 1-0 ved pausen.
Anden halvleg var en smule mere jævnbyrdig, og ni minutter før tid udlignede Quinn. Efterfølgende skete der ikke meget, og kampen endte dermed 1-1.
Næste kamp var i FA Trophy, hvor jeg havde trukket Clapton.
Efter mit hold havde domineret det meste af kampen, bragte de sig foran efter 39 minutter i en situation, hvor Clapton forsvaret ikke så for godt ud. Anya var målscoreren. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
Anden halvleg var ret kedelig, først fire minutter tid skete der noget, da Puncheon scorede til 2-0. Mit hold var vindere af en kedelig kamp.
Næste kamp var ude imod nr. 21, Gateshead.
Mit hold fik en kanon god start, da Hamed skød bolden i nettet efter kun fem minutter. Samme Hamed øgede til 2-0 et kvarter senere. Ti minutter senere kom mit hold yderligere foran, da Bloomfield lagde bolden i nettet. Seks minutter før pausen fuldendte Hamed sit hattrick til pausestillingen, 0-4.
Der skete ikke ret meget i anden halvleg, og det betød dermed at The Wings sejrede 4-0.
I 25. runde kom Hinckley på besøg.
Matt Bloomfield bragte mit hold foran efter 13 minutter. Derefter var det jævnbyrdigt spil der stod på begivenhederne. Første halvleg endte 1-0.
Hinckley udlignede, da anden halvleg kun var 52 sekunder gammel. Men Hamed bragte mit hold foran igen otte minutter senere. Og to minutter senere var Hamed igen i hopla, da han gjorde det til 3-1. Derefter var det meget lige spil uden nogle mål, og The Wings vandt dermed 3-1.
I næste kamp skulle mit hold spille imod nr. 22, Hendon.
Der var spillet ti minutter af kampen, da min keeper, Osborne tog et straffespark. Og i stedet for Hendons føring, bragte Sam Saunders mit hold foran fem minutter senere. Hendon havde kun lige givet bolden op, da Hamed gjorde det til 2-0. Sam Saunders scorede sit andet mål i kampen, da der var spillet 31 minutter. Fire minutter senere fik Hendon vist en mand ud, og mit hold fik straffespark. Keith Gilroy scorede til 4-0 på straffesparket. En flot første halvleg fra mit hold, resulterede i en pauseføring på 4-0.
Mit hold dominerede anden halvleg, dog uden at skabe det store. Det blev ikke til flere mål, og The Wings havde flot sluttet år 2009 af med en 4-0 sejr.
December måned var fuldt tilfredsstillende, da jeg gik ubesejret igennem og samtidig fik fire sejre. Efter 26. runde så stillingen således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #85:
25 Apr 2006, 20:43 »
Januar 2010
Næste kamp var hjemme imod Morecambe.
Morecambe skabte klart mest i første halvleg, men de kunne ikke få bolden i nettet, og første halvleg endte dermed 0-0.
Morecambe kom fortjent foran to minutter inde i anden halvleg. En katastrofal præstation fra mit hold var lige ved at ende med et nederlag, indtil overtiden, hvor Quinn ufortjent udlignede på et frispark. The Wings var heldige med at trække et point i denne kamp. De var dog nu ubesejret i ti kampe i træk.
Jeg skulle her møde Crawley i FA Trophys 2. runde.
Første halvleg var meget jævnbyrdig, men det blev ikke til nogen mål.
Mit hold sad på det hele fra anden halvlegs start, og Crawley kunne takke deres målmand for ikke at være bagud efter 60 minutters spil. Derefter skabte mit hold ikke nær så meget, og kampen endte 0-0.
Omkampen i FA Trophy skulle her spilles.
Mit hold startede kampen bedst, men efterhånden fik Crawley styr på det. Det var dog alligevel mit hold, der kom foran, da Hamed lagde bolden i nettet efter 38 minutter. Tre minutter senere scorede Hamed igen. The Wings førte 2-0 ved pausen.
Stephen Quinn øgede til 3-0 ti minutter inde i anden halvleg. Derefter skete der ikke noget, og The Wings var dermed videre til 3. runde med en 3-0 sejr over Crawley.
I næste kamp skulle mit hold hjemme spille imod Weymouth.
En kedelig første halvleg endte 0-0.
14 minutter inde i anden halvleg droppede Weymouths keeper, og det udnyttede Hamed ved at score til 1-0. To minutter senere opstod akkurat samme situation, og det udnyttede Hamed igen ved en scoring til 2-0. Seks minutter senere droppede Weymouths keeper for tredje gang, da han lavede selvmål. Weymouth fik en mand udvist i overtiden. Takket være en gavmild Weymouth målmand, vandt The Wings kampen 3-0.
Næste modstander var nr. 13, Accrington.
Accrington havde et overtag i første halvleg, men de fik aldrig rigtig skabt det store. Det stod 0-0 ved pausen.
Accrington kom fortjent foran otte minutter inde i anden halvleg. Men 14 minutter før tid udlignede Solomon på et langskud, hvor Accringtons målmand stod lidt for langt ude. To minutter før tid blev det til endnu et mål, da Hamed scorede til 1-2. Det var ufortjent, men effektivt. Selvom Accrington dominerede store dele af kampen, trak The Wings alligevel en lidt ufortjent 2-1 sejr.
I næste runde skulle jeg en tur til Boston.
Boston startede kampen bedst med flest chancer, men derefter kom mit hold frem til mest. Første halvleg endte uden mål.
Anden halvleg var også meget jævnbyrdig, dog med et lille chancemæssigt overtag til mit hold. Men det ikke til nogen mål, og kampen endte dermed 0-0.
I FA Trophys 3. runde havde jeg trukket Forest Green.
En meget kedelig første uden nogle som helst chancer endte 0-0.
Anden halvleg var også utrolig kedelig, og kampen endte 0-0. The Wings var nu ubesejret i 16 kampe i træk.
Mit hold gik også igennem januar uden et nederlag, og det var dermed rimelig tilfredsstillende. The Wings lå rigtigt godt til i stillingen, som nu så således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #86:
26 Apr 2006, 15:15 »
Februar 2010
Omkampen i FA Trophy imod Forest Green skulle her spilles.
Forest Green fik en god start, da de bragte sig foran efter kun to minutter. Forest Green fik scoret igen seks minutter før tid, men det blev annulleret. Forest Green førte fortjent 1-0 ved pausen.
Forest Green skabte også mest i anden halvleg, men de fik ikke scoret, og kampen endte fortjent med, at Forest Green vandt 1-0. Mit hold havde du endelig fået et nederlag efter 16 kampe i træk uden.
I næste kamp skulle jeg spille hjemme imod Gravesend.
Mit hold kom foran allerede efter to minutter, da Quinn skød et frispark i nettet. Derefter skete der ikke ret meget, og det blev heller ikke til flere mål.
Gravesend blev reduceret til ti mand efter 68 minutter. I anden halvleg skete der absolut ingen ting. Ingen af holdene skabte bare den mindste chance, og mit hold vandt dermed kampen 1-0.
York.
Første halvleg var meget jævnbyrdig. Efter 38 minutter fik York et straffespark, som de udnyttede ved at score. York førte 1-0 ved pausen.
York spillede bedst i anden halvleg, men de fik ikke scoret, og det gjorde mit hold heller ikke, og kampen endte dermed med en 1-0 sejr til York.
Mit hold skulle møde Hereford ude i næste kamp.
Der var gået ti minutter af kampen, da Matt Bloomfield bragte mit hold foran. Men Hereford fik udlignet seks minutter før pausen. Første halvleg endte 1-1.
Anden halvleg var meget lige, og otte minutter før tid scorede Gilroy til 2-1. Derefter skiftede jeg til en mere defensiv taktik, og det hjalp, da sejren blev kørt sikkert hjem.
The Wings skulle møde nr. 23, Gloucester hjemme i 34. runde.
Mit hold dominerede første halvleg, men vi måtte helt hen til første halvlegs anden minuts overtid for at få en scoring. Det var Quinn, der flot lagde bolden i nettet på frispark.
Gloucester udlignede på deres første store chance efter 66 minutter. Derefter skete der ikke noget, og mit hold havde meget skuffende kun formået at få et point hjemme mod en af bundholdene.
Næste kamp var ude imod nr. 7, Woking.
Woking bragte sig foran efter otte minutter. Mit hold havde mest boldbesiddelse i første halvleg, men Woking havde flest chancer, og de gjorde det til 2-0 efter 26 minutters spil. Woking førte fortjent med 3-0 ved pausen.
Woking øgede til 3-0 efter ni minutters spil af anden halvleg. 17 minutter før tid blev det 4-0. Kampen sluttede 4-0, og det så ud til, at mit hold savnede den skadede Hameds skarphed.
I næste kamp skulle mit hold møde nr. 20, Halifax på udebane.
Halifax kom foran efter 37 minutter. Det stod 1-0 ved pausen.
Kampen endte 1-0.
Næste modstander var Torguay.
Tilbagevendte Hamed bragte mit hold foran efter 11 minutter. Ti minutter senere scorede Hamed igen. The Wings førte 2-0 ved pausen.
Efter en kedelig start på anden halvleg, fik Torguay reduceret tolv minutter før tid. Torquay målmand var gået med op på et hjørnespark i overtiden, men da bolden gik lige ud til Perry-Acton, lukkede han kampen med et mål fra midten af banen. The Wings vandt kampen 3-1.
Denne måned var slet ikke tilfredsstillende, da det blev til hele fire nederlag. Mit hold lå dog stadig på en rimelig sikker 1. plads.
United-styrer
Gæst
«
Svar #87:
26 Apr 2006, 15:21 »
Ja okay. Skidt måned, men det ligner stadig direkte oprykning
SirToby
Manager
«
Svar #88:
26 Apr 2006, 16:59 »
Marts 2010
Så skulle jeg møde Forest Green.
Forest Green bragte sig foran efter 13 minutter. Og efter lidt lige spil, øgede de til 2-0 efter 32 minutter. Forest Green gik til pause med en 1-0 føring.
Det blev 3-0 otte minutter inde i anden halvleg. Derefter skete der ikke noget, og The Wings skuffende fået tæsk af Forest Green.
I næste kamp skulle mit hold hjemme tage imod Stockport.
Min topscorer, Hamed måtte desværre udgå med en skade efter syv minutter. Selvom Stockport kom frem til klart mest i første halvleg, fik mit hold den største chance efter 38 minutter, men Kedwell var overhovedet ikke skarp. Stockport blev reduceret til ti mand fem minutter før pausen. Stockport havde haft mest at byde på i første halvleg, men det endte 0-0.
Anden halvleg var ti minutter gammel, da Perry-Acton bragte mit hold foran. Seks minutter senere øgede Quinn til 2-0. Med otte minutter tilbage af kampen, fik mit hold et straffespark. Men Quinn brændte straffesparket. Tre minutter senere fik Stockport i stedet muligheden for at score på straffespark. Derefter lagde Stockport et lille pres, men de fik ikke scoret, og mit hold vandt kampen 2-1.
Jeg skulle møde Scarborough i næste kamp.
Der var spillet 18 minutter af kampen, da Hamed bragte mit hold foran. Kun seks minutter senere scorede Hamed igen. Det var hans mål nr. 100 i Welling-trøjen. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen.
Der skete ikke ret meget i anden halvleg, og det blev til en fortjent 2-0 sejr til The Wings.
Sidste kamp i marts var hjemme imod Shrewsbury.
Der skete ikke rigtig noget i første halvleg før det 39 minut, da Shrewsbury bragte sig foran. Men Hamed udlignede i første halvlegs overtid.
Anden halvleg var ni minutter gammel, da Hamed scorede sit andet mål i kampen. Men 23 minutter før tid lavede Solomon selvmål. Kampen endte utilfredsstillende 2-2.
Marts måned var middelgod, da den bød på to sejre, en uafgjort og et nederlag. York nærmede sig nu også mit hold i toppen.
SirToby
Manager
«
Svar #89:
27 Apr 2006, 16:19 »
April 2010
Næste kamp var hjemme imod Kidderminster.
Mit hold dominerede fra start, men de fik ikke scoret, og første halvleg endte dermed 0-0.
Kidderminster kom bedst ud af omklædningsrummet, men de fik ikke scoret. De gjorde mit hold heller ikke, og de havde dermed leveret en utrolig ringe præstation og resultat i en 0-0 kamp.
Næste kamp var ude imod nr. 3, Peterborough.
Peterborough fik en mand udvist efter blot tre minutter. Derefter sad mit hold på det meste, men de fik ikke scoret inden pausen.
Peterborough bragte sig foran fem minutter inde i anden halvleg. Derefter skete der ikke noget, og Peterborough vandt kampen med ti mand. York lå nu på 1. pladsen, da de vandt 1-0.
Næste kamp
SKULLE
simpelthen vindes, da det var mod den absolutte bundprop, Hucknall.
Der skete skuffende ingenting i første halvleg.
Mit hold dominerede anden halvleg, men fik ikke scoret, og de havde leveret et ufatteligt ringe og skuffende resultat. York vandt og var tre point foran.
Næste kamp var ude imod Crawley.
Crawley bragte sig foran efter 31 minutter. Men Gilroy udlignede i overtiden.
Perry-Acton bragte mit hold foran 16 minutter inde i anden halvleg. Samme Perry-Acton lukkede kampen fem minutter før tid. En god præstation fra mit hold, resulterede i en 3-1 sejr. York spillede uafgjort, og der var dermed stadig håb om en direkte oprykning.
I sidste runde skulle jeg møde Dag & Red på hjemmebane.
Første halvleg var meget og jævnbyrdig, og efter 39 minutter bragte Webb mit hold foran. The Wings førte 1-0 ved pausen.
Det blev 2-0 18 minutter inde i anden halvleg, da Saunders scorede. Dag & Red bragte spænding tilbage i kampen 11 minutter før tid, da de reducerede. Heldigvis skete der ikke mere i den kamp, og The Wings vandt dermed kampen med 2-1. York vandt deres sidste kamp, og jeg skulle dermed skuffende ud i Play Off.
Slutstillingen:
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »