home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Snooker
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Snooker  (Læst 124130 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Snooker
« Svar #435: 08 Dec 2011, 13:37 »

Nogle udover mig der følger med UK Championship? Der er lige nu en spændende kvartfinale på Eurosport mellem Neil Robertson og Ding Junhui. :-)

Vinokourov
Manager

« Svar #436: 08 Dec 2011, 13:43 »

Nogle udover mig der følger med UK Championship? Der er lige nu en spændende kvartfinale på Eurosport mellem Neil Robertson og Ding Junhui. :-)
Jeg følger det også her under SRP-skrivningen. Det er lækkert Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #437: 14 Jan 2012, 00:29 »

Nogle herinde, som skal følge med i The Master her fra i morgen af? Personligt glæder jeg mig meget til at se noget god snooker igen, og The Masters er jo bare begyndelsen. Her i foråret venter der også China Open, Welsh Open og så selvfølgelig VM i Sheffield for lige at nævne nogle af de store turneringer.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #438: 15 Jan 2012, 22:02 »

Spændende kamp mellem Ronnie og Ding i dag. Ronnie tog sejren med 6-4, men det var bestemt ikke uden problemer. Han er nu videre til kvartfinalen, hvor enten Judd Trump eller Stuart Bingham venter. Det bliver nok Trump, og så venter der sgu en fantastisk kamp, mellem to offensive spillere. Jeg har selv Trump eller Selby som favoritter til at gå hele vejen.

Er der ingen herinde, der følger turneringen?

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #439: 15 Jan 2012, 22:21 »

Jeg elsker selv at se snooker, men af en eller anden grund følger jeg ikke rigtig med i andet end VM. Det ser jeg så til gengæld også rigtig meget når det er der Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #440: 15 Jan 2012, 22:26 »

Ja, VM i Sheffield er selvfølgelig det største. Men her i foråret, er der også mange andre gode turneringer, hvor alle de store deltager og som vises i TV. Har nævnt et par stykke i mit næstseneste indlæg i denne tråd. Men godt at høre, at jeg ikke er helt alene. Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #441: 16 Jan 2012, 16:18 »

Så er Trump også klar til kvartfinalen, hvor Ronnie O'Sullivan som sagt venter. Sikke en kamp det bliver! Trump gjorde hvad der var forventet af ham i dag, og det plejer at resultere i en sejr. I aften kl. 20 viser de så Shaun Murphy-Martin Gould på Eurosport.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #442: 19 Jan 2012, 17:40 »

Judd Trump er simpelthen vanvittig. Spillede Ronnie ud af banen og vandt sikkert 6-2. Han er nu blandt de sidste 4 i The Masters. Jeg smed lidt penge på ham til odds 2,15, men jeg er irriteret over, at jeg ikke nåede at lave en analyse af spillet, så nogle af jer havde fået glæde af det. Ronnie var nemlig favorit til sejren. Nu venter Mark Williams eller Neil Robertson i semifinalen. Bestemt en kamp der er værd at se, uanset hvem modstanderen bliver. :-)

Ellers kan der ses snooker i aften kl 20 hvor en af de andre kvartfinaler vises. :-)

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #443: 19 Jan 2012, 17:46 »

Går ud fra de fleste lærte snooker at kende da de en kedelig aften zappede kanalerne igennem, endte på Eurosport og blev bidt?? Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #444: 19 Jan 2012, 17:50 »

Går ud fra de fleste lærte snooker at kende da de en kedelig aften zappede kanalerne igennem, endte på Eurosport og blev bidt?? Smiley

Korrekt, men har ikke rigtigt set det siden omkring april/maj sidste år, hvor der vidst nok var VM eller en anden stor turnering. Der fulgte jeg det dagligt og synes, at det var udmærket tidsfordriv. Min yndlingsspiller blev Trump, da han vandt og var sej, og kunne godt lide kommentatoren. Men så er det ikke helt blevet til så meget, da jeg ikke har haft tålmodigheden Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #445: 19 Jan 2012, 17:52 »

Judd Trump er simpelthen vanvittig. Spillede Ronnie ud af banen og vandt sikkert 6-2. Han er nu blandt de sidste 4 i The Masters. Jeg smed lidt penge på ham til odds 2,15, men jeg er irriteret over, at jeg ikke nåede at lave en analyse af spillet, så nogle af jer havde fået glæde af det. Ronnie var nemlig favorit til sejren. Nu venter Mark Williams eller Neil Robertson i semifinalen. Bestemt en kamp der er værd at se, uanset hvem modstanderen bliver. :-)

Ellers kan der ses snooker i aften kl 20 hvor en af de andre kvartfinaler vises. :-)
Er Trump ikke ham som engang blev taget for at fixe kampe? Hvis ja, så kræver jeg en omkamp. 

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #446: 19 Jan 2012, 17:57 »

Trump vandt nu ikke, men han kom i finalen mod Higgins og imponerende alle med sit flotte offensive spil. :-)

Jeg synes snooker er en rigtig fed sport. Jeg finder den underholdende og som Riis siger, hjælper Henrik Kaj Hansen i den grad også på det. De fleste har vel fundet det igennem Eurosport og langt de fleste slår hurtigt væk igen. Personligt var det også sådan, jeg fandt sporten. Det skete vel allerede, da jeg var en 12-13 år, så har fulgt snooker i en del år efterhånden.

EDIT: Nej, det er han ikke. Judd Trump er en komet på 22 år som fik sit gennembrud i sidste sæson. I år er han så bare fortsat. John Higgins derimod har afsonet et halvt års karantæne for at bringe spillet i miskredit, da han blev tilbudt matchfixing og ikke gik videre med det. Skidt for en snooker-legende som ham, men jeg er nu heller ikke synderlig stor fan af John Higgins.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #447: 19 Jan 2012, 18:09 »

Ja, det forklarer vel meget godt, hvor meget jeg følger med i snooker Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #448: 19 Jan 2012, 20:12 »

Graeme Dott - John Higgins kan ses nu live på Eurosport til de interesserede. Higgins er kæmpe favorit til kampen men lad os nu se. Jeg håber Dott leverer overraskelsen.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2012, 20:16 af Jakob E » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #449: 19 Jan 2012, 21:04 »

Jeg kan godt lide John Higgins. Ikke mindst fordi min gamle Nokia-mobil konsekvent rettede hans navn til John Highhop.

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010