home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56226 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Danmark- De røde og hvide.
« Svar #180: 21 Maj 2008, 15:33 »

Lækkert at få MO på porten! Så må vi håbe vi kan få Nordjyske (læs: Danske) spillere på holdet, i stedet for det københavneri Wink Jeg synes det er et fedt skifte! Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #181: 21 Maj 2008, 16:02 »

Dejligt med en blog om DK, dem er der ikke mange af. Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #182: 21 Maj 2008, 16:13 »

Fedt skifte Smiley

kasperbp12
Manager

« Svar #183: 21 Maj 2008, 17:29 »

super fedt skifte og håber du får succes som landstræner og kommer med til VM! KIU

-Benja-
Gæst

« Svar #184: 21 Maj 2008, 20:40 »

Det var godt nok mange kommentarer Shockeret Det holder virkelig lysten oppe, når der kommer så mange kommentarer.
Men er virkelig glad for at i er glade for mit skifte, men var heller ikke i tvivl om i ville være postivt over for mit skifte. Kunne heller ikke sige nej til tilbuddet, vil dog også sige at jeg var meget tæt på et skifte til de franske mestre Lyon, jeg var favorit til jobbet og jeg udmeldte også at jeg var interresseret i jobbet. Men Danmark var hurtigere, og jeg er super tilfreds med mit skifte.
Men endnu engang tusind tak for de mange kommentarer, sætter virkelig pris på det Peace Thumbs Up

-Benja-
Gæst

« Svar #185: 22 Maj 2008, 10:58 »

2.9.2012- Udtagelse.

I dag er Danmarks trup blevet udtaget, det er til venskabskampen mod England og gruppekampen mod Georgien. Benjamin Henriksen fik arrangeret en venskabskamp mod Rafael Benitezs mandskab fra England. Benitez som får nyligt også blev ansat som engelsk landstræner, han blev fyret i spanske Valencia.

I Danmarks trup er der ikke de store overraskelser, den ligner stadig den samme som da Morten Olsen stod i spidsen.
Dog har Benjamin Henriksen udtaget, Leon Andreasen og Kasper Lorentzen. De har begge imponeret den danske træner, Leon Andreasen spiller stadig i Fulham. Fulham som topper Coca-Cola Championship, efter fire kampe. Kasper Lorentzen har for nylig, skiftet den gule Brøndby trøje ud med den hvide HSV trøje. Hamburg SV som ligger på en skuffende 11 plads efter fire kampe, men deres helt store spiller har været danske Kasper Lorentzen. Han har også fået scoret en enkelt gang, han har lavet to assist og blevet kampens spiller en gang. Benjamin Henriksen var nede og se HSV i aktion mod Freiburg, Kasper Lorentzen blev kampens helt store spiller, da han lagde op til et mål og selv scoret og ikke mindre blev kampens spiller. Kampen endte med 2-1, og det var Freiburgs første nederlag i denne sæson.
Freiburg har været sæsonens store overraskelse, i den tyske bundesliga. De ligger nummer to, kun overgået af de tyske mestre Bayern München, så det er et rigtigt flot resultat af HSV

På mål har vi Brøndby anføreren Stephan Andersen, han har kommet godt fra start i Superligaen. Så på målmandsposten, ser Danmark yderst skarpe ud. Kasper Schmeichel og Jesper Christiansen på bænken. Men det er Stephan Andersen som er førstemålmand, men Schmeichel Jr. puster ham i nakken.

I forsvaret ser det også rigtig godt ud, med de to offensive backs i Daniel Wass og Michael Jakobsen. De er begge to fastemand i deres respektive klubber, Daniel Wass har stor succes i spanske Getafe, mens Jakobsen spiller for de græske mestre Olympiacos.
Midterforsvaret består af Daniel Agger og Leon Andreasen, Daniel Agger slår sine folder i italienske Roma. Han danner makkerpar i Roma med Philipe Mexes, de har gjort det godt i de to første kampe.

På midtbanen ligger den danske anfører Christian Poulsen, og Schalke 04's Rasmus Würtz, de to kender hinanden godt. De styrede også at midtbanen under Morten Olsen, men Mads Laudrup og Jan Kristiansen er nogle gode backups.
På den offensive midtbane er Danmark rigtig godt besat, de råder over mange gode spillere. Men det er Mikkel Thygesen, Thomas Kahlenberg og Kasper Lorentzen. Simon Poulsen og Tobias Mikkelsen tager plads på bænken, og kan sagtens blande sig i startopstillingen.

I angrebet har Benjamin Henriksen kun udtaget tre angribere, Nicklas Bendtner ligger alene i front. Han har det svært i Arsenal, hvor han står i skyggen af Sergio Aguero og Adebayor. Men alligevel har han fået jobbet, som Danmarks enlige angreb. På bænken er der Søren Larsen og Brøndbys Nicklas Pedersen, så de er godt besat.

Nedenfor ses Danmarks forventede startopstilling, til kampene mod England og Georgien.
Umiddelbart er det en stærk trup, mange af spillerne har tidligeret spillet i Superligaen, men de fleste spiller i udenlandske klubber.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #186: 22 Maj 2008, 12:02 »

Stephan Andersen Huh

- Men ellers meget fint trup - har min fuldetillid til dig som landstræner Peace
Og lige igen vil jeg takke dig for at lave en blog om Danmark :b

-Benja-
Gæst

« Svar #187: 22 Maj 2008, 12:54 »

Stephan Andersen Huh

- Men ellers meget fint trup - har min fuldetillid til dig som landstræner Peace
Og lige igen vil jeg takke dig for at lave en blog om Danmark :b
Han er den bedste jeg har, Jesper Christiansen er reserve i Sunderland, gider ikke bruge en reservemålmand Smiley
Ja, er også ganske tilfreds med truppen, jeg vil prøve at leve op til dine forventinger. Selv tak, kunne heller ikke sige nej, da de henvendte sig.
Tak for kommentaren Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #188: 22 Maj 2008, 12:59 »

Glæder mig bare til at høre mere.. det ser jo super godt ud.. KIU

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #189: 22 Maj 2008, 13:08 »

Glæder mig bare til at høre mere.. det ser jo super godt ud.. KIU
Det lyder godt Thumbs Up og mange tak Wink

I skal bare spørge, hvis I evt vil have nogle SS.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #190: 22 Maj 2008, 13:12 »

Han er den bedste jeg har, Jesper Christiansen er reserve i Sunderland, gider ikke bruge en reservemålmand Smiley
Ja, er også ganske tilfreds med truppen, jeg vil prøve at leve op til dine forventinger. Selv tak, kunne heller ikke sige nej, da de henvendte sig.
Tak for kommentaren Thumbs Up

Hehe - hvorfor tror du jeg vil have JC Peace Peace.
Ej - mente faktisk også Peter Jr. :b
Er han ikk vild ?
& hvilket år er du i ? (:

-Benja-
Gæst

« Svar #191: 22 Maj 2008, 13:15 »

Hehe - hvorfor tror du jeg vil have JC Peace Peace.
Ej - mente faktisk også Peter Jr. :b
Er han ikk vild ?
& hvilket år er du i ? (:
Han sidder også på bænken, men han er på vej væk, eller han er utilfreds. Men han puster også Andersen i nakken Smiley
Er i år 2012 Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #192: 22 Maj 2008, 13:54 »

8.9.2012 - Venskabskamp
Danmark - England

Som sagt tidligere skulle Danmark, og England spille i parken. Det skulle vise sig og være en kamp, med mange chancer og mange mål.
Den startopstilling vi gættede på, var også den som Danmark stillede op med. Sidste gang de to hold mødtes var i Ukraine, da de spillede 0-0 i EM slutrunden. Dengang var begge hold meget afventende, men det kunne man ikke sige om denne kamp.
Efter blot seks minutter kom Christian Poulsen højst og scorede til 1-0, da Thomas Kahlenberg flot lagde bolden ind i feltet. Men blot to minutter senere udlignede Manchester United stjernen, Wayne Rooney til 1-1.
Den stilling holdt også til pause, men der kunne sagtens have blevet scoret mange flere mål.
Små 10 minutter efter pausen var Wayne Rooney endnu det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt. Han hamrede bolden i mål til 2-1, kampen var nu vendt. Men præcis som da Danmark kom på 1-0 svarede englænderne hurtigt igen. Denne gang var det Danmark som svarede hurtigt igen, for tre minutter senere scorede Nicklas Bendtner til 2-2. I det 68 minut fik Dean Ashton tilkæmpet sig et frispark på kanten af feltet, Chelseas Joe Cole tog sig af det og sparkede flot bolden tæt ind under overliggeren, uden chance for Stephan Andersen i målet.
11 minutter senere scorede Nicklas Bendtner endnu engang, denne gang hoppede han højst på et hjørnespark. Englands forsvar kunne ikke hoppe så højt som Bendtner og nu stod kampen imporende 3-3. 16 sekunder inde i dommerens tillægstid, kom Dean Ashton endnu engang nemt forbi Danmarks forsvar. Han lavede skudfinten, og han var nu forbi Stephan Andersen. Dean Ashton sparkede bolden fladt i mål, til kampens slutresultat 3-4.

12.9.2012 - VM-Kval gruppe 4.
Georgien - Danmark

Nu var det tid til den første vigtige kamp, med Benjamin Henriksen i spidsen. Hvis Danmark kunne finde det spil frem, som de havde mod England, ville Georgien få det meget svært. Det var super vejr i Georgien, hele 24 grader. Ikke det samme i Danmark, men varmt ville det blive for spillerne. Georgien beregnes som et hold, som vil få det svært. Dog kan de nok godt vinde over Aserbadjsjan og Albanien, men mod Israel, Danmark og Holland ville de store problemer. Men ikke i denne kamp mod Danmark, hjemmeholdet var godt med igennem hele kampen.

Kampen blev fløjtet i gang, og det var Danmark som sad på spillet fra kampens start. Nicklas Bendtner havde allerede kampens første chance, da han endnu engang hoppede højst. Men en glimrende redning af Giorgi Makaridze, den unge mål fra Georgien.
Efter 39 minutter får Vakthang Pantskhava tilkæmpet sig et frispark, han tager det selv. Han løber til bolden, og scorer heldigt til 1-0, den blev rettet af i muren. Det var bestemt ikke fortjent, men sådan er fodbold.
Men Danmark er gode til at komme tilbage, det viste de også mod England. Blot tre minutter senere udlignede Nicklas Bendtner til 1-1, fortjent og Danmark var tilbage i kampen. Men det varede kort, for blot to minutter senere dummer Leon Andreasen sig nede i forsvaret og laver straffespark. Nicklas Bendtner havde lige sparket Danmark tilbage, og så sker dette. Malkhaz Asatiani udnytter straffesparket og scorer til pauseføringen 2-1. Nu fik Danmark noget at tænke over, i pausen.

Seks minutter efter pausen, bliver der begået et klart straffespark mod Mikkel Thygesen. Det er målscoreren Nicklas Bendtner som tager sig af det, han sparker bolden i højre side. Giorgi Makaridze kaster sig til den rigtige side, og redder straffesparket det var ikke noget overbevisende spark. Men Bendtner var hurtigt over bolden, og udlignede med sit andet mål til 2-2. Vigtigt at han bolden kom tilbage til ham, Danmark var nu tilbage i kampen.

Små tyve minutter senere bliver der scoret igen, det var endnu engang ”Man of the match” Nicklas Bendtner. Det var hans tredje scoring, i denne kamp. Han har nu scoret imponerende fem må i to kampe, man må håbe for den danske superstjerne at Arsenal manageren Tony Adams, finder ud af at Bendtner skal være fast mand på det Arsenal hold.

Cencur
Manager

« Svar #193: 22 Maj 2008, 14:47 »

Smukt Smiley Er Michael J. naturlig venstreback, eller spiller han der pga mangel af bedre?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-Benja-
Gæst

« Svar #194: 22 Maj 2008, 14:54 »

Smukt Smiley Er Michael J. naturlig venstreback, eller spiller han der pga mangel af bedre?
Tusind tak Thumbs Up Han er naturlig inde i midterforsvaret, men da han er "Meget dygtig" på backen ligger han der. Jeg har også mange der kan spille i midten, Agger, Andreasen og Simon Kjær..

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010