home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Snooker
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Snooker  (Læst 124118 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Snooker
« Svar #450: 19 Jan 2012, 21:06 »

Jeg kan godt lide John Higgins. Ikke mindst fordi min gamle Nokia-mobil konsekvent rettede hans navn til John Highhop.
Haha. Han er skam også en ganske fremragende snookerspiller. Steve Davis har jo for nyligt kaldt ham den bedste nogensinde. Det er store ord fra en mand som ham.

Forresten synd for Dott ligefør. Problemer med scoretavlen, ødelagde hans rytme, og så missede han en rød, der kostede ham framen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #451: 19 Feb 2012, 23:25 »

Andre end mig der valgte at se Welsh Open-finalen mellem Mark Selby og Ding Junhui fremfor bold? Det var en fantastisk kamp med utrolig mange høje breaks. Fortjent sejr til Ding, og lidt sjovt som han bare dukker op lige pludselig. Forresten fantastiske 145 Mark Selby lige fik lavet.

Nu kommer der kvalifikation til China Open, Haikou World Open, Championship League 4 og så kommer China Open som næste store turnering. Sæsonen sluttes som sædvanlig af med det største af alt, VM i Sheffield.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #452: 19 Feb 2012, 23:26 »

Andre end mig der valgte at se Welsh Open-finalen mellem Mark Selby og Ding Junhui fremfor bold?

Nej.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #453: 19 Feb 2012, 23:27 »

Nej.
Tak for at svare på over 17000 brugers vegne.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #454: 21 Apr 2012, 19:53 »

Så er sæsonen største turnering skudt i gang, nemlig VM i Sheffield! Dagen har allerede budt på fantastisk snooker og godt spil. Legenden Stephen Hendry lavede 147 og fører hele 8-1 over Stuart Bingham efter første session. Det må siges at være en kæmpe overraskelse! Ellers har Liang Wenbo spillede flot mod John Higgins og er kun bagud 5-4 inden anden session. Neil Robertson fører sikkert over Ken Doherty med 7-2, og ellers har David Gilbert også gode muligheder for videre avancement efter en 6-3 føring efter første session over Martin Gould.

Ellers skydes resten af kampene i gang her de næste par dage, og det bliver utrolig interessant at følge med i turneringen.

Mark Selby, John Higgins, Judd Trump og Neil Robertson ser jeg som favoritter til titlen, mens der er et stort outsiderfelt hvor Ronnie O'Sullivan, Mark Williams, Stephen Maguire Ding Junhui og Shaun Murphy blandt andet indgår sammen med en del andre. Der er dog altid folk, der overrasker.

Ellers glæder jeg mig som en vanvittig til at se kæmpetalentet Luca Brecel i aktion. Knægten bliver den yngste nogensinde til at indtage The Crucible med sine blot 17 år. Han er født i marts 1995, så han er uhyggelig ung. Det bliver spændende at se, om han har nerverne i orden. Han var kold i mod Stephen King i kvalifikationen, men det bliver for alvor spændende, når han i morgen møder selveste Stephen Maguire. Det er altså en mand, der har vundet både China Open og UK Championship.

Andre end mig der skal følge med i turneringen?
« Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 19:55 af Jakob E » Logged

bøvle
Manager

« Svar #455: 21 Apr 2012, 20:05 »

Uden tvivl, det bliver fantastiske 17 dage ! Vild god bold og så snooker - det bliver svært at prioritere Smiley

AFC
Manager

« Svar #456: 21 Apr 2012, 20:49 »

Så er sæsonen største turnering skudt i gang, nemlig VM i Sheffield! Dagen har allerede budt på fantastisk snooker og godt spil. Legenden Stephen Hendry lavede 147 og fører hele 8-1 over Stuart Bingham efter første session. Det må siges at være en kæmpe overraskelse! Ellers har Liang Wenbo spillede flot mod John Higgins og er kun bagud 5-4 inden anden session. Neil Robertson fører sikkert over Ken Doherty med 7-2, og ellers har David Gilbert også gode muligheder for videre avancement efter en 6-3 føring efter første session over Martin Gould.

Ellers skydes resten af kampene i gang her de næste par dage, og det bliver utrolig interessant at følge med i turneringen.

Mark Selby, John Higgins, Judd Trump og Neil Robertson ser jeg som favoritter til titlen, mens der er et stort outsiderfelt hvor Ronnie O'Sullivan, Mark Williams, Stephen Maguire Ding Junhui og Shaun Murphy blandt andet indgår sammen med en del andre. Der er dog altid folk, der overrasker.

Ellers glæder jeg mig som en vanvittig til at se kæmpetalentet Luca Brecel i aktion. Knægten bliver den yngste nogensinde til at indtage The Crucible med sine blot 17 år. Han er født i marts 1995, så han er uhyggelig ung. Det bliver spændende at se, om han har nerverne i orden. Han var kold i mod Stephen King i kvalifikationen, men det bliver for alvor spændende, når han i morgen møder selveste Stephen Maguire. Det er altså en mand, der har vundet både China Open og UK Championship.

Andre end mig der skal følge med i turneringen?
Hvornår spilles anden session af Bingham - Hendry?

bøvle
Manager

« Svar #457: 21 Apr 2012, 20:57 »

I morgen på et eller andet tidspunkt Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #458: 21 Apr 2012, 21:57 »

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har fulgt SÅ meget med de sidste par år. Jeg så det rigtig meget for et par år siden, men jeg kan da se at det stadig er mange af de samme der er med Smiley Dog kender jeg ikke ham Liang, som Higgins møder lige nu? Hva er han for en?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #459: 21 Apr 2012, 22:03 »

Han er en kineser som ligger nummer 38 på verdensranglisten. Han er ikke ukendt i de store turneringer, men slår han Higgins i aften, må det dog alligevel være noget af det største i hans karriere. Han har trods alt været i gennem kvalifikationen. Men han spiller godt og fører nu 8-6 over John Higgins.

blomvikings
Manager

« Svar #460: 21 Apr 2012, 22:06 »

Ja okay, navnet siger mig heller ingenting nemlig Smiley

Har altid holdt med Hendry, men han kan vel dårligt holde kø'en længere Smiley Selvom han er startet fint i Sheffield.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #461: 21 Apr 2012, 22:12 »

Ja okay, navnet siger mig heller ingenting nemlig Smiley

Har altid holdt med Hendry, men han kan vel dårligt holde kø'en længere Smiley Selvom han er startet fint i Sheffield.
Hendry er også mit idol indenfor snooker. Gennemført sympatisk, en gentleman og den største snookerspiller nogensinde. Men ja, han er skam ikke, hvad han har været, og han skal også i gennem kvalifikationerne til turneringerne, da han ikke er i top 16 længere. Men en forrygende start han har fået da. :-)

Ellers er Selby og Trump nok mine yndlingsspillere, selvom der også er noget helt unikt over Ronnie O'Sullivan. Folk der har blot den mindst interesse i snooker, eller bare vil læse en vanvittig selvbiografi burde læse hans bog.

blomvikings
Manager

« Svar #462: 21 Apr 2012, 22:14 »

Hendry er også mit idol indenfor snooker. Gennemført sympatisk, en gentleman og den største snookerspiller nogensinde. Men ja, han er skam ikke, hvad han har været, og han skal også i gennem kvalifikationerne til turneringerne, da han ikke er i top 16 længere. Men en forrygende start han har fået da. :-)

Ellers er Selby og Trump nok mine yndlingsspillere, selvom der også er noget helt unikt over Ronnie O'Sullivan. Folk der har blot den mindst interesse i snooker, eller bare vil læse en vanvittig selvbiografi burde læse hans bog.

Ja Ronnie er en ener ! Uden tvivl.
Kan du fortælle lidt om den bog?

Derudover lyder det da vildt med ham den 17 årige ! Fedt med så unge talenter der er med til de store turneringer! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #463: 21 Apr 2012, 22:29 »

Ja Ronnie er en ener ! Uden tvivl.
Kan du fortælle lidt om den bog?

Derudover lyder det da vildt med ham den 17 årige ! Fedt med så unge talenter der er med til de store turneringer! Smiley
Først og fremmest er bogen på engelsk og hedder Ronnie. Derudover handler bogen selvfølgelig om hans snookerkarriere, men det er kun en lille bitte del af det. Den handler mest af alt om det liv, Ronnie O'Sullivan nu har været udsat for. Om hans far og mentor som ryger i fængsel på livstid, om hans depression, om moren som som også ryger i fængsel for skattesvig og om en knægt, der er udstyret med et unikt talent, som han ikke kan håndtere.

En bog hvor en bekræftelse af at grænsen mellem gal og genial er hårdfin, men også en bog hvor du, når du er færdig med den, ikke kan andet end at respektere manden.

blomvikings
Manager

« Svar #464: 21 Apr 2012, 22:40 »

Først og fremmest er bogen på engelsk og hedder Ronnie. Derudover handler bogen selvfølgelig om hans snookerkarriere, men det er kun en lille bitte del af det. Den handler mest af alt om det liv, Ronnie O'Sullivan nu har været udsat for. Om hans far og mentor som ryger i fængsel på livstid, om hans depression, om moren som som også ryger i fængsel for skattesvig og om en knægt, der er udstyret med et unikt talent, som han ikke kan håndtere.

En bog hvor en bekræftelse af at grænsen mellem gal og genial er hårdfin, men også en bog hvor du, når du er færdig med den, ikke kan andet end at respektere manden.

Lyder spændende !

Higgins er kommet flot tilbage! Smiley

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010