home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 125068 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: #26# The Royals & Polen - Transfers, preseason + landshold (Tidl. Atlético)
« Svar #240: 16 Maj 2008, 11:56 »

Sikke nogle spillere du har fået hentet, du har truppen til at holde dig oppe. Lækkert med at du hentet nogle af dine tidligere spillere, glæder mig til at se dig i aktion.
Hvad er det med Polen, er du blevet landstræner?

JimmyGP
Manager

« Svar #241: 16 Maj 2008, 12:16 »

Sikke nogle spillere du har fået hentet, du har truppen til at holde dig oppe. Lækkert med at du hentet nogle af dine tidligere spillere, glæder mig til at se dig i aktion.
Hvad er det med Polen, er du blevet landstræner?

Mange tak Benja..  Wink Ja jeg er blevet polsk landstræner.. det står til sidst i updaten.. Wink

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #242: 16 Maj 2008, 12:24 »

Mange tak Benja..  Wink Ja jeg er blevet polsk landstræner.. det står til sidst i updaten.. Wink
Selv tak, skulle bare lige være sikker Smiley

JimmyGP
Manager

#27# The Royals & Polen - Krise? (Tidl. Atlético)
« Svar #243: 16 Maj 2008, 12:38 »

Tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#27# The Royals - Krise?

10 runder er nu spillet i Premier League og det har været en meget blandet oplevelse for oprykkerne fra Reading. Vi startede på JJB Stadium og efter 13 minutter var hjemmeholdet foran med 3-0, men fra anden halvlegs start kom Luis Fabiano på banen og med 2 mål og en assist sikrede han os et fortjent point med 3-3. Vi havde ellers flere muligheder for at komme foran, men bolden ville ikke ind over stregen mere end 3 gange i hver halvleg. Men vi fortsatte det flotte spil og i de næste 5 kampe hentede vi 10 point og vi lå meget overraskende på en flot 5. plads.

Turen gik derefter til Stamford Bridge, hvor vi var rigtig godt med det første kvarter indtil Chelsea scorede og derefter blev vi kørt over af de engelske mestre og kampen sluttede fortjent med 4-0. Udover Chelsea-kampen har Reading yderligere tabt 4 kampe, deriblandt en kamp i Carling Cuppen og UEFA Cuppen.

I Carling Cuppen betød, da man måtte forlade turneringen efter et 3-0 nederlag på Old Trafford, mens man i UEFA Cuppen kvalificerede sil gruppespillet efter et samlet 4-2 sejr over Trabzonspor efter en 3-0 sejr hjemme og et 2-1 nederlag i Tyrkiet. Det giver en placering som nr. 11 i Premier League 5 point over stregen og hele 16 point efter Manchester United på førstepladsen.

Lodtrækningen til UEFA Cuppen

Espanyol (h) blev nr. 8 i Primera División sidste år og det er et hold jeg kender rigtig godt. Holdet spiller meget offensivt og ventes at stille op i en 4-2-3-1 opstilling, hvor Albert Riera, Carlos Kameni & Luis García er de store profiler. Espanyol ligger nr. 17 i ligaen og jeg forventer tæt kamp, som kan gå begge veje.

Shakhtar Donetsk (h) er jeg glad for at vi møder på hjemmebane. Ukrainerne er store, stærke og arbejder benhårdt i 90 minutter. Olexiy Belix, Bogdan Shust & den polske landsholdsspiller Mariusz Lewandowski er blandt de store navne i truppen og jeg tror på at vi kan presse et point ud af kampen.

Groningen (u) er åbningskampen for os og vores debut i gruppespillet. Vi skal komme godt fra start i denne kamp og helst hente alle 3 point, hvis vi skal gå videre. Steed Malbranque, Marcus Berg og Marnix Kolder er de store profiler hos Groningen, som tabte i kvalifikationen til Champions League.

Boavista (u) er det hold, som vi skal slå og det er ikke et særlig skræmmende hold de har. De største profiler Liviu Ganea, Marko Ljubinkovic & Veléry Mézague, som alle 3 ønsker at skifte til en større klub og den utilfredshed kan blive til vores fordel.

« Seneste Redigering: 16 Maj 2008, 13:01 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #27# The Royals - Krise? (Tidl. Atlético)
« Svar #244: 16 Maj 2008, 12:44 »

Flot start i PL, jeg forventer selvfølgelig at du vinder UEFA Cuppen Smiley

Ellers som altid fantastisk skrivearbejde og en fantastisk blog Peace

Elsker dig blg.. KIU Opstemt

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

-Benja-
Gæst

« Svar #245: 16 Maj 2008, 13:15 »

Endnu engang en super update.
Flot start i Premier League, og en lidt svær gruppe du er kommet i. Men med et par gode resultater og du er videre, håber at du går videre. Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #246: 16 Maj 2008, 13:30 »

Flot start i PL, jeg forventer selvfølgelig at du vinder UEFA Cuppen Smiley

Ellers som altid fantastisk skrivearbejde og en fantastisk blog Peace

Elsker dig blg.. KIU Opstemt

Tak.. uha.. store krav du stiller.. nu skal jeg da lige i gennem en svær gruppe først og så kan vi se på det..

Mange tak x2..  Thumbs Up

Endnu engang en super update.
Flot start i Premier League, og en lidt svær gruppe du er kommet i. Men med et par gode resultater og du er videre, håber at du går videre. Thumbs Up

Tak x2 og helt enig..det bliver svært og du har helt ret.. Thumbs Up

@ er der nogen der har lyst til at lave et Polen-banner?

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #247: 16 Maj 2008, 13:43 »

Tak.. uha.. store krav du stiller.. nu skal jeg da lige i gennem en svær gruppe først og så kan vi se på det..

Mange tak x2..  Thumbs Up

Tak x2 og helt enig..det bliver svært og du har helt ret.. Thumbs Up

@ er der nogen der har lyst til at lave et Polen-banner?
Ja, det kan jeg godt Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #248: 16 Maj 2008, 13:45 »

Ja, det kan jeg godt Wink

Oki.. Super Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#28# The Royals - Landskampe (Tidl. Atlético)
« Svar #249: 16 Maj 2008, 19:43 »

#28# The Royals - Landskampe

20.11.2008
Argentina – Polen

Jeg ville nu hellere have spillet min første landskamp på hjemmebane, men sådan skulle det ikke gå. Vi skal møde viceverdensmestrene fra Argentina på Antonio Vespucio Liberti i hovedstaden Buenos Aires, som også er River Plates hjemmebane. Kampen blev dømt af David Duarte fra Paraguay og der var 48.551 tilskuere. De 2 hold mødtes også før VM-slutrunden i Buenos Aires, hvor Argentina vandt med 2-0 på mål af Carlos Tévez & Sergio Agüero.

Holdet har været samlet for at træne de sidste par gange, der har været EM-kvalifikationskampe for de andre europæiske nationer og vi har trænet meget i mit 4-1-2-2-1 system. Det er den første test af systemet i kamp og jeg glæder til om vi kan få det til at køre mod et så godt hold. Jeg har ikke ændret i landsholdstruppen siden jeg overtog den, da jeg gerne vil give de ”gamle” chancen for at bevise at de skal være med.

Vi starter med at presse Argentina langt tilbage, men de kæmper sig tilbage i kampen og specielt Messi tryllebandt tilskuerne og ikke mindst mig. Ironisk nok var det Messi, som mistede bolden og Piszczek slog kontra og fandt en umarkeret Majewski. Majewski sender Smolarek afsted mellem de argentinske forsvarsspillere og udplacer Ustari. Men føringen holder ikke mere end 8 minutter og så er det Agüero’s tid til at score. Atlético-spilleren er spilles fri af Lucho Gonzáles og Tévez runder Fabianski og sender bolden i det tomme mål.

3 minutter før pausen scorer Argentina en tro kopi af vores mål, men denne gang er Agüero & Tévez, der kombinerer sig i genem det polske forvar og Tévez kan let score sit landskampsmål nr. 26. Tévez blev minuttet efter taget ud efter Militos andet gule kort. Forsvareren slagtede Iwanski og dommeren sendte ham uden problemer i bad.

Vi startede rigtig godt i starten af anden halvleg og fik skabt flere store chancer. Vi formåede bare ikke og score og 20 minutter inde i anden halvleg gik det galt. Gutiérrez tryller på venstrekanten og sender Saviola afsted mod mål, hvor han mødes af en fremstormende Fabianski. Saviola er ligeglad og lobber bolden i mål til 3-1.

I de døende minutter af kampen tilkæmper Jarka sig et frispark udenfor feltet. Dudka sparker bolden ind i feltet, som dumper for fødderne af debutanten Jarka. Jarka banker til bolden første gang  og Ustari er chanceløs.

”Jeg synes at vi spiller en rigtig flot kamp og det er flot at vi kan presse Argentina så langt tilbage på banen. Det er skuffende at de får scoret med en mand i undertal, men det skal der arbejdes på. Jeg er tilfreds med at vi scorer 2 gange og Jarka scorer i sin debut. Vi spiller lige op med 10 argentienske superstjerner og det vi være tilfredse med. Jeg er sikker på at vi slår Østrig om 4 dage"; Jimmy Poulsen, Polsk Landstræner.

Argentina - Polen 3-2
0-1 Smolarek '20
1-1 Agüero '28
2-1 Tévez '43
2-1 Milito '44
3-1 Saviola '65
3-2 Jarka '89

24.11.2008

Polen – Østrig

Reaktioner efter kampen

Der er ikke så meget andet at sige end at vi spiller en fantastisk første halvleg, hvor vi scorer på vores chancer og det er jo fantastisk at Ebi scorer hattrick. Man ser tydeligt at vi skifter 6 ud i pausen og det åbner kampen for Østrig. Kuszxzak burde have grebet chancen, men i stedet forærer vores modstander 2 mål. De kampe jeg har set med United har han ellers stået fornuftigt og jeg håber, at han kan hæve niveauet igen.”; Jimmy Poulsen

Jeg har spillet 2 kampe fra start nu og spillet rigtigt. Det virker til at Jimmy vil give de unge chancen og jeg håber vi kan gribe den. Der er heldigvis lang tid til EM og jeg ser frem til slutrunden på hjemmebane og jeg glæder til at gøre Polen stolte.”; Radoslaw Majewski, Offensiv midtbane for Polen

De udnytter deres chancer og det skal man have stor respekt for. Polen spillede en rigtig god kampen og jeg kunne ikke rigtig gøre nogen ved målene. Jeg er selvfølgelig skuffet og min holdets indsats, men vi hævede klart niveauet i anden halvleg og det er eneste vi kan bruge kampen til.”; Michael Langer, Målmand for Østrig

Det er altid dejligt at score mål, men fuck en lortekamp. Jeg spillede kun den sidste halve time og det er min eneste chance i kampen. Jeg er dybt skuffet over det hele og vi har mange ting vi skal arbejde videre med. Det er bare noget lort.”; Daniel Sikorski, Angriber for Østrig

Polen - Østrig 4-2
1-0 Smolarek '1
2-0 Majewski '20
3-0 Smolarek '26
4-0 Smolarek '34
4-1 Sikorski '68
4-2 Maierhofer '89

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller

Sv: #28# The Royals - Landskampe (Tidl. Atlético)
« Svar #250: 16 Maj 2008, 20:10 »

Det er smukt. Rigtig god blog, der er dog et par små stave og tastefejl ind imellem Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager

« Svar #251: 17 Maj 2008, 11:32 »

Hey..

Jeg ville bare lige sige, at jeg desværre ikke har tid til at spille FM eller skrive updates før i morgen aften og det beklager jeg selvfølgeligt meget.. Jeg håber at i overlever  Shockeret

Mvh. JimmyGP

ps. Skal det polske landshold droppes? overvejer det lidt.. Ubeslutsom

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

Sv: #28# The Royals (Tidl. Atlético)
« Svar #252: 17 Maj 2008, 11:58 »

Hej Jimmy..
Jeg siger drop landsholdet, og skift snarligst fra Reading Wink

Det med updatesne overlever vi nok, tråden er dobbelt så lang som den andenlængste blog i dette forum - imponerende!

JimmyGP
Manager

« Svar #253: 17 Maj 2008, 13:41 »

Det er smukt. Rigtig god blog, der er dog et par små stave og tastefejl ind imellem Smiley

Mange tak Wink ja det gik vist lidt hurtigt.. Ubeslutsom

Hej Jimmy..
Jeg siger drop landsholdet, og skift snarligst fra Reading Wink

Det med updatesne overlever vi nok, tråden er dobbelt så lang som den andenlængste blog i dette forum - imponerende!

Oki.. Jeg vil overveje om jeg skal skippe Polen.. Reading forlader jeg tidligst når sæsonen er slut.. men nu får vi se.. tak for kommentaren.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#29# The Royals - Skuffelse (Tidl. Atlético)
« Svar #254: 18 Maj 2008, 22:15 »

#29# The Royals - Skuffelse

Så blev der fløjtet af og jeg er ikke sikker på hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er dybt, dybt skuffet og jeg er dybt frustreret. Vi havde det ene ben i UEFA Cup kvartfinalen før kampen og så spiller vi en af mine dårligste Reading-kampe til dato. Spillere enten sidder eller ligger på banen, mens tårerne får frit løb og de er mindst ligeså frustreret som mig.

Efter 90 minutters russisk dominans har Spartak Moskva spillet sig i kvartfinalen efter en fortjent 3-1 sejr i aften og en samlet 4-3 sejr. Vi har kun haft sølle 4 skud inden for rammen og med undtagelse af Richardsons scoring havde målmand 30-årige Novikov styr på de øvrige skud.

Vi havde ellers vundet vores gruppe efter sejre over Shaktar Donetsk, Espanyol og uafgjorte mod Groningen og Boavista. I første Knockout runde besejrede vi Nice 1-0 ude og 3-1 hjemme og det var 2 fortjente sejre mod førerholdet fra den franske Lique 1. Men det ændrer ikke på at jeg nu sidder på et stadion i Moksva, som er klædt i rødt og hvor 37.000 tilskuere jubler over at deres hold er gået videre. De sidste 5000, som er klædt i blåt har skuffet forladt stadion og sammen med deres ynglingshold ønsker de sig meget langt væk.

Jeg rejser mig fra mit sæde og går ud mod mine spillere. Jeg prøver at få et smil på læben og selvom det lykkes er det næsten umuligt for mig at holde min grimasse. Jeg klapper spillerne på skulderen, giver det hånden og andre får et knus. Vi burde måske ikke være så skuffede, da vi er et oprykkerhold, som sikrede os deltagelse i UEFA cuppen via en sejr i Carling Cuppen. Men jeg er ligeglad. Jeg ser både fighter- og sejrsvilje i hos mine spillere, hvilket gør mig stolt til trods for resultatet.

Jeg rammes pludselig af kuldegysninger og jeg er bange. Det er hele 7 grader i Moskva i aften og det er ikke derfor jeg fryser. Jeg tænker på Premier League og da vi for bare 8 runder siden lå nummer 5. Vi har spillet 28 kampe og vi er droppet ned som nr. 10 a point med Fulham, som har spillet 2 kampe mere end os. Vi er ikke i fare for at ende udenfor top10, da vi er 8 point foran Aston Villa på 11. pladsen. Men jeg er stadig bange da vi spiller ufattelig ustabilt og hver gang vi taber påvirker det vores næste kamp.

Men påvirker mig ikke. Jeg påvirkes derimod af at privatlivet knirker, da min kone mener at jeg bruger for meget tid på fodbolden. Det er også derfor at jeg har trukket mig, som landstræner i Polen og det har da hjulpet en smule. Jeg er hjemme flere dage i ugen nu og vi snakker bedre sammen. Men det er ikke helt nok for mig. Jeg føler mig ikke længere hjemme i Reading og derfor vil jeg forsøge at komme væk når sommeren er ovre. Jeg savner at gå glad på arbejde og jeg mangler at blive motiveret og få nye ideer. Det er som om at det hele går i tomgang og jeg vil have gang i tilværelsen igen. Det gælder både i privaten og ikke mindst fodboldmæssigt. Men nu vil jeg fokusere på at gøre sæsonen færdig. Vi har trods alt spillet os i FA cup semifinalen, hvor vi skal møde Everton og min kontrakt udløber i øvrigt også om små 3 måneder. Hvad mon fremtiden bringer?

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010