home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)  (Læst 129091 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: #25# The Royals - Tilbage i Premier League (Tidl. Atlético)
« Svar #225: 15 Maj 2008, 07:50 »

Tillykke med pokalen og oprykningen! Rimeligt godt klaret  Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #226: 15 Maj 2008, 08:21 »

Jeg vil gerne se hvad du kan udrette med Reading du.. Ikke stikke af, uden at høste mere for dit store arbejde !

Btw. Tillykke med cuppen, og ligaen Wink

Jeg bliver også i Reading lidt endnu.. Jeg har tænkt meget over det og jeg skal da lige spile mindst en sæson mere med Reading.. Wink

Mange tak for både kommentaren og rosen..

Tillykke med pokalen og oprykningen! Rimeligt godt klaret Thumbs Up

Jeg bukker ydmygt & takker mange gange for det Dusty Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Maj 2008, 08:26 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #227: 15 Maj 2008, 09:03 »

Du vinder PL med Reading, før du smutter!!! Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #228: 15 Maj 2008, 09:12 »

Havde ikke læst dine to updates, og så kigger jeg på dem. Så har du sataneme vundet Carling og The Championship, det er rigtig godt klaret.
Med hensyn til klubskifte, synes jeg du selv skal bestemme. Men husk at Zulue har en Fiorentina blog igang Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #229: 15 Maj 2008, 12:47 »

Du vinder PL med Reading, før du smutter!!! Peace
Jeg skal da gøre et ihærdigt forsøg... Wink

Havde ikke læst dine to updates, og så kigger jeg på dem. Så har du sataneme vundet Carling og The Championship, det er rigtig godt klaret.
Med hensyn til klubskifte, synes jeg du selv skal bestemme. Men husk at Zulue har en Fiorentina blog igang Wink

Jeg er blevet i Reading og har afvist den del klubber.. Jeg er også selv blevet afvist af 2 europæiske landshold, mens et 3. har takket ja til min ekspertise.. læs mere om det senere..

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #230: 15 Maj 2008, 12:55 »

Jeg skal da gøre et ihærdigt forsøg... Wink

Jeg er blevet i Reading og har afvist den del klubber.. Jeg er også selv blevet afvist af 2 europæiske landshold, mens et 3. har takket ja til min ekspertise.. læs mere om det senere..

Okay. Lyder spændende, men hvordan kommer den? For mit smutter på arbejde senere.

Zone 43
Manager

« Svar #231: 15 Maj 2008, 12:58 »

Der er faktisk mulighed for at muligt skifte til Fiorentina og Villarreal.. Hva siger i kære læsere?

BLIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIV!

Men fantatisk sæson i Reading Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #232: 15 Maj 2008, 13:02 »

Okay. Lyder spændende, men hvordan kommer den? For mit smutter på arbejde senere.
Den kommer desværre først senere dog inden kl. 18.00... Den kommer til at handle om afviste klubber, venskabskampe og spillerkøb.. Jeg har bl.a. hentet en dansker.. Wink

BLIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIV!

Men fantatisk sæson i Reading Thumbs Up

Jeg bliver.. det står også lidt højere oppe.. Mange tak Zone Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #233: 15 Maj 2008, 15:27 »

Tilykke med the mini double Grin

Rigtig godt klaret og god update. Glæder mig til at se, hvilket landshold vi taler om.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager

« Svar #234: 15 Maj 2008, 15:55 »

Tilykke med the mini double Grin

Rigtig godt klaret og god update. Glæder mig til at se, hvilket landshold vi taler om.

Tak Suicide og mange tak... Forståeligt nok.. Jeg tvivler på at der er blogget om dem før.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #235: 15 Maj 2008, 16:15 »

Jeg bliver.. det står også lidt højere oppe.. Mange tak Zone Thumbs Up

Det vidste jeg da godt Rullende Øjne

Det må vel snart være update tid Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #236: 15 Maj 2008, 16:23 »

Det vidste jeg da godt Rullende Øjne

Det må vel snart være update tid Peace

Hey!!! Jeg har indtil klokken 18... Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

#26# The Royals - Transfers, preseason + landshold (Tidl. Atlético)
« Svar #237: 15 Maj 2008, 17:52 »

Tak til Søren91 for banner Thumbs Up

#26# The Royals - Transfers, preseason + landshold

38 kampe ligger forude i Premier League anno 2010/2011 og oprykkerne fra Reading har købt fornuftig ind. Holdet er sagt farvel til 2 store angrebsprofiler og yderligere 10 spillere, som har indtjent oprykkerne 97.500.000 kroner. En af spillere blev sågar kun 14 dage i klubben før han blev solgt videre til en anden engelsk klub.

<<

Sidste sæsons interne topscorer Kevin Doyle har forladt Reading til fordel for ligakollegaerne Newcastle på en fri transfer. Jeg har ellers længe forsøgt at forlænge Doyle og jeg tilbød ham endda 200.000 kroner mere end hvad han tjener i Newcastle nu. Vi ønsker Kevin held og lykke i hans nye klub og takker for ham for hans mange mål.

Sam Sodje har blot spillet 11 ligaer kampe fordelt over de sidste 2 sæsoner og den 31-årige engelskfødte nigerianer har skiftet Readings andethold ud med bænken på Molineux. Wolves har betalt 200.000 for midterforsvaren.

Curtis Osano har spillet i Reading siden 2003, men han har aldrig optrådt Readings førstehold og den 23-årige back har skiftet reservetjansen ud med Wrekham i League two for en overgangssum på 950.000 kroner.

30-årige John Carew kom til klubben i december måned og han slog aldrig til i sine få kampe for klubben og Serie B-klubben Brescia har nu betalt 100.000 for 195 centimeter høje nordmand.

Den tidligere Galatasaray-spiller Jem Karacan har skiftet reservetjansen i Reading ud med en plads i Vitesses førsteholdstrup. Hollænderne har betalt 19.000.000 kroner for den engelskfødte tyrker.

Newcastle har investeret i endnu en Reading-spiller idet at de har betalt 52.500.000 kroner for venstrekanten Adam Johnson. Johnson nåede i hans 2 sæsoner i Reading at spille 35 ligakampe for oprykkerne.

Årets mærkeligste køb er uden tvivl den spanske målmand Miguel Àngel Moyá, som skiftede fra Mallorca til Reading for 16.000.000 kroner. 14 dage senere bød Middlesbrough 25.000.000 kroner og Moyá fik lov til at forhandle kontrakt med nedrykkerne, hvor han har skrevet en 2-årig kontrakt.

Ben Hamer, Oliver Kelly & Kim Won Sik har ikke fået deres kontrakter og har forladt klubben. Ligeledes har Leroy Lita fået ophævet sin kontrakt efter mere end en sæsons brok over manglende spilletid og han leder efter et nyt hold.

Sidste mand der har forladt klubben er den danske målmand Mikkel Andersen. U21-målmanden har været bænkevarmer hele sidste sæson, men i denne sæson skal han forsøge at stjæle pladsen fra John Alvbåge i SønderjyskE-målet. Hen over sommeren indgik Reading og SønderjyskE et samarbejde og det er det som sønderjyderne nu drager fordel af. Om flere unge talenter skal prøve kræfter med den danske første division vides ikke endnu. Den tidligere AB-keeper er udlejet til pokalvinderne for resten af sæsonen.

>>

Reading har brugt 197.000.000 kroner og det er endda til trods for at 6 ud af 11 navne er skiftet på en fri transfer. Spillerne er hentet i England, Frankrig & Spanien.

Peter Løvenkrands er hentet på fri transfer efter bare et år i spanske Numancia. Løvenkrands var ellers tæt på at skifte til Reading for et år siden, men der takkede han pænt nej til Readings tilbud. Den 30-årige landsholdsspiller håber på at få gang i karrieren igen efter mislykkede ophold i Schalke 04 og Numancia.

Etienne Didot er hentet i den franske klub Rennes på en fri transfer og den 27-årige franskmænd glæder sig meget til at afprøve talentet i Premier League. Den defensive midtbane er blevet forstærket markant og vi er nu rigtig godt besat på den position.

Damián Macaluso er hentet i franske Nancy for at styrke bagkæden. Den 30-årige midterforsvarer har spillet okay i 2 venskabskampe, hvor han har lagt op til et enkelt mål.

Luis García er hentet hos min tidligere arbejdsgiver efter hans kontrakt udløb. Den 32-årige offensive kreatør har tidligere optrådt i Premier League for Liverpool og det er den erfaring jeg vil gøre brug af. Gárcia er gennemført professionel og selvom han er 32 tror jeg på at han har meget at bidrage med.

Park Ji-Sung er hentet i Manchester United og den 29-årige sydkoreaner har efterhånden optrådt hele 92 gange for sit land. Ji-Sung er udset til at presse Chris Burke til at gøre sit yderste og han bliver en vigtig brik i de mange kampe, som Reading skal deltage i.

Sylvain Marveaux er hentet for 97.500.000 kroner i Rennes og den 24-årige venstrekant glæder sig meget til at prøve kræfter med Premier League. Marveaux har spillet hele sin karriere i Rennes og jeg forventer mig rigtig meget af ham. Jeg forventer faktisk at han i løbet af 10 kampe har henvist Stephen Hunt til bænken.

Luis Fabiano er hentet i Sevilla for 22.000.000 kroner og det forventes at han skal løfte arven efter Doyle. Den 29-årige angriber spillede kun 10 kampe for Sevilla sidste sæson og han hungrer efter kampe og ikke mindst at score mål. Fabiano kan blive årets køb i Reading, hvis det lykkes han at lukke hulet efter Doyle og tilpasser sig den engelske livsstil.

Mariano Pernía er efterhånden blevet 33 år og det er ikke pga. alderen at han er hentet til Reading. Venstrebacken skal ”aflaste” Shory og han bidrager med en masse rutine og erfaring. Pernía arbejder altid stenhårdt og det er også en af grundene til at han nu spiller for Reading og så var han i øvrigt gratis.

Alan Smith er sidste nye navn og han er hentet for 46.000.000 kroner hos nedrykkerne fra Bolton for hvem han scorede 12 mål i PL i sidste sæson. Smiths største problem er hans temperament, men hans fightervilje og arbejdsiver er bedre end hans evne til at få gule og røde kort. Jeg kræver stor disciplin fra Smith og at han hjælper med at etablere holdet i PL.   

De afviste klubber

Jeg har badet i tilbud sommeren over og det havde svært ikke at blive fristet af Napoli, Roma & Fiorentina. Derudover har der været henvendelser fra Villarreal, Getafe, Zaragoza, Tottenham, Dortmund & HSV. Jeg kan kun sige at jeg var meget fristet af de mange forskellige hold, men jeg er som bekendt blevet i Reading og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Ydermere har jeg selv søgt landstrænerjobbet i både Tyskland & Irland, dog uden held. Tyskland valgte Felix Margath, men Irland ansatte Mich McCartney.

Men jeg er alligevel blevet tilknyttet et nationalmandskab og det er et hold som skal vært for Europamesterskabern e  i 2012 sammen med Ukraine. Landet, som spiller i rødt og hvidt er selvfølgelig Polen, som i øjeblikket ligger nr. 20 på verdensranglisten 2 pladser bagved Danmark. Holdet skal blot spille få venskabskampe før EM-slutrunden i 2012 og det bliver ikke noget problem at få til at passe sammen med jobbet i Reading.

« Seneste Redigering: 15 Maj 2008, 20:46 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller

Sv: #26# The Royals - Transfers, preseason + landshold (Tidl. Atlético)
« Svar #238: 15 Maj 2008, 18:55 »

Har du solgt eller lejet Mikkel Andersen ud til SønderjyskE? Smiley

Fed blog, du har gang i!!

JimmyGP
Manager

Sv: #26# The Royals - Transfers, preseason + landshold (Tidl. Atlético)
« Svar #239: 15 Maj 2008, 20:47 »

Har du solgt eller lejet Mikkel Andersen ud til SønderjyskE? Smiley

Fed blog, du har gang i!!

Jeg har lejet ham ud og jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har skrevet det.. det står der nu..

Mange tak.. Det er jeg glad for at du synes Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010