Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 625 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
#47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
35
Forfatter
Emne: #47# Brøndby IF - Må den bedste blog vinde!! (Tidl. Atlético & Reading) (Læst 125018 gange)
JimmyGP
Manager
#23# The Royals - Back on Top (Tidl. Atlético)
«
Svar #210:
14 Maj 2008, 00:19 »
Tak til -Benja- for banner
#23# The Royals - Back on Top
Det er midt i februar og selvom det er koldt på The Madejski Stadium er der flere ting, der holder mig varm. Mit elskede Reading har spillet sig tilbage på førstepladsen og holdet har sikker kurs tilbage mod det forjættede land; Premier League. Jimmy er en stor fornøjelse er at følge på sidelinjen og hans evner rækker til meget end til et tophold i den næstbedste række i England. Men det er fantastisk at han er her og han har allerede sendt os i vores allerførste Carling Cup finale nogensinde i klubbens 139-årige historie.
1. runde
: Notts County - Reading 1-5
2. runde
: Stockport - Reading 3-5 (e)
3. runde
: Newcaste - Reading 2-2 (1-3 efter straffe)
4. runde
: Reading - Arsenal 0-0 (5-3 efter straffe)
1/4-finale
: City - Reading 0-0 (2-3 efter straffe)
1/2-finale 1. kamp
: Reading - United 1-0
1/2-finale 2. kamp
: United - Reading 2-1
I finalen venter Premier League-holdet Aston Villa, som pt. er ligger på 4. pladsen. Men nok om det. Som førnævnt har The Royals kæmpet sig op på førstepladsen efter 32 runder med flotte 76 point efter 24 sejre, 4 uafgjorte og 4 nederlag. Ipswich og Bristol City vil ikke overgive sig, men Jimmys tropper kæmper ufortrødent videre anført af en storspillende Kevin Doyle, som scorer på samlebånd, selvom Leroy Lita og Shane Long ånder ham i nakken med mange scoringer. Jeg begynder også bedre og bedre at kunne lide ham den unge dansker Thomas Enevoldsen, som vi brugte en del penge på. Jeg har aldrig hørt om fyren og så betaler vi 17 millioner for ham. Han startede virkelig skidt, men han har virkelig oppet sig de sidste par måneder og han bliver en vigtig spiller, når vi rykker op.
Selvom vi har klaret os i Carling & The Championship er vores færd ovre i FA Cuppen, hvor det blev til en 3-0 sejr på udebane over Crewe, mens vi på City of Manchester tabte med 1-0 efter et drømmehug fra landsholdsspilleren Stuart Downing.
The Championship
Player Stats
Team Stats
Kampe siden sidst
Liam Langley, Reading supporter 4-ever
Transfers
>>
I Januar var Jmmy yderst passiv selvom der komme 3 nye ansigter til, hvor bl.a. den store nordmand John Carew kom til på en fri transfer fra Aston Villa. Jimmy hentede en blot 16-årig kantspiller fra Rumænien ved navn Alexandru Andries og vores talentspjeder har skrevet på vores hjemmeside at kan blive ligeså god spm Adam Johnson. Sidste nyindkøb er den 17-årige midterforsvarer Ivan Zhechev fra Bulgarien, som allerede har optrådt på landsholdet og han minder meget om Sonko.
Totaludgift: 5.550.000 kroner
<<
Jem Karacan er udlejet til Woking, Scott Davies har ikke folænget kontrakten og Tom Piotrowski er blevet solgt til Aberdeen for blot 10.000 kroner.
Totalindkomst: 10.000 kroner
NEXT UP - Carling Cup finalen på Wembley mod Aston Villa
- Veni, vidi, vici -
Shaft
Manager
Sv: #23# The Royals - Back on Top (Tidl. Atlético)
«
Svar #211:
14 Maj 2008, 02:05 »
En dejlig update skat..
Imponeret over dit spil i Carling Cuppen, og tror sgu også du tager Astov Villa.. Muligvis efter straffe og 2-2 i ordinær spilletid
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Cencur
Manager
«
Svar #212:
14 Maj 2008, 09:45 »
Du er favorit!
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
-Benja-
Gæst
«
Svar #213:
14 Maj 2008, 10:02 »
Lækkert topbanner
Flot at du slog United ud, du er jo næsten sikker på en Uefa plads. Da Aston Villa ligger 4'ere i Premier League.
Glimragende blog
JimmyGP
Manager
«
Svar #214:
14 Maj 2008, 10:37 »
Citat af: Shaft 14 Maj 2008, 02:05
En dejlig update skat..
Imponeret over dit spil i Carling Cuppen, og tror sgu også du tager Astov Villa.. Muligvis efter straffe og 2-2 i ordinær spilletid
Tak skatter..
Det er da værd at håbe på.. Aston Villa er da et de "svageste" hold vi har mødt i Carling Cuppen indtil videre.. du får sikkert i den vurdering af kampen, som jeg på begynder om 10 minutter..
Citat af: Cencur 14 Maj 2008, 09:45
Du er favorit!
Tak.. Det er jeg glad for at du synes
Citat af: -Benja- 14 Maj 2008, 10:02
Lækkert topbanner
Flot at du slog United ud, du er jo næsten sikker på en Uefa plads. Da Aston Villa ligger 4'ere i Premier League.
Glimragende blog
Jo tak.. Det synes jeg også..
Ja det synes jeg også og det kunne være et kæmp økonomisk boost at komme ud i Europa.. Jeg håber på det
Tak for kommentar og rosen
- Veni, vidi, vici -
Zone 43
Manager
«
Svar #215:
14 Maj 2008, 12:03 »
Citat af: JimmyGP 14 Maj 2008, 10:37
du får sikkert i den vurdering af kampen, som jeg på begynder om 10 minutter..
Det tager sin tid, hva'
Ellers er der ikke så meget andet, end en gentagelse fra sidst: Fantatisk!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
JimmyGP
Manager
«
Svar #216:
14 Maj 2008, 12:24 »
Citat af: Zone 43 14 Maj 2008, 12:03
Det tager sin tid, hva'
Ellers er der ikke så meget andet, end en gentagelse fra sidst: Fantatisk!
Ja.. men jeg skal jo også lige skrive lidt om den.. Det bliver godt.. Mange tak Zone
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
#24# The Royals - Carling Cup Finalen (Tidl. Atlético)
«
Svar #217:
14 Maj 2008, 12:55 »
Tak til Søren91 for banner
#24# The Royals - Carling Cup Finalen
Der er bare 1 grads varme i London, da jeg sammen med en masse feststemte Reading-fans indtager min plads på det mægtige Wembley, hvor der er plads til hele 90.000 tilskuere. Jeg kan nu afsløre at der var hele 89.989 på lægterne og fløjten blev passet af Martin Atkinson. Jeg hilser rundt på folk rundt omkring og det er fedt at møde ”de faste” gutter til et af årets vigtigste kampe overhovedet. Det er vores allerførste pokalfinale nogensinde og jeg er vildt nervøst. Aston Villa er lille favorit hos bookmakerne, men jeg har alligevel smidt 1000£ på Reading, som vindere og eftersom at vi allerede ekspederet City, United & Arsenal ud af turneringen så jeg er meget optimistisk i forhold til kampen og mit væddemål.
6.27
: Flaño sender et langt indkast ind i boksen, men Postiga header langt forbi mål og Reading-fansene jubler. Der er en fantastisk stemning i vores ende og selvom jeg gerne vil have siddet i midten så jeg kunne følge bedre med i kampen er jeg glad for at stå sammen med Reading Support og skrige løs.
13.43
: Burke sender et hjørnespark i kassen og Barry når højest og header den ud til endnu et hjørnespark. Burke sparker igen, men skuddet blokkes til endnu et hjørnespark. 3. spark er forhåbentlig lykkens spark, men Villa-forsvaret får igen clearet den og det er bare ikke godt nok af os.
17.21
: En lang bold ender hos Leadbitter, som stormer mod mål og han ligger bolden til rette, men i skudøjeblikket tackler Bouma bolden ud til indkast. Vi sidder sku på kampen selvom det er os, der spiller i The Championship og Villa virker meget usikre.
19.45
: Vi slår kontra, men målmanden får clearet og bolden ender hos Barry. Barry finder Agbonlahor, som dribler mod mål, men hans afslutning ender langt over mål og vi jubler.
28.09
: Leadbitter får bolden ind til Doyle, som trykker af første gang. Cavalieri må ud i fuld længde og forståeligt har Doyle hænderne på hovedet. Den var stor og der burde have stået 1-0 nu. Det er ufatteligt at vi ikke har scoret endnu med alle de chancer.
38.00
: Barry sender bolden i boksen fra venstrekanten og en fremstormende Corona bliver snydt af Postiga, som snitter videre til Agbonlahor. Agbonlahor slider sig foran Goian og scorer til 1-0. For helvede så skete det der bare ikke måtte ske. Det er et rigtigt fightermål, men det jo ikke dem, der skal score. De har ikke rigtig haft noget og det er dem der har været nedspillet og os, der har været ovenpå. Lort lort lort.
40.35
: Shory sender et hjørnespark i kassen og Sonko stiger til vejrs. Hans projektil af et hovedstød ender på overliggeren og går over mål. Et ”UHH” går stadion rundt og Sonko ærgrer sig sammen med resten af de blå fans.
45+
: Young sender hjørnespark indover og en usikker Corona får bokset væk. Returen ender hos Barry, som trykker af, men Corona viser på det forsøg sikre hænder. Hvis de havde scoret der havde det været ovre. Reading går til pause bagud og jeg glæder mig til at se hvad Jimmy finder på i pausen. Vi er kun nede med 1 og vi har haft det meste af spillet
49.09
: Burke med et hjørnespark, som Shory kan tage med brystet og med en lang tå fra ham ender på Cavalieri, som kun kan parere. Shory er hurtig over bolden, men et ufattelig dårlig skud ham han Postiga på stregen, som sender videre over på stolpen og ud til et nyt hjørnespark. Et kort aflevering fra Shory til Enevoldsen, men Enevoldsen bliver slagtet af Barry, som overraskende ikke modtager et gult kort. Frisparket på kanten af feltet bliver ikke rigtig til noget og det er fandme for ringe at vi ikke kan udnytte sådan en chance
60.00
: Enevoldsen bliver erstattet af Leroy Lita
62.23
: Hunt får sendt bolden i boksen, hvor Lita bliver hevet i trøjen, men dommeren vinker bare afværgende. Vi buher løs og lader virkelig dommeren få det glatte lag sammen med Zat Knight, som var synderen. Jeg trækker på skulderne og begynder at klappe, mens jeg synger ”
Come on Reading, Come on Reading, Come on Reading, Come on Reading, Come on Reading, Come on Reading
”. Der går ikke lang tid før hele tribunen klapper og synger sammen med mig.
77.22
: Leadbitter sender Hunt afsted på kanten og med et veltimet indlæg sender han bolden ind i panden på Lita, som header lige på Cavalieri. Returen ender igen hos Lita, som banker den til igen. Cavalieri kan dog uden problemer holde skuddet og han bliver liggende lidt for at trække tiden.
79.34
: Efter lidt tumult på midtbanen sender Flamini Agbonlahor afsted mod mål, men med en fantastisk redning sørger Corona for at Villa ikke kommer yderligere foran.
80.54
: Burke stå ved hjørneflaget og træder i bolden, mens han bliver presset af 2 Villa-forsvarer. Rosenior kalder på bolden og får den, og med et godt indlæg finder han Lita, som kan tage bolden ned i feltet og sende den under Cavalieri. Denne gang er der er ingen der clearer den og stadion går amok, da bolden triller bolden stregen til fantastiske 1-1. Tribunerne eksploderer og de blå synger højt: ”
You are my Reading my only Reading, You make me happy when sky’s are grey, You'll never notice how much I love you, So please don't take my Reading away..
”
81.00
: Cissé erstatter en småskadet Burke og Faé bytter plads med Cissé. Leadbitter forlader banen til fordel for Kieran Richardson.
89.24
: Kieran Richardson dribler løs og kommer nemt forbi flere Villa-forsvarer før han trykker af på kanten af feltet, men Richardsons skud rammer overliggeren og går ud til målspark.
Ekstra tid
95.23
: Farfán sender bolden ind i boksen og Søren Larsen er klar med et hovedstød, men hårdt presset af Goian header han langt forbi målet.
109.45
: Richardson sender en høj bold i feltet, men Doyle bliver overmatchet i luften af Cavalieri, som får bokset væk. Returbolden ender for fødderne af Richardson trykker af udenfor feltet og med et Steven Gerrard-ligende skud ender bolden i krogen og Reading er på 2-1. "
We'll keep the blue flag flying high, Up in the clear blue Berkshire sky, As a team, we’ll always fight, Fight with all our might, Coz we'll keep the blue flag flying high
"
114.42
: Agbonlahor dribler ind i feltet og laver en flad tværaflvering. Villa virker trætte og der er ingen i boksen til at tage imod bolden. Reading-forsvaret clearer bolden og den bliver samles op af Barry, som trykker af fra samme distance, som Richardson. Den eneste forskel er at Barry banker bolden langt over mål.
116.08
: Shory sender Lita af sted imod mål, men angriberen bliver tacklet i skudøjeblikket
118.59
: Rosenior sender et lang indkast ind i boksen og Richardson sender den videre over til Hunt, som forsøger at vende om og sende den retur. Hunt bliver tacklet, da han forsøger at sende den ind i det lille felt og bolden ender via en Villa-forsvarer i fødderne for Richardson som tordner bolden i kassen til 3-1 fra kort afstand. Tribunen giver igen et brøl fra sig og meget højt kan man høre: “
Sing when yer winning, You only sing when yer winning, Sing when yer winning, You only sing when yer winning
”
Reading - Aston Villa 3-1
0-1 Agbonlahor '39
1-1 Lita '81
2-1 Richardson '110
3-1 Richardson '119
MoM: Richardson (9)
”
Det var en fantastisk oplevelse her på Wembley og det er klubbens første trofæ i dets 137-årige levetid. Holdet har leveret en fantastisk præstation i gennem hele turneringen og vi skal ud i Europa næste sæson. Det er vidunderligt at være Reading-fan helt ind til benet og jeg glæder til at fejrer drengene i Readings gader
.”
Liam Langley, Reading Support
- Veni, vidi, vici -
Suicide
Landsholdsspiller
Sv: #24# The Royals - Carling Cup Finalen (Tidl. Atlético)
«
Svar #218:
14 Maj 2008, 13:20 »
Tilykke med cuppen, ærgeligt det ikke var FA'en i stedet. Men sgu meget flot alligevel!
Endnu en god update.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Cencur
Manager
«
Svar #219:
14 Maj 2008, 14:08 »
Har du nogensinde tabt en finale?
Kanon update, tillykke med trofæet!
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
JimmyGP
Manager
«
Svar #220:
14 Maj 2008, 17:39 »
Citat af: Suicide 14 Maj 2008, 13:20
Tilykke med cuppen, ærgeligt det ikke var FA'en i stedet. Men sgu meget flot alligevel!
Endnu en god update.
Mange tak
Jeg ville også hellere have vundet FA Cuppen, men som Championship-hold er det sku helt okay at vinde Carling Cuppen.. Mange tak for kommentaren og rosen
Citat af: Cencur 14 Maj 2008, 14:08
Har du nogensinde tabt en finale?
Kanon update, tillykke med trofæet!
Ja da.. Det er bare ved at være længe siden.. Jeg havde et (dårligt) spil med Partizan Beograd, hvor jeg tabte både UEFA Cup finalen & den serbiske pokalfinale..
Mange tak for rosen og kommentaren
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
#25# The Royals - Tilbage i Premier League (Tidl. Atlético)
«
Svar #221:
15 Maj 2008, 01:13 »
Tak til -Benja- for banner
#25# The Royals - Tilbage i Premier League
46 hårde kampe er overstået i The Championship og der er både tabere og vindere. De 3 største er selvfølgelig Huddersfield, Scunthorpe & Yeovil, som alle må tage den lange vej ned i League One. I denne anden ende vandt Derby(5) 1-0 over Bristol City(3) i Playoff finalen efter at havde slået West Bromwich med samlet 4-3, mens Bristol vandt med samlet 4-2 over Leicester. Derby rykker op sammen med Ipswich, som sluttede med hele 96 point og de tager turen sammen med Reading. Reading sluttede på 109 point, som er en tangering af den tidligere rekord på 106 point, som også blev sat af Reading tilbage i 2005/2006 sæsonen. De 3 oprykkere overtager Middlesbrough, Bolton & Watfords pladser i Prermier League.
I mine øjne er det dog meget ufortjent, at det ikke blev Bristol, som tog den sidste oprykningsplads og holdet fra Englands 11. største by har spillet en rigtig flot sæson. Men nok om det. Reading har spillet en fantastisk sæson, hvor det blev til hele 34 sejre, 7 uafgjorte og 5 nederlag, og i de kampe blev der scoret hele 110 gange svarende til 2,39 mål per kamp og i den anden ende blev der lukket 49 mål ind svarende til 0,93 per kamp.
The Championship
Player Stats
Team Stats
Årets Hold
Holdets topscorer er irske Kevin Doyle, som har scoret 22 gange i ligaen og yderligere 7 gange i Carling Cuppen. 26-årige Doyle har imponeret meget i denne sæson og han er blevet klubbens mest scorende spiller gennem tiderne og Doyle har indtil videre scoret hele 79 ligamål for The Royals. Men det er ikke kun Doyle, der kan score mål for da hans angrebskollegaer Leroy Lita & Shang Long har scoret henholdsvis 18 & 16 gange. De 2 forsvarsspillere Dorin Goian & Ibrahima Sonko har imponeret med mange scoringer, da de 2 midterforsvarere har scoret 10 & 7 mål i indeværende sæson.
De 5 bedste Reading-spillere
:
Kevin Doyle
har scoret mange mål i denne sæson og han har uden tvivl været den vigtigste spiller i Reading i denne sæson. Doyles eneste ulempe er at hans kontrakt udløber den 30/6 og han er pt. ikke interesseret i at forlænge. Jeg vil dog strække mig langt for at beholde Doyle og han overvejer i øjeblikket et nyt kontrakttilbud.
Dorin Goian
har spillet solidt og scoret hele 10 gange I denne sæson. Rumæneren er ikke tilfreds med tilværelsen på Madejski Stadium, da han ønsker at prøve talentet af i en større klub. Goian kommer forhåbentlig på bedre tanker, når vi spiller PL i næste sæson.
Chris Burke
burde hedde mr. Assist både i Reading og i ligaen. Hele 24 gange i denne sæson den 26-årige skotte lagt op til mål og det lægger man mærke til i både Rangers, Portsmouth og West Ham. Skotten skal dog ingen steder, hvis det står til mig og jeg vil gøre alt for at holde på ham.
Grant Leadbitter
er desværre allerede fortid i klubben, da han "bare" var lejet i Sunderland. Leadbitter har spillet rigtig godt på den offensive midtbane, hvor det er blevet til 10 mål og 10 assists. Leadbitter bliver uden tvivl savnet i næste sæson, så vi skal finde en erstatning, som løfte Leadbitters arv i PL.
Nicky Shory
er en af klubbens største stjerner og han er elsket af fansene. Han har været i klubben i 10 år og han har været med hele vejen gennem på League One, The Championship og Premier League. Shory er på ønskeseddelen i både Newcastle, Aston Villa & Portsmouth, men både Reading & Shory ønsker at fortsætte samarbejdet.
Bedste Dansker i Reading
Thomas Enevoldsen
lignede årets flop i sine første kampe for Reading. Den unge landsholdsspiller havde svært ved at vende sig til spillestilen og han gjorde sig ikke positivt bemærket til træning heller. Den 22-årige nordjyde kom i gang efter 2 måneder og etablerede sig derefter som fast mand på Readings offensive midtbane med 3 mål og 4 assists til følge og jeg glæder mig til at se om "Ene" kan begå sig i PL.
Jimmy Poulsen, Reading, Årets Manager i The Championship
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Sv: #25# The Royals - Tilbage i Premier League (Tidl. Atlético)
«
Svar #222:
15 Maj 2008, 02:12 »
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #223:
15 Maj 2008, 02:25 »
Der er faktisk mulighed for at muligt skifte til Fiorentina og Villarreal.. Hva siger i kære læsere?
- Veni, vidi, vici -
Shaft
Manager
«
Svar #224:
15 Maj 2008, 02:35 »
Jeg vil gerne se hvad du kan udrette med Reading du.. Ikke stikke af, uden at høste mere for dit store arbejde !
Btw. Tillykke med cuppen, og ligaen
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
35
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »