home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg vinde det engelskemesterskab i min første sæson i Arsenal??  (Afstemning slut: 12 Jun 2006, 21:28)
Ja det er da ingen problem
- 10 (90,9%)
Nej du må da lide af storhedsvanvid
- 1 (9,1%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Sunderland->Sevilla FC->Lyon->Arsenal/Engalnd  (Læst 71495 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Sunderland A.F.C.
« Svar #105: 11 Apr 2006, 22:22 »

Jaja, det ser da bedre ud nu end tidl. i sæsonen Smiley

C'mon we believe in you Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #106: 11 Apr 2006, 22:45 »

Det ser jo fornuftigt ud efter en lidt skidt start men nu ser det ud til at du er kommet ind i en god stime så bare forsæt det gode arbejde så skal du nok få Sunderland med i toppen af ligaen  Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #107: 11 Apr 2006, 23:13 »

Lige en sidste update fra mig inden jeg går på påske ferie Smiley

Søndag d.4 Nov. Kamp i
Optakt til Birmingham (16) - (12) Sunderland. Vi skal rejse efter det lidt uheldige nederlag i UEFA Cuppen. Det bliver dog ikke nemt da Birmingham er gode hjemme. Dog spiller vi godt lige for tiden i PL og vi har ikke tænkt at lade os stoppe her. GAME ON

Birmingham - Sunderland
0 - 1

0-1 MÅL Olivier Kapo (1)
MOM: Johan Absalonsen (Sunderland)
Tilskuer: 25.666
Dommer: Peter Walton

Ja det var ikke nogen god kap fra vores side. Vi kommer hurtigt foran også laver vi ikke meget mere i den kamp ud over at forsvar os. Men en utrolig vigtig sejr og vi forsætter den gode stime og nu er vi oppe på hele og hold nu fast 5 sejr i træk.

Absalonsen var en evig trussels ude på venstre kanten

Onsdag d.7 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland (9) - (11) West-Brom. Det er tid til at spille den udsatte kamp fra Oktober. En kamp vi skal vinde men det kan blive svært nok da West-Brom står godt defensivt og ligger på en flot 11 plads. Dog er vi i stor form og skal vinde da vi spiller hjemme. GAME ON

Sunderland - West-Brom
1 - 1

0-1 MÅL Daniel Omoya Braaten (15)
1-1 MÅL Stephen Elliot (48)
MOM: Stephen Elliot (Sunderland)
Tilskuer: 29.068
Dommer: Mark Clattenburg

Ja vi udnytter ikke vores chancer optimalt i dag og må nøjes med det ene point. Lidt træls da vi sidder totalt på kampen. Desværre kommer vi bagud men kæmper os tilbage og for fortjent udlignet. Desværre var det nok det sidste mål vi har set fra Elliot da han brækkede benet i kamp og er ude i op til 6 måneder.

Stephen Elliot var manden bag den fortjente udligning.

Søndag d.18 Nov. Wales har bedt mig om at overtage deres landshold efter de missede EM kvalen. Jeg valgte at sige pænt nej tak da jeg vægter mit Sunderland job højre og ikke føler jeg kan overkomme to jobs lige nu.

Torsdag d. 22 Nov. Kamp i
Optakt til Kilmarnock - Sunderland. Hvis vi skal videre fra denne pulje kan der ikke være så meget at snakke om op til denne kamp. Den skal vindes. Sådan er det bare og især set i lyset af at vi tabte vores første kamp hjemme mod Athletic. GAME ON

Kilmarnock - Sunderland
1 - 1

0-1 MÅL Markus Rosenberg (42)
1-1 MÅL Colin Nish (86)
MOM: Fernando Henrique (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 8.195
Dommer: Guido Wildhaber

Et utrolig dumt point tab vi lider i dagens kamp. Vi skal lukke den kamp og det formår vi ikke. Så fået vi skadet Gary Breen da der mangler 10 min og vi har ikke flere udskiftninger at gøre godt med. Det betyder en del rokader i forsvaret som åbenbart skaber nok forvirring til at Nish kan udligne.

Rosenberg fik scoret for første gang i 8 kampe.

Søndag d.25 Nov. Kamp i
Optakt til Man City (8) - (9) Sunderland. En utrolig vigtig kamp. Vi kan melde vores ankomst i kamp og UEFA Cup billetter til næste sæson eller vi kan blive sat lidt af igen. Vi har haft en del skader i det centrale forsvar som har givet lidt uro. Tror dog ikke det får betydning da vi bare skal score på vores chancer for så skal vi nok vinde dagens kamp. GAME ON

Man City - Sunderland
1 - 4

1-0 MÅL Paul Gallagher (33)
1-1 MÅL Olivier Kapo (36)
1-2 MÅL Olivier Kapo (37)
1-3 MÅL Nicklas Bendtner (45)
1-4 MÅL Julio Arca (Straffe 60)
MOM: Dean Whitehead (Sunderland)
Tilskuer: 47.983
Dommer: Matt Messias Shockeret

Sådan klasse kamp. En af de bedste i min tid i klubben. Vi spiller dog nervøst også score City og det var lige det der skulle til. Der fra gik det bare der ud af og City fik aldrig et ben til jorden igen. En meget vigtig sejr og den første over City i min tid.

Whitehead var her der og alle vegne da han blev kort til banens bedste.

Onsdag d.28 Nov. Kamp i
Optakt til Sunderland - Dortmund. Der er fint besøg fra den tidligere stor klub Dortmund. Lidt af en skæbne kamp i dag for os. Vi skal vinde for at bevar en god mulighed for at gå videre. Det bliver dog ikke nemt da Dortmund jo er godt hold. Men vi ville kæmpe det bedste vi har lært for at tage alle pointene i dag. GAME ON

Sunderland - Dortmund
7 - 1

0-0 Rødt kort Markus Brzenska (Dortmund 10)
1-0 MÅL Julio Arca (Straffe 11)
2-0 MÅL Julio Arca (Straffe 17)
3-0 MÅL Markus Rosenberg (27)
3-1 MÅL Dèdè (29)
4-1 MÅL Florian Kringe (Selvmål 66)
5-1 MÅL Kevin Smith (72)
6-1 MÅL Johan Absalonsen (74)
7-1 MÅL Kevin Smith (75)
MOM: Dean Whitehead (Sunderland)
Tilskuer: 29.072
Dommer: Massimo Busacca

En selvfølgelig fortjent sejr men vi får da også pænt hjælp fra kampens dommer. Så nok ikke den reelle forskel på de to hold som man så i dag. Dog for vi den første sejr i gruppe spillet og den kan vise sig at være meget vigtig. Plus vi får en masse selvtillid med sådan en sejr hvilket kun kan gavne holdet. Det giver denne stilling i gruppe D inden sidste runde:

Whitehead var igen i dag sit holds bedste og er i super form lige nu.

Lørdag d.1 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (9) Tottenham. En utrolig vigtig og spændene kamp. Vi skal bare vinde den her kamp da vi kan melde os helt med i kampen om CL billetter. Det samme kan man jo også sige om Tottenham. Det bliver en kamp med masser af chancer tror jeg og vi køre der ud af lige pt og jeg tror bestem på at vi vinder i dag. GAME ON

Sunderland - Tottenham
1 - 2

0-1 MÅL Tim Janssen (45)
0-2 MÅL Klaas-Jan Huntelaar (48)
1-2 MÅL Nicklas Bendtner (85)
MOM: Michael Gravgaard (Tottenham)
Tilskuer: 37.028
Dommer: Martin Atkinson.

Nej nej hvor det ringe. En off day på det dårligste tidspunkt. Også har vi ind da flet skud på mål. Men slet ikke noget farligt og så score de to tåbelige mål. Bare ikke godt nok. Er dybt skuffet over denne kamp.

Fansene havde samme opfattelse af kamp som mig.

Ligaen offentlig gøre November måneds kåringer.
November måneds spiller i Barclays Premiership: Didier Drogba (Chelsea)
November måneds unge spiller i Barclays Premiership: Billy Sharp (Sheff Utd)
November måneds manager i Barclays Premiership: Arsene Wenger (Arsenal)

Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for November måned på 11,99 mio. det giver klubben et samlet overskud på 185 mio.

Sidst på dagen blev det trukket lod i
Det betyder at hvis vi slår Wycombe hjemme skal vi møde Arsenal ude i kvart finalen.

Sådan her ser stillingen ud inden det travle jule program.

Rigtig træls vi taber kampen mod Tottenham. Håber ikke det er starten på en dårlige stime. Vi skal slå igen med et samme så vi kan være med i kampen om CL pladserne.

Dusty78DK
Manager

« Svar #108: 11 Apr 2006, 23:23 »

Hey!

Nu begynder det at ligne noget - specielt den sejr over Dortmund var for fed! I mit Genoa-spil er Dortmund blevet fast 2. bundesligahold ... smæk til dem!

Kan godt forstå du sagde nej til Wales. Chancen for at kvalificere sig til noget med dem er ikke fantastisk stor.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #109: 13 Apr 2006, 12:00 »

Hey!

Nu begynder det at ligne noget - specielt den sejr over Dortmund var for fed! I mit Genoa-spil er Dortmund blevet fast 2. bundesligahold ... smæk til dem!

Kan godt forstå du sagde nej til Wales. Chancen for at kvalificere sig til noget med dem er ikke fantastisk stor.

Jep en fin sejr over dortmund og mit uefa cup håb lever lidt i nu. Skal nok vinde i Lazio for at være sikker på at gå videre.

Ja jeg så heller ikke de helt store muligheder i Wales plus jeg har en meget vigtig sæson nu med Sunderland. Min kontrakt udløber efter denne sæson og bliver spændene at se hvad der sker. Håber jeg kan vinde en pokal og at klubben ville beholde mig. Dog skal der stilles nogen flere penge til min rådighed for at jeg skriver under. Smiley der kan nå at ske meget i nu og tror bestem at jeg bliver i klubben Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #110: 16 Apr 2006, 17:16 »

Så er der igen nyt fra Sunderland efter lidt påske ferie ved de gamle og vennerne Thumbs Up

Mandag d.3 Dec. Lodtrækning i
Vi fik en fin lodtrækning da vi hjemme skal møde Q.P.R. Vi skulle meget gerne videre fra den kamp.

Onsdag d.5 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland - Wycombe. En kamp som vi skal vinde og den her kamp kommer ganske perfekt da vi lige har tabt en kamp og der ved har brug for oprejsning. GAME ON

Sunderland - Wycombe
5 - 0

1-0 MÅL Niklas Bendtner (21)
2-0 MÅL Liam Lawrence (56)
3-0 MÅL Liam Lawrence (Straffe 68)
4-0 MÅL Mike Williamson (Selvmål 72)
5-0 MÅL Christoffer Karlsson (89)
MOM: Christoffer Karlsson (Sunderland)
Tilskuer: 11.560
Dommer: Andy D`Urso

Ja fin kamp som vi sider på fra start til slut og sejren ikke for stor. En fint skud selvtillid vi for igen og nu er vi videre til 4. Runde i Carling Cup hvor Arsenal venter på udebane.

Karlsson svang taktstokken i dag på midtbanen med stort overblik.

Lørdag d.8 Dec. Kamp i
Optakt til Crystel Palace (9) - (10) Sunderland. Igen en vigtig kamp i ligaen. En sejr er påkrævet hvis vi ikke skal miste for i forhold til toppen og kampen omkring CL/UEFA Cup billetter til næste sæson. GAME ON

Crystel Palace - Sunderland
2 - 4

0-1 MÅL Markus Rosenberg (2)
0-2 MÅL Niklas Bendtner (5)
1-2 MÅL Andy Johnson (7)
1-3 MÅL Niklas Bendtner (23)
2-3 MÅL Jon Macken (47)
2-4 MÅL Niklas Bendtner (66)
MOM: Niklas Bendtner (Sunderland)
Tilskuer: 26.430
Dommer: Steve Bennett

En rigtig god og meget fortjent sejr vi tager med hjem i dag. En kamp med masser af underholdning. Vi er kommer hurtigt ud af start hullerne men Palace for scoret hurtigt igen og det er lige som de er med hele kamp indtil Bendtner score til 2-4 det lukker kampen og vi kunne nok godt have vundet større men bare vigtig vi vandt.

Bendtner var dagens mand med et Hattrick.

Onsdag d.12 Dec. Kamp i
Optakt til Lazio - Sunderland. Nu skal det afgøres. Skal vi videre i UEFA Cuppen eller står vi af her. Vi kan som ugangs punkt ikke tåle at tabe eller spille uafgjort. Så vi skal med andre ord ud og vinde kampen. Skulle det dog ikke lykkes skal vi håbe at Dortmund taber hjemme mod gruppens nr1 Athletic. Dog ville det være noget nemmer hvis vi bare vandt og selv sætter tingene på plads. GAME ON

Lazio - Sunderland
1 - 1

1-0 MÅL Goran Pandev (77)
1-1 MÅL Sherman Andres Cárdenas (83)
MOM: Matteo Sereni (Målmand Lazio)
Tilskuer: 32.724
Dommer: Herbert Fandel

Som jeg håbede kunne vi snige os videre. Men hvilken spændene afslutning. Vi er stort set ikke med i første halvleg og heldigvis spiller Lazio ikke meget bedre. Men Dortmund føre godt nok in deres kamp så vi var tvunget længer frem på banen. I det 71. Min for vi at vide at der står 1-1 i Dortmund men det glæde vare kort da vi selv kommer bagud 6 min senere. Det betyder at alt bliver smit frem og det giver pote med bare 7 min igen. Så trækker jeg alle mand tilbage til udgangs formationen og vi får et par pæne muligheder men Lazio lige så men ikke flere mål i Rom og det samme i Dortmund som også spillede 1-1 og Sunderland er videre.

Sådan endte UEFA Cup gruppe D.

Fredag d.14 Dec. Lodtrækning i
Sunderland blev til smilet af heldet under dagens lodtrækning. I første runde skal Sunderland en tur til Rusland hvor Zenith Peterburg venter. Skulle man være så heldig og komme videre venter i anden runde vinder af Parma og  Panathinaikos. Så ville selv bedømme lodtrækning til at være gået sådan rimelig godt.

Lørdag d.15 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (9) - (1) Chelsea. Så er der fint besøg fra London da de forsvarende Engelske mester ligger vejen forbi. Vi skal dog uden tvivl spille op til vores bedste hvis vi skal have point ud af den her kamp. Tror dog godt det kan lykkes med vores gode form i mente dog har Chelsea ligaen bedste forsvar så der kan ikke efter ladens nogen tvivl om at der skal scores når chancen kommer. GAME ON

Sunderland - Chelsea
0 - 2

0-1 MÅL Didier Drogba (42)
0-2 MÅL Joao Moutinho (66)
MOM: John Terry (Chelsea)
Tilskuer: 48.914

Ja vi havde ikke en Kina mands chance i dag. Der til var Chelsea alt for gode og vi skal bare være glade for at de score et par mål mere. Vi har lidt at arbejde med når vi møder de ”store” hold men i dag var der langt vej op til Chelsea.

Didier Drogba score igen mod Sunderland.

Onsdag d.19 Dec. Kamp i
Optakt til Arsenal - Sunderland. Jeg har valgt at spare en del af de spiller som har spillet meget da jeg ikke nære det store håb om at vinde dagens kamp. Selvom vi skulle stille i stærkeste opstilling. Men dem der spiller regner jeg stærkt med at de giver sig selv 100%. GAME ON

Arsenal - Sunderland
2 - 1

0-1 MÅL Daryl Murphy (12)
1-1 MÅL Jeremie Aliadière (49)
2-1 MÅL Emmanuel Adebayor (76)
MOM: Tomas Sivok (Arsenal)
Tilskuer: 53.140
Dommer: Iain Williamson

Ja vi går lidt døde til sidst men ellers var det et meget flot præstation vi levrede i dagens kamp. Dog må jeg sige at det var fortjent at Arsenal vandt.

Adebayor var mand for sejrs målet for Arsenal.

Lørdag d. 22 Dec. Kamp i
Optakt til Plymouth (18) - (9) Sunderland. Hvis vi ville være med hvor det er sjovt så skal sådan en her kamp vindes. Der er ikke så meget at tale om. Vi skal også prøve at komme lidt i gang igen efter to nederlag i træk og jeg tror da også vi er tilbage på vinder sporet efter dagens kamp. GAME ON

Plymouth - Sunderland
0 - 2

0-1 MÅL Niklas Bendtner (35)
0-1 Rødt Kort Christophe Berra (Plymouth 40)
0-2 MÅL Michael Jakobsen (40)
Tilskuer: 14.703
Dommer: Mark Halsey

Sådan. Dejligt med en sejr og en meget fortjent en af slagsen. Vi afgøre kampen inden for de sidste 10 min af første halvleg og der sker ikke meget i anden halvleg. Dog forlader Bendtner kampen med en skade som ville holde ham ude i ca. 1 måned. Ikke godt lige her op til det travle jule program.

Så er det igen sjovt at være Sunderland fan.

Onsdag d.26 Dec. Kamp i
Optakt til Sunderland (9) - (15) Portsmouth. Igen en kamp vi skal vinde. Der kan ikke være nogen tvivl om dette. Vi spiller godt lige nu og vi må ikke sætte point til nu. Vi er ved at ligge afstand til nr10 og vi hænger lige med i kampløbet om billetterne til Europæisk fodbold næste sæson. Derfor skal vi vinde i dag og det gør vi. GAME ON

Sunderland - Portsmouth
1 - 0

1-0 MÅL Olivier Kapo (67)
MOM: James McEverly (Portsmouth)
Tilskuer: 31.689
Dommer: Mike Dean

Sådan igen en vigtig sejr. Denne her sejr er alt for lille vi skulle have vundet meget større. Men ser man tilbage på de sidste par sæsoner så havde vi nok tabt denne kamp. Så det er blevet meget bedre og der ser godt ud. Vi skal bare prøve at holde formen og så for vi at se hvad det rækker til.

Kapo blev dagens rednings mand med et flot mål.

Lørdag d.29 Dec. Kamp i
Optakt til Middlesbrough (6) - (8) Sunderland. Vi slutter året af med et lokal opgør mod Boro. Vi har ikke været alt for gode til de her lokal opgør mod Boro da vi kun kan mønstre 1 sejr i 4 kampe. Det går lidt bedre mod Newcastle. Men det kan vi jo fint lave om på her mod Boro ved at slå dem og give os selv en god mængde selvtillid og vise os selv helt fremme i ligaen. GAME ON

Middlesbrough - Sunderland
2 - 3

0-1 MÅL Daryl Murphy (8)
1-1 MÅL Craig Bellamy (48)
1-2 MÅL Dean Whitehead (61)
2-2 MÅL Craig Bellamy (67)
2-3 MÅL Markus Rosenberg (90)
MOM: Craig Bellamy (Middlesbrough)
Tilskuer: 35.041
Dommer: Phil Dowd

Jep sådan skal det gøres. En rigtig vigtig sejr og nok noget ufortjent men det jo lige meget. Virkelig klasse at vinde sådan en kamp. Første gang vi slår Boro ude og på det helt rigtig tidspunkt også. Nu er vi virkelig ved at være der hvor det er sjovt og sejren giver holdet utrolig meget moral og selvtillid. Det ser rigtig godt ud.

Sunderlands fans var i super humør på The Riverside Stadium.

Tirsdag d.1 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland (8) - (5) Liverpool. Igen en meget vigtig kamp. Vi er inde i en rigtig god stime og jeg tror godt den kan forsætte her. Dog har vi kun slået Liverpool en gang ud af fire mulige og det var hjemme. Vi spiller også hjemme i dag og jeg håber at vi kan give vores fans en sejr her på den første dag i det nye år. GAME ON

Sunderland - Liverpool
1 - 0

1-0 MÅL Daryl Murphy (52)
MOM: Fernando Henrique (Målmand Sunderland)
Tilskuer: 48.959

JAH. Sådan vi gør det. Liverpool spiller bedst og skaber mest men kan ikke score det kunne vi også vinder vi 1-0. Det kan ikke være bedre og et helt igennem perfekt juleprogram vi har denne sæson. Nu rykker vi helt med frem plus vi mangler en kamp i forhold til de hold omkring os.

Daryl Murphy indtager helte rollen med kampens eneste mål.

Ligaen offentlig gøre December måneds kåringer.
December måneds spiller i Barclays Premiership: Wayne Bridge (Aston Villa)
December måneds unge spiller i Barclays Premiership: Niklas Bendtner (Sunderland) 
December måneds manager i Barclays Premiership: Winfried Schafer (Man City)

Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et overskud på 13,9 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 191mio. Bestyrelsen følger at økonomien er så god at de giver mig 35 mio til at køb af nye spiller i Januars transfer vindue.

Så lige til sidst en SS af ligaen hvor det ser rigtig godt ud set med Sunderland øjne:

United-styrer
Gæst

« Svar #111: 16 Apr 2006, 17:22 »

Sikke en gyser i UEFA Cuppen, men fedt at du kom videre Thumbs Up

Nu skal der jages medaljer :-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #112: 17 Apr 2006, 11:30 »

Sikke en gyser i UEFA Cuppen, men fedt at du kom videre Thumbs Up

Nu skal der jages medaljer :-)

Ja det sad jeg godt og hoppede til sidst.. Det var lige for det var for spændene men vi slap igennem nåle øjet og kan nu med lidt held nå langt i UEFA Cuppen.

Det skal der helt sikkert. Der er mulighed for top4 og det er jo lig CL billtter hvilket ville være super. Så lige en bronze eller måske sølv medaljeplus måske en UEFA Cup titel så ville det være en super sæson Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #113: 17 Apr 2006, 15:36 »

Så er der igen nyt fra Sunderland.

Torsdag d.3 Jan. Sunderland har hente den defensive franske midtbane spiller Gregory Bourillon fra Rennes. Bourillon er hentet på en fri transfer og skifter d.1 Juli.

Lørdag d.5 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland - Q.P.R. The FA Cup har lige været vores turnering i min tid i klubben da vi har tabte alle vores kampe i denne turnering. Det skulle der meget gerne blive lavet lidt om på i dag med en sejr. Vi spiller godt lige nu og ja vi SKAL vinde dagens kamp. GAME ON

Sunderland - Q.P.R.
2 - 0

1-0 MÅL Markus Rosenberg (22)
2-0 MÅL Olivier Kapo (85)
MOM: Markus Rosenberg (Sunderland)
Tilskuer: 11.779
Dommer: Nigel Miller

Ja vi vinder kampen uden at spille super godt men mere skulle der heller ikke til imod et meget svagt Q.P.R hold. Dog noget skuffende at der kommer flere tilskuer nu da det går så godt for holdet.

Rosenberg spillede rigtig godt og fik scoret et mål.

Samme dag sikrere Sunderlands sig engelske Wayne Routledge fra Tottenham. Routledge skifter på en fri transfer til sommer.

Søndag d.6 Jan. Sunderland har skrevet kontrakt med svenske Dusan Djuric. Djuric skifter på en fri transfer til sommer. Dusan Djuric kommer fra tyske Werder Bremen.

Mandag d.7 Jan. Lodtrækning i
Ja det lykkes os at komme videre til 4. Runde for første gang også skal vi nok heller ikke længer da vi var så heldige at trække Chelsea på udebane.

Det hele skal heller ikke være skidt på denne dag. Sunderland har skrevet kontrakt med Ronaldo. Ja det er den Ronaldo. Ronaldo skifter Madrid ud med Sunderland til sommer.
Lige sidst på dagen får Sunderland også lige finger i engelske Liam Ridgewell. Ridgewell kommer fra Aston Villa og skifter på en fri transfer til sommer.

Onsdag d.9 Jan. Sunderland har igen været ude at hente en ny spiller til klubben. Det er tale om den centrale forsvares spiller Pape Diakhatè. Pape koster Sunderland 35 mio og skifter med det samme.

Senere samme dag er der kamp i
Optakt til Sunderland (7) - (15) Bolton. Igen en kamp hvor vi skal tage alle 3 point. Der kan ikke være meget tvivl om det. Vi spiller godt og vi er inde i en rigtig godt stime mens Bolton halter lidt lige for tiden. GAME ON

Sunderland - Bolton
3 - 1

1-0 MÅL Olivier Kapo (Straffe 30)
2-0 MÅL Olivier Kapo (Straffe 40)
2-0 Rødt kort Steven Reid (Sunderland 42)
3-0 MÅL Milenko Acimovic (78)
3-1 MÅL Kevin Nolan (79)
3-1 Rødt kort Michal Zewlakow (Bolton 82)
MOM: Olivier Kapo (Sunderland)
Tilskuer: 38.913
Dommer: Mike Dean

Sådan vi forsætter sejrs rækken. Det var dog en lige kamp men dommeren sætter lige sit finger aftryk også. Heldigvis til vores fordel. Bolton bliver dog aldrig rigtig farlige og alt i alt en fortjent sejr og tre meget vigtige point til os.

Kapo var kold som en fisk da han udnyttede to straffespark.

Lørdag d.12 Jan. Kamp i
Optakt til Aston Villa (2) - (5) Sunderland. Der er kun tre point i mellem de to hold. Så en meget vigtig kamp den her. Dog har vi ikke de bedste minder når modstanderen er Aston Villa. Vi har ikke slået dem i nu mens jeg har været i klubben. Så det er vel på tide at vi tager os sammen og slår Villa. GAME ON

Aston Villa - Sunderland
 4 - 3

0-1 MÅL Julio Arca (Straffe 17)
1-1 MÅL Luke Moore (19)
2-1 MÅL Craig Bellamy (22)
2-2 MÅL Markus Rosenberg (23)
3-2 MÅL Craig Bellamy (40)
3-3 MÅL Markus Rosenberg (66)
4-3 MÅL Craig Bellamy (85)
MOM: Craig Bellamy (Aston Villa)
Tilskuer: 42.555

Nej det var en alt for hård skæbne vi lider i dag. Vi har alle muligheder for at vinde dagens kamp men vi brænder alt for store chancer eller retter Kapo brænder store chancer. Det skulle så heller ikke være nu at vi skulle slå Aston Villa som satte deres lid til Bellamy og han skuffede dem ikke. Nej det er ikke altid fair dette spil. Men vi må bare op på hesten igen også kæmpe videre.

Bellamy scorede sine første mål for Villa i dag.

Lørdag d.19 Jan. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (17) Wigan. En god kamp der kommer nu. Vi har brug for at komme tilbage på vinder sport efter vi tabte til Villa. Det er der så også store muligheder for at vi gør da vi for besøg af form svage Wigan. Kun en sejr tæller. GAME ON

Sunderland - Wigan
6 - 1

1-0 MÅL Michael Jakobsen (3)
2-0 MÅL Chris Brown (31)
3-0 MÅL Milenko Acimovic (34)
4-0 MÅL Chris Brown (45)
5-0 MÅL Milenko Acimovic (45)
5-1 MÅL Vicente Sànchez (63)
5-1 Rødt kort Leighton Baines (Wigan 67)
6-1 MÅL Daryl Murphy (90)
MOM: Chris Brown (Sunderland)
Tilskuer: 26.720
Dommer: Howard Webb

Så er vi tilbage igen. En sikker sejr. Den kan der ikke pilles ved. Vi spiller dem ud i første halvleg. Dog falder kvaliteten i anden halvleg noget men okay. De næste par opgaver i PL bliver nogen sværere nogen så derfor også meget vigtig med en sejr.

Chris Brown scorede for første gang efter sin langtidsskade.

Lørdag d.26 Jan. Kamp i
Optakt til Chelsea - Sunderland. En svær opgave. Nogen ville sige en umulig opgave. Andre ville sige ja de har jo vunder over Chelsea en gang før så hvorfor ikke igen? Ja hvorfor ik? Vi spiller godt vi har den selvtillid der skal til. Dog skal vi se om vi ikke kan presse spillet længer frem. De sidste par kampe mod Chelsea har de haft alt spillet og så går det ikke. Vi skal have bolden noget mere og undgå personlige fejl også skal alle spille op til deres bedste så kan vi måske tage her fra med en sejr og gå videre i FA Cuppen. GAME ON

Chelsea - Sunderland
3 - 1

1-0 MÅL Rafael Van Der Vaart (9)
1-1 MÅL Milenko Acimovic (43)
1-1 Rødt kort Milenko Acimovic (Sunderland 54)
2-1 MÅL Gianpaolo Pazzini (63)
3-1 MÅL Gianpaolo Pazzini (77)
MOM: Gianpaolo Pazzini (Chelsea)
Tilskuer: 32.876
Dommer:  Andy D`Urso

Ja jeg troede på det indtil vi fik Acimovic smidt ud efter to gule kort. Der fra var det ikke nemt. Dog havde vi et par pæne muligheder for at komme på 2-2 men Cech hev lige et par klasse redninger op af lommen og tætter på kom vi aldrig. En fortjent sejr og vi har stadig ikke slået Chelsea siden vi slog dem 1-4.

Pazzini blev dagens mand med to mål.

Onsdag d.30 Jan. Kamp i
Optakt til Man Utd (4) - (6) Sunderland. Så er der kamp igen i PL. En meget vigtig kamp. Vi har ikke rigtig råd til at tabe denne kamp hvis vi skal vinde nogen medaljer hjem til klubben eller en CL plads. Nemt bliver det dog ikke og vi har kun slået United engang  på Old Trafford i nu så det ville være et fint tidspunkt at tage den anden på. GAME ON

Man Utd - Sunderland
1 - 3

0-1 MÅL Olivier Kapo (8)
0-2 MÅL Dean Whitehead (20)
1-2 MÅL Ruud V. Nistelrooy (60)
1-3 MÅL Niklas Bendtner (69)
Tilskuer: 75.974

Ja en fortjent sejr helt igennem en super kamp. Vi spillede en rigtig god kamp og en meget vigtig sejr som giver os en god grund til en hvis optimisme med henblik på at tage en CL plads og måske medaljer. Dog kom der noget skår i glæden da Fernando Henrique blev skade i op til en måned.

Absalonsen var en evig trussel på verster kanten i dagens kamp.

Fredag d.1 Feb. Ligaen offentlig gøre Januar måneds kåringer.
Januar måneds spiller i Barclays Premiership: Fabio Grosso (Middlesbrough)  
Januar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Nathan Jarman (Birmingham)   
Januar måneds manager i Barclays Premiership: Thomas Westergaard  Thumbs Up (Sunderland)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for Januar måned på 44.25 mio. Det giver klubben et samlet overskud på 147 mio.

Lige til sidst et SS af ligen hvor det ikke ser helt dumt ud.

Der kommer SS af de nye spiller når de ankommer til klubben til sommer.

Don AA
Manager

« Svar #114: 17 Apr 2006, 18:22 »

Det ser jo rigtigt godt ud gode indkøb til næsten sæson samt en flot liga pladsering lige pt. som giver mulighed for CL til næste sæson så forsæt det gode arbejde donthomas  Thumbs Up Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #115: 17 Apr 2006, 19:12 »

En fejl i  ticked off Works ticked off gjorde at hele Februar måned forsvandt som duk for solen, og det gør at denne upate fra min side ville være lidt mindre ind ellers, denne gang. Sku træls men sådan kan det jo gå. Græder Græder

Lørdag d.2 Feb. Kamp i

Sunderland - Arsenal
2 - 2

Jeg er glad for dette resultatet da Arsenal sad på kampen og skabte mest men dejligt at se at vi så kan få point ud af sådan en kamp.

Lørdag d.9 Feb. Kamp i

Sheff Utd - Sunderland
2 - 4

En meget fortjent sejr til os i en ellers underholdene kamp. Vi kommer hurtigt bagud men der fra sidder vi total på kampen.

Torsdag d.14 Feb. Kamp i

Sunderland - Zenith Peterburg
2 - 0

En fortjent sejr igen. Dog skulle denne have været noget større men ellers et super godt udgangs punkt til retur kampen om 7 dage i Rusland.

Torsdag d.21 Feb. Kamp i

Zenith Peterburg - Sunderland
0 - 1

Vi afslutter denne opgave perfekt og vinder fortjent. Igen skulle sejr have været større men vi er videre og det var det vi gik efter. I næste runde venter Parma. Vi spiller hjemme i første kamp.

Søndag d.24 Feb. Kamp i

Sunderland - Southampton
4 - 2

En meget lige kamp hvor Southampton spillede rigtig godt. Vi var bare lige den tand skarpere inde foran mål og tre meget vigtige point i kampen om en CL plads og om medajler.

Samme dag er der final i

Arsenal - Man Utd
1 - 2

Man Utd er vinder af Carling Cup 07/08

Lørdag d.1 Marts. Ligaen offentlig gøre Februar måneds kåringer.
Februar måneds spiller i Barclays Premiership: Michael Owen (Newcastle)
Februar måneds unge spiller i Barclays Premiership: Nicklas Bendtner (Sunderland)   
Februar måneds manager i Barclays Premiership: Jose Mourinho (Chelsea)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud for Februar måned på 10,12 mio. Det giver klubben en samlet overskud på 137 mio.    

I skal dog ikke snydes og her er stillingen i PL som den ser ud efter 27 kampe og der mangler nu kun 11 kampe.

Bliver spændene at se om vi kan holde ved.

United-styrer
Gæst

« Svar #116: 17 Apr 2006, 19:15 »

Så hedder den CL næste år? Flot klaret. Bliver tæt i kampen om de europæiske kvalifikationer.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #117: 17 Apr 2006, 19:18 »

Så hedder den CL næste år? Flot klaret. Bliver tæt i kampen om de europæiske kvalifikationer.

Det tror jeg på det gør. Men enig der er ikke råd til at sætte mange point til. Dog skal det siges at min slut program ser helt igennem godt ud. Der er kun Chelsea som ser svært ud. Nu får vi se. Vi kæmper til det sidste for at snuppe en CL plads. Men man skal nu heller ikke glemme UEFA Cuppen som jo også kunne være sjovt at vinde Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #118: 18 Apr 2006, 19:59 »

Så er der igen nyt fra Sunderland

Søndag d.2 Marts. Kamp i
Optakt til West-Brom (13) - (5) Sunderland. Denne kamp skal vindes. Resultaterne fra kampene i går kunne ikke passe os meget bedre da alle holdene omkring os kun fik 1 point. Så derfor skal vi sige tak for det med at tage alle tre point i dag. GAME ON

West-Brom - Sunderland
1 - 0

1-0 MÅL Neil Clement (22)
1-0 Pieter Collen Brænder straffe (25)
MOM: Neil Clement (West-Brom)
Tilskuer: 28.829
Dommer: Mike Riley

Nej nej nej. Dette måtte jo ikke ske. Nej vi spillede ring og selvom vi har 14 skud på mål bliver det aldrig rigtig farligt. Vi da et par gode muligheder men det skulle ikke være også er det vel fortjent nok de vinder.

Clement scorede kampens eneste mål.

Torsdag d.6 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland - Parma. Jeg forventer en meget svær kamp. Det det drejer sig om er at komme fra denne kamp med et par mål eller flere til os og ingen til dem. Vi skal lige oven på igen efter weekendens uheldige resultat. GAME ON

Sunderland - Parma
2 - 3

0-1 MÅL Lebohang Mokoena (9)
0-2 MÅL Lebohang Mokoena (16)
0-3 MÅL Mark Bresciano (23)
1-3 MÅL Nicklas Bendtner (42)
2-3 MÅL Markus Rosenberg (84)
MOM: Lebohang Mokoena (Parma)
Tilskuer: 27.212
Dommer: Nicole Petignat

Jamen som vi dog kan. Sløse. Nej det er ring. Vi giver dem tre mål også er det jo lige som overstået. Dog får vi da et par mål som gør at vi kan tage til Parma med et lille håb om at gå videre.

Mokoena var banens bedste med to mål.

Søndag d.9 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (6) - (9) Newcastle. Nu skal skuden vendes inden den glider for langt ned at taber åen. Den skal vendes om så vi kan finde vejen ned af åen som bringer CL plads og medajler. Et fint sted at vende skuden i et lokal opgør mod Newcastle. GAME ON

Sunderland - Newcastle
3 - 1

0-1 MÅL Kieron Dyer (14)
1-1 MÅL Olivier Kapo (24)
2-1 MÅL Olivier Kapo (31)
3-1 MÅL Nicklas Bendtner (66)
Tilskuer: 48.977
Dommer: Alan Wiley

Yes sir. Så er vi tilbage med en sejr på det helt rigtige tidspunkt. En meget vigtig sejr og en hårdt kæmpet sejr fra mine spillers side. Jeg håber vi har tabt for sidste gang i PL da der ikke rigtig er råd til at tabe.

Kapo var Sunderland en god mand med to mål.

Torsdag d.13 Marts. Kamp i
Optakt til Parma - Sunderland. Vi er taget til Italien for at vinde kampen og for at vinde samlet. Vi skal dog spille noget mere koncentreret ind sidste opgør hvis vi skal videre fra denne runde hvilket jeg håber vi gør. GAME ON

Parma (3) - (2) Sunderland
1 - 1
(4 - 3)

0-1 MÅL Olivier Kapo (51)
1-1 MÅL Matteo Mandorlini (Straffe 66)
Tilskuer: 14.390
Dommer: Paul Quinn

Ja vi kan være stolte efter dagens kamp. Vi kom nok længer ind de fleste havde troet. Dog er det en skam vi ikke lige viser den sidste skraphed foran målet i dag for så havde vi vundet og vundet med nok til at gå videre. Men nu kan vi koncentrer os om at slutte i top tre i PL.

Kapo var igen Sunderlands bedste i dag.

Søndag d.16 Marts. Kamp i
Optakt til Everton (19) - (4) Sunderland. Everton er sat til at favorit at bookmakerne. De må ikke have set stillingen. Men det passer mig fint. Jeg er ligeglad for vi skal bare vinde der er så ment ikke så meget andet at sige. Vi skal med i CL. GAME ON

Everton - Sunderland
2 - 2

0-1 MÅL Chris Brown (57)
1-1 MÅL Tim Cahill (61)
1-2 MÅL Christoffer Karlsson (72)
2-2 MÅL Darren Bent (76)
Tilskuer: 33.473
Dommer: Anthoney Welsh

Nej det er for dumt at smide point her når vi er så presset i kampen og de fine placeringer i ligaen.
Men ser man på kampen som hel hed så er det nok fortjent nok at begge hold for point. Vi dummer os ved dårlig opdækning ved deres mål. Den skal være bedre ind det her hvis vi skal slutte i top 3/4.

Bent udnyttede den svage opdækning til at score til 2-2.

Lørdag d.22 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (4) - (14) Birmingham. Da det nu er min fødselsdag forventer jeg at drenge giver mig en sejr i gave. Intet mindre kan gøre det. Det skal være tre point og det bliver tre point. GAME ON

Sunderland - Birmingham
1 - 0

1-0 MÅL Jonathan Fortune (33)
1-0 Julio Arca brænder straffe (94)
MOM: Sander Westerveld (Målmand Birmingham)
Tilskuer: 29.383
Dommer: Rob Styles

Ja vi vinder kampen. Desværre skal det være spændene lige til det sidste fordi vi kan få lukket kampen med målet til 2-0. Men alt i alt en fin kamp og vi vinder hvilket vi skulle. Så jeg fik også en fin gave af gutterne med en sejr i dag.

Fortune var mand for sit første mål nogensinde for klubben.

Mandag d.24 Marts. Kamp i
Optakt til Bolton (12) - (4) Sunderland. Skader er ved at hobe sig op og gør det snart svær at stille op i noget der kan siges at være et slag kraftig hold. Det er især angrebet der er hårdt ramt lige for tiden dog kan vi stille med to og slipper for at andre i opstillingen. Dagens kamp skal vindes. Bolton har ikke noget at spille for det har vi. CL billetter. GAME ON

Bolton - Sunderland
1 - 4

0-1 MÅL Chris Brown (6)
1-1 MÅL Raymond Putterill (31)
1-2 MÅL Jonathan Fortune (35)
1-3 MÅL Olivier Kapo (52)
1-4 MÅL Lars Jacobsen (71)
Tilskuer: 28.698
Dommer: Howard Webb

Ja tak. En underholdene kamp som vi formår at lukke inden vi kommer bagud. En meget vigtig sejr da vi ikke rigtig har råd til at tabe mere. En koncentreret præstation af hele holdet og en sejr vi kan være stolte af da Bolton er et godt hjemmebane hold.

Igen i dag var Kapo en af sit holds bedste.

Lørdag d.29 Marts. Kamp i
Optakt til Sunderland (3) - (5) Man City. En utrolig vigtig kamp. Begge hold kæmper om at lande i top 4. Vi skal vinde vi spiller hjemme og vi fortjener den plads mere i de gør og også fordi vi er et bedre hold. GAME ON

Sunderland - Man City
2 - 0

0-0 Rødt kort Sylvain Distin (City 71)
1-0 MÅL Johan Absalonsen (81)
2-0 MÅL Christoffer Karlsson (90)
Tilskuer: 46.757
Dommer: Barry Knight

Ja en vigtig sejr. Kampen var meget lige indtil Distin bliver vist ud. Det når vi heldigvis lige at udnytte til tre meget vigtige point. Vi er nu 6 point foran City som ligger nr5. Det ser fint ud med henblik på at nå en CL plads. Dog er der nogen hold der mangler en kamp i forhold til os.

Fansene var glade for sejren i dag.

Mandag d.31 Marts. Det er lykkes Sunderland at skrive ny kontrakt med manager Thomas Westergaard. Den nye kontrakt løber nu frem til år 2012.

Tirsdag d.1 April. Ligaen offentlig gøre Marts måneds kåringer.
Marts måneds spiller i Barclays Premiership: Thierry Henry (Arsenal)
Marts måneds unge spiller i Barclays Premiership: Christoffer Karlsson (Sunderland)   
Marts måneds manager i Barclays Premiership: Thomas Westergaard (Sunderland)
Samme dag kan Sunderland offentlig gøre et underskud på 1,86 mio. Det giver Sunderland et samlet overskud på 135 mio.

Sådan her ser ligaen ud. Der mangler 5 kampe for os og der er ikke råd til at sætte ret meget til.

Sådan her ser mit slut program ud:
Tottenham (ude)
Crystal Palace (hjemme)
Chelsea (ude)
Plymouth (hjemme)
Portsmouth (ude)
Det skulle meget gerne give 12 point da jeg ikke lige regner med at vinde mod Chelsea Ubeslutsom

Don AA
Manager

« Svar #119: 18 Apr 2006, 20:42 »

Sådan donthomas det begynder at lugter lidt af CL til næste sæson og også medaljer  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010