home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  [IRL]Glædes-tråden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [IRL]Glædes-tråden.  (Læst 5774 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #15: 02 Maj 2008, 19:52 »

Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #16: 02 Maj 2008, 20:05 »

Doh David Madsen, der er simpelthen så mange børn, med hvide sko og flotte trøjer, der render rundt nede i byen. Til at dø over. :N Så hvis jeg en dag er væk, så er det derfor .. -.-

Det er ikke for at spille helt, men at du siger det der, er altså for latterligt. Man har vel lov til at glæde sig over sin konfi-fest og blå mandag? Og at folk går med hvide sko og flotte trøjer er vel bare en del af, at der er konfirmation.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #17: 02 Maj 2008, 20:07 »

Det er ikke for at spille helt, men at du siger det der, er altså for latterligt. Man har vel lov til at glæde sig over sin konfi-fest og blå mandag? Og at folk går med hvide sko og flotte trøjer er vel bare en del af, at der er konfirmation.

helt enig, lad drengen nyde sin konf og blå mandag.-
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #18: 02 Maj 2008, 20:10 »

Orrrrrk! EMO-tråde! Skuffet

Det må du gerne uddybe, for jeg forstår ikke dit indlæg  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #19: 02 Maj 2008, 20:14 »

Hvad - jeg har aldrig sagt at han ikke skulle nyde sig over sin konfirmation, haha. Jeg siger doh, fordi jeg kommer til at tænke på hvor åndssvagt det er; jeg blev selv konfirmeret sidste år, så jeg kan bestemt ikke tale "nedladende" om konfirmationer, endnu (Wink), men jeg ytrede blot, hvad der sker nede i byen for tiden, da David Madsen åbenbart kommer til Århus (hvor jeg bor) ..
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #20: 02 Maj 2008, 20:18 »

Hvad - jeg har aldrig sagt at han ikke skulle nyde sig over sin konfirmation, haha. Jeg siger doh, fordi jeg kommer til at tænke på hvor åndssvagt det er; jeg blev selv konfirmeret sidste år, så jeg kan bestemt ikke tale "nedladende" om konfirmationer, endnu (Wink), men jeg ytrede blot, hvad der sker nede i byen for tiden, da David Madsen åbenbart kommer til Århus (hvor jeg bor) ..

Så har jeg misforstået dit indlæg. I mine øre lød det bare nedladende, men kan nu forstå, at det ikke var det, som du mente.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #21: 02 Maj 2008, 20:19 »

Så har jeg misforstået dit indlæg. I mine øre lød det bare nedladende, men kan nu forstå, at det ikke var det, som du mente.

Korrekt Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #22: 02 Maj 2008, 20:46 »

Det må du gerne uddybe, for jeg forstår ikke dit indlæg  Smiley
Hehe, Der blev foreslået en tråd om alt det negative i hverdagen - en emotråd Wink
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #23: 02 Maj 2008, 20:47 »

Hehe, Der blev foreslået en tråd om alt det negative i hverdagen - en emotråd Wink

Jeg troede emo var en stilart inden for punk, er det nu negativt?  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BenMusalho
Gæst
 
Sv: [IRL]Glædes-tråden.
« Svar #24: 03 Maj 2008, 21:31 »

Jaaaa !!!!! Har endelig fået spillelysten tilbage Opstemt Efter et par uger hvor jeg slet ikke har spillet FM har jeg gamet det hele dagen !!! Kan mærke jeg endelig har den tilbage Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010