home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Nice online NFL managerspil
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Nice online NFL managerspil  (Læst 16485 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Nice online NFL managerspil
« Svar #60: 19 Jun 2008, 09:33 »

FFA rules big time, jeg bruger alt for meget tid der Opstemt

mht gameball havde vi det også på mit tidligere hold, der nåede jeg da at få defensive gameball et par gange..

Yessir
Manager

« Svar #61: 19 Jun 2008, 13:38 »

FFA rules big time, jeg bruger alt for meget tid der Opstemt

mht gameball havde vi det også på mit tidligere hold, der nåede jeg da at få defensive gameball et par gange..

Ja jeg elsker det forum. Morsomt at have stødt på dig derinde de sidste par dage  Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #62: 19 Jun 2008, 22:09 »

Jeg kan se, at jeg har 2 FGA fra den seneste, som vi i øvrigt vandt 17-0 Opstemt. Kan det passe, at det er FG som ikke er blevet scoret på? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 19 Jun 2008, 22:50 »

Jeg kan se, at jeg har 2 FGA fra den seneste, som vi i øvrigt vandt 17-0 Opstemt. Kan det passe, at det er FG som ikke er blevet scoret på? Smiley

ja field goal attempts

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 20 Jun 2008, 11:09 »

Vi havde 1 - 2 før min første kamp, og denne vandt vi. Jeg spillede dog kun 23 spil, men på trods af det havde jeg 2. flest pancakes! :p Hvad siger i så ? Opstemt

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #65: 21 Jun 2008, 03:08 »

Det begynder så småt at blive godt med min kicker
http://goallineblitz.com/game/player.pl?player_id=290477

Med hensyn til at bruge flex point med det samme eller vente ja så er der fordele ved begge metoder. Jeg brugte mine med det samme hvilket gjorde at jeg var starter på det cpu hold jeg var på i min 1. sæson. Det gjorde at jeg fik mange xp og udviklede mig hurtigt. havde jeg ikke brugt dem med det samme havde jeg sokkert stadig siddet på bænken hos et eller andet lorte cpu hold

Yessir
Manager

« Svar #66: 21 Jun 2008, 04:34 »

Det begynder så småt at blive godt med min kicker
http://goallineblitz.com/game/player.pl?player_id=290477

Med hensyn til at bruge flex point med det samme eller vente ja så er der fordele ved begge metoder. Jeg brugte mine med det samme hvilket gjorde at jeg var starter på det cpu hold jeg var på i min 1. sæson. Det gjorde at jeg fik mange xp og udviklede mig hurtigt. havde jeg ikke brugt dem med det samme havde jeg sokkert stadig siddet på bænken hos et eller andet lorte cpu hold

Når man får kontrakt fra 3 computerhold så vælger man jo bare det hold uden en aktiv spiller på sin plads. Så burde man være sikret en startplads, og behøves derfor ikke at bruge sin flex point med det samme. Det er ihvertfald min erfaring.

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

« Svar #67: 21 Jun 2008, 12:41 »

Ja men problemet er bare at et cpu hold henter spillere de ikke har brug for. Selv om jeg var kicker skrev mit cpu hold kontrakt med 2 kickere som så sad ude hele sæsonen

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 21 Jun 2008, 12:54 »

personligt ville jeg ik smide mine spillere på et cpu hold, så hellere lade dem signe til et human team også selvom de ik er startere, man ka altid enten komme pladser op i depth squad eller skifte team når man er blevet bedre.

Yessir
Manager

« Svar #69: 21 Jun 2008, 13:12 »

personligt ville jeg ik smide mine spillere på et cpu hold, så hellere lade dem signe til et human team også selvom de ik er startere, man ka altid enten komme pladser op i depth squad eller skifte team når man er blevet bedre.

Men det er jo ikke noget problem for human teams at hente spillere fra cpu hold, så det burde ikke afholde en fra at gøre det Smiley

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 21 Jun 2008, 13:25 »

Næ det er egentlig rigtigt nok, men stadig synes jeg det er federe at være på human team hvor man har nemmere ved at snakke med klubejeren om placering i depth squad osv og generelt sammenholdet er vel også sjovere.

Zone 43
Manager

« Svar #71: 21 Jun 2008, 13:30 »

ja field goal attempts

Super. Takker Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Yessir
Manager

« Svar #72: 21 Jun 2008, 13:39 »

Næ det er egentlig rigtigt nok, men stadig synes jeg det er federe at være på human team hvor man har nemmere ved at snakke med klubejeren om placering i depth squad osv og generelt sammenholdet er vel også sjovere.

Se der er vi så fuldstændig enige  Thumbs Up

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 21 Jun 2008, 13:56 »

Super. Takker Smiley

http://goallineblitz.com/game/forum_thread.pl?thread_id=5567 et brugbart link til næste gange du ska se kamp stats..

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010