home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1377 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Svanernes Drøm Swansea
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Svanernes Drøm Swansea  (Læst 1795 gange)
Bakko
Ynglingespiller

Svanernes Drøm Swansea
« : 01 Maj 2008, 13:04 »

SWANSEA CITY A.F.C.

Vækkeuret ringer kl. 8, åbner mine øjne roligt og prøver at ramme mit vækkeur for at slukke det, men det ryger på gulvet og gider ikke løfte mig fra sengen, så jeg hører nyhederne. "Swansea er managerløs, de er på udkig efter en der kan sikre dem en oprykning, rygterne går på at en hvis her Steffan Bak kommer til at indtage pladsen." jeg slukker med det samme på stikkontakten og bevæger mig ud i badet for at stå der 10 min under den varme hane.

Får mit tøj på og prøver diskret og liste mig ud af døren uden at blive opdaget af nogen, men pludselig ser jeg 3 folk stormer over for at snakke med mig, men da jeg heldigvis når at komme ind i byen spænder jeg afsted til et nyt liv, ny tilværelse og drømmende om at alt bliver perfekt.

Kører hen til kælderen af Swansea FC stadionen, hvor jeg bliver modtaget af nogle vagter som parkere min bil og fører mig ind til bestyrelses formanden. jeg følges med ham ind til lokalet, hvor pressen sidder klar til en masse spørgsmål og en masse blitz.

kommer ind og sætter mig sammen med formanden Huw Jenkins starter ud. "Jeg vil gerne byde jer alle sammen velkommen til dette ekstra ordinære bestyrelses møde, hvor jeg vil præsentere en ny manager for jer. Steffan Bak" jeg rejser mig op og siger mange tak og giver ham hånden. "Steffan er ny mand i Swansea og skal hjælpe os til oprykning i den næst bedste række og forhåbenlig blive en sikker mand for os." Jeg tager en tår vand og sætter mig ned igen. Men ikke meget stilhed jeg fik så kom spørgsmålene. "Hvad vil du gøre for at sikre oprykning?" kom der fra en rapporter. "Jeg vil hvertfald gerne sikre et par nye ansigter i Swansea, men også gerne sikre mig at fans og spillerne kan lide mig" der blev et godt øjeblik stille hvorefter jeg får et nyt "Har du nogen spillere du vil af med eller har du nogen der kan du kan fortælle os om du vil hente? ." tømmer glaset og siger " jeg har ingen intension om at sælge nogle spillere i øjeblikket, men jeg har nogle unge talenter i kikkerten som jeg ikk kan afslører" Rejser mig med formanden og går ud .

Hey drenge og velkommen til min blog, jeg skal lige ha lært hvordan jeg ligger billeder ind i en blog så skal der nok ske lidt mere. Men håber i nyder min blog Smiley

David Villa
Reserveholdsspiller

Sv: Svanernes Drøm Swansea
« Svar #1: 01 Maj 2008, 13:06 »

Kanon spændende klubvalg!

Læser med her, mest på grund af klubvalget da det bestemt bliver spændende at følge hvordan det kommer til at gå dig i Swansea - men du skriver også godt, hvilket bare gør det hele endnu bedre Opstemt

Bakko
Ynglingespiller

« Svar #2: 02 Maj 2008, 10:16 »

Ind og Ud i Swansea FC

Drømmen gik i opfyldelse !!!! alt hvad Swansea og jeg kunne drømme om. Jeg tænker på hvor meget jeg har drømt om denne dag. Jeg ser mig selv i spejlet på toilettet inden jeg går ud og offenliggøre hvem der skal ud og hvis der kommer ind.  Træder ind og der kommer en masse blitz og bliver nærmest blindt da resten af England havde hørt om det nye træner skifte. Sætter mig til bordet og drikker lidt vand. "Først vil jeg fortælle jer om en stor overraskelse for jer alle sikkert. Swansea og jeg har indgået aftale tirsdag d. 1 Juli 2008 med....." Stilheden var fuldendt. Man kunne hører en knappe nål ramme gulvet hvis du var heldig. "Luis Jimenez fra Chile, spiller lige i øjeblikket i Inter Milan, hvor jeg har lavet en god investering synes jeg selv og håber resten af jer også synes." Så strømmer spørgsmålene ind. "Hvem har du ellers i kiggerten?" kommer dernede bagfra. "Jamen jeg vil med sikkerhed gøre alt for at få Gabriel Torje til holdet, og hvis heldig Tommy Høiland som vi sidder i forhandleringer med lige nu. Udover det kan jeg fortælle vi også har fået Bogdan Stancu til holdet drømme angriber som forhåbenlig kan sikre os en oprykning ". "Hvem ryger ud efter de nye nu kommer ind?" . "Det kan jeg ikke svare på endnu, men nu vil jeg koncentere mig om denne sæson og prøve på at få den oprykning, som jeg har lovet Swansea og deres Fans. "

Rejser mig stille og roligt op sætter stolen på plads igen, og lige inden jeg går bliver jeg spurgt. "Hvordan tror du dine træningskampe vil gå?" Kigger ned på bordet, for at tage fat i mikrofonen og svare "Håber alle for spiller tid, så jeg kan se hvad de forskellige spillere hare at Talent og håber på at jeg kan få en kanon hold på benene "
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 10:24 af Bakko » Logged

Bakko
Ynglingespiller

« Svar #3: 02 Maj 2008, 20:02 »

hej drenge, jeg vælger at droppet ud af konkurrencen. Jeg ser ingen grund til at fortsætte det her, da der kun har været en der synes dette er en spændende blog. Så jeg hopper ud og tusind tak for det indtil videre Smiley

N17
Manager

« Svar #4: 02 Maj 2008, 20:04 »

Det er satme hurtigt at give op. Giver sgu godt nok ikke meget for det. Du har jo dårligt skrevet noget endnu

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst

« Svar #5: 02 Maj 2008, 20:16 »

Du skal ikke skrive blogs, får at få kommentar, du skriver blog fordi du synes det er sjovt.
Men er helt enig med John Spurs.

JimmyGP
Manager

« Svar #6: 02 Maj 2008, 20:18 »

Det er satme hurtigt at give op. Giver sgu godt nok ikke meget for det. Du har jo dårligt skrevet noget endnu

Jeg må give JS ret, men det er dit valg.. Jeg har læst, men ikke kommenteret da jeg gerne ville se mere fra din pen.. Wink Men jeg synes du skal forsætte og forsøge dig med grafikken.. Wink

Men en blog handler altså ikke om kommentare - men fordi man har lyst til at fortælle om sit spil til andre.. Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Bakko
Ynglingespiller

« Svar #7: 03 Maj 2008, 18:07 »

jeg har da også lyst til at blive ved men, når man ikke får meget respons på den første så virke det for det første ikke som om der er nogen der er intereeseret og det er jo derfor jeg ligesom har taget dette hold Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010