Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:39:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 685 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
990
991
[
992
]
993
994
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1765302 gange)
Zone 43
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #14865:
05 Mar 2012, 21:38 »
Citat af: JKJ 05 Mar 2012, 21:33
Pyroen har vel været forbudt fordi dem der bruger dem i stor udstrækning er pissefulde og bare kaster dem til højre og venstre og ikke aner hvor de ender.
Både i Tyskland og i PL kan de sagtens underholde uden Pyro, hvorfor ikke kopiere dem fremfor de sydenlandske lande fanatiske fankultur?
Bare at få fluekneppe lidt, så er det et fåtal der pt. bliver kastet med. Lidt er naturligvis for meget. Der udover er der også pyro i Tyskland fra tid til anden..
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14866:
05 Mar 2012, 21:44 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:25
Pyro på banen er noget pis, det er jeg helt enig i. Det tror jeg egentlig vi alle er? Det som jeg, og mange andre er for er naturligvis når det holdes på tribunen. Nu kan kampen også afbrydes pga røg, men det er i mine øjne bare noget man må tage med.
Pyro har været ulovligt i al den tid jeg kan huske, men har ligeledes været en del af dansk fankultur i al den tid jeg kan huske.. Det er ulovligt ja, men man behøver ikke have en PHD på uni for at sætte sig ind i at det altså må gøre et eller andet ved stemningen og folk.. For ellers var det jo et uddødt fænomen for længst.
Nogle gange ville jeg ønske at jeg set fra det synspunkt var født i et andet land end danmark.. For den der " Vi skal altid holde os på dydens smalle sti, pege fingre af alle der ikke er som flertallet mens vi går med klaphat, små danske flag og spiser popcorn" indstilling kan jeg bare ikke følge..
Jeg er sådan set ikke kategorisk imod pyro, hvis bare det bliver gjort i henhold til loven, og det kan jo lade sig gøre. Det at man alligevel ikke gør det efter loven, siger alt om at det ikke så meget drejer sig om at skabe stemning, men mere om at skabe opmærksomhed om sig selv (og det må man jo desværre sige, at fjolserne efterhånden er gode til).
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14867:
05 Mar 2012, 21:44 »
Citat af: JKJ 05 Mar 2012, 21:33
Og når vi nu ikke selv kan opfinde en stemning på stadions hvorfor skal vi så hente dem der laver mest ballade.
Både i Tyskland og i PL kan de sagtens underholde uden Pyro, hvorfor ikke kopiere dem fremfor de sydenlandske lande fanatiske fankultur?
Den med Tyskland passer vidst ikke helt, f.eks. havde Hannover pyro både ude og hjemme de vi spillede imod dem. Jeg synes også den tyske fankultur bør være et forbillede for den danske kultur, og det virker det nu også til at den er. Dog skal man tænke på at vi slet ikke har mennesker nok til den opbakning de tyske fans leverer, men ellers er det jo samme stil blandt de aktive fans. Det ser jeg tydeligt når der er nogle Hamburg fans med os på away eller på hjemmebane. Det er med konstant sang, masser af flag, og fra tid til anden pyro, blandt de aktive fans.
Vi skal slet ikke have den engelske stil til, hvis det står til mig. For det første, er vi slet ikke nok mennesker på stadion i Danmark til at man udelukkende kan leve på høj intensitet fra tribunen som stemning. Jeg synes at den engelske form for stemning er røvkedelig, for at være helt ærlig. De bliver blæst ud af eget stadion i hver evig eneste europæiske hjemmekamp de spiller. Det tiltaler mig slet ikke, selvom de dog når nogle imponerende lydtoppe.
verdenskrig
Manager
«
Svar #14868:
05 Mar 2012, 21:46 »
Ja det er jo desværre nok en del af grunden.. Og i har jo ret så langt at der er ulovligt. Det er jo et argument man ikke rigtigt kan modsige.. Men (UDEN AT OPFORDRE TIL ULOVLIGHEDER) må jeg bare erkende at jeg er glad for at være en del af en fankultur som bryder lige netop den regel. For som jeg skriver så GØR pyro en forskel på tribunen, og der findes ikke et fornuftigt menneske som ikke er i mod det på banen.
I kan være ganske sikre på at folk som kaster det på banen får en skideballe af de omkringværende.
Angående det med afbrydelsen så har jeg ikke oplevet at det har været til irritation for vores spil, fordi vi skulle være dominerende.. Kan huske to gange at en kamp er blevet udsat i 5 min, og kan huske en gang i Aalborg hvor kampen blev afbrudt lige som anden halvleg gik i gang.. Forrige efterår var det vidst.
Skulle det skre ville jeg ikke hidse mig op over det tror jeg.
Angående det sidste.. Please lad vær med at spørg omkring PL.. Stemningen i PL er jo ussel? Det har jo intet med det som vi prøver at skabe herhjemme at gøre.. Man må ikke stå op, der er flere turister end der er indkarneret, stort set ingen sang, og kommer de er de sjældent særlig opfindsomme, ingen flag, sjældent tifo, ingen specielle ting. Folk glor i vid udstrækning bold, og kommer med chants og reaktioner ja. Men den stemning der er i PL ville jeg blive gråhåret af at have herhjemme.
I bundesligaen bliver der skam brugt pyro. Men grunden til at man finder de sydlandske sjovere er jo at det er det vildeste og også det flotteste rent visuelt. Samt mesrt opfindsomme.. Som ung er det vilde og intense ofte det fedeste..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #14869:
05 Mar 2012, 21:48 »
Citat af: Zone 43 05 Mar 2012, 21:38
Bare at få fluekneppe lidt, så er det et fåtal der pt. bliver kastet med. Lidt er naturligvis for meget. Der udover er der også pyro i Tyskland fra tid til anden..
Synes nu der bliver kastet en del men det er vel hvem der ser det og en smagssag fra person til person
Ved godt det også foregår enkelte tider i Bundesligaen men når man ser hvor mange tilskuere og kampe de har kontra vores lille liga er der jo stort set ingen problemmer dernede.
Næsten hvergang det sker herhjemme er der jo en eller anden form for ballade på eller udenfor tribunerne også.
Og man skal ikke tro at det bliver glemt det næste lange stykke tid, tværtimod bliver der nu i den grad sat fokus på når der bliver tændt bare et lille Pyro.
Og igen, kan ikke huske hvem der skrev det, men bare fordi man gør det andre steder er det jo ikke ensbetydende med at man også må gøre det her.
Med den opførsel bliver det ihf aldrig lovligt herhjemme.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14870:
05 Mar 2012, 21:48 »
Citat af: Ghertesteas 05 Mar 2012, 21:44
Den med Tyskland passer vidst ikke helt, f.eks. havde Hannover pyro både ude og hjemme de vi spillede imod dem. Jeg synes også den tyske fankultur bør være et forbillede for den danske kultur, og det virker det nu også til at den er. Dog skal man tænke på at vi slet ikke har mennesker nok til den opbakning de tyske fans leverer, men ellers er det jo samme stil blandt de aktive fans. Det ser jeg tydeligt når der er nogle Hamburg fans med os på away eller på hjemmebane. Det er med konstant sang, masser af flag, og fra tid til anden pyro, blandt de aktive fans.
Vi skal slet ikke have den engelske stil til, hvis det står til mig. For det første, er vi slet ikke nok mennesker på stadion i Danmark til at man udelukkende kan leve på høj intensitet fra tribunen som stemning. Jeg synes at den engelske form for stemning er røvkedelig, for at være helt ærlig. De bliver blæst ud af eget stadion i hver evig eneste europæiske hjemmekamp de spiller. Det tiltaler mig slet ikke, selvom de dog når nogle imponerende lydtoppe.
Har du nogensinde tænkt over, at netop al den her fokus på ballade og pyro, kan være en af årsagerne til, at der ikke kommer så mange mennesker på stadion herhjemme?
verdenskrig
Manager
«
Svar #14871:
05 Mar 2012, 21:50 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 21:48
Har du nogensinde tænkt over, at netop al den her fokus på ballade og pyro, kan være en af årsagerne til, at der ikke kommer så mange mennesker på stadion herhjemme?
Sikke en betragtning.. For fem år siden var der et højt snit til de danske kampe, og der var MINDST lige så meget pyro som der er i dag. Det rigtige svar her er nok at folk efterhånden ikke gider glo på den flok knoldsparkere og taktiske livrem og seler fodbold som mange klubber praktiserer.
Kampen i går havde jo været en ren godnathistorie hvis man ikke holdt med et af holdene. Selvom jeg er Brøndby fan med stort B stod jeg og gabte lidt i perioder.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Søgaard
Gæst
«
Svar #14872:
05 Mar 2012, 21:53 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:50
Sikke en betragtning.. For fem år siden var der et højt snit til de danske kampe, og der var MINDST lige så meget pyro som der er i dag. Det rigtige svar her er nok at folk efterhånden ikke gider glo på den flok knoldsparkere og taktiske livrem og seler fodbold som mange klubber praktiserer.
Kampen i går havde jo været en ren godnathistorie hvis man ikke holdt med et af holdene. Selvom jeg er Brøndby fan med stort B stod jeg og gabte lidt i perioder.
Det er vel i endnu højere grad en konsekvens af den økonomiske situation i Danmark. For fem år siden fløj vi på en lyserød sky og pengeproblemer var ikke aktuelt for den almene dansker og især familietribunerne var fyldt op med familier, hvor man på nuværende tidspunkt ser halvtomme tribuner, fordi disse forlystelser er det første som bliver sparet væk, når der bliver snakket om krisetider.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14873:
05 Mar 2012, 21:55 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 21:48
Det er vel en blanding af nogle forskellige ting. Der er nogle store uheldige episoder som medierne så også formår både at forstørre og køre på i ualmindelig lang tid, og så er familien Danmark skræmt væk. Hvis det virkelig er det eneste årsag, undrer det mig at folk tilsyneladende ikke har hørt om de "neutrale" afsnit, hvor man kan nyde sin fodboldkamp og sine popcorn i fred. Fodboldstadions er heldigvis indrettet sådan at der nok skal være steder på stadion for alle.
Det generelle niveau i dansk fodbold er nok heller ikke så tiltrækkende i sig selv, og det er da også derfor at stemning er så vigtigt for mig, for det er satme sjældent en spillemæssig oplevelse.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14874:
05 Mar 2012, 21:58 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:50
Du skal ikke komme og bilde mig ind, at fankulturen herhjemme, ikke er blevet mere rå, end den var for 5 år siden.
Og så synes jeg mit spørgsmål om, hvorfor man ikke vælger den lovlige løsning med fyrværker, hvis man absolut skal have pyro, bliver ignoreret. Men det er jo nok i virkeligheden et svar i sig selv. Det kunne i hvert fald godt tolkes derhen, at det ikke så meget er pyroen, som det er det at det er ulovligt, der gør det "fedt".
plutonium
Manager
«
Svar #14875:
05 Mar 2012, 21:59 »
Jeg hører nok mest til på nedre C
Jeg elsker at synge med og give den gas, men det med at hoppe med ryggen til, fyre op under lys og stå gemt under store flag er ikke så meget mig. Jeg vil gerne se kampen mens jeg skriger halsen i stykker! Kommer man hjem uden at føle sig godt slidt i stemmebåndet, så har man ikke været på stadion i min bog
Men ja, der er plads til alle typer på et stadion. Det er også derfor jeg gerne så at man lavede en sektion for folk der er til pyro. Jeg forstår bare ikke hvorfor andre mennesker skal tvangsindlægges til at stå i det (især på udebane, hvor det er svært at 'stille sig væk' fra det).
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
JKJ
Gæst
«
Svar #14876:
05 Mar 2012, 22:00 »
Citat af: verdenskrig 05 Mar 2012, 21:46
Ja det er jo desværre nok en del af grunden.. Og i har jo ret så langt at der er ulovligt. Det er jo et argument man ikke rigtigt kan modsige.. Men (UDEN AT OPFORDRE TIL ULOVLIGHEDER) må jeg bare erkende at jeg er glad for at være en del af en fankultur som bryder lige netop den regel. For som jeg skriver så GØR pyro en forskel på tribunen, og der findes ikke et fornuftigt menneske som ikke er i mod det på banen.
I kan være ganske sikre på at folk som kaster det på banen får en skideballe af de omkringværende.
Angående det med afbrydelsen så har jeg ikke oplevet at det har været til irritation for vores spil, fordi vi skulle være dominerende.. Kan huske to gange at en kamp er blevet udsat i 5 min, og kan huske en gang i Aalborg hvor kampen blev afbrudt lige som anden halvleg gik i gang.. Forrige efterår var det vidst.
Skulle det skre ville jeg ikke hidse mig op over det tror jeg.
Angående det sidste.. Please lad vær med at spørg omkring PL.. Stemningen i PL er jo ussel? Det har jo intet med det som vi prøver at skabe herhjemme at gøre.. Man må ikke stå op, der er flere turister end der er indkarneret, stort set ingen sang, og kommer de er de sjældent særlig opfindsomme, ingen flag, sjældent tifo, ingen specielle ting. Folk glor i vid udstrækning bold, og kommer med chants og reaktioner ja. Men den stemning der er i PL ville jeg blive gråhåret af at have herhjemme.
I bundesligaen bliver der skam brugt pyro. Men grunden til at man finder de sydlandske sjovere er jo at det er det vildeste og også det flotteste rent visuelt. Samt mesrt opfindsomme.. Som ung er det vilde og intense ofte det fedeste..
En afbrydelse lige efter pausen eller en forlægelse af pausen har jo ingen beydning.
Men når det drejer sig om de sidste 15-10 min hvor man skal bruge et x-antal min på at komme igang igen med et pres så kan det jo betyde en del.
Og ja du kan vel have ret i at det vilde er fedt når man er ung.
Men vil have lov til lige at være gråd gammel og kedelig nu
Jeg har en dreng på snart 3 år. Det er måske lige 1-2 år for tidligt at tage ham med på stadion endnu. Men hvis forholdene ikke har ændret sig til den tid så kommer vi ganske enkelt ikke afsted for så er han mit ansvar og jeg kan ikke garentere for hans sikkerhed.
Og det er synd for ham, og - i det her tilfælde AaB, men det kunne være alle klubber i DK, klubben at man ikke tør tage til fodbold fordi en lille flok ikke kan opføre sig ordentlig.
Er det ok??
Da jeg var i din alder kunne jeg også godt opføre mig tåbeligt på stadion, men slet ikke på den måde som man gør i dag.
Når du, og andre, får børn er jeg ret sikker på at i heller ikke vil tage jeres unger med derhen hvor der stor tåber som feks igår, og det er min påstand at lige meget hvad i siger til dette så får i en 100% anden opfattelse til den tid. For så har i ansavr for et væsen som i vil gøre at for at hjælpe og ikke kun tænke på jer selv.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #14877:
05 Mar 2012, 22:01 »
Citat af: DNE 05 Mar 2012, 21:58
Og så synes jeg mit spørgsmål om, hvorfor man ikke vælger den lovlige løsning med fyrværker, hvis man absolut skal have pyro, bliver ignoreret. Men det er jo nok i virkeligheden et svar i sig selv. Det kunne i hvert fald godt tolkes derhen, at det ikke så meget er pyroen, som det er det at det er ulovligt, der gør det "fedt".
Jeg tror bare at det er en principsag. Fansene vil gerne selv stå bag det de præsterer på tribunen, så derfor ville det føles forkert at hyre en fyrværker uden relation til klubben til at stå for en visuel opbakning. Lige så vel som det ville føles forkert at få nogle uden relation til klubben til at lave en tifo. Fansene selv har altid fyret det af, og derfor er det svært at give slip på. Jeg kan sagtens se ideen i dit foreslag, men det er nok, som jeg sagde en principsag.
plutonium
Manager
«
Svar #14878:
05 Mar 2012, 22:03 »
Jeg har stået på alle de forskellige tribuner og afsnit efterhånden, JKJ, og jeg vil sige det sådan, at hvis du vælger det neutrale afsnit eller familietribunen, så er der INTET at være bange for. Modstanderens fans kommer ikke forbi før eller efter kampen og hjemmeholdets fans er ikke interesserede I at gøre jer noget.
Jeg ville ikke have betænkeligheder med at tage familie og små børn med til kamp, så længe jeg ikke stod blandt 'vilde' fans
Nedre C (for at blive i mit hjemmevante Parken) er ikke engang et farligt sted at tage børn med, selvom jeg stadig ville foretrække familietribunen til dét formål
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #14879:
05 Mar 2012, 22:06 »
Citat af: Ghertesteas 05 Mar 2012, 21:55
Det er vel en blanding af nogle forskellige ting. Der er nogle store uheldige episoder som medierne så også formår både at forstørre og køre på i ualmindelig lang tid, og så er familien Danmark skræmt væk. Hvis det virkelig er det eneste årsag, undrer det mig at folk tilsyneladende ikke har hørt om de "neutrale" afsnit, hvor man kan nyde sin fodboldkamp og sine popcorn i fred. Fodboldstadions er heldigvis indrettet sådan at der nok skal være steder på stadion for alle.
Det generelle niveau i dansk fodbold er nok heller ikke så tiltrækkende i sig selv, og det er da også derfor at stemning er så vigtigt for mig, for det er satme sjældent en spillemæssig oplevelse.
Men var niveauet højere for 5 år siden? Måske nok for nogle hold, men andre har da så til gengæld oppet sig gevaldigt (synes da eksempelvis FCN spiller noget ganske godt bold for tiden).
Med hensyn til om omtalen i medierne holder folk væk, så er jeg 100% sikker på, at det er tilfældet, præcis som når folk fravælger bestemte rejsemål til deres ferie, hvis der har været negativ omtale af dem i medierne. Selvfølgelig har det en betydning.
Sider:
1
...
990
991
[
992
]
993
994
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »