home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Carlsberg vs Tuborg
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken øl er bedst?
Carlsberg!
- 18 (36,7%)
Tuborg!
- 31 (63,3%)
Antal Stemmer: 49

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Carlsberg vs Tuborg  (Læst 10214 gange)
Gosser
Manager

Carlsberg vs Tuborg
« : 03 Maj 2008, 21:55 »

Hej med jer.

Selvom det sagtens kunne se ud som om, at jeg udelukkende har oprettet denne tråd, for at vinde award'en "månedens tråd", så må jeg afsløre for jer, at det ikke er min hensigt!

Har bare tit tænkt på, hvilken øl (af disse to) folket bedst kan lide? Vi snakker udelukkende de originale/almindelige pilsnere.

Selv må jeg sige, at jeg hælder meget kraftigt til Carlsberg, og derfor har denne fået min stemme. Den er lige et par niveauer over Tuborg, efter min mening.

Hvad synes I?

Gosser
Manager

Sv: Carlsberg vs Tuborg
« Svar #1: 03 Maj 2008, 22:14 »

Jeg føler mig alene.

absalonsen
Gæst

« Svar #2: 03 Maj 2008, 22:16 »

Jeg føler mig alene.

Det er fordi du ingen venner har, kære Gosser. xD

Gosser
Manager

« Svar #3: 03 Maj 2008, 22:20 »

Det er fordi du ingen venner har, kære Gosser. xD

Det er da ikke mig, som bliver nødt til at sætte en DVD på, når jeg vil se venner! Cool Hvis du forstår sådan en lille en..

JimmyGP
Manager

« Svar #4: 03 Maj 2008, 22:25 »

Tuborg er da klart bedst..!!!

- Veni, vidi, vici -

Gosser
Manager

« Svar #5: 03 Maj 2008, 22:27 »

Tuborg er da klart bedst..!!!

Du må da have drukket af natpotten.. Nej vent - drukket af en Tuborg flaske! Wink

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 03 Maj 2008, 22:28 »

Da jeg startede med at drikke øl var favoritten klart Tuborg, men senere hen er jeg begyndt at hælde mere til Carlsberg. Carlsberg'en smager bare af mere og den har en kraftigere smag når den glider ned i halsen. Jeg synes bare en smager af mere, hvilket jo ikke var et must da man startede med at drikke øl.
Så efter min mening er Tuborg en god begynder øl, da den ikke har en så kraftig smag i forhold til Tuborg.
Der er nok en del der vil være uenige med mig, men sådan er det desværre nu   Smiley

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Zone 43
Manager

« Svar #7: 03 Maj 2008, 22:29 »

Selv må jeg sige, at jeg hælder meget kraftigt til Carlsberg, og derfor har denne fået min stemme.

Det næste bliver vel, at du holder med FCK og Liverpool... Gosser for helvede, man støtter ikke fjenden!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #8: 03 Maj 2008, 22:33 »

Da jeg startede med at drikke øl var favoritten klart Tuborg, men senere hen er jeg begyndt at hælde mere til Carlsberg. Carlsberg'en smager bare af mere og den har en kraftigere smag når den glider ned i halsen. Jeg synes bare en smager af mere, hvilket jo ikke var et must da man startede med at drikke øl.
Så efter min mening er Tuborg en god begynder øl, da den ikke har en så kraftig smag i forhold til Tuborg.
Der er nok en del der vil være uenige med mig, men sådan er det desværre nu   Smiley

Kunne ikke være mere enig. Da man udelukkende var ung og bare skulle være stiv (lyder som om jeg er oldgammel - er 17 Rullende Øjne), så var en Tuborg - eller Slots for den sags skyld - ganske fin, men en Carlsberg smager bare bedre, og det er mere det jeg går op i nu.

Det næste bliver vel, at du holder med FCK og Liverpool... Gosser for helvede, man støtter ikke fjenden!

Når det kommer til øl, så kunne jeg ikke være mere ligeglad, om det mærke jeg drikker, støtter den fodboldklub jeg hader mest. Jeg drikker det, jeg synes smager bedst Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 03 Maj 2008, 22:37 »

Jeg drikker ikke øl, men sku jeg det, var det klart jeg ville vælge Carlsberg udelukkende pga deres sponsorat i både LFC og OB....

Zone 43
Manager

« Svar #10: 03 Maj 2008, 22:38 »

Når det kommer til øl, så kunne jeg ikke være mere ligeglad, om det mærke jeg drikker, støtter den fodboldklub jeg hader mest. Jeg drikker det, jeg synes smager bedst Wink

Jeg kender ikke dig mere..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #11: 03 Maj 2008, 22:40 »

Jeg kender ikke dig mere..

Ligepludselig er mit liv blevet meget bedre! Wink

Zone 43
Manager

« Svar #12: 03 Maj 2008, 22:41 »

Ligepludselig er mit liv blevet meget bedre! Wink

Men ikke bedre end mit Peace

- Daniel Agger.

Pollebolle
Gæst

« Svar #13: 03 Maj 2008, 23:02 »

Carlsberg! OMFG! det er da på ingen måde bedre end Tuborg!? Tuborg forever.

N17
Manager

« Svar #14: 03 Maj 2008, 23:05 »

Jeg er sgu ligeglad hvilken af de to jeg skal drikke.. Man kan jo ligeså godt drikke de billige fra Spar. Nej man skal sgu have fat i noget ordentligt Wink .. Som jeg så ikke lige kan huske navnet på nu Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010