home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  De vigtigste stats!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: De vigtigste stats!  (Læst 5839 gange)
-LFC-
Manager

De vigtigste stats!
« : 29 Apr 2008, 00:45 »

Hey Freaks!

Efter, at Hallas mislykkedes med sit forsøg på at lave en oversigt over de vigtigste stats til de forskellige positioner. Jeg starter med at komme med mit input, hvorefter i andre kan tilføje noget. Jeg er dog på vej i seng ligenu så jeg starter med målmanden og tilføjer resten i morgen eftermiddag.

Målmand:
Målmandsfærdigheder: Dem alle
Mentalt: Beslutninger, Beslutsomhed, Forudseenhed, Koncentration, Placeringsevne.
Fysisk: Adræthed, Springkraft, styrke, udholdenhed

vondracek
Gæst

Sv: De vigtigste stats!
« Svar #1: 29 Apr 2008, 08:26 »

Nu er det ikke for at komme på tværs, men kan klart anbefale at læse disse to tråde af The next Diaby på FM-Britain;

Player Requirements I - Her kan du se vigtige stats i kæderne Målmænd, Forsvar og Midtbane.

Player Requirements II - Her kan du se vigtige stats for de forskellige angribere, samt en smule om spillernes preferred moved.

Pollebolle
Gæst

« Svar #2: 29 Apr 2008, 08:38 »

vil godt kunne bruge en kopi af de tråde her på Freaks, har ingen bruger på Britain og vil heller ikke lige lave et,

vondracek
Gæst

« Svar #3: 29 Apr 2008, 08:43 »

Jeg vil da lige høre The next Diaby om det er i orden, at jeg oversætter det til dansk.

Pollebolle
Gæst

« Svar #4: 29 Apr 2008, 08:47 »

Ville være mere perfekt ja Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Apr 2008, 09:23 »

Nu er det ikke for at komme på tværs, men kan klart anbefale at læse disse to tråde af The next Diaby på FM-Britain;

Player Requirements I - Her kan du se vigtige stats i kæderne Målmænd, Forsvar og Midtbane.

Player Requirements II - Her kan du se vigtige stats for de forskellige angribere, samt en smule om spillernes preferred moved.

så de vigtigste stats til 08, er bare de samme som til 05 og 06, som er dem, dem inde på siden er til? (:

det en fed side os med de DB de har.. Men bare synd der ikke er noget til 08 derinde Rullende Øjne

It's all, part of the plan.

vondracek
Gæst

« Svar #6: 29 Apr 2008, 09:43 »

så de vigtigste stats til 08, er bare de samme som til 05 og 06, som er dem, dem inde på siden er til? (:

det en fed side os med de DB de har.. Men bare synd der ikke er noget til 08 derinde Rullende Øjne

Inde under deres forum finder du massere af stuff til FM08.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #7: 29 Apr 2008, 12:40 »

Inde under deres forum finder du massere af stuff til FM08.

super (:

It's all, part of the plan.

D4nskeren
Ynglingespiller

« Svar #8: 29 Jun 2008, 18:01 »

Tak for siden man hare lige nogle spørgsmål til den Smiley

1) Hvad er en MC/a?
2) Hvad er en Poacher?
3) Hvad er en Box to Box midfielder?

Tror jeg havde flere men har glemt dem her på siddende fod xD

EDIT: Hvad vil i egentlig sige for en slags angriber man skal bruge hvis man kun har 1 ? Hurtig, stærk?
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 18:43 af D4nskeren » Logged

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #9: 29 Jun 2008, 19:18 »

Tak for siden man hare lige nogle spørgsmål til den Smiley

1) Hvad er en MC/a?
2) Hvad er en Poacher?
3) Hvad er en Box to Box midfielder?

Tror jeg havde flere men har glemt dem her på siddende fod xD

EDIT: Hvad vil i egentlig sige for en slags angriber man skal bruge hvis man kun har 1 ? Hurtig, stærk?

En MC/a er en mere offensiv midtbane - lidt af en kreatør Wink lidt ligesom Luis Jimenez, Guti, Fabregas.
En Poacher er jeg ikke helt sikker på. I ordets forstand er det jo en slags tyv, så måske en mål tyv :p hah jeg ved det ikke.
Box to Box midfielder er en dynamisk "all-round" midtbane som både arbejder defensiv og offensiv - altså fra sit eget felt til modstanders felt . Så ville gætte på at kompetencer som stamina, passing, boldfast osv. Og det er typer som Gerrard, Vieira og lignende.

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #10: 29 Jun 2008, 19:19 »

Men altså det er det jeg mener, det kan sikkert godt diskuteres (:

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #11: 29 Jun 2008, 19:24 »

Poacher = Inzaghi Wink

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

D4nskeren
Ynglingespiller

« Svar #12: 29 Jun 2008, 19:44 »

Mange gange taaak for svarene Opstemt Dog er jeg stædig ikk helt sikker på hvad en Poacher er Wink Men hvilken slags angriber vil i mene man skulle bruge hvis man kun har en i front?

Yessir
Manager

« Svar #13: 29 Jun 2008, 23:18 »

Mange gange taaak for svarene Opstemt Dog er jeg stædig ikk helt sikker på hvad en Poacher er Wink Men hvilken slags angriber vil i mene man skulle bruge hvis man kun har en i front?

En poacher er en angriber der intet laver udover at score mål og løbe i offside 7/10 gange. På dansk en fisker  Wink

Ang. din enlige angriber kommer det helt an på din spillestil. Spiller du med mange indlæg fra fløjene, kan du med fordel bruge en fysisk stærk og god med hovedet spiller, spiller du langs jorden og med stikninger, kan en hurtig angriber med fordel bruges.

Phsander
Gæst

« Svar #14: 30 Jun 2008, 02:40 »

er her lige en der kan fortælle mig hvorfor jeg intet har adgang til på den der fmbritain?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010