home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De gule!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: De gule!  (Læst 38586 gange)
Niko
Gæst
 
De gule!
« : 24 Apr 2008, 16:01 »


    Kent Nielsen forlader AC Horsens
      05.07.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Kent Nielsen siger farvel på pressemøde
Den ellers stille og betænksomme AC Horsens træner, valgte at offentligøre hans exit på et uventet pressemøde. Da det var uventet, var der kun få folk til syne, men ordene var stadig store.
Han har med over 7 år i klubben, haft et tæt forhold til alle spillerne. Han ønsker dog ikke at være medlem af dansk fodbold mere, for England trækker i ham.

"Jeg har haft en meget god tid i AC Horsens, men jeg vil gerne videre nu. Jeg er kendt i England, hvor jeg håber meget på et job i Championship. Det er min yndlingsliga, hvilket diverse medier også ved. Det ville være en stor drøm, at kunne træne Aston Villa, men det lader jeg vente på sig. Sådan et stort navn, har jeg slet ikke endnu," udtaler Kent Nielsen på pressemødet.

Uerfaren herre inde omkring jobbet
"Vi har haft mange ansøgninger, men der er kun et par stykker som vi finder interessante. De fleste af dem er fra uerfarne trænere, men det betyder ikke noget for os. Vi er ligeglade med om han så har spillet femten år i Premier League, eller kun har spillet på serie niveau. Bare han kan levere varen sammen med vores hold, for det er jo det vigtigste. Vores grund holder, da man jo stadig kan være en god træner, uden de store kompetencer med bolden. Vi har nemlig et godt træner-team, hvoraf legender som Flemming Povlsen jo er medlem. 

De skal selvfølgelig have et par træner-uddannelser, men ellers så behøver de ikke rigtig mere. Der er en lokal fyr som ser meget spændende ud, da han har trænet diverse ungdomshold. Han har eftersigende et godt netværk i dette lokalområde, så det kan blive en vigtig faktor. Men hvem efterfølgeren bliver, vil kun tiden vise," fortæller sportschef Jesper Hansen.

Pølsefabrikens Maradona venter spændt
Henrik Hansen har været en god investering som Kent Nielsen har fortaget. Han har ført AC Horsens langt, og han venter spændt på den næstkomne træner. Han er som sportschefen, Jesper Hansen, ligeglad med hans baggrund, men han mener det ville være fedt med en kendt person som Michael Laudrup.

"Jeg håber at Jesper hurtigt vælger, for jeg glæder mig til den kommende sæson. Vi har en rigtig god trup, så vi skal nok kunne få noget bedre end en 10. plads. Jeg er ligeglad med om han er kendt person eller ej, men det ville nu være fedt med Laudrup eller noget i den dur. Uanset hvad, vil jeg dog bakke vores nye træner op. Jeg glæder mig til at møde ham, for at vide hvilken type han er," udtaler Henrik Hansen.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2008, 13:30 af Cesc » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #1: 24 Apr 2008, 16:04 »

Flot start Cesc, lad os håbe denne holdet Wink
Spændende at se hvem der bliver valgt Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #2: 24 Apr 2008, 16:26 »


    Lokaliteten fremfor popularitet
      06.07.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

... Og navnet er?
Nikolaj Emil Birk Poulsen er navnet på den lokale fyr, som tidligere på dagen har tiltrådt som træner for AC Horsens. Han er intet stort navn i fodboldverden, men han er en kendt person hos AC Horsens. Han har trænet et af deres ungdomshold, men det er
ikke alt. Vejle, Silkeborg, Haderselv, Juelsminde og sågar Fredericia har haft besøg af ham. Det er mange ungdomshold, og det gør at han har et stærkt netværk i dette område. Især oppe nord på ved Silkeborg, er kontakterne gode.

"Jeg har trænet en masse ungdomshold, som kan blive meget vigtigt for mig. Spillere som Jimmi Mayasi har jeg et tæt forhold til, og det er sikkert en af grundene til at jeg blev valgt. Silkeborg er klart der, hvor kontakterne er bedst, så mine øjne er rettet deromkring. Alt kan dog ske i denne verden, for jeg havde bestemt ikke regnet med at få jobbet. Nu skal vi sætte overliggeren højere end sidste sæson, og gerne ende som nummer 6," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen på sit første interview.

Større ambitioner end nogensinde
Et mesterskab er måske lige i overkanten, men at komme ud i Europa vil være en drøm. Det skal ikke foregå ved at komme i top 4, men igennem pokalturneringen. Med held og en let lodtrækning kan det blive en realitet, men bakken er stejl. Det ved Niels Lodberg også godt.

"At vinde pokalturneringen har AC Horsens aldrig prøvet før, men det kunne være sjovt at løfte sådan en pokal. Vi har muligheder for bolden er rund, men der skal arbejdes meget.
Jeg vil gøre mit for at komme til at løfte pokalen, men vi er bestemt ikke det bedste hold. Det skal vindes med fight og aggressivitet, men det har vi en masse af. Det er muligt, men vi skal passe på at vi ikke kun tænker på pokalen. Ligaen er førsteprioritet, selvom vi ikke ender som nummer ét," udtaler Niels Lodberg.

Lokalområdet skal renses ud af talenter
"En kendt herre i dette område er tiltrådt, så vi kan sikkert få et par talenter til klubben. Det håber jeg, da dette var en af grundene til at han blev ansat. Vi har et godt ungdomshold, men det kan godt forstærkes. Danmark vil blive vores område, at finde talenter i, for vi er ikke kendte over hele verden. Norge og Sverige vil tildels og så blive kigget igennem, men ikke på samme niveau.

Jeg ved at der er mange store talenter på Sjælland, så vi vil forsøge at tiltrække dem til klubben. Det mener jeg også er muligt, for vi har gode faciliteter. Lokalområdet er det vigtigste, da vi er den største klub i vores region. Det skal man selvfølgelig også drage fordel af, det er jo logik," fortæller Jesper Hansen.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #3: 24 Apr 2008, 16:30 »

Gode udates. Synes ikke grafikken skal være mere markant end den er nu. Synes billederne var for mange og for store i din Kings of- blog.

Synes dog næsten bloggen skulle hedde "Den Gule Fare" Smiley det er så fedt et navn.
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #4: 24 Apr 2008, 16:38 »

fed blog og jeg vil følge med! KIU
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #5: 24 Apr 2008, 16:41 »

Desværre - For trivielt og ensformet for min smag. Men håber at du får lige så stor succes med denne som med Kings Of London. Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #6: 24 Apr 2008, 16:47 »

Gode udates. Synes ikke grafikken skal være mere markant end den er nu. Synes billederne var for mange og for store i din Kings of- blog.

Synes dog næsten bloggen skulle hedde "Den Gule Fare" Smiley det er så fedt et navn.

Er der ikke en der hedder det i forvejen?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #7: 24 Apr 2008, 16:48 »

Desværre - For trivielt og ensformet for min smag. Men håber at du får lige så stor succes med denne som med Kings Of London. Smiley

Jeg er enig. Den minder alt for meget om din anden blog og jeg synes at du skulle skrive noget mere der har med fodbold at gøre da jeg synes det der ikk er så vigtigt at læse
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #8: 24 Apr 2008, 16:50 »

Jeg er enig. Den minder alt for meget om din anden blog og jeg synes at du skulle skrive noget mere der har med fodbold at gøre da jeg synes det der ikk er så vigtigt at læse

Der må du meget gerne komme med en bedre begrundelse. Skriver jeg ikke om fodbold? Jeg skriver da kun om fodbold, det er ikke en historie - det er mediestilen.

Og at sige den minder om min Kings Of London blog, ville være dumt at sige. De minder overhovedet ikke om hinanden, kun manden bag.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #9: 24 Apr 2008, 16:53 »

Der må du meget gerne komme med en bedre begrundelse. Skriver jeg ikke om fodbold? Jeg skriver da kun om fodbold, det er ikke en historie - det er mediestilen.

Og at sige den minder om min Kings Of London blog, ville være dumt at sige. De minder overhovedet ikke om hinanden, kun manden bag.

Ja jeg ved da godt at medierne gør sådan men så kunne du vel også skrive om kuglestød og putte det deri
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #10: 24 Apr 2008, 16:53 »

Der må du meget gerne komme med en bedre begrundelse. Skriver jeg ikke om fodbold? Jeg skriver da kun om fodbold, det er ikke en historie - det er mediestilen.

Og at sige den minder om min Kings Of London blog, ville være dumt at sige. De minder overhovedet ikke om hinanden, kun manden bag.

Nej billederne er ikke runde i kanterne og det er Horsens og ikke Arsenal, Bayern München og Real Madrid. Men alligevel minder det alt for meget om de(!) gamle blogge som du har haft kørende her på det sidste, og selvom det skriftlige er lidt mere varieret nu, så minder det stadig om de sidste to-tre blogs du har haft herinde. Men synes på ingen måde det er en grim eller uattraktiv blog, kun triviel. :-)
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #11: 24 Apr 2008, 16:59 »


    Talenterne underskriver med Horsens
      14.07.07 – AC Horsens nyheder, direkte til døren

Kæmpetalenter skriver under
Hvis folk har hørt om Nikola Saric, så har man fulgt godt med timerne. Han er ikke så kendt, men i fodboldregi har han potentiale til at blive en af de bedste danskere.
Dette var en af grundene til AC Horsens, valgte at spendere næsten 750,000 kroner på talentet fra Herfølge. Han var klar til at tage til en større klub, og det blev så AC Horsens der var hurtigst. Han er en hurtig angriber, der ofte tager de rigtige beslutninger. Hans teknik er blandt de bedste i landet, og han er en heldigvis dansk af nationalitet.

Nikola Saric er på de flestes læber, men en fyr der hedder Morten Thomsen har fået lidt medie-dækning på det sidste. Morten er lige blevet 15 år gammel, så han er ikke ret kendt endnu. AC Horsens købte ham for hele 400,000 kroner, men det var også et fint beløb med hans talent taget i betragtning. Hvidovre var hans tidligere arbejdsgiver, dog var ambitionerne var større end klubglæden, så han valgte at flytte til Jylland. Morten er også angriber, men han er bedre med hovedet en Saric. Her kan der være snak om en perfekt angriber.

Lejekontrakt i hus
Danny Olsen har tidligere på dagen valgt at underskrive en lejekontrakt med AC Horsens, da han ikke ligner en mand med meget spilletid hos Ulvene. Han er glad for at kunne forsætte i SAS Ligaen, da han var rygtet til Sverige. Sverige er ikke så attraktivt, hvilket spillede en rolle i hans overvejelser.

"Jeg vil hellere være hjemme i Danmark, end at jeg vil spille i en dårligere liga. Sverige er ikke så gode i deres hjemmelige ligaer, men når vi snakker landshold er de klart de bedste. Jeg valgte Horsens, da jeg vil have større chance for at få spilletid her.
Det kan være svært i starten, men efter et par kampe håber jeg at finde mig tilrette. Horsens spiller noget anderledes fodbold end FCN og FCM, men jeg skal nok tilpasse mig under Nikolaj," udtaler Danny Olsen.

Flere spillere på vej
Vi erfarer at AC Horsens vil være på rov i Silkeborg IF. Spillere som Christian Thyboe-Thomsen er i søgelyset hos Den Gule Fare. Han er et stort talent, der måske vil komme til at overtage Mads Riepers plads i fremtiden. Nikolajs ven, Jimmy Mayasi rygtes samme vej og han er en stærk angriber. Begge er fra Silkeborg, men dette er slet ikke stedet hvor alle kommer fra, for omegnen skal virkelig rydes.

Rivalerne fra Vejle har en talentfuld wing i Brian Nielsen, ham har AC Horsens forelsket sig i og de er eftersigende under kontrakt forhandlinger. Han er utrolig hurtig, hvilket AC Horsens mangler på fløjene. Fredericia har også en meget talentfuld midtbanespiller, hans navn er Jakob Rasmussen og han vil blive en perfekt makker til Henrik Hansen. Centrale midtbanespillere er ikke noget Horsens mangler, men fremtiden kan se rigtig god ud. Især hvis man får lokket SønderjyskE spilleren Jesper Jensen til klubben, men meget tyder på det.

Uanset hvad, så bliver holdet ualmindeligt stærk, hvis rygterne taler sandt. En midtbane i fremtiden beståene af Brian Nielsen, Jakob Rasmussen, Jesper Jensen og en anden vil være en af landets bedste.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2008, 20:26 af Cesc » Logged

Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De gule!
« Svar #12: 24 Apr 2008, 17:01 »

Flot start  jeg bliver her Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #13: 24 Apr 2008, 17:20 »

Flot start  jeg bliver her Peace

Tak skal du have.. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: De gule!
« Svar #14: 24 Apr 2008, 17:41 »

Flere indkøb på vej, jeg håber i glæder jer til at læse om dem. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010