home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38658 gange)
Grønthandleren
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #45: 26 Apr 2008, 13:32 »

Der er nogle små stavefejl. Specielt i Henrik Hansens citatbox. Men ellers ser det sgu fornuftigt ud Cesc. Flot blog Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #46: 26 Apr 2008, 13:35 »

Der er nogle små stavefejl. Specielt i Henrik Hansens citatbox. Men ellers ser det sgu fornuftigt ud Cesc. Flot blog Smiley

Fuck, det har du eddermanme ret i! Opstemt
Computeren hackede lidt imens jeg skrev det, så derfor er det ikke 100 % i orden - langt fra. Opstemt
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #47: 26 Apr 2008, 13:56 »

Rigtig god blog du har gang i Smiley Kunne det lade sig gøre at få et ss af din start 11?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #48: 26 Apr 2008, 13:57 »

Rigtig god blog du har gang i Smiley Kunne det lade sig gøre at få et ss af din start 11?
Søren Jochumsen
Per Gade - Mads Rieper - Christian Traoré - Joseph Elanga
Danny Olsen - Jesper Jensen - Henrik Hansen - Thomas Kortegaard
Gilberto - Lawan/Mayasi

Tak skal du have, og der ^
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #49: 26 Apr 2008, 15:52 »

Der vil fremover ske ændringer i bloggen. Jeg vil spille mere, blogge kortere og ikke gøre det så detaljeret. Enkelheden bliver fremtiden i denne blog, da jeg ikke har lysten til at skrive en side i word hver gang. Smiley

Tag det enten som en positiv eller negativ nyhed, men at spille mere end man blogger er en hovedregel. Smiley
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #50: 26 Apr 2008, 15:54 »

Det bliver vel lettere at overskue, og man behøver vel heller ikke mere end de vigtigste facts om hvad der er sket Smiley
Det lyder som en fornuftig beslutning, som du helt sikkert for drejet til noget godt Peace
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #51: 26 Apr 2008, 16:39 »

Der vil fremover ske ændringer i bloggen. Jeg vil spille mere, blogge kortere og ikke gøre det så detaljeret. Enkelheden bliver fremtiden i denne blog, da jeg ikke har lysten til at skrive en side i word hver gang. Smiley

Tag det enten som en positiv eller negativ nyhed, men at spille mere end man blogger er en hovedregel. Smiley

For mig er det en smule ærgeligt. Jeg elsker personligt selv detaljerede blogge. Det skal selvfølgelig ikke gå udover du ikke får spillet særligt meget. Jeg ville have håbet på en mellem ting. Jeg vil dog stadig give din blog en chance, fordi jeg synes du gør et godt stykke arbejde. Det bliver spændene og følge din ''nye stil'' .
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #52: 28 Apr 2008, 18:47 »



En utrolig effektiv dødboldkombination, virker ikke mere, men det gør ikke noget for AC Horsens. Kampene bliver forsat vundet og mesterskabet kommer nærmere og nærmere, kamp efter kamp. Et langt forspring til FC København er ved at blive en realitet, hvilket kun gavner AC Horsens. Næste år bliver der måske plads til kampe i Europa, hvert fald hvis Horsens forsætter deres nuværende spil.

Flere nye navne har fået deres første par kampe i den skriggule AC Horsens-trøje. Det mest iøjnefaldende navn er talentet Nikola Saric, der fik 30 minutter imod Viborg FF. Han gjorde en god figur de gange han var i boldbesiddelse, men han blev dækket tæt af Mikkel Rask. Derudover har Thomas Seidelin, Jimmi Mayasi og Thorbjørn Holst også fået et par minutter, men ingen af dem har slået igennem, endnu.

Skaderne driller AC Horsens en masse, for mange af holdets stjerner har modtaget hårde tacklinger. Hvordan skulle man ellers stoppe Horsens? Gilberto Macena har været hårdest ramt, da han fik en skade på 4 uger. Den eksplosive Thomas Kortegaard har også været uheldig, ligesom Danny Olsen og Babatunde. For at alt ikke skal være negativt, så er Anders Nøhr kommet tilbage fra sin 3 måneders lange skade. Allan Søgaard følger snart i hans fodspor og vender tilbage på grønsværen.



Værløse - AC Horsens 0-3 (Pokalturnering)
AC Horsens - Aab 2-2
AC Horsens - Viborg FF 3-0
FC Nordsjælland - AC Horsens 0-1
AC Horsens - Lyngby 2-1
Silkeborg IF - AC Horsens 0-3 (Pokalturnering)
FC København - AC Horsens 2-2



Kampenes udfald har været til vores fordel i mere end 3/4 af kampene. Det er meget positivt, hvilket medfølger at vi er i Kvartfinalen mod AGF, samtidig er vi nummer 1 i ligaen. Jeg er dog at den overbevisning, at vi kun ejer den plads på lånt tid. FCK skal nok komme igen, men indtil videre har vi haft et godt tag på dem. Alt kan ske, for bolden er rund, men det bliver en hård kamp.

Jeg er næsten sikker på at vi kommer i Europa næste år, men der skal kæmpes i alle 90 minutter - for ellers er chancen minimal. Hvis vores placering holder, skal vi forsøge at hente 'glemte' stjerner til klubben. Spillere som Bo Svensson, Jakob Poulsen og Dennis Sørensen har jeg haft små samtaler med, allerede. De virker dog ikke interesseret, men det kan jo komme, hvis vi såfremt vinder titler i denne sæson.

« Seneste Redigering: 28 Apr 2008, 18:50 af Cesc » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #53: 28 Apr 2008, 19:03 »

Rigtig fed blog  Thumbs Up Kan især godt lide den måde det bliver stillet op på Wink

Kan jeg få et SS' af dit superforsvar Jochumse, Gade, Rieper, Traoré, Elanga?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #54: 28 Apr 2008, 19:55 »

Rigtig fed blog  Thumbs Up Kan især godt lide den måde det bliver stillet op på Wink

Kan jeg få et SS' af dit superforsvar Jochumse, Gade, Rieper, Traoré, Elanga?

Mange tak skal du have Rooland.

Jeg kommer snart med de ønskede SS, men skal lige se anden halvleg af Horsens kamp mod Aab. Smiley
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #55: 28 Apr 2008, 20:00 »

Dejligt Cesc. Kanon blog for din side (igen)

Vil også gerne have et SS af dit betonforsvar.
Logged

Viva Ronaldo ! §

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De gule!
« Svar #56: 28 Apr 2008, 20:01 »

Det ser godt ud, Cesc.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #57: 28 Apr 2008, 21:09 »

Dejligt Cesc. Kanon blog for din side (igen)

Vil også gerne have et SS af dit betonforsvar.

Tak skal du have. Smiley

Gade er spillet af holdet, så Kenneth Emil Petersen spiller højreback, lige for tiden.

Joseph Elanga
Kenneth Emil Petersen
Mads Rieper
Christian Traoré

Det ser godt ud, Cesc.

Tak skal du have, og det vil komme til at se sådan ud fremover. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #58: 28 Apr 2008, 21:18 »

Er Mads Rieper din topscorer? Shockeret
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #59: 28 Apr 2008, 21:19 »

det ser godt ud Cesc
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010