home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 998 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 56256 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Sæsonafslutning -Società Sportiva Lazio
« Svar #150: 15 Maj 2008, 12:50 »

Ja, det er squ okay Smiley

hehe Smiley tænker også på at lave en blog. skal man ikke ligge meget arbejde i det?

It's all, part of the plan.

-Benja-
Gæst

« Svar #151: 15 Maj 2008, 12:58 »

Både ja og nej, jeg bruger som regel en halv times tid på en update, det er med billeder osv. Men det jo forskelligt fra person til person, men kom igang hvis du vil lave en blog Wink

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #152: 15 Maj 2008, 13:03 »

Både ja og nej, jeg bruger som regel en halv times tid på en update, det er med billeder osv. Men det jo forskelligt fra person til person, men kom igang hvis du vil lave en blog Wink

hehe okay Smiley.. jae, men kan ikke beslutte mig for klub. der er så mange gode til det.. Rumænske Poli måske?  Grin

-Benja-
Gæst

« Svar #153: 15 Maj 2008, 13:05 »

hehe okay Smiley.. jae, men kan ikke beslutte mig for klub. der er så mange gode til det.. Rumænske Poli måske?  Grin
Her er der en tråd om det.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #154: 15 Maj 2008, 13:05 »

-Benja-
Gæst

Società Sportiva Lazio [Indkøb]
« Svar #155: 15 Maj 2008, 13:48 »

Società Sportiva Lazio

1.9.2011- Lazio klar til den nye sæson.

Lazio har hentet to forstærkninger, til den kommende sæson. De har hentet en til offensiven og til forsvaret, det er nogle markante forstærkninger. De kan begge gå direkte ind i startformationen, de er begge unge. Den ene er den kroatiske stjerne, han er en meget offensiv spiller. Hans navn er Ivan Rakitic, han har tidligere optrådt for Schalke 04 i Tyskland og senest Manchester City. Han kommer til på en lejeaftale, men der er aftalt et beløb, som han kan købes fri fra efter sæsonen. Han forventes at tage plads i den nye formation, Lazio spiller med fire forsvarer, to centrale midtbane spiller, og tre offensive og til sidst Oscar Cardozo alene på toppen. Rakitic skal tage plads lige bagved Cardozo, som en rigtig 10’ere. Ivan Rakitic har også fået nummer 10, og han glæder sig til at komme i aktion for Lazio.

Den anden spiller er Arturo Vidal, som er hentet i franske St. Etienne. Han er lige den forsvarspiller Lazio manglede, han er utrolig stærk midterforsvar. Lazio scorede en del mål på hjørnespark, dog var det ikke de tidligere forsvarspillere ikke de bedste i hovedspillet. Men det er Vidal, trods sin kun 1 meter og 81 cm. Han ser også frem til at skulle spille i en større liga og en bedre klub. Arturo Vidal har underskrevet en 4-årige aftale, med en meget bedre løn end den han fik i Frankrig. Den danske manager ser frem, til at se sin nye styrmand i aktion.

Jeg fangede lige Lazio træneren til et hurtigt interview.

Hvorfor har du netop valgt at hente Vidal og Rakitic?
-Jeg synes at vi manglede en styrmand i midterforsvaret, og det synes jeg vi har fået i Vidal. Han er også utrolig hovedstødsstærk, Radu og Tuia fik scoret en del hovedstødsmål sidste sæson. Men jeg mener bestemt at Vidal, kan gøre det endnu bedre. Rakitic har jeg hentet fordi, at jeg ser et meget stort talent i ham. Han skal ligge og fodre, de andre offensive spillere med nogle gode afleveringer.
Da jeg så han var sat til udlejning, reagere jeg hurtigt og tænkte "Ham må jeg bare have fat i" Jeg fik snakket lidt med min svenske kollega, og vi fik aftalt et beløb, jeg kan købe ham for efter sæsonen. Et beløb som jeg synes er billigt, for en spiller af hans kaliber. Men hvis han lever op til forventnigerne, kan det være vi skal gøre brug i den aftale.

sheriffen87
Landsholdsspiller

Sv: [Indkøb] Società Sportiva Lazio
« Svar #156: 15 Maj 2008, 14:09 »

Dejlig update og lækre indkæb... Thumbs Up

Kan specielt godt lide den enkle opsætning...KIU  Hævet Øjenbryn

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #157: 15 Maj 2008, 15:19 »

Gode indkøb. KIU.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2008, 19:59 af Suicide » Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager

« Svar #158: 15 Maj 2008, 21:05 »

2 rigtig gode indkøb.. KIU Benja Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager

« Svar #159: 15 Maj 2008, 21:51 »

tre gode updates og syge gode indkøb du har fået fat i! men ikke så godt med liga stillingen efter min mening hehe.  KIU!

-Benja-
Gæst

« Svar #160: 16 Maj 2008, 09:33 »

Dejlig update og lækre indkæb... Thumbs Up

Kan specielt godt lide den enkle opsætning...KIU  Hævet Øjenbryn
Jo tak, ja de er ikke så ringe Smiley Kan også godt lide at den er enkel.

Gode indkæb. KIU.
Tak Suicide Thumbs Up

2 rigtig gode indkøb.. KIU Benja Thumbs Up
Tak skal du ha' Jimmy Thumbs Up

tre gode updates og syge gode indkøb du har fået fat i! men ikke så godt med liga stillingen efter min mening hehe.  KIU!

Mange tak Kasper, nej det var ikke den bedste afslutning. Men forhåbentlig kommer jeg næste sæson.

Glad for at der er så mange der følger med Peace

-Benja-
Gæst

#Ny sæson# Società Sportiva Lazio
« Svar #161: 16 Maj 2008, 13:38 »

Società Sportiva Lazio

1.11.2011- Rigtig god start for Lazio.

Lazio er i gang med at gentage det gode spil, fra starten af sidste sæson. De er startet som de sluttede, altså på en flot sjetteplads. Lazio har det åbenbart godt med at ligge på sjettepladsen, deres medieprognose var også nummer seks. Men de lyseblå vil da gerne højere op i tabellen, men der er stadig et godt stykke op til de førende. Der er otte point op til førerholdet Milan. Hvis man kigger på om hvor mange mål der er gået ind på de forskellige hold, så skulle Lazio ligge nede i den tunge ende af tabellen. Der er gået hele 18 mål ind i 10 kampe, og man skal jo ikke være den store matematikker for at regne ud at det næsten er to mål pr. Kamp.

Klubbens helt store spiller, er ikke den helt store overraskelse. Angriberen Oscar Cardozo, ligger på en flot tredjeplads  på topscorerlisten. Den toppes af amerikaneren Freddy Adu, han har fået nettet til at blafre hele ni gange. Hvilket er ganske imponerende for en midtbanespiller, han har virkelig spillet sig ind på Roma holdet. Der er også en anden Lazio spiller, som ligger godt på listen over assist. Anføreren Lucas Biglia fører listen over flest assist, han har lavet fem målgivende afleveringer.

Serie A, 10 kampe
Kampe

Uefa Cuppen
Som sagt sikrede Lazio en sjetteplads, i sidste sæson. Så det betød at de skulle ud, og spille en kvalifikationskamp. Det var mod russiske Krylja Sovetov Samara, første kamp endte med en 1-0 sejr til holdet fra Italien, målet blev scoret af Sebastian Giovinco i det 77 minut.

I returkampen blev der scoret to mål, det var først Hugo Viana som scorede til 1-0 lige inden pausen. Men i det 67 minut blev, Hugo Viana udvist da han fik sit andet gule kort. Efter udvisningen blev Lazio sat under pres, det lykkes også for Krylja Samara at score til slutresultatet 1-1. Lazio var nu klar til gruppespillet for andet år i træk.

Reading (u) er det ene hold, det engelske hold blev nummer 11 i Premier League sidste år. De kom til Uefa Cuppen igennem den engelske FA Cup. Så det bliver en svær kamp mod det formstærke Reading, som ligger på en imponerende femteplads efter 12 runder.

Athletic Bilbao (h) er også med i denne gruppe, de sluttede som nummer otte i sidste års La Liga. Det er bestemt et hold som Lazio skal have stor respekt for, de ligger overraskende nummer 1 i La Liga 11 kampe. De ligger a point med Barcelona. Men de må betegnes som favoritter sammen med Lazio.

Slavia Praque (u) som Lazio slog ud sidste år er også med i dette års Uefa Cup, de får det meget svært. Men der da en mulighed, for at de går videre. De blev nummer to i den tjekkiske liga sidste år, et hold som de seneste år har været med i europæisk fodbold.

Saint-Truiden (h) fra Belgien, er det sidste hold i gruppen, det er klart gruppens svage hold, de får det meget svært. Der er ingen der forventer noget fra det belgiske hold, så de kan godt komme med nogle overraskelser.

I første runde sad Lazio over, men her er gruppen efter den første runde.

kasperbp12
Manager

Sv: #Ny sæson# Società Sportiva Lazio
« Svar #162: 16 Maj 2008, 18:49 »

god update og god sæsonstart! god gruppe du er kommet i og regner selvfølgelig med at du går videre derfra! godt skrevet

-Benja-
Gæst

« Svar #163: 16 Maj 2008, 21:04 »

god update og god sæsonstart! god gruppe du er kommet i og regner selvfølgelig med at du går videre derfra! godt skrevet
Mange tak, det regner jeg også med Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #164: 17 Maj 2008, 14:43 »

Det bliver ikke til nogen update idag, jeg har ondt i ryggen og kan næste ikke sidde op. Men håber det går over hurtigst mulig.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2008, 20:23 af -Benja- » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010