|
Yoggidk
Gæst
|
|
Kan du eventuelt smide et screenshot op af ham som wonderkid?
har ikke de spil hvor jeg er kommet "langt" i mere, men er sikker på han var da jeg havde ham i Real 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Tak, men han er på listen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Det her er et super initiativ! Jeg skal nok komme med nogle spillere, når jeg har spillet en masse sæsoner. Det har jeg ikek gjort endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Det her er et super initiativ! Jeg skal nok komme med nogle spillere, når jeg har spillet en masse sæsoner. Det har jeg ikek gjort endnu  Det skal du være meget velkommen til Dusty. Lad os håbe, at du når så langt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
Tak, men han er på listen  anede jeg ik 
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Hmmmmm .... linket virker ikke ... ville ellers gerne teste det ... Bare ikke i min blog, altså 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Hmmmmm .... linket virker ikke ... ville ellers gerne teste det ... Bare ikke i min blog, altså  Det virker på hos mig?  Er der andre som har også har problemer med download linket?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 21:50 af vondracek »
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Det virker på hos mig?  Er der andre som har også har problemer med download linket? Jeg har ikke? Men utrolig godt intiativ. Fantastisk fundet på  Og tillykke med award'sne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Jeg har ikke? Men utrolig godt intiativ. Fantastisk fundet på  Og tillykke med award'sne  Okey så er det nok Dusty's gamle Windows 95'er der ikke fungere helt som den skal  Og mange tak skal du have!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Hvis du har problemer med at downloade Shortlisten fra FileFront, så kan du hente den på Rapidshare her
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MaddYHansen
|
|
nu kan jeg self ikke få det til at dur!
|
|
|
|
|
|
it's not a badge..It's a FAMILY CREST
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
nu kan jeg self ikke få det til at dur!
Har du downloadet filen, gået ind i det FM08 og gjort det der står skrevet på første side?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tommyob
Gæst
|
|
Ivan Rakitic har efter cirka 1/2 år fået betegnelsen "vidunderdreng" ved mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Ivan Rakitic har efter cirka 1/2 år fået betegnelsen "vidunderdreng" ved mig.
Selvfølgelig bliver han wonderkid. Det gør samtlige kroatere  Ej spøg til side. Har du eventuelt et screenshot af ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|