home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 66048 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: [Sådan Boro] Middlesbrough FC
« Svar #105: 09 Maj 2008, 16:58 »

En flot placering for en oprykker.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst

« Svar #106: 09 Maj 2008, 18:23 »

Efter Pinillas tiltræden, ligner bloggen noget jeg vil følge. Wink

Godt indkøb.
Godt Cesc, har du gode erfaringer med ham? Han har spillet fem kampe, men kun scoret en enkelt gang. Wink
god update og godt indkøb! KIU
Mange tak Thumbs Up
En flot placering for en oprykker.. KIU!!
Ja, er også selv ret tilfreds med den Wink

Glad for at der er så mange der følger med Peace

-Benja-
Gæst

Sv: [Sæson aflsutning] Middlesbrough FC
« Svar #107: 09 Maj 2008, 19:55 »

3/6-2010- Ikke noget Europæisk fodbold til Boro.

Det blev ikke til europæisk fodbold til Middlesbrough, de sluttede på en skuffende 13 plads. Boro var ellers med helt fremme på en ottende plads, men en skidt periode sidst på sæsonen, resulterede i at Benjamin Henriksens mandskab sluttede som de gjorde.

Boro tabte til Tottenham, og de hold som lå tæt på dem. Hvis man vil komme længere frem i tabellen, må man slå de hold som ligger over og lige under. Men det formåede de rødblusede ikke, der er også nogle spillere som ikke vil forlænge deres kontrakt med Boro. Blandt andet deres anfører Gary O’Neil, han vil have gerne videre, men han udelukker ikke at blive i Middlesbrough. Dog vil han have en markant lønforhøjelse, og det er ikke sikkert at Boro manageren vil. For man skal jo også have økonomi til de andre spillere, det nytter heller ikke noget at bruge alt for mange penge på en spiller og så ikke have råd til nye spillere.
Klubbens topscorer blev egyptere Mido, for anden sæson i træk. I denne sæson blev det til 18 sæsontræffere, lidt færre end sidste sæson. Men i denne sæson, var det jo også nogle meget sværere modstandere.

Der er også lidt tvivl om manager Benjamin Henriksens fremtid, han har sagt at det er på tide at komme til en større klub. Roma står uden manager, det kunne være en mulighed for Benjamin Henriksen. Der har spillet en dårlig sæson, hovedstads klubben sluttede på en skuffende 10 plads. Så heller ikke noget europæisk fodbold til Totti og Co. Men spørgsmålet er om at Roma vil have den danske manager.

Slutstillingen

Men jeg fangede lige Benjamin Henriksen til interview

"Hvordan synes du sæsonen er gået?"
-Jeg synes den er gået rigtig godt, vi nåede vores mål om at slutte midt i tabellen. Men vi lå godt placeret på den der ottende plads, men vi formåede ikke at holde fast.

"Der er rygter om at du forlader Middlesbrough, er det rigtigt?"
-Ja, jeg ligger ikke skjul på at jeg synes det er på tide at komme videre. Hvis jeg vil videre med min trænerkarriere skal jeg til en større klub, og tidspunktet passer meget godt. Nu har jeg prøvet et par år, i nogle lidt mindre klubber. Jeg har nydt min tid her i Middlesbrough, alle folk omkring klubben er super flinke og hjælpesomme. Så det bliver ikke nemt at forlade Boro, men som sagt, hvis jeg vil videre er det ved og være tid. Men jeg skal op og snakke med bestyrelsen her inde for de næste dage, vi skal snakke om de foregående sæson. Så nu må vi se hvad der sker.

"Der er snak, om at du vender næsen mod Italien"
- Ja, det kunne være spændende, men der er ikke noget konkret endnu. Jeg skal nok udmelde det, hvis der sker noget. Men Italien kunne være lækkert, har altid godt kunne lide Italien. Jeg har været på ferie dernede, og synes at italienere elsker fodbold og går meget op idet. Så det er da bestemt en mulighed, men som sagt nu må vi se hvad der sker.

Martin Nørgaard, BT.

MadsWiinther
Gæst

« Svar #108: 09 Maj 2008, 19:57 »

Rigtig god blog, klart din bedste til dato Wink
- Forsæt det gode arbejde.

kasperbp12
Manager

Sv: [Sæsonafslutning] Middlesbrough FC
« Svar #109: 10 Maj 2008, 10:46 »

god update! ærgeligt med placeringen. men hvis du havde fortsættet i sunderland var du jo rykket ned så det skal du bare være glad for du ikke gjorde! hehe. det kunne da være fedt at komme til Italien det håber jeg i hvert fald du gør! KIU

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #110: 10 Maj 2008, 11:05 »

Det er sgu dejligt at læse med, når niveauet er så højt som her! Ved ikke om jeg håber på et italiensk karierreskift, er ikke den store fan af serie A, men jeg vil da stadig læse med Wink Dit grafiske er også upåklageligt, dog synes jeg den lille røde skrift er lidt utydelig for mine dovne øjne Tunge

-Benja-
Gæst

« Svar #111: 10 Maj 2008, 17:56 »

Rigtig god blog, klart din bedste til dato Wink
- Forsæt det gode arbejde.
Mange tak Wink Skal da prøve Smiley

god update! ærgeligt med placeringen. men hvis du havde fortsættet i sunderland var du jo rykket ned så det skal du bare være glad for du ikke gjorde! hehe. det kunne da være fedt at komme til Italien det håber jeg i hvert fald du gør! KIU
Tak skal du have, ja sådan kan man også se på det Wink
Det er sgu dejligt at læse med, når niveauet er så højt som her! Ved ikke om jeg håber på et italiensk karierreskift, er ikke den store fan af serie A, men jeg vil da stadig læse med Wink Dit grafiske er også upåklageligt, dog synes jeg den lille røde skrift er lidt utydelig for mine dovne øjne Tunge
Tusind tak Søren. Dejligt med sådan en kommentar fra månedens blogskribient  Peace Skal nok lige skære ned på den røde skrift Wink

Alle: Er lidt i tvivl om hvor jeg tager hen? Hvor vil du gerne se mig henne?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #112: 10 Maj 2008, 18:00 »

Jeg vil være fortaler for en Hollandsk topklub. Vil se det som et optimalt klubskifte, hvor vi får en ny liga med nye udfordringer Wink Ellers vil den franske heller ikke være ueffen Wink Men igen, det er altid vigtigst at bloggeren er tændt på klubben, heraf kommer de bedste updates, og det er jo det vi alle sammen ønsker Wink

/Søren Thumbs Up Tak for ava btw !

-Benja-
Gæst

« Svar #113: 10 Maj 2008, 18:07 »

Jeg vil være fortaler for en Hollandsk topklub. Vil se det som et optimalt klubskifte, hvor vi får en ny liga med nye udfordringer Wink Ellers vil den franske heller ikke være ueffen Wink Men igen, det er altid vigtigst at bloggeren er tændt på klubben, heraf kommer de bedste updates, og det er jo det vi alle sammen ønsker Wink

/Søren Thumbs Up Tak for ava btw !
Må desværre skuffe dig, har ikke den hollandske liga med. Frankrig, har jeg også selv tænkt på. Men har også Tyskland i tankerne..

Selv tak Thumbs Up

-Benja-
Gæst

[Ny klub fundet] S.S Lazio
« Svar #114: 10 Maj 2008, 18:53 »

25/7-2010- Ny manager i Lazio

Ledelse i italienske Lazio har i dag præsenteret deres nye træner, valget er faldet på danske Benjamin Henriksen. Danskeren har tidligere trænet engelske klubber såsom Sunderland, og senest Middlesbrough. Men han sagde op i Middlesbrough, da han tænkte at det var på tide at prøve noget nyt. Det så Lazio, og skrev hurtigt kontrakt med danskeren efter den tidligere træner Hristo Stoichkov valgte at overtage trænersædet for det bulgariske landshold. Benjamin Henriksen har underskrevet en to-årig aftale, med den italienske klub. Lazio som vandt den italienske pokalturnering, er med i næste sæsons Uefa Cup. Nåede som deres nye danske prioterede højt, da han gerne vil vinde titler i europæisk fodbold. Men har han erfaringen, og rutinen til at fører Lazio frem i italiensk fodbold? Der er et meget stort pres, fra fansense og bestyrelsen. Men jeg håber og tror at, Benjamin Henriksen er den helt rette mand til dette job.

Lazio har på papiret et meget stærkt hold, så det bliver spændende og se hvad Benjamin Henriksen kan udrette med S.S Lazio, men jeg glæder mig meget til at følge ham i Italien. De har spillere som, Lorenzo De Silvestri, Fernando Belluschi og den rutinerede anfører Tommaso Rocchi.

Bestyrelsens formanden, Claudio Lotito havde og sige til denne nyhed.
-Jeg er glad for at vi nu kan præsentere Benjamin Henriksen som ny træner for os, vi var selvfølgelig meget kede af at Hristo Stoichkov forlod os. Jeg synes at Benjamin Henriksen, har en meget lovende trænerkarriere. Han har ikke skabt de bedste resultater, men han har nogle rigtige vigtige kompetencer. Han har en meget god Motivitaionsevne og er god til mandskabsbehandling, det er meget vigtigt at en træner. Men vi glæder os meget til at få gavn af Benjamin Henriksen, vi har sat os et mål om at kvalificere os til europæisk fodbold næste sæson.

Næste update: Trup gennemgang.

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: [Ny klub fundet] S.S Lazio
« Svar #115: 10 Maj 2008, 18:55 »

Så for satan da! Så er du kommet til facisternes højborg! Der skal nok blive fuld støtte til dig, fra hele tribuenen, hvor ultraz holder til ! Der er ikke råd til fiaskoer i denne klub Smiley Jeg glæder mig til at se hvad du kan udrette, benja

-Benja-
Gæst

Sv: [Ny klub fundet] S.S Lazio
« Svar #116: 10 Maj 2008, 20:02 »

26/8-2010- S.S Lazio forstærker sig.

I dag har Benjamin Henriksen præsentere sit første indkøb, lige på den plads hvor det svageste punkt var. De har hentet en brasilianer, han er 23 år og har spillet syv landskampe og scoret en enkelt gang. Navnet på den defensive midtbane er Lucas Pezini Leiva, han har tidligere spillet for engelske Liverpool og seneste Atletico Madrid.

Han ville gerne prøve noget nyt, og han var blevet upopulær hos manageren Louis Van Gaal. Han havde krævet mere spilletid, og det var ikke blevet modtaget positivt hos den hollandske træner. Så nu er den brasilianske midtbane slider at finde i italienske Lazio, han kommer til at ligge lige bag de centrale midtbane spillere. Anføreren Lucas Biglia og Hugo Viana, kommer til at ligge lige foran.

Den danske Lazio træner havde og sige til skiftet.
-Jeg er utrolig glad for at have skrevet en kontrakt med Lucas, han er en spiller med et enormt potientiale. Han er en rigtig midtbane slider, han er den perfekte spiller til netop denne plads på vores hold. Så jeg glæder mig utrolig meget til at se ham i aktion, jeg håber han falder godt til her i hovedstaden. Han tog også til os, for at blive fast mand og så håbe at komme på det brasilianske landshold.

Lazio fans har også vist stor begejstring for deres nye stjerne, de glæder sig til at se ham i aktion. De har på fornemmelse at han bliver et rigtig godt køb for Lazio, de er også glade for at anføreren Lucas Buglia, får en mere offensiv rolle på holdet.

Den nye Lazio spiller, havde selv at sige til skiftet.
- Jeg er meget glad og taknemmelig for at Lazio har købt mig, for det var ikke rart at være i Atletico Madrid. I ved nok alle hvorfor, så det gider jeg ikke komme ind på. Men det var nogle dejlige holdkammerater jeg havde, og de forstår godt min beslutning. Jeg glæder mig til at komme i aktion for Lazio, jeg valgte også Lazio fordi at de ville spille med en defensiv midtbane og den type skulle lige være mig. Jeg håber også at kunne spille mig fast på Brasiliens landshold, så det bliver spændende og jeg glæder mig meget til at møde mine nye holdkammerater.

Lucas Leiva har kostet S.S Lazio omkring 80 millioner kroner, han har underskrevet en 4-årig aftale med en ugeløn på 550.000 kroner. Lucas Leiva får nummer 22 i Lazio.

JimmyGP
Manager

Sv: S.S Lazio [Ny spiller]
« Svar #117: 10 Maj 2008, 22:44 »

Et spændende skifte og et godt indkøb.. hvornår får vi resten af truppen? Du skal da lige have ændret i  din signatur..

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #118: 10 Maj 2008, 23:29 »

Lucas til den pris er et scoop! Shockeret Det skal nok blive en god handel Wink Men ikke så god som din blog er for tiden, og med klubskiftet vil der også være mindre mulighed for den røde skrift. Jeg er vild med dine rammer om billederne, de er imo geniale. Meget tynde, men de er der! Og så er den nye farve du skriver overskriften rigtig god! Den må der ikke ændres på

-Benja-
Gæst

« Svar #119: 11 Maj 2008, 11:42 »

Et spændende skifte og et godt indkøb.. hvornår får vi resten af truppen? Du skal da lige have ændret i  din signatur..
Glad for du kan lide, det. Den kommer i næste update, og tak har ændret min signatur Smiley

Lucas til den pris er et scoop! Shockeret Det skal nok blive en god handel Wink Men ikke så god som din blog er for tiden, og med klubskiftet vil der også være mindre mulighed for den røde skrift. Jeg er vild med dine rammer om billederne, de er imo geniale. Meget tynde, men de er der! Og så er den nye farve du skriver overskriften rigtig god! Den må der ikke ændres på
Ja, hans frikøbsklausul var på 80 millioner kroner Shockeret Mange tak for de rosende ord Søren. Kan godt lide de er tynde Wink Den røde farver er væk, og "teal" var den farve som lignede Lazios mest
Endnu engang mange tak Søren og Jimmy Peace

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010