home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team CSC - Verdens bedste hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] Udprint
Forfatter Emne: Team CSC - Verdens bedste hold  (Læst 63027 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #435: 04 Jun 2008, 13:17 »





Tour de France - 10. Etape

En flot solo sejr




Tiende etape til Laruns bød feltet velkommen i de store bjerge.
Under den 198 lange etape, skulle feltet kæmpe sig op af stigninger som Port de Larrau(16,3 km - 7,7%) Col de Lazar (3,4 km - 7,3%) Col de la Pierre Saint Martin (16,7 km - 5,0%) Og til sidst Col de Marie-Blanque (10,3 km - 6,8%) hvor der derefter ventede en 18 kilometer lang nedkørelse til målstregen i Laruns.
Sastre forsøgte allerede på Port de Larrau sit kongetogt, som først blev hentet op af Col de Marie-Blanque hvor favoritterne straks rørte på sig. Først var det de store Contador, Dekker, Evans og Schleck som kørte væk. Feltet fik dog lukket hullet, hvor Dekker igen forsøgte, denne gang alene, og kunne holde feltet bag sig.
En gruppe på 20 som gik midt over, på toppen, og fangede Evans og CSC duoen Schleck og Karpets det forkerte sted. Kun en formidabel nedkørelse fik lukket hullet op til den forreste gruppe, som dog intet kunne gøre ved Dekker, der kørte ind til en flot sejr, hele 1´10 foran Kreuziger.p
Dagens store taber må være folk som Soler, Leipheimer, Steensen, Mollema og Lowe, som alle tabte for meget, til at kunne levere et top resultat i år.

10 etape - Sallie de Béarn - Laruns
1. Dekker - Rabobank 5h41´23
2. Kreuziger - Quick-Step +1´10
3. Rogers - Team High Road +1´10
4. Gerdemann - Saunier Duval +1´10
5. Evans - Caisse d´Epargne +1´10
6. Klöden - Saunier Duval +1´10
7. Contador - Astana +1´10
8. Fothen - Gerolsteiner +1´10
9. Menchov - Astana +1´10
10. Popovych - Silence-Lotto +1´10

Samlet
1. Schleck - CSC 41h37´02
2. Dekker - Rabobank +27
3. Karpets - CSC +1´50
4. Evans - Caisse d´Epargne +2´25
5. Contador - Astana +3´23
6. Monfort - Rabobank +3´29
7. Kreuziger - Quick-Step +4´01
8. Gesink - Rabobank +4´10
9. Klöden - Saunier Duval +4´26
10. Gerdemann - Saunier Duval +4´40

Bjerg
1. Santaromita - Liquigas 110 P
2. Sastre - Quick-Step 85 P
3. Loubet - Ag2r 63 P

Point
1. Davis - Silence-Lotto 136 P
2. Freire - Rabobank 135 P
3. Bandiera - Lampre 126 P

Ungdoms
1. Schleck - CSC 41h37´02
2. Dekker - Rabobank +27
3. Kreuziger - Quick-Step +4´01

Holdkonkurrencen
1. Rabobank 122h15´01
2. CSC +3´24
3. Astana +12´01
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #436: 04 Jun 2008, 13:49 »

Han bliver da vist svær at styre, den kære Dekker  Peace

Flot klaret, at du forsvare både 1. og 3. pladsen i det samlede klassement, det lugter lidt af en podieplads i Paris til CSC  Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #437: 06 Jun 2008, 21:01 »





Tour de France

Den første hviledag




Den første hviledag i Touren er kommet, og som altid betyder det at CSC præsentere sine første handler.
CSC har de sidste par år, haft vane for at give to neo-proffer chance. Og det gør de også i år.
Den udvalgte dansker, er den kun 18-årige Michael Elgaard Voss, som skulle være et af de største talenter på den nationale scene. Michael Elgaard Voss har i sin karriere vundet VM i parløb, med Alex Rasmussen, og vundet mange u-23 løb internationalt, ligesom han vandt Post Cup, sidste år. En bedrift han lige nu, ligger til at gentage.
Baskeren Alan Guilera er også 18 år. Men i modsætningen til Michael Elgaard Voss, er hans store styrke i bjergene. Hos CSC håber man at han kan udvikle sig, til muligvis at kunne køre i top 10, i Vuelta a Espana.
Også tre kendte navne i feltet har skrevet under hos CSC. Der er blandt andre tale om Kevyn Ista. Istas styrke er på brostenene, men derudover kan han også sagtens følge med på bakkerne, og har ikke en langsom topfart, der også gør ham god på tidskørelser, og spurter. Ista vandt sidste år Tour de Normandie. Et løb hvor det i år blev til to etapesejre og en samlet tredje plads.
De to næste kører begge i årets Tour de France. Først og fremmest er det den 26-årige hollænder, Martijn Maaskant som skifter fra Slipstream. Maaskant store styrke ligger ligesom Ista på brostenene, men kan også sagtens spurte og bestige bakker, hvilket hans ottende plads i Milano - Sanremo i år beviste.
Lige netop i bakke løbene har CSC skuffet de sidste par år. Derfor har man også hentet den 25-årige belgier, Jelle Vanendert til holdet, i håb om at han kan give dem sejren i arderne løbene.
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #438: 11 Jun 2008, 23:09 »

Er der snart tid til en lille update?  Peace
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #439: 15 Jun 2008, 20:33 »

UPDATE!!!!  Wink
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #440: 25 Jun 2008, 00:12 »

Hej igen alle.

Som resultatet af jeg har fået ny computer da min gamle brød sammen, har jeg heller ikke mulighed for at forsætte denne blog, desværre.
Jeg kan dog fortælle at jeg nåede at spille Touren Wink da jeg var 15 updates længere fremme end jeg postede.
Contador vandt suverænt foran Dekker. Csc bedste blev Karpets på en 24 plads. Det kom som en følge da Schleck på næst sidste bjergetape styrtede, og blev skadet. Dermed tabte han 30 min på den næste bjerg etape, og fik en 26 plads.

Håber i har nydt denne blog Smiley Og mange tak for jeres kommentarer!
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #441: 25 Jun 2008, 00:14 »

Utrolig ærgeligt Shaft, det er en kanon blog Smiley Men nu, hvor du har fået ny computer, kan du vel meget passende lave en ny blog med det nye spil ? Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #442: 25 Jun 2008, 00:47 »

Trist nyhed. Håber meget, at du laver en med det nye spil (det gamle kan også gå an ;-)).
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #443: 25 Jun 2008, 08:33 »

Æv, æv, æv, men sådan kan det jo desværre gå  Peace

Jeg håber, du vender frygteligt tilbage med en ny blog om verdens bedste cykelhold  Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #444: 25 Jun 2008, 13:18 »

Utrolig ærgeligt Shaft, det er en kanon blog Smiley Men nu, hvor du har fået ny computer, kan du vel meget passende lave en ny blog med det nye spil ? Wink

Mange tak. Og det kan jeg kigge på, her nå jeg køber spillet, nå det kommer i butikkerne Smiley

Trist nyhed. Håber meget, at du laver en med det nye spil (det gamle kan også gå an ;-)).

Det kunne godt ske  Wink

Æv, æv, æv, men sådan kan det jo desværre gå Peace

Jeg håber, du vender frygteligt tilbage med en ny blog om verdens bedste cykelhold Wink

Ja det var surt.
Og det er da godt at se, i er interesseret i mere, så det vil jeg kigge på, en af de nærmeste dage Smiley

Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #445: 12 Jul 2008, 04:47 »

Super , genial , klasse blog ... Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #446: 13 Jul 2008, 16:56 »

Super , genial , klasse blog ... Thumbs Up

Mange tak  Smiley
Logged


Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #447: 24 Jul 2008, 03:52 »

Pokkers:p. Så læser man sig igennem 30 forryggende spændende sider og finder ud af der ik kommer mere Skuffet.
Men fantastisk blog Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team CSC - Verdens bedste hold
« Svar #448: 24 Jul 2008, 20:12 »

Pokkers:p. Så læser man sig igennem 30 forryggende spændende sider og finder ud af der ik kommer mere Skuffet.
Men fantastisk blog Thumbs Up

Mange tak for rosen Smiley
Logged


Sider: 1 ... 28 29 [30] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010