Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 767 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
992
993
[
994
]
995
996
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1764288 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14895:
05 Mar 2012, 22:36 »
Citat af: Yessir 05 Mar 2012, 22:24
Der er blevet undersøgt lovlige muligheder for affyring, uden held. Og dette i en tid hvor blus ikke var kotumen i FCK kredse.
Undersøgt for nylig? eller for lang tid siden? og hvad er det helt præcis der er blevet undersøgt?
Jeg har svært ved at forestille mig, at det, den nuværende situation taget i betragtning, ikke skulle være muligt, gennem åben dialog med klubberne (og her mener jeg at man må være villig til at bøje sig, og ikke bare stå stejlt på sin måde at gøre det på), at få lov til at lave et eller andet, hvis man kommer med et konstruktivt udgangspunkt, og i øvrigt enten gør brug af fagfolk, eller lader enkelte medlemmer af fangrupperne, med de nødvendige kurser, stå for det.
JKJ
Gæst
«
Svar #14896:
05 Mar 2012, 22:40 »
Citat af: plutonium 05 Mar 2012, 22:29
JKJ: Jeg prøver absolut ikke at være bedrevidende
Jeg er ganske rigtigt ikke selv far, men man skal også passe på med ikke at blive overbeskyttende. Prøv netop at huske på, hvordan du havde det da du var yngre! Sponsorsiden, familietribunen og langt hen ad vejen C-tribunen I Parken er ikke steder med risiko for at der skal ske de mindste noget. Tvært imod har jeg da tit oplevet af folk omkring de mindste (vi taler under 8-10 år) gør hvad de kan for at give dem en god oplevelse.
Jeg kan selvfølgelig ikke tvinge dig, men der er ikke så meget at være bange for, hvis man holder sig fra de vilde sektioner. Når det så er sagt, så er jeg enig i at 3 år er for ung en alder, for man kan ikke få så meget ud af det alligevel. Når han er 5 ville jeg måske være mere åben, for så kan stemningen godt bide sig fast i knægten
Han skal bestemt ikke overbeskyttes men har bare ikke lyst til at tage ham med hvis det ikke er blevet bedre.
For lige at tage Aalborg stadion.
I den ene ende er AaB's hardcore fan plus det er ståpladser.
I den anden ende er udehold afsnittet plus famile afsnitte, der er godt nok et neutralt afsnit imellem, men alligevel ikke videre gennemtænkt!!
På den ene langside skal man fordi enten den hårde kerne af AaB'erne, dem der søger ned med udebane afsnittet efter kampen. Eller også skal man forbi udebane afsnittet!!
Den sidste langside er så sponsorsiden, den kunne være en mulighed da man da kan købe biletter til den også.
Men du kan godt se mulighederne er ikke de vildeste hvis man ikke vil løbe ind i ballademagere. Igen, måske lidt hårdt bedømt.
Men også igen, man har andre end en selv man skal tænke på.
Og jeg mener bestemt ikke du er bedrevidenen. Men det var jeg selv på daværende tidspunkt.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14897:
05 Mar 2012, 22:42 »
Citat af: HansenLFC 05 Mar 2012, 22:30
Det er da klart?
90% af de fans som var i dobbelt a igår, elsker jo pyro? Det er ikke nogen stikker kultur.
Men hvem er det du gør en tjeneste ved ikke at hjælpe med at identificere ballademagerne? Det er ikke dit hold, det ikke den sag med at få lov i et eller andet omfang at bruge pyro, det er ikke dig selv. Det er idioten, der kastede romerlys på banen, og som måske også gør det næste gang han er på stadion eller næste gang igen. Det er misforstået loyalitet.
plutonium
Manager
«
Svar #14898:
05 Mar 2012, 22:42 »
Så kan jeg godt se problemet
Hvis det ikke kan lade sig gøre at komme ind på et neutralt afsnit uden at komme i berøring med enten awaytribunen eller den hårde gruppe, så forstår jeg dig langt bedre. Det kan godt være at Parken er bygget 'smartere' op på den led, for der kan man også forlade stadion i alle retninger når man kommer ud (mere eller mindre på grund af byggerod disse dage)
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Yessir
Manager
«
Svar #14899:
05 Mar 2012, 22:48 »
Citat af: JKJ 05 Mar 2012, 22:31
Da jeg havde min gang på stadion skulle jeg forbi udebane afsnittet derud og hjem, boede ganske tæt på stadion.
Det var ikke tit der var ballade hvor man så stor grupper, som igår da nogle såkaldte AaB'er ville angribe nogle FCK'er. 22 anholdte .
Det var næsten altid små grupper på maks 3-4 mod hinanden og langt de fleste gange mindre grupper.
De slåskampe jeg har set i Aalborg, der ikke har noget med bold at gøre, har været i samme stil, altså maks grupper på 3-4 stykker mod hinanden.
Ja der er langt mere fokus på balladen idag, men det har vel også noget at gøre med at der er langt mere ballade end dengang plus at det er langt mere voldsom hvor alt skal ødelægges og smadres især på stadionet.
Så har vi nok set nogen forskellige ting. Men jeg ser ikke noget udenfor tribunerne der er værre end for 5 år siden, jo måske lige politiets opførsel..
Som sagt er jeg uenig i det med at der er mere ballade. Den forhøjede fokus er der vel først og fremmest fordi det er en af de ting der stadig kan få den almene dansker op af stolen, og hen til tasterne. At der så mange gange (læs: ikke hver gang) bliver gjort et større nummer ud af det, end det der rent faktisk skete, gør så at folk får et forkert syn på tingenes tilstand
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 22:36
Undersøgt for nylig? eller for lang tid siden? og hvad er det helt præcis der er blevet undersøgt?
Jeg har svært ved at forestille mig, at det, den nuværende situation taget i betragtning, ikke skulle være muligt, gennem åben dialog med klubberne (og her mener jeg at man må være villig til at bøje sig, og ikke bare stå stejlt på sin måde at gøre det på), at få lov til at lave et eller andet, hvis man kommer med et konstruktivt udgangspunkt, og i øvrigt enten gør brug af fagfolk, eller lader enkelte medlemmer af fangrupperne, med de nødvendige kurser, stå for det.
Ved ikke hvornår der sidst er blevet forhørt, men det blev undersøgt på et tidspunkt hvor der burde være bedst grobund for at få lov (i følge kloge hoveder herinde), nemlig da pyroaktiviteten ikke var særlig høj.
Jeg ved at det ikke vil være en mulighed i Parken, så længe vi har den nuværende ledelse, det kan jeg næsten godt garantere.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #14900:
05 Mar 2012, 22:49 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 22:42
Men hvem er det du gør en tjeneste ved ikke at hjælpe med at identificere ballademagerne? Det er ikke dit hold, det ikke den sag med at få lov i et eller andet omfang at bruge pyro, det er ikke dig selv. Det er idioten, der kastede romerlys på banen, og som måske også gør det næste gang han er på stadion eller næste gang igen. Det er misforstået loyalitet.
(Jeg er ikke FCK fan)
Ser jeg eller ved jeg hvem som fyrer op under lys, så ville jeg aldrig sige det. Jeg elsker lys og ser det som en festlig del af tribunen. Jeg tvivler på min klub nogensinde har fået så meget som 500 i bøde fordi der har været affyret det ene eller det andet. Så jeg har lidt svært ved at sætte mig ind i det, de scorer kassen i forvejen, så må de gi lidt af lagkagen.
Da jeg som helt lille var på stadion første gang, der kunne man jo købe lys på stadion. Eneste grund til folk fyrer dem af helved til er jo fordi de ikke er deres opgave voksen, enten holder man det, eller sørger man for at smide lortet ordenlig på jorden. At smide det på banen osv. er hjernedødt i min verden.
JKJ
Gæst
«
Svar #14901:
05 Mar 2012, 22:50 »
Citat af: HansenLFC 05 Mar 2012, 22:35
Jeg har aldrig oplevet nogen har fået fratrukket point, har du?
Jaaaa de snakker og snakker men det har de gjort mange år efterhånden.
Men alligevel er man fan når man sørger for en eller anden straf til sin klub?
Og nej jeg har ikke oplevet det. Men på den anden side er jeg også ret sikker på at det snart vil komme for tingene ser jo ikke ud til at blive bedre.
På et tidspukt vil og skal DBU statuere et ekspempel.
Og tror man selv på at dem der laver reglerne om Pyro siger nej hvor var det flot det der skete igår så selvfølgelig gør vi det lovligt nu?
Legenden
Manager
«
Svar #14902:
05 Mar 2012, 22:55 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 22:28
Et bud kunne være, at det var på grund af, at de andre fans, i en eller anden form for misforstået loyalitet, ikke vil medvirke til at udpege de ballademagere, som ødelægger det for resten.
Der er vel en grund til, at de medfans ikke identificerer dem. 1) Store dele af dem, der er med på aways, er også folk, der enten kommer fra Sektion 12 eller bare kan lide lys (ikke sagt at det kun er derfor, man kommer, eller der ikke kommer folk fra andre steder end Sektion 12). Hvis det er, fordi man bare ikke vil være i nærheden at dem, der popper lys, så er der efter min mening fin mulighed for at gå oppe bagi. 2) Så ved jeg egentlig ikke, hvor nemt det er at identificere dem. De fleste render rundt med sorte jakker med hætten over hovedet og/eller balaclaves eller en anden form for maskering. 3) Så ved jeg ikke, hvor mange der gider at gå rundt og bruge deres tid på at pege folk ud.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
JKJ
Gæst
«
Svar #14903:
05 Mar 2012, 22:57 »
Citat af: plutonium 05 Mar 2012, 22:42
Så kan jeg godt se problemet
Hvis det ikke kan lade sig gøre at komme ind på et neutralt afsnit uden at komme i berøring med enten awaytribunen eller den hårde gruppe, så forstår jeg dig langt bedre. Det kan godt være at Parken er bygget 'smartere' op på den led, for der kan man også forlade stadion i alle retninger når man kommer ud (mere eller mindre på grund af byggerod disse dage)
Nu ved jeg ikke om den er smartere.
Men den er større og der er flere muligheder for at komme væk fra parken, altså flere udgange.
Aalborg Stadion ligger samtidig inde midt i Aalborg hvor der er tæt bebyggelse hele vejen rundt og dermed er der ikke så mange smutveje.
Med andre ord har de et fint stadion der bare ligger helt forkert.
Parken har trods alt langt flere muligheder end feks Aalborg stadion.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #14904:
05 Mar 2012, 22:57 »
Citat af: JKJ 05 Mar 2012, 22:50
Men alligevel er man fan når man sørger for en eller anden straf til sin klub?
Og nej jeg har ikke oplevet det. Men på den anden side er jeg også ret sikker på at det snart vil komme for tingene ser jo ikke ud til at blive bedre.
På et tidspukt vil og skal DBU statuere et ekspempel.
Og tror man selv på at dem der laver reglerne om Pyro siger nej hvor var det flot det der skete igår så selvfølgelig gør vi det lovligt nu?
Kontrollen er ikke deres opgave voksen, synd det skal påvirke sporten.
Brugen af lys er jo slet ikke blevet værre de seneste år.
Kom ind i kampen, find de skyldige og lad fodbolden afgøres på banen!!!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14905:
05 Mar 2012, 22:58 »
Citat af: HansenLFC 05 Mar 2012, 22:49
(Jeg er ikke FCK fan)
Ser jeg eller ved jeg hvem som fyrer op under lys, så ville jeg aldrig sige det. Jeg elsker lys og ser det som en festlig del af tribunen. Jeg tvivler på min klub nogensinde har fået så meget som 500 i bøde fordi der har været affyret det ene eller det andet. Så jeg har lidt svært ved at sætte mig ind i det, de scorer kassen i forvejen, så må de gi lidt af lagkagen.
Da jeg som helt lille var på stadion første gang, der kunne man jo købe lys på stadion. Eneste grund til folk fyrer dem af helved til er jo fordi de ikke er deres opgave voksen, enten holder man det, eller sørger man for at smide lortet ordenlig på jorden. At smide det på banen osv. er hjernedødt i min verden.
Jeg har vist heller aldrig kaldt dig FCK fan, men det er nu sagen uvedkommende. Det er stadig misforstået loyalitet, når man beskytter de mennesker, som er med til at skabe et negativt fokus på sin klub og fodbold i det hele taget.
Jeg er ikke helt med på hvem det er du mener der scorer kassen? Nogen Dansk fodboldklub kan det i hvert fald ikke være, de kører med blodrøde tal på bundlinien alle sammen.
Med hensyn til det med at håndteringen af romerlys, så mener jeg jo generelt bare ikke man er sin opgave voksen, når man tænder det stads midt i en menneskemængde. Det skyldes måske, at jeg kender en, som har mistet et øje netop på grund af et romerlys, ganske vist ikke på stadion, men det kunne det lige så godt have været.
JKJ
Gæst
«
Svar #14906:
05 Mar 2012, 22:59 »
Nu går der rygter om at DSB ikke vil køre med FCK fan mere rundt omkring i landet.
Hvordan vil man så komme rundt i store grupper?
Jeg kunne ikke forestille mig at man vil leje 20-40 busser til hvergang og hvis de får samme omgang som togvognene får er det vel også kun et spørgsmål om tid inden ikke vil køre jer (FCK) rundt, hvad gør i så?
HansenLFC
Gæst
«
Svar #14907:
05 Mar 2012, 23:08 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 22:58
Jeg har vist heller aldrig kaldt dig FCK fan, men det er nu sagen uvedkommende. Det er stadig misforstået loyalitet, når man beskytter de mennesker, som er med til at skabe et negativt fokus på sin klub og fodbold i det hele taget.
Jeg er ikke helt med på hvem det er du mener der scorer kassen? Nogen Dansk fodboldklub kan det i hvert fald ikke være, de kører med blodrøde tal på bundlinien alle sammen.
Med hensyn til det med at håndteringen af romerlys, så mener jeg jo generelt bare ikke man er sin opgave voksen, når man tænder det stads midt i en menneskemængde. Det skyldes måske, at jeg kender en, som har mistet et øje netop på grund af et romerlys, ganske vist ikke på stadion, men det kunne det lige så godt have været.
Nej nej, du har ikke kaldt mig FCK fan, ville bare lige slå det fast
..
Ingen klubber har fået nogle "særlige" bøder udover FCK. Så lad os nu ikke gøre problemet større end det er her i vores dejlige land. Normalvis bliver den skyldige jo bare plukket ud og modtager derefter en lille fin bøde med posten.
Det ekstra had til dette bunder også i du kender en som har mistet et øje ved ved lys. Men igennem sådan en sæson, overvej lige hvor mange lys som tændes og hvor få skader der sker. Det er jo ultra ultra få.
Men det er jo så tit man ikke er sit ansvar voksent. Når du kører for stærkt i din bil? Når du smutter over for rødt ved fodgængerfeltet? Når du lader yngre købe en odds kupon uden at tjekke ID? Når du giver dine børn lov til at spise slik og drikke sodavand 24/7. Jeg vil til enhver tid bakker op omkring brugen af lys, uanset om jeg er min opgave voksen på det punkt!
Godnat
Yessir
Manager
«
Svar #14908:
05 Mar 2012, 23:09 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 22:58
Det kan godt være det er misforstået loyalitet, men det må være noget der ligger dybt i mennesket så. For den slags holde hånden over hinanden sker i mange store grupperinger, det være sig politiet, sportsfolk, politikere, vennegrupper, præster(...) osv.
Ikke at det gør det mere rigtigt, men det må noget psykologisk der gør at mennesket simpelthen vælger at "holde hånden" over sit og sine, og foretrækker at prøve løse tingene internt.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14909:
05 Mar 2012, 23:09 »
Citat af: Neymar 05 Mar 2012, 22:55
Der er vel en grund til, at de medfans ikke identificerer dem. 1) Store dele af dem, der er med på aways, er også folk, der enten kommer fra Sektion 12 eller bare kan lide lys (ikke sagt at det kun er derfor, man kommer, eller der ikke kommer folk fra andre steder end Sektion 12). Hvis det er, fordi man bare ikke vil være i nærheden at dem, der popper lys, så er der efter min mening fin mulighed for at gå oppe bagi. 2) Så ved jeg egentlig ikke, hvor nemt det er at identificere dem. De fleste render rundt med sorte jakker med hætten over hovedet og/eller balaclaves eller en anden form for maskering. 3) Så ved jeg ikke, hvor mange der gider at gå rundt og bruge deres tid på at pege folk ud.
Der er maskeringsforbud i forsamlinger her i landet, så man kunne vel i og for sig plukke de maskerede ud allerede på stadion.
Og hvis man i fangrupperne vil sit hold det bedste, og tager afstand fra ballade, som vi f.eks. så det igår, så har man da i den grad en interesse i at få identificeret og udelukket dem som laver balladen. Det andet er misforstået loyalitet.
Og som det blev påpeget tidligere, så viste det youtube klip der blev lagt ind, ret tydeligt, at man ikke kan se en skid af hvad der foregår nede på banen, hvis man stiller sig op bag dem der fyrer romerlysene af.
Citat af: JKJ 05 Mar 2012, 22:59
Nu går der rygter om at DSB ikke vil køre med FCK fan mere rundt omkring i landet.
Hvordan vil man så komme rundt i store grupper?
Jeg kunne ikke forestille mig at man vil leje 20-40 busser til hvergang og hvis de får samme omgang som togvognene får er det vel også kun et spørgsmål om tid inden ikke vil køre jer (FCK) rundt, hvad gør i så?
Hehe, så løser problemet jo sig selv. Men på den anden side, så behøver man jo ikke overholde lovene, så man tager nok bare bilen, selvom man har en ordentlig kæp i øret...
Sider:
1
...
992
993
[
994
]
995
996
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »