home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71559 gange)
cube
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #135: 19 Apr 2006, 23:35 »

Dansk koloni i Sunderland, please Opstemt
Johan Absalonsen er rigtig god i FM06.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #136: 20 Apr 2006, 19:35 »

Lige en lille update fra Sunderland.

Torsdag d.19 Juni. Sunderlands fans har været ved stemme urnerne for at stemme om hvem der skulle blive års spiller i klubben. De valgte ikke overraskende franske Olivier Kapo.
Samme dag bliver det nye program offentlig gjort for PL. Noget skuffende kan jeg konstater at vi ikke slutter med en ude kamp mod Portsmouth hvilket har været ganske godt de sidste to sæsoner hvor vi har vundet og sikkert os vigtige pladser i ligaen. Men nu skal vi så starte ude mod Portsmouth. Så må vi se hvordan det går. Der efter tager vi imod nyoprykket Norwich. Der efter gælder det en udebane kamp mod Tottenham.

Så er jeg lige kommet på kollisions skurs med bestyrelsen. De har givet mig små 65 mio at købe nye spiller for. Klubben er god for 346 mio. Jeg er bestem ikke tilfreds ticked off. Der mangler et 1 tal for de 65 mio ticked off.

Torsdag d. 26 Juni. Sunderland har valgt at sælge venstre backen Julio Arca til Southampton for 20 mio. Arca har ellers været fast inventar i Sunderland siden 2000 men nu er det altså slut.

Søndag d.29 Juni.

EM FINALE
Holland - Spanien
1-1
(3-4)

Spanien er Europamester 2008

Så er det tid til at give jeg et indblik i hvem der er kommet til klubben og hvem der har sagt pænt farvel. Vi starter med de ny:

Sådan her ser truppen ud lige PT men der ville stadig komme ændringer.

Her er så dem der sagde farvel til klubben:
Julio Arca.
Milenko Acimiovic.
Jonathan Fortune.
Plus en del på fri transfer som jeg ikke gider at nævne her da der er tale om ungdoms spiller som ikke var gode nok til at få en kontrakt.

« Seneste Redigering: 20 Apr 2006, 19:38 af donthomas » Logged

cube
Manager

« Svar #137: 20 Apr 2006, 19:41 »

Du burde ha' ventet med at sælge Arca. Du kunne ha fået meget mere for ham Smiley
Men ellers nogle gode køb - glæder mig til at se, hvad den gamle Ronaldo kan stille op.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #138: 20 Apr 2006, 19:43 »

Ja det skulle jeg måske. Men var blevet træt af ham. Syntes han lavede for mange fejl også skal der jo nyt blod til en gang imellem.

Der ryger også et par stykker mere som bare skal væk og hjælpe med at skabe penge til nye spiller. Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #139: 20 Apr 2006, 23:30 »

Jeg er en smule bekymret over at du har købt Ronaldo. Evnen til at vinde hovedstødsdueller er vigtig i engelsk fodbold, så jeg kan godt frygte at han ikke kommer til at falde til med hans 7-tal i hovedspil.  Skuffet

Men jeg håber det går godt for Sunderland.  Thumbs Up

Har du i øvrigt fået tilbud fra andre klubber?

United-styrer
Gæst

« Svar #140: 21 Apr 2006, 07:34 »

Spændende indkøb. Skal nok blive sjovt at se, om Ronaldo stadig kan spille fodbold :-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #141: 21 Apr 2006, 19:07 »

Nu er Ronaldo jo næsten kun købt fordi han er Ronaldo og fordi jeg syntes det var sjovt at få ham til Sunderland. Men tror nu godt han kan spille noget fint bold og få scoret en masse mål. Også håber jeg på at der kommer flere fans på stadion da der ikke kommer nok selvom vi ligger i toppen. Det skal han også hjælpe med  Opstemt

Nej job tilbud har jeg ikke fået noget af i nu. De grinede af mig Græder i Milan da jeg sagde jeg var interresert i at overtage jobbet efter de nuværende hvis de skulle fyre ham.
Schweiz ville dog have mig som landstræner men det sagde jeg pænt nej tak til

Men kommer snart med en update indeholdene trænings kampe plus spiller til/af gang Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #142: 21 Apr 2006, 19:46 »

Lige en kort update fra Sunderland

Lørdag d.5 Juli. Vi er tager til Brasilien for at spille tre træningskampe mod tre lokale hold. Det første hold vi møder er Bahia.

Bahia - Sunderland
0 - 3

0-1 MÅL Ronaldo (10)
0-2 MÅL Wayne Routledge (22)
0-3 MÅL Ronaldo
MOM: Michael Jakobsen (Sunderland)
Tilskuer: 1997
Dommer: Ukendt Shockeret

Ja en fin kamp at komme i gang på. Der er ikke så meget at sige andet ind at Ronaldo fik en fin debut med to kasser. Desværre mistede vi Fernando Henrique i op til en måned.

Tirsdag d.8 Juli. Så står Vasco på tur i vores lille optakt til sæson.

Vasco - Sunderland
1 - 1

1-0 MÅL Bruno Meneghel (15)
1-1 MÅL Olivier Kapo (59)
MOM: Magno
Tilskuer: 1367

En meget lige kamp som endte med en fortjent point deling. Og vi fik en kamp mere i benene.

Onsdag d.9 Juli. Sunderland siger farvel til Stephen Elliot. Elliot skal nu spille for Plymouth som har lagt 46 mio på bord for den farlige angriber.

Torsdag d.10 Juli. Sunderland sælger igen i dag en spiller. Der er tale om Steven Reid som skifter til Norwich for 36 mio.

Fredag d.11 Juli. Det er blevet tid til den sidste træningskamp i Brasilien. Dagens modstander: Santos

Santos - Sunderland
2 - 2

1-0 MÅL Luis Augusto (26)
1-1 MÅL Markus Rosenberg (29)
2-1 MÅL Eder Ceccon (41)
2-2 MÅL Wayne Routledge (75)
MOM: Markus Rosenberg (Sunderland)
Tilskuer: 986

Ja vi tager tilbage til England uden at have tabt en kamp i det dejlige varme Brasilien. Ellers er der noget vej i nu inden vi er i form.

Tirsdag d.15 Juli. Lige en trænings kamp i det engelske. Kampen i dag er i mod Watford.

Watford - Sunderland
0 - 0

MOM: Clarke Carlisle (Watford)
Tilskuer: 8304
Dommer: Phil Crossley

Hmm. Meget skuffende at vi ikke får scoret på en af de mange chancer vi har. Der er et stykke vej i nu og noget at gå i gang med på trænings banerne.

Onsdag d.16 Juli. Sunderland kan præsenter en ny spiller. Der er tale om en ny venstre back nemlig César Augusto Fawcett. Fawcett er hentet i spanske Elche for små 43 mio.

Søndag d.27 Juli. Sunderland har til føjet en nu spiller til truppen. Der er tale om den Argentinske trold mand Pablo Barrientos. Barrientos skifter fra San Lorenzo for 90 mio.

Fredag d.1 Aug. Sunderland offentlig gøre et underskud for Juli måned på hele 105 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 259 mio.

Ser er det vel også på tide at se lidt frem i mod den nye sæson. Forventningerne i PL må være at slutte i top 4 og være med i kampen om mesterskabet så længe det er mulig og hvis muligheden tilbyder sig ja så snupper vi mesterskabet.
CL: Det skal vi videre fra puljen også må vi se hvad der sker der fra.
FA Cup: Ikke lige vores ynglings turnering. Vi vil gå efter at vinde en pokal også ville den her være helt fin at vinde.
Carling Cup. Sejr. Vi skal have en pokal denne sæson og den her tæller også.

Vi har de her kampe at se frem til i August måned:
Portsmouth (Ude) (3p)
Norwich (Hjemme) (3p)
Tottenham (Ude) (1p)
Birmingham (Hjemme) (3p)
Liverpool (Hjemme) (1p)

Mit håb er vi har maks. point efter disse kampe. Men mit bud er 11 point det ville være fint.

United-styrer
Gæst

« Svar #143: 21 Apr 2006, 20:05 »

Et par klassespillere du har fået hentet der Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #144: 21 Apr 2006, 20:13 »

Hey, jeg påstår ikke at Ronaldo er ringe ... jeg siger bare at jeg tror du skal spille ham i fødderne.  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #145: 21 Apr 2006, 20:20 »

Hey, jeg påstår ikke at Ronaldo er ringe ... jeg siger bare at jeg tror du skal spille ham i fødderne.  Wink

Nej sådan forstod jeg det nu heller ikke. Men ja det er nok i fødderne han skal have bolden. Men min assisten siger han tror Ronaldo vil komme til at kæmpe for at spille fast. Det forventer jeg nu alle gør. Der er ingen fri billetter her.

Nu får vi se hvad der sker. Skal nemlig til at spille min første kamp i den nye sæson i PL nu.

COME ON SUNDERLAND

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #146: 21 Apr 2006, 20:24 »

Et par klassespillere du har fået hentet der Thumbs Up

Jo tak. Barrientos var min klare første valg på den liste jeg havde til den plads på venstre midtbane så det er jeg meget tilfreds med at det lykkes at hente ham.

Fawcett var nr3 på listen over venstre backs som jeg ville have til klubben. Baines fra Wigan var nr1 også var Taye Taiwo fra Marsillie nr2 men er meget tilfreds med at have fået Fawcett da han var billig og mindst lige så god som de to andre.

Zone 43
Manager

« Svar #147: 21 Apr 2006, 20:36 »

Fornuftige køb, håber de kommer til at underholde fansene Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #148: 22 Apr 2006, 14:49 »

Så er der nyt fra Sunderland. Denne update indeholder en meget spænende sæson start.

Søndag d.3 Aug. Finale i

FA Community Shield

Chelsea - Newcastle
3 - 0

Chelsea er Vinder af FA Community Shield 2008

Lørdag d.9 Aug. Kamp i
Optakt til Portsmouth - Sunderland. Så er det tid til det store Kick-Off. Sæsons første kamp i PL. Vi starter med en kamp som skal vindes og vi har fine minder fra netop Portsmouth da vi har vundet her de sidste to gange vi har været her. Forventeriningerne er store for denne sæson fra min side. Nu skal der en pokal hjem og helst en stor en. Den mission starter her med en sejr. GAME ON

Portsmouth - Sunderland
2 - 3

0-1 MÅL Olivier Kapo (6)
0-2 MÅL Ronaldo (Straffe 8)
1-2 MÅL Kris Boyd (14)
2-2 MÅL Francesco Tavano (27)
2-3 MÅL Ronaldo (77)
MOM: Ronaldo (Sunderland)
Tilskuer: 23.514
Dommer: Mike Dean.

Ja det var en alt for spændene. Det var der slet ingen grund til at det skulle blive sådan. Vi skulle have vundet meget større og meget mere sikkert. Vi får jo en drømme start med to mål inden 10 min men så lukker vi dem ind i kampen igen på to dumme fejl og der efter er det en åben kamp i lang tid ikke mindst takket været Ronaldo. Men ligesom man sidder og bander ham langt væk så score han sejers mål med et smukt lop også er han god igen. Men meget vigtig med en sejr og nu er vi i gang.

Ronaldo fik en fin debut med to mål.

Onsdag d.13 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (16) Norwich. Ja efter tre point i den første kamp må vi heller følge det op med tre flere af slagsen. Det er det jeg forventer af dagens kamp. Vi er et bedre hold ind Norwich som lige er rykket op. Det skal vi så bestem vise og ikke lade Norwich få et ben til jorden i dag. GAME ON

Sunderland - Norwich
5 - 0

1-0 MÅL Nicklas Bendtner (11)
2-0 MÅL Olivier Kapo (19)
3-0 MÅL Ronaldo (26)
4-0 MÅL Nicklas Bendtner (55)
5-0 MÅL Javier Ernesto Chevantòn (69)
MOM: César Augusto Fawcett (Sunderland)
Tilskuer: 27.642 (Skuffende)
Dommer: Uriah Rennie

Sådan en super kamp af hele holdet. Vi lukker hurtig kampen med 3 mål og det kommer Norwich sig ikke over. Vi virker meget skarpe lige fra start af denne sæson og det er sku dejligt at se. Chevantòn fik scoret i sin debut kamp så nu er han også i gang.

Bendtner scorede det første mål i den nye sæson på The Stadium of Light.

Søndag d.17 Aug. Kamp i
Optakt til Tottenham (19) - (3) Sunderland. Uha ved ikke hvad jeg skal forvente af denne kamp. I mine øjne er det sæsons første store prøve og nu finder vi ud af hvor vi står henne af. Tottenham er kommet meget skidt fra start og har kun fået 1p efter 2-2 hjemme mod Liverpool. Vi skal helt sikker spille op til det bedste vi kan for at tage point med hjem og det skulle vi meget gerne have. Selvtilliden fejler ikke noget efter den fine start på sæson. Vi skal have point med hjem. GAME ON

Tottenham - Sunderland
1 - 0

1-0 MÅL Klaas-Jan Huntelaar (31)
MOM: Paul Robinson (Målmand Tottenham)
Tilskuer: 36.052
Dommer: Rob Styles

Nej det var sku ikke godt nok. Nej jeg er skuffet efter den her kamp. Vi har 17 skud på mål og kun 6 inden for rammen. Det er simpelthen bare slet ikke godt nok. Det er sku en svær pille at sluge for vi skulle sku have haft point med hjem. Kapo misser en kæmpe chance hvor han bare skal score men vælger så at skude lige der hvor målmanden står og Cárdenas rammer stolpen i anden halvleg så heldet var ikke med os i dag.

Robinson var en sikker sidste skanse for Tottenham i dagens kamp.

Onsdag d.20 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland (3) - (2) Birmingham. Ja vi skal op på hesten igen efter vores uheldige kamp mod Tottenham. Det skal gerne gå udover de blå fra Birmingham. Birmingham er kommet flot fra start og ligger lige foran os i ligaen. Derfor en vigtig kamp allerede så tidligt på sæson da man ikke skal komme for langt bagud. Vi spiller hjemme derfor vinder vi. GAME ON

Sunderland - Birmingham
4 - 0

1-0 MÅL Ronaldo (31)
2-0 MÅL Olivier Kapo (45)
3-0 MÅL Olivier Kapo (45)
4-0 MÅL Chevantòn (67)
MOM: Olivier Kapo (Sunderland)
Tilskuer: 26.762
Dommer: Matt Messias Shockeret

Ja ved første øje kast vil man jo tro der kun var et hold på banen i den her kamp. Men faktisk havde Birmingham flere skud på mål ind jeg havde. Men den skarphed vi manglede i Tottenham kampen havde vi i dag og derfor vinder vi så stort. Vi har et meget farligt angreb som godt kan bare de tager sig sammen. Vil dog lige komme med en bemærkning omkring Chevantòn. Manden er skude gal. Han skyder på alt hvad der røre sig. Han bolden på egen bane halvdel og han krydser mitter linjen ja så skuder han. Det skal han lige lære at slappe lidt af med.

Kapo var igen stjernen på den offensive midtbane.

Samme dag blev der trykket lod til gruppe spillet i
Sunderland kom i gruppe D. De andre hold i gruppe D er: Real Madrid, CSKA Moskva og Rangers. Ronaldo får et gensyn med hans tidligere klub Madrid. Også kan man jo også se frem til opgørene mod Rangers. De skal nok blive store. CSKA. Ja en lang tur til Rusland bror det bliver koldt. Dog ville jeg mene at der er fine muligheder for at komme videre i CL. Mål er en top 3 i gruppen og helst en top 2 placering.

Fredag d.22 Aug. Finale i

UEFA Super Cup

Chelsea - Fiorentina
2 - 1 (120min)

Chelsea er Vinder af UEFA Super Cup 2008

Lørdag d.23 Aug. Kamp i
Optakt til Sunderland (2) - (3) Liverpool. Uha. Igen en meget vigtig kamp. Vi skal vinde når vi spiller hjemme. Der er ikke så meget at snakke om der. Liverpool er et rigtig godt hold og altid meget svære at spille imod. Dog har vi vundet de sidste to gange vi har spillet på The Stadium Of Light så vi ville gøre alt for at hente tre nye point. Vi har spillet rigtig godt hjemme her i den nye sæson med to sejr og en mål score på 9-0. Så Liverpool kan bare komme an for vi er klar. GAME ON

Sunderland - Liverpool
3 - 4

1-0 MÅL Karl Svensson (3)
1-0 Rødt Kort Karl Svensson (8)
1-1 MÅL Jamie Carragher (straffe 9)
2-1 MÅL Cárdenas (10)
2-2 MÅL Mark Gonzàles (29)
3-2 MÅL Nicklas Bendtner (80)
3-3 MÅL Djilbril Cisse (84)
3-4 MÅL Djilbril Cisse (94)
MOM: Djilbril Cisse (Liverpool)
Tilskuer: 48.970
Dommer: Alan Wiley

Nej det her er være ind Tottenham kampen. Vi kæmper hele kampen med kun 10 mand og det ligner point ind til de score dybt inde i overtiden. Det er måske fair at Liverpool vinder hvis man ser på hvor mange skud de havde på mål men det er jeg nu noget så lige glad med. Det her var ikke fair set fra mit syns punkt og resultatet beviser at der ikke findes nogen fodbold gud.

Cisse gjorde det onde ved Sunderland ved at score to mål i dagens kamp.

Mandag d.1 Sep. Ligaen offentlig gøre August måneds kåringer.
August måneds spiller i Barclays Premiership: Ronaldo (Sunderland)
August måneds unge spiller i Barclays Premiership: Michael Mancienne (Portsmouth)      
August måneds manager i Barclays Premiership: Jose Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan sunderland offentlig gøre et overskud for August måned på 31.95 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 292 mio.

Sådan her ser stillingen ud efter 5 kampe i PL:

SirToby
Manager

« Svar #149: 22 Apr 2006, 15:20 »

Rimelig god start og en ok CL gruppe. Surt du ikke hentede point mod Liverpool.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010